Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Candlewood Suites Killeen - Fort Hood Area, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Bewertungen

7,6

Gut

51 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
39 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 139 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von YPENCE am 23. Apr. 2024
Thank you for your positive review, and thank you for choosing the Candlewood Suites!

10/10 – Hervorragend

Shawanda D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and amenities were very accommodating!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

henry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Latrice

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Initial customer service honestly wasn’t that friendly or that great. Upon leaving Ms.Giselle and the gentlemen at the front were all smiles and super friendly. This by far is the cleanest room I have ever stayed in!! I inspect facilities for a living, I had an extremely hard time finding anything. Very clean and well taken care of!! Would definitely stay here again for the cleanliness and design is the room alone! Large Tv and tons of great cable!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Candlewood Suites Killeen/Ft. Hood Team am 13. Juni 2023
Latrice- Thank you so much for taking the time to let us know that you enjoyed your stay with us. I am so glad we were there for you!Enjoy your adventures and travel safely-

10/10 – Hervorragend

Roger

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff, nice rooms and it was quite!
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2023
Antwort von Killeen Hotel General Manager am 21. Apr. 2023
Thank you, Roger for the kind words. It was lovely to have you with us and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Cynthia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Candlewood Killeen Fort Hood team am 7. Apr. 2023
Thank you for the good review, Cynthia! I am so glad we were here for you. Safe Travels-

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Tommie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Stay. Haven’t got my deposit nor the amount that was charged to original card at check in(used a different card to check out). Please contact Hotel manager in regards to this situation
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Natasha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good place. Will book again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Barb

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

luke

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

4/10 – Schlecht

Julianne

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Luis, Sugar Land

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staying
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Sherman

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very quiet the way I like it
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Carolyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly but not all advertised services offered
I booked this particular hotel because the shuttle service advertised on their website. I arrive at the airport on to find out there is not shuttle service, and I am stranded. I had to get a taxi and was out $60 I had not plan on it. Very frustrating!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Mickie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service from a very friendly and helpful staff. Newly renovated rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

6/10 – Okay

FRANCIS G

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room was fine but shower valve was reversed so it went from HOT to COLD and did not match the valve plate’s hot / cold indicators. Wi-Fi was spotty. TV channels lacked some basic channels….AMC, comedy, HLN/CNN, and PBS was intermittent
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Zahira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The employees were great but the hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was poor i wouldn't recommend this hotel to anyone
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

2/10 – Ungenügend

Jarred

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
i didnt get tge room booked it was a suite with bedroom and i got a double bed single room, small as hell for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Easy
Second time staying while on business. Easy check in and good location
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020

6/10 – Okay

Candlewood, Killeen, Texas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No fleas is a good thing. A lot of noise from renovation upstairs right on my head woke me up and gave me headache. When we called the front desk, she said it was in the website. Not a very nice response. Because of that, I will not go back in your hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Holiday Inn Killeen Team am 27. Apr. 2020
Dear Valued Guest, We apologize for the lack of empathy shown by our team mate. The rest of us wish we were there to assist you as you experienced the noise created by the renovations crew. We request you to please give us another chance and we will make sure we win your confidence back. Once again we are truly sorry!! With Gratitude Holiday Inn Killeen Team

10/10 – Hervorragend

Al, Killeen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, staff very efficient, had no problem with room clean well taken care of would recommend a friend to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Holiday Inn Killeen Team am 6. März 2020
Dear Valued Guest, It is a wonderful blessing for us as we got to hear back from you! Thank you for the awesome praises. Your words are powerpack of encouragement which generate tons of happiness and joy. We are what you make us, and our hard work gets rewarded when we find out that you had a happy stay! Thank you for all you do and thank you for choosing us. We thank you for recommending us and if you have a chance please do come see us again. With Gratitude, Holiday Inn Killeen Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Holiday Inn Killeen Team am 6. März 2020
Dear Valued Guest, Thank you for rating us a big 5/5. We appreciate the feedback along with the unspoken assurance that we get to see you again. Our best wishes are with you always. Gratefully, Holiday Inn Killeen Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room very clean and spacious. Staff ver friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Holiday Inn Killeen Team am 6. März 2020
Dear Valued Guest, We thank you for choosing us for your stay in Killeen. We are glad that you liked our rooms and the hospitality shown by our team. We enjoyed serving you and will look forward to the next time around. Till then, be well!! Sincere Regards, Holiday Inn Killeen Team

4/10 – Schlecht

Deis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property was under construction and did not have the room type i reserved available and attempted to substitute for a room the size of a closet. Very disappointing holiday travel night.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

