Penthouse (at Marina Court Resort) | Bügeleisen/Bügelbrett, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Promenade Service Apartments

2 out of 5
Promenade Service Apartments
3-G-17, Lorong Api-Api 2, Api-Api Centre, Kota Kinabalu, Sabah

Bewertungen

6,6
64 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
141 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
110 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
77 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
48 von insgesamt 440 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 15 Nächten im Oktober 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Grosses,nettes Zimmer,aber katastrophales Bad
Zentral gelegen,altes,verschmutztes Gebäude mit Fäkaliengeruch im Hausflur. Das Personal war aber sehr freundlich und stets bemüht.

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von The Management am 21. März 2024
Thank you for your feedback. Looking forward to welcoming you back again.

10/10 – Hervorragend

Nur Athirah Syazwana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Management am 20. Feb. 2024
Thank you for giving us the feedback and looking forward to your continued patronage.

10/10 – Hervorragend

KHAIRIL ANWAR BIN ISMAIL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The Management am 5. Feb. 2024
Thank you for taking the time to give your review. We hope to have the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Mas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Recommended place to stay, all staf here is very kind and friendly,good service.the housekeeping also so friendly..easy to find food
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Management am 29. Jan. 2024
We appreciate your feedback and are glad to know that we have met your expectations. Thank you for recommending our property and we hope to have the opportunity to serve you again soon.

8/10 – Gut

Kaharuddin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von The Management. am 12. Jan. 2024
Thank you for taking the time to give your review. We look forward to your continued patronage.

8/10 – Gut

fok moi

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von The Management am 23. Nov. 2023
Thank you for giving us your feedback and looking forward to your continued patronage.

10/10 – Hervorragend

KHAIRIL ANWAR BIN ISMAIL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von The Management am 27. Sept. 2023
Thank you for giving us the feedback. We hope to welcome you back again.

8/10 – Gut

maznah

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von The Management am 20. Sept. 2023
Thank you for your valuable feedback. We shall look forward to having you on board again soon.

10/10 – Hervorragend

KHAIRIL ANWAR BIN ISMAIL

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von The Management am 24. Aug. 2023
Thank you for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to serve you better in the near future.

8/10 – Gut

soon hong

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von The Management. am 7. Aug. 2023
Thank you for taking the time to give your review. We hope to have the opportunity to serve you again.

6/10 – Okay

RUSIDDY GANING ANAK SPORRAN

ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von The Management am 7. Aug. 2023
Thank you for taking the time to give your review. We hope to have the opportunity to serve you again.

8/10 – Gut

KENJI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2023
Antwort von The Management am 9. März 2023
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

DG NOOR JAHIDAH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Affordable & excellent services
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von The Management am 17. Okt. 2022
Glad to have your positive feed back and we look forward to your continued patronage.

10/10 – Hervorragend

Dk Mastura

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von The Management am 22. Juni 2022
We appreciate your valuable feedback. Looking forward to serving you again.

8/10 – Gut

Paola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Central and affordable
I stayed several nights at Promenade Service Apartment during my one-month roundtrip of Borneo. The apartment is spacious, the bed is confortable and there is a big fridge. There is even a small balcony facing the backyard to hang your laundry. Hot water, TV and Wi-Fi work fine. This is a basic apartment, so don't expect luxury, but if you are looking for a budget option, this is the right choice. The building looks a bit old from outside, but the apartments are new from inside. Be prepared to walk a bit upon check-in as there are many apartments and yours might not be near the reception (the apartments are on the 2nd and 3rd floor with elevator). Central location near the handycraft market and Waterfont restaurants, just behind the Promenade Hotel. Thank you and see you soon again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von The Management am 13. Juni 2022
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other guests.

8/10 – Gut

Syarif Bush Luang

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

KHAIRIL ANWAR BIN ISMAIL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von The Management am 13. Jan. 2022
Thank you for taking the time to provide us your valuable feedback. Hope to see you soon again.

10/10 – Hervorragend

KHAIRIL ANWAR BIN ISMAIL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von the management am 27. Mai 2021
Thank you for your encouraging rating of our accommodation. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Tan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lucky to be here
At the cov19 now , this hotel is good , near by all the convenient and food
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von the management am 9. Okt. 2020
Glad to know you have had a satisfying stay with us. Looking forward to your continued patronage.

