Außenpool

Bewertungen von Grand Hill Residence

4 out of 5
Grand Hill Residence
58/9 Moo 4, Tambol Maenam, Koh Samui, Surat Thani

Bewertungen

7,4

Gut

31 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
39 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Robert

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hatten kein Warmwasser u. wifi, obwohl das Hotel gut ausgestattet ist. Wir bekamen einen zweiten Zimmerschlüssel nur zum duschen? Kein Zimmertausch!!! Kein Wifi im ganzen Hotel!!! Das war ein übler Scherz!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Normales Hotel in Noblerer Gegend
Hotel ist auf einem Hügel weg vom Strand und der Stadt. Personal was sehr sehr hilfsbereit und zuvorkommend, Hotel selbst jedoch in einem guten jedoch nicht sehr guten zustand. Hatten Geko im Zimmer und die waren überall. Personal TOP Shuttle zum Strand TOP Hotel allgemein GENÜGEND Fazit, wer sich Schweizer Standard gewöhnt ist sollte nicht mit allzu viel rechnen.

8/10 – Gut

Josef, Wien

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5-Stern Suiten mit 3-Stern Service
Beim Einchecken waren wir von drei Dingen besonders überrascht: 1)Die riesigen Zimmer der ohnehin schon großen Familien-Suite mit Wohnzimmer, Küche, 2 Schlafzimmern, 2 Badezimmer, 1 zusätzliche Toilette. 2) Den atemberaubenden Ausblick auf Palmen und die Mae Nam Bucht. 3) Die Mitteilung der Rezeption, dass es leider kein Personal für den Koffertransport aufs Zimmer gäbe. Ansonsten war das vorhandene Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Der einzige verfügbare Haarföhn wurde mir auch prompt am zweiten Tag, nachdem der Vorbenützer abgereist war, übergeben. Das liebevoll nach unseren Wünschen zubereitete Frühstück wurde teilweise nur von einer Service-Kraft gekocht und serviert. Fazit: Ein luxuriöses 5-Sterne Hotel mit, auf Grund des fehlenden Personals, 3-Sterne Service.

4/10 – Schlecht

juel, Ulm

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel am Berg
Bei unserem Aufenthalt war das chinesische Neujahrsfest . Viele Chinesen , sehr laut, hoher Lärmpegel. Zimmer sehr hellhörig, starker Hall im Flurbereich. Wir hatten das Zimmer mit Jacuzzi. Leider war der Wasserstrahl so schwach, daß man nur mit "Tricks" den Jacuzzi mit Warmwasser befüllen konnte. Diese waren: sämtliche Wasserhähne aufdrehen, Duschkopf entfernen (Zuviel Widerstand), dann gings, aber sehr sehr langsam. Ziemliche Wasserverschwendung!!!

10/10 – Hervorragend

DebFra, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Zu Koh Samui gehört ein Motorroller für uns. Das Hotel liegt ein wenig Abseits, jedoch ruhig. Ein Motorroller bzw. Auto sollte unbedingt angemietet werden. Nehmt am besten das Doppelzimmer mit Yakuzee. Wir hatten das größere Zimmer gebucht und wurden enttäuscht. Ein Wechsel in das besagte Doppelzimmer garantierte einen unglaublichen Blick über die Insel+ Meer, sowie mehr Komfort. Essen im Hotel + Frühstück ist nicht zwingend empfehlenswert, da es zu teuer ist. So kostet ein großer Becher Kaffee bspw. 5€ ...aber egal, er schmeckt :-)

8/10 – Gut

Kim, Rheinland-Pfalz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hübsches aber abgelegenes Hotel
Das grand palace ist generell weiterzuempfehlen, wenn man mobil ist und/oder sich nicht vor einem längeren Weg ins Zentrum scheut. Das Restaurant ist sehr teuer, wobei auf die ohnehin schon teuren Preise noch tax und Service drauf kommen. Die Zimmer sind super : groß, sehr modern und sauber. Insgesamt gesehen hatten wir einen angenehmen Aufenthalt dort.

