Innenbereich

Bewertungen von OYO 564 Y Hotel

2 out of 5
OYO 564 Y Hotel
2, Lorong Hiburan Penampang, Kota Kinabalu, Sabah

Bewertungen

8,0

Sehr gut

5 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Kui Foh

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Mohd zaki bin natamin

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Lisa am 2. Nov. 2022
Hey Mohd zaki bin natamin! We shall continue to make you happy and satisfied with our services. Hope to serve you better always! Regards, Lisa

8/10 – Gut

Evan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Kui Foh

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Jane am 27. Sept. 2022
Thank you so much for the wonderful rating, Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Jane

6/10 – Okay

TETSUKA

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Kui Foh

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Christina am 31. Mai 2022
Hi, Kui! Thanks for rating us. We will make more efforts to serve you even better next time. Have a great day ahead. Regards, Christina!

10/10 – Hervorragend

Syahida

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Cheshta am 15. März 2022
Hi, Syahida! Glad to see that you have rated us positively. Do give us more chances to delight you in the future. Regards, Nanny

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice but a bit Noisy
It's a very nice budget hotel with on-site parking lots and the room together with the attached bathroom is also well-maintained and very clean, which is commendable. But our only gripe is that since the hotel and a gym fitness center also sharing the same building but the flooring and the wall isn't laced with any sound-proofing materials, it can be a bit hard to catch a peaceful sleep, especially for a senior citizen like my Dad. As we constantly kept hearing loud bangs/thuds generated by the fitness apparatus/equipment knocking/dropping/slamming onto the floor, which can be quite annoying.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Amina am 9. Nov. 2021
Thank you so much for the positive rating, Thank you for sharing this with us, we have duly noted your feedback and we will strive for a better experience in the future. Regards, Amina!

6/10 – Okay

Christopher

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von OYO am 18. März 2020
Sincere Apologies, Christopher! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is perfect. Regards, Marie

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent, good staff & good
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von OYO am 2. Feb. 2020
Thanks for applauding, The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, for which we are working day and night to meet your expectations. We would love to stay updated and posted with your future reviews as well. Regards, Kevin

8/10 – Gut

Yong Zheng

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von OYO am 30. Jan. 2020
Hi, Yong! Thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you soon with a pleasant experience. Regards, Kevin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Edward am 20. Juli 2019
Thanks for rating us positively! We hope to welcome you again soon. Have a nice day :) Regards, Edward

10/10 – Hervorragend

Emmanuelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Barbara am 21. Juni 2019
Thanks for such a lovely review, Emmanuelle! We’ll strive to keep up with your expectations always. Regards, Barbara

6/10 – Okay

Dominic

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Cheshta am 21. Juni 2019
Hi, Dominic! We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Cheshta

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Like d spacious rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Cheshta am 21. Juni 2019
Love to hear this, It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead :) Regards, Cheshta

10/10 – Hervorragend

Iesz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Ritesh am 15. Feb. 2019
Thanks for the perfect rating, Lesz! Looking forward to your continuous love and support :)Regards, Ritesh

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On the plus side, it was cheap. The photo in the online ad was misleading; the room I got was very basic - one single bed and a shared bathroom - and no shower curtain. The traffic was quite noisy, too. Very basic amenities too...the only food available in the hotel was a collection of instant noodles. (There was a brochure for food delivery, but it was stuck to the table, making it impossible to read.) As for a TV, well, it says a lot about a place which demands an 800 ringgit deposit... As a short-stay backpacker spot, it is just about adequate, but we found far superior hotels in town for about the same price.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Ritesh am 31. Jan. 2019
Hi, Guest! We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one. we’d definitely work on your feedback to provide the best possible experience next time Regards, Ritesh