10/10 – Hervorragend

KHAIRIL ANWAR BIN ISMAIL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von the management am 17. Aug. 2020
thank you for choosing to stay with us. Looking forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von The management am 10. März 2020
Thank you for choosing to stay with us. Looking forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Jumaan

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von The Management am 22. Jan. 2020
Thank you for choosing to stay with us, Looking forward to welcoming you back again

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are very friendly and helpful. House keepers are Pro. Good service apartment
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Management am 24. Jan. 2020
Thank you for choosing to stay with us. Looking forward to your continued patronage.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice room, so clean, they provide all needed facilities for me. Sortly, i'm satisfied with their service...
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von the management am 9. Jan. 2020
Thank you for choosing to stay with us. Looking forward to your continued patronage.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Akses masuk dari parking basement
Sangat baik dan saya berpuas hati secara keseluruhan kecuali proses parking d mana pintu lif bahagian basement tidak dapat dimasuki dadi luar kerana berkunci. Mohon pihak pengurusan memperbaiki mutu perkhidmatan ini supaya ianya boleh diakses menggunakan kad bilik yang dibekalkan. Terima kasih
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von The Management am 24. Jan. 2020
We are sorry to hear that we did not meet your expectations. We take our guests’ feedback seriously in our effort to improve our facilities & services. It is our mission to provide a satisfactory stay for all guests

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The management am 2. Jan. 2020
Thank you for choosing to stay with us. Looking forward to your continued patronage.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von the management am 2. Jan. 2020
Thank you for choosing to stay with us. Looking forward to welcoming you back again.

10/10 – Hervorragend

MOHAMAD, Kuching,Sarawak

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Located in centre town of Kota Kinabalu...
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von the management am 30. Dez. 2019
Thank you for choosing to stay with us. Looking forward to welcoming you back again.

2/10 – Ungenügend

DuPreez, Bintulu, Sarawak

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lobby was nice and clean. The apartment on the other hand was very disappointing. The apartment on the brochure and the one we stayed in is deffinatley not the same place.Paint on walls is dirty, bedding sheets was not clean and full of hair.The air con local control was broken and there is stains on the carpet. The shower tiles was filthily and there was mold on the bottom of shower. I will not stay in this apartments again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The management am 27. Dez. 2019
We are sorry to hear that we did not meet your expectations. We take our guests’ feedback seriously in our effort to improve our facilities & services. It is our mission to provide a satisfactory stay for all guests

4/10 – Schlecht

Van H

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Molded dirty bathroom ; never clean
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The manangement am 27. Dez. 2019
Thank you for your feedback which we shall use for improvement. Looking forward to welcoming you back with improved facilities

10/10 – Hervorragend

NORAZWADA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
It was amazing & comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von the management am 19. Dez. 2019
Thank you for your positive comments. Looking forward to your continued patronage.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't be fool by their pictures. Yes, for the price the rooms may look alright BUT the environment of the apartment is way dodgy! It's very very dirty and not safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von the management am 17. Dez. 2019
Thank you for your feedback. 24-hour CCTV and security are at our property to ensure our guests’ safety. We hope to welcome you back again

6/10 – Okay

P L

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von the management am 17. Dez. 2019
Thank you for choosing to stay with us. Hope to welcome you back soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von The Management am 24. Jan. 2020
Thank you for choosing to stay with us, Looking forward to welcoming you back again

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von the management. am 29. Nov. 2019
Thank you for choosing to stay with us. We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von the management am 29. Nov. 2019
Thank you for staying with us. We look forward to you continued patronage.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room smelly and way to the room is wet everyway.. maybe coz of rain ? The service counter is good. Friendly . But maybe this is first and last for me.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von the management am 26. Nov. 2019
We regret to know that you did not have a satisfactory stay during your last visit. We hope to welcome you back with improved facilities

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean & safety
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von the management am 26. Nov. 2019
Thank you for your positive feedback. Looking forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

kris, hong kong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
conveniance for food and shoppi ng. great to kinchenette. deposit of 100rm is new to me, it will be better to inform check in guest beforehand or adjourn the payment when I can get change for rm st Center Point Sabah.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von The management am 12. Nov. 2019
Thank you for your valuable feedback which we shall use for improvement. We look forward to serving you better during your next stay.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was nightmares stay over day. The picture not exactly same !
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von The managment am 12. Nov. 2019
We regret to know that the room did not meet up to your expectations. We shall strive to do better to ensure a satisfactory stay for all our guests.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The picture not exactly same. The room dirty and got cockroaches!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von the management am 5. Nov. 2019
Thank you for your feedback. The comments have been taken seriously and we will use it to improve our facilities.

6/10 – Okay

yanyan

Gut: Personal & Service
服務員很好的但就跟居民住的超級近電梯比較老舊如果不是接受能力很好的就不要嘗試了哦廁所的水超級小一會熱一會冷
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von the management am 7. Nov. 2019
Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back with improved facilities.

4/10 – Schlecht

LEE

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
並非飯店式 就是一個社區內有很多房間的住宿地方
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von the management am 5. Nov. 2019
感谢您的反馈,我们期待再次为您服务

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is so comfortable and friendly user..It has a lot of shop to buy grocery and find food..the location also strategic which is near the Pasar Filipin and also Todak Waterfront the place that everyone come to find for fresh seafood..
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von the management am 31. Okt. 2019
Thank you for choosing to stay with us. It was a pleasure having you as our guest Looking forward to your continued patronage.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Jerlyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is good it’s seated in the centre were almost everything is within walking distance. Price is good, budget friendly. It just need a little improvement with the cleanliness of the hall ways, rooms are great space.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von the management am 15. Okt. 2019
Thank you for your positive feedback. Our guests’ comfort is always our priority. Looking forward to serving you again.