8/10 – Gut

Markus & Anna, Wiesbaden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel, perfect Service
Pro: - very big room (~40qm), beautiful view to ocean and hills - 2 balconies - clean and modern bathroom with Jacuzzi - big bed - very friendly staff - included Taxi Service to the beach - quiet - no insects Cons: - too far from beach to walk (Taxi Service ends at 5 pm) General: Quiet hotel, perfect service and staff, good value for money, location not optimal (best to rent a Scooter for the hole time)

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Abseits vom Geschehen
Positiv: Sehr grosse Zimmer, nette Angestellte, super Aussicht. Negativ: Überteuerte Preise im Restaurant, teilweise etwas schmutzig, weit weg von den Touristenzentren. Fazit: Wer die Erholung sucht ist sicherlich gut aufgehoben. Wer etwas erleben möchte nicht. Ich empfehle dringend einen Scooter oder ein Auto. Scooter können vor Ort auf etwa 180 bis 200 Thaibhat heruntergehandelt werden (ungefähr 5 Euro).

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Slidt badeværelse , værelsedøren med defekt lås, personalet gået i stå, sikkert grundet manglende gæster
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hideaway.
Great staff who were very helpful. Fantastic views and very spacious rooms but the hotel appears to be out of the main thoroughfare , but the staff will arrange a taxi for very little cost to get you everywhere in Samui. A lovely experience and the manager, Kat is great.
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Andrew, London

Gut: Sauberkeit
Needs some TLC
The hotel is a little dated and needs some TLC to get higher ratings. A lot of light bulbs not working and tiles missing in the pool etc. We were on the 5th floor and had a great view of the mountain and also could see the sea. You’ll want to hire a scooter here but note you MUST leave your passport with the hotel. We didn’t have any issues but we’re a little unsure about leaving a passport with them.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Dan, Halifax, Canada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Set on a Hill
We like to be just off the beaten path and this place was perfect. Set on a hill in a quiet area, the views were great but not right on the busyness of the beach. The main road was only a km away. The staff was VERY helpful and friendly and the food in the restaurant was delicious.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Crystal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breathtaking Hotel
Loved it! Was greated with tea and wipes to freshen up. The hotel was beautiful and the staff was always attentive and very helpful. I would definitely stay here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Camilla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra hotell!
Bra hotell med nydelig utsikt mot havet. Bassenget er litt slitt, men i fortsatt god stand! Fine rom og flott restaurant/uteområdet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5* quality, excellent value for money
Great hotel with very friendly service, excellent value for money. The room was above average standard with excellent amenities. Very close to local motorbike rental so very easy to get around. Fantastic pool and bar and staff are very attentive and always available to help.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Ann am 9. Jan. 2018
Thank you very much for your good review. We look forward to seeing you again next trip.

6/10 – Okay

Ang, tpt

รร บนเนินเขา เงียบสงบ ห้องกว้างขวาง
ทางเข้า รร ไม่มีป้ายบอก ต้องเปิดกุเกิลนำทาง และต้องขับขี่รถไป เพราะอยู่ในซอยลึก รร เงียบสงบดี ห้องพักกว้างขวาง พนักงานก็เป็นกันเอง
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017
Antwort von แคท ผู้จัดการทั่วไป am 22. Juli 2017
ขอบคุณนะคะ ทางโรงแรมจะดำเนินการ พิจารณา ที่คุณลูกค้าบอกกล่าวมา

