Am Strand, kostenloser Shuttle zum Strand

Bewertungen von The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta

3 out of 5
The Wings Boutique Hotels Krabi Koh Lanta
888/8 M.2 T. Saladan E. Kohlanta, Ko Lanta, Krabi

Bewertungen

7,8

Gut

8 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
+ Es konnten direkt im Hotel Roller gemietet werden. + Ein Supermarkt (7Eleven) war fußläufig in 3 Minuten zu erreichen. + In der Umgebung gab es zahlreiche Restaurants. + Der Strand war fußläufig in 10 Minuten zu erreichen. + Wäsche konnte für 40Bath/kg gewaschen werden. - Das Zimmer war modern eingerichtet, jedoch schon etwas in die Jahre gekommen. Es gab eine kleine Holzleiter, über welche man die Handtücher zum Trocknen hängen konnte. Leider war unsere Leiter kaputt und die Stangen fielen ständig runter. Das Bett war an einer Seite schon sehr durchgelegen und hing deshalb durch. - Das Zimmer hätte gründlicher gereinigt werden können. Es wurde zwar jeden Tag das Bett gemacht, aber meine Haare lagen überall auf dem Boden verteilt. Gewischt wurde bei fünf Übernachtungen nur ein oder zwei Mal. - In der Nähe des Hotels ist eine Moschee. Man wird Morgens um 5:25 Uhr von dem Muezzin geweckt, da die Fenster im Hotel nicht richtig abgedichtet sind.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

Niklas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Miserabel
Do not book this hotel! It’s a scam! These are always overbooked on booking.com they still ask for your money in front and when you are in the hotel they try to put you in another hotel! The other hotel is far out, away from where you want to be! The other place is total ruined, dirty, stinky and even unhealthy because there is dirt all over in the room! They are not willing to pay you money back and they are more than unfriendly! I had to get a new room and to pay double for a couple of days! This hotel is a fraud! Keep your hands of!!!!’n
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Ava

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Wings am 21. Feb. 2024
We love you and thank you so much for good review you make is still a live again!!! thank you and see you

10/10 – Hervorragend

Frédérique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chambre très grande, propriétaire très sympathique
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Reception am 12. Jan. 2023
Dear Khun Frédérique Thank you for staying with us. We try to do our best to make you happy and you is the one of the best guests that we have.

8/10 – Gut

Jan

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prisvärt
Helt okey hotell, byggt för några år sen. Ingen pool, men möjlighet att använda poolen på Amantra på Klong nin beach. Går transfer dit ett par gånger om dagen. Eller hyr moppe.....okey frukost och bra valuta för pengarna. 200 m till Klong Kong stranden, dock stenigt. Mysigt litet centrum med flera bra restauranger.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Franck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Piu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Siisti mukava hotelli. Ystävällinen henkilökunta, perusaamupala. Oltiin tyytyväisiä.
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2019

2/10 – Ungenügend

Melissa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Really dissapointed and bad management
Didn’t actually get to stay here so might not be a very helpful review but just wanted to let people know about poor management and strange compulsory dinners they try to charge you for after you’ve booked and paid for the room. We got here on new year’s eve and were told to come back at 2 because the room wasn’t ready. When we came back later in the afternoon they told us we could not stay here unless we boight 2 ‘gala dinners’ for 2500 baht each! (80$ USD each) We had already paid for the room online and were so confused The manager didn’t do anything to help. (Well she reduced the gala dinner from 3000 to 2500 baht) I really doubt anyone else booked that room last minute and it would have been really nice if an exception could have been made or at least helped find us another place. We got caught walking in rain with all our stuff trying to find a place since it was New years eve and everything was full. Really dissapointed in the whole situation and the customer service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Aommi am 19. Jan. 2019
Dear Khun Melissa i would like to say apologize about that but our policy is compulsory with gala dinner on 31 December same as every one stay on that date. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bueno
Muy bueno, la playa de esa zona tiene piedras, pero estubo bueno.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Aommi am 19. Jan. 2019
Dear KhunMuy bueno Thank you for come to visit and staying with us. have a nice day . Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is brand new and it’s in a good location
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Aommi am 19. Jan. 2019
Dear KhunAnonymous Thank you for come to staying with us. and always welcome . Have a nice day Kind regards,

4/10 – Schlecht

Dave, Toronto, Canada

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Don't waste your time
The hotel itself isn't that bad but its way too hot and the only way your ac works is if you leave the key in the slot. meaning you can't take your key with you and have the ac on. another card didn't do the trick. So the place is friggin hot. Didn't bother with breakfast, lots to eat and drink around. rooms are small and so are the balconies
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018

8/10 – Gut

Joyce, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay
The hotel is close to shops and a short walking distance to the beach.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017
Antwort von Aommi am 14. Dez. 2017
Dear Joyce Thank you very much for your visit and feedback - I am very glad to read that you enjoyed your time with us and hope you will return to us in the near future! Kind regards from The wings Boutique hotels

10/10 – Hervorragend

Gilles, Berne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent sejour!!!
Meme si nous sommes venu en low-season ils nous on aceuillit comme des rois! La chambre n'est vraiment pas cher pour ce que c'est!! Gentil personel et super propre! A recommender!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2017

10/10 – Hervorragend

ornella , argentina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hermoso hotel
Estuvimos 5 noches hospedados en el hotel con mi papá, quiero destacar al personal que trabaja allí, excelente su atención, siempre predispuestos a todos, muy serviciales. La habitación excelente, la limpieza también . Afuera del hotel está elrestaurant , se come muy bien y abundante , lo recomiendo !!!

8/10 – Gut

Jonas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wifi inte direkt lysande!!!

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxury in Koh Lanta
We had previously stayed in another local hotel in Koh Lanta and moved to Wings Hotel for the 2nd part of our holiday. The standard of the room and was incomparable! We booked the Standard Double and were amazed by how beautiful the room was. Everything about our stay at Wings was flawless - The staff are so friendly, the housekeeping staff clean your room to the highest standard (and provide free bottled water daily), they provide premium bedding and free toiletries and the location is perfect! If you are looking for luxury at unbeatable prices - Stay at Wings Hotel. We were sad to leave but will return again - Thankyou Wings!

10/10 – Hervorragend

Magdalena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New hotel with friendly staff
Very friendly staff, very supportive attitiude, they helped us in any cases, many thanks once again. Hotel is new and clean, room was nice. We stayed 6 nights.

2/10 – Ungenügend

viktorija, Stockholm

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boka inte, hotellet existerar inte!