6/10 – Okay

Trish, Dallas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pet friendly Close to freeway and Post Kitchen area was convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had no clean towels my whole stay, my family and I had to switch rooms due to no cable in room, gave both of us a handicapped room. Desk clerk told me to return towels, and get fresh ones, never happen the whole time I was staying. My brother had to clean his own room just to move in quickly, no type of housecleaning staff. Manager at front desk was very rude, didn’t try to help in any type of way. Front desk clerk was very short with us, when only we was asking for the simple things for our room. My and my sister room had garbage built up, odor in room, due to front desk manager told us, they only clean once a week, and since I am only staying a short time, our rooms will not be clean at all. I DON’T RECOMMEND THIS HOTEL TO ANYONE, AND WILL NOT BE USING TRAVELOCITY TO BOOK ANY FLIGHTS OR HOTELS ROOMS IN THE FUTURE. VERY VERY, UNHAPPY AND DISSAPPOINTED WITH THIS HOTEL, AND HOTEL SERVICE, AND STAFF. Ps, the ice maker in my room wasn’t working, and the air condition in my sister’s room was making a lot of noise, and again mention it to the front desk manager, which she brush us off, to tend to other guest that was staying longer then us.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Torrence, Portsmouth, VA, USA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Any issue that came up they were very quick to react to fix it. Felt very welcomed and would stay again if in the area.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Payton

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Frustrating at first, but they did fix everything.
Our overall stay was nice! It was very convenient to have a stove top, toaster, and fridge in the hotel room. Everything was clean, the room was comfortable to stay in. Everyone was nice. It is in a very convenient area of town, next to other hotels, HEB, food and dining, Walmart all within a 2-5 minute drive! Our only problem was with check in. My daughter and I were meeting my Husband and her father for a weekend stay (He is Military) We arrived first and checked in. We literally spent 30 minutes trying to get two room keys that opened our door. Our daughter has to do Nebulizer treatments every 4hrs, she is sick and 11 months old. That wasn’t even a reason for them to speed up and fix the problem. The hotels main master key worked on our door multiple times as they let us in and out for luggage. The last time we needed in to do a Neb TX we waited 11 minutes outside our hotel door for them to let us in. At the 30-45 minute mark the maintenance man came and changed the entire door handle for a new one and we got two working keys. What I don’t understand is how their master key, that looks just like the room keys I was given, worked to let us in multiple times when I went in and out for luggage? But they somehow couldn’t get us a working key until they changed the entire damn doorknob and why this wasn’t addressed until 45 minutes in. Other than a frustrating check in with room keys and a very noticeable sick baby, everything was fixed and our weeeknd stay was perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Needs improvement
Walked in and the recliner was broken, not a big deal but didn’t want to be stuck with a bill for a recliner that my family hadn’t even touched. Went to shower and the drain was down due to also being broken. The room maybe should have been taken out of service for these couple small repairs.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Kelly

Gut: Personal & Service
Great Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

2/10 – Ungenügend

John

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Did not clean the room did not have no clean towels they did not bring no clean towels to me to the room had to go to the front office to get clean towels after I brought them dirty towels to them
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

2/10 – Ungenügend

John

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Will never stay at a cadlewood suites motel again
Did not clean room no new towels had too take old towels down to the office to get new ones front office rude and not caring
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

2/10 – Ungenügend

Simon

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
매우 불친절, 관리상태도 엉망. check-in도 3시 정각이 지나야 해줌. 청소도 안해줌.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Candlewood Suites Killeen am 14. Feb. 2019
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We will review your comments with our management team and use it to improve. We appreciate you staying with us and hope to show you our improvements from your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked that it was close to the family were in town to visit. Nice outside, the interior was clean as well as the room. We always greeting when we come in or as we were leaving.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The clerk was by herself for the first night on Christmas night She clearly didn’t know anything about the place and couldn’t help me with any questions She had multiple difficulties getting Lee checked in She was sweet she just didn’t know what she was doing. First I discovered the ice machine wasn’t working and there isn’t an ice machine I had to prompt her to look in an empty room to get me some ice
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean, quiet stay!
This hotel is nestled amongst a bunch of other that appears to be frequented by traveling soldiers. The hotel was clean and the staff was very helpful! What the don’t list on the web site is that you can get breakfast vouchers and go next door to the holiday inn and eat for free!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Area Director am 4. Dez. 2018
Andrew, Thank you for your feedback. We look forward to seeing you the next time your travels bring you to the area.

4/10 – Schlecht

Em, Killeen, Tx

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Carpet ripped up, stains on pillow cases, got locked out of our room and had to go back downstairs to fix it. It was very underwhelming considering most Candlewoods are nice. Definitely not worth the prime.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Area Director am 27. Nov. 2018
EM, Thank you for your feedback we will look into these matters immediately.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
They didn't give me the room I paid for.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Area Director am 13. Nov. 2018
We apologize for the inconvience ypu experienced during you stay.

8/10 – Gut

Rico, Austin, Tx

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, service was great, parking, & breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Area Director am 26. Sept. 2018
Rico, Thank you for the great feedback. We look forward to hosting you again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Didnt not like the leaking toliet, sink was disconnected in bathroom. Mediocre water. Always cold. Drippimg shower head, leaving water on floor.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Area Director am 26. Sept. 2018
We take matters such as these very seriously. Thank you for your feedback.