10/10 – Hervorragend

Melanie, New Zealand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best accommodation ever
Most amazing accommodation - lovely staff, breathtaking views from our level, the pool was amazing and the view from it was breathtaking. Our room was huge and very clean. Would love to come back. Best hotel I have ever stayed at!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Irresponsible staff, unhelpful, ruined my clothes
First, I was in a moped accident where a local Thai man hit me and had to go to the ER. The concierge were adamant that I need not contact the police because they say they're no help to foreigners.they told my driver not to take me but I insisted and I went anyway and the police were very helpful and even was able to get video footage of he accident. Second, I gave them a pair of RL leather shorts to fix the clasp but the concierge gave it to laundry and ruined it along with my other laundry. Suddenly they don't understand my English. It was a $350 shorts and they tried to say that they're my friend and sorry. Sorry just doesn't cut it when I already pay more than avg for their taxi service everyday. There is nothing to do in the area so i ended up paying 800 baht to go to lamai and 500 to chaweng when it's actually cheaper to hire public taxi. Everything they offered me, as a "friend" was way more expensive than if I went elsewhere. Save your money and holiday spirits and go elsewhere. I was never compensated for my shorts.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

6/10 – Okay

nola, weastern australia

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great location and amazing views
Meeting with staff on arrival was very welcoming and pleasant, Giff was just so easy going and professional, made us feel at ease, nothing was a problem for her what ever we wanted our needs were meet, can't praise her enough, and Ay was another lovely lady very good at her job, all the staff were great. We were very well looked after.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
BUGS , false advertising and bad management
When we arrived, we notice the hotel looked significantly different. The furniture in the front was not there , the pool was run down and there was no restaurant. Also there were plates filled with dead cockroaches in the hallways. We ignored it , and moved onto our room. We soon realized we didn't have plumbing in the bathroom and did not get offered an upgrade until I asked for a refund. They expected us to stay in the room with a broken sink and no running water. The room they tried to upgrade us to had no roof over the bathroom which resulted in it being infested with bugs and lizzards. We said no and I insisted to stay somewhere else. After I got in a argument with the manager over the phone(stating that this was not what I paid for) she repeatedly refused and said no refunds. Then she proceeded to tell me I had to go through Expedia. After hanging up on me, the front desk lady once again upgraded our room to their master suite where There were cockroaches in the bathrooms as well as under the couches and bed. The doors to outside didn't close properly and the kitchen was dirty . I tried to call Expedia using my hotel room phone and the front desk phone , but they do not allow calls outside Thailand. The manager avoided Expedia when they called (even tho I just spoke to her). After booking with someone else I herd the girl on the phone with the manager asking to get us a cab. We still have not receive any refund due to the owners avoiding Expedia. Do not stay here !

2/10 – Ungenügend

Sendrine

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nous avons passé un bon séjour le personnel très à notre écoute par contre hôtel très mal entretenu car nous sommes restés coincé dans l ascenseur dans le noir sans pouvoir utiliser l appel au service technique avec deux enfants qui ont eu très peur heureusement que nous avions la lumière sur nos téléphone coincés plus de vingt minutes nous avons tape pour être entendu et la on a essayé de nous sortir avec un porte manteau et une barre de fer qui a est tombé a deux centimètre de nos pieds il n arrivait pas à utiliser la clé pour ouvrir les portes donc hôtel très mal entretenu c est inadmissible donc je ne recommanderais pas cette hôtel a des familles mêmes si le personnels est très gentils

2/10 – Ungenügend

nick, canada

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Isolated
I donot understand how Expedia would recommend a hotel like that to anyone

8/10 – Gut

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
grand hill residence
Placed in quiet area,near mountins,excellent service,clean apartment,nicemanagment.I recommend this hotel for everybody.[families,couples....].Also near beaches,shopping,pubs to dine.Just better you have to rent automatic moto cycle[1 day 150-200 Bht],you get another funny and easy transport to discovery Koh Samui

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
not as advertised. 3 star maximum!!
i booked this hotel to spend my last night in koh samui after a 3 month trip here with my girlfriend. we checked in mid afternoon and headed out to see the sunset and have some dinner. we booked a deluxe jacuzzi seaview room,advertised with a king size bed with premium bedding, cable tv with premium channels, in room climate control.on returning to the room in the night time, we went out onto the balcony.the light for this didn;t work.in fact,6 out of the 8 light switches in the room did not work. with the lights of koh phangan in the distance, i went to run my girlfriend a bath.the water was cold and barely came out of the tap.the wash basin and shower produced only cold water. i called reception and the lovely lady immediately came to the room, in the meantime, i had switched on the tv. only 4 channels worked. the lady couldn't get the jacuzzi to work. the water in our bathroom was still cold. i asked if we could change rooms. the room next door was available, but on inspection, was much smaller with a queen size bed a tiny shower and a small balcony. obviously the spec for this room was much lower than what i had booked and paid for, but no other alternative was offered. the hotel was empty, however i was told no other alternative room could be found. the offer was for us to check out and book another hotel???!!!! at 9.30pm! this level of service for what is allegedly a 4* hotel is simply unacceptable.

10/10 – Hervorragend

Ellinore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bo här!!
Superbra hotel med bra service och hög standard!

6/10 – Okay

guillaume, koh samui

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Vraiment moyen!
Nous avion réserver une chambre avec jacuzzi vue sur la mer. Arrivée : -pas d'eau chaude ! -pas de lumière sur la terrasse. -Draps qui sentaient mauvais Et En reponse : on verra ca demain . Ok donc 1ère nuit sans pouvoir se doucher apres avoir passer la journée complète de trajet (avion,bus,bateau) et avec la chaleur je vous laisse imaginer qu'une douche aurais étais appréciable. Le lendemain ne trouvant pas de solution (sûrement faute de personnel ) on nous a quand même changé de chambre. Chambre dans laquelle nous avions bien le jacuzzi que nous avions pris en option , mais que nous n'avons pu utiliser car la réceptionniste nous a expliquer qu'il fallait remplir le jacuzzi avec tuyau de douche situé a 1 m de là .(super) Sauf que : -pas de pression -impossible davoir de l'eau tiède ( ou brûlante ou froide) 3 ème jour . Nous arrivons pour déjeuner. Mince! Aucune table de disponible . Seule solution que l'on nous propose déjeuner dans la salle d'attente de l'accueil sur une table basse . Et je passe des détails -manque de personnel car réceptionniste obligé de servir le petit déjeuner ) -wifi aléatoire -bâtiment pas entretenu (1 ascenseur sur 2 qui fonctionne. ) -draps pas changé durant notre séjour (10jours) Bref travaillant dans l'hôtellerie et la restauration nous sommes compréhensifs et pas particulièrement exigents nous aurions voulu un minimum de prestations et de standing au vu du prix payé. 1ère et dernier expérience dans cet hôtel .

2/10 – Ungenügend

Janey, london

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rats no TV no internet
No-one stayed in the hotel it was empty. No-one collected me from the airport having advertised transport available. lied about internet access all the time everything was tomorrow parts engineer I was the only person there no lighting at night lift got stuck on 5th floor I was alone all night terrifying I left after 4 days of no hot water staff spent the day smoking in corridors instead of cleaning the room I asked for a refund this was refused

8/10 – Gut

Fernando, Buenos Aires

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel and value
So nice hotel, it seems to be in the middle of the jungle because of huge gardens and trees. Outstanding view in the higher floors.

4/10 – Schlecht

Pia Krogh, Odense

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mangel på service og rengøring
Service på stedet var næsten ikke tilstede p.g.a. personalet havde hver i sær for mange opgaver og løste derfor ingen af dem tilfredsstillende. Personalet var venligt og smilende men virkede ikke engageret og havde ikke evnerne til at være sådan et sted. Ikke et sted vi vil anbefale.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ett underbart hotell uppe på berget utanför Maenem. Perfekt för dig som har egen bil eller moppe. Bra standard, otroligt stora rum och fantastisk omgivning bland palmerna.

8/10 – Gut

Allan, Sorring

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lækkert hotel med store værelser.
Ligger lidt øde, men godt udgangspunkt til udflugter. Dejligt personale og hjælpsomt med alle ens ønsker.

10/10 – Hervorragend

DMITRY, Череповец

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Все ОК . Удаленность от пляжа- мопед, машина

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Ploypaphat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
tres bien mais en retrait et un peu de laisser all
belle hotel, malheureusement nous avions beaucoup d onsecte dans la chambre a l arrivee

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quiet apartment style hotel.
This hotel is situated in the area of nice villas mostly owned by foreigners. It is the tallest building in Kosh Samui because the local government change its policy after that. Quiet, well maintained and nice view from the hotel. Must have transport but easily to get car/motorcycle rental or transport shuttle in Koh Samui. I recommend Mr Samui because he stays nearby.

8/10 – Gut

Mohamed, France

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OKLM
Bonne résidence avec de beaux appartements très bien entretenus, c'est vrai que la clim fait du bruit, mais on fait avec. Le jacuzzi est au top. C'est vrai que l'hôtel est un peu isolé, mais il suffit de louer un scooter pour faire le tour de l'île.

10/10 – Hervorragend

Tee, Kuala Lumpur, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Little money for big space.
The unit given was so big, big room, big living hall, with kitchen area, balcony. It easily can fit 10 people in a room. Value for money. The air-cond in the master bedroom was too loud.

8/10 – Gut

James Teoh, malaysia

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
water tap pressure too low
Only problem is water pressure too low, need sometime to fill up to enjoy the Jacuzzi. Other than that all are acceptable. Room is clean, staff very friendly, view is nice, bike to rent at 250 batt per day.

8/10 – Gut

Lauren, St. Louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Isolated, but very nice
Grand Hill Residence has beautiful views and a charming staff. It's really far from anything; mostly you need to get a taxi, rent a moto, or take the shuttle to go anywhere. I was there during rainy season, and I wound up spending most of my time in the hotel and eating in the restaurant (which was great, even if we all got a little tired of seeing each other by the end of my second week). If I'd been on the beach or in town, I'm sure I would have gotten out more between rains. I had a jacuzzi room, but the water pressure was so low it took more than 30 minutes to fill the tub. There was plenty of hot water though, so that was nice.

8/10 – Gut

Sergio, Barcelona

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Buena elección calidad precio
Hotel en el que la habitación parecía que estaba medio en obras y faltaba por terminar

10/10 – Hervorragend

Fredrik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Éric, Juan les pins

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vraiment spacieux pour le prix
Juste génial hôtel sympa tranquille et les gens sont sympa

8/10 – Gut

Johan, Stockholm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Helt ok hotell men lite off
Stannade en natt, trevligt hotell med schysst pool och ok restaurang.

4/10 – Schlecht

Saowanee, Phuket

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I had to change room 3 times because the air con was not working.

10/10 – Hervorragend

Mr. Mark, Barry Island,South Wales. UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel.
Good place to chillax by the pool.All the staff friendly & helpful. Good security 24 hrs. Quiet location off Soi 7, close to family mart/7-11.stayed here 3 week's. Only downside was the food and drinks was a bit pricey but apart from that enjoy your stay.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit

6/10 – Okay

Igor, Санкт-Петербург

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Средняя гостиница (НЕ четыре звезды)
Гостиница неплохая, но четырьмя звездами тут и не пахнет (разве что по тайским меркам). Проблемы с горячей водой, а на окне очень хлипкие защелки снизу, которые откроет даже ребенок. Вообще с детьми лучше не ехать сюда, очень много возможностей упасть вниз (very dangerous for kids). Дружелюбный персонал (как и почти везде в Таиланде), вкусные завтраки, хорошие бассейн с подсветкой.

8/10 – Gut

Gwen, Oene

Gut: Personal & Service
Beautiful location & nice price
We stayed in the Grand Hill Residence for 5 nights. Location is beautiful yet far away from the hustle and bustle of Chaweng Beach of other highlights, but this is compensated with a hotel shuttle bus to the nearest beach. Rooms (we stayed in a combined family room on the first floor) are very spacious with two comfortable bathrooms, During our entire stay the bed linen was not changed which is rather unpleasant in the tropics. Towels are worn and need changing too. Staff are very helpful and friendly. Food is OK and for everyones tastes. Price / quality balance is excellent.