Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von The Idle Hotel and Residence

4 out of 5
The Idle Hotel and Residence
58/851 M.13 Phaholyothin Rd. (Outbound), Khlong Luang, Pathum Thani

Bewertungen

8,2

Sehr gut

37 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
45 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 100 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Kai, Heidelberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice Hotel in Nava Nakorn
This was my second stay at the hotel. First time was in August and September, when the hotel was still very new, and there were not many guests. Now in December/January 2015/2016 the hotel was almost fully booked every night of my stay (21 nights). The room was very good for my needs. I was spacious with good wifi and I was also able to work there perfectly. Breakfast has also improved considerably since my first stay and I really liked it a lot. The pool and fitness facilities are very clean, and the hotel now offers a massage service in the lobby of the Summer building. In the evening the outside beer garden offered live music and there was very nice christmas decoration in and around the hotel. Overall highly recommended.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice and new hotel
I had a very good stay at The Idle Residence and everything was as advertised. The hotel is still new and it was not fully booked.

6/10 – Okay

JEERASAK

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
ห้องเล็กและไม่มีอาหารเช้า ถ้าเทียบกับราคา
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Amie am 7. März 2024
Dear Khun Jeerasak,Thank you for sharing your concerns with us regarding your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced, and please be assured that we have addressed your feedback with the respective departments. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to enhance our service. We are committed to making the necessary improvements to ensure that your next stay exceeds your expectations. We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back and provide you with an exceptional experience. Warm regards, The Idle Hotel and Residence Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amie am 7. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,The Idle Hotel and Residence Team

8/10 – Gut

Yutaka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel construction was not bad, but it is complicating road condition near the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Micheal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Stayed here before was a nice hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

TOSHIHIRO

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Pasuphat am 8. Dez. 2023
Dear Mr.TOSHIHIRO,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Yusing

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is good
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Pasuphat am 31. Okt. 2023
Dear Mr.Yusing,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

2/10 – Ungenügend

Gabrey

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loud and dirty. Wouldn’t recommend
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Pasuphat am 1. Aug. 2023
Dear Mr.Gabrey,Thank you for taking the time to share your concerns experienced during your stay.We would like to apologize for any inconvenience caused, and we have discussed this with the concerned departments.We appreciate the opportunity to improve our service, and we look forward to welcoming you back.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Domenico

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel
Clean room, very friendly staff at the reception and amazing restaurant, I eat lunch and dinner and it was excellent, unfortunately even I had payed for breakfast I did sleep and didn’t eat breakfast, so I don’t know how breakfast is, would definitely use again if I come here.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Pasuphat am 24. Juli 2023
Dear Domenico,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

6/10 – Okay

hsenglin

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Pasuphat am 20. Juni 2023
Dear Hseng Lin ,Thank you for taking the time to share your feedback which we can learn from and use to improve.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Pattarasaya

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Pasuphat am 28. Apr. 2023
เรยน คณ Pattarasaya,ขอขอบพระคณเปนอยางยงสำหรบความพงพอใจและขอเสนอแนะทดเยยมจากทาน ทางโรงแรมรสกยนดอยางมากททานไดรบความสะดวกสบายจากการเขาพกกบเราในครงน และหวงวาจะไดมโอกาสตอนรบทานอกพสพฒน ชยเดชผจดการฝายตอนรบสวนหนา

10/10 – Hervorragend

Ratree

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Pasuphat am 30. März 2023
Dear Khun Ratree,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

6/10 – Okay

Kyudong

Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2023
Antwort von Pasuphat am 6. März 2023
Dear Kyudong,Thank you for taking the time to share your feedback which we can learn from and use to improve.We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

8/10 – Gut

QUANQAO

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Shuji

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
朝食のバインキングが美味しいです。 近くにスタバとバーガーキング、セブンイレブンがあります。 以前はカートがあって、スタバの入口前まで送ってくれるサービスがあったけど、無くなってましたね。 コロナで利用客が減ったからかな? 入り口までちょっと距離があるから、それが不便かな。
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Pasuphat Chaiyadech am 24. Okt. 2022
Dear Mr.Shuji,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Pasuphat Chaiyadech am 6. Okt. 2022
Dear Mr.Nicholas,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Gregory, Palo Alto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staffs are excellent here. Room-service was very fast & available till 21:30pm. Bathroom has interesting setting. A little FYI: No conditioner but shampoo & shower gel. The location is a bit tricky to find both on the map & on the road. It tucks in & away from the main road which is good for sleeping. We were told if there’s a big group (tour/event) it will be hard to get a taxi. There were no event or group during our stay but it seemed challenging to get a taxi anyway as the hotel staff help shuttled us out in a 6 passengers golf cart to the main road & flagged down a ride for us. Overall good experience here.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Pasuphat Chaiyadech (Front Office Manager) am 8. Sept. 2022
Dear Mr.Gregory,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Pasuphat ChaiyadechFront Office Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid this one
I'd recommend avoiding this hotel. I have a factory nearby and the staff there recommended it; I have advised them to stop sending people here. The room was dirty (stains on sheets, "residue" in toilet), the wifi didn't work (they sent an IT guy to my room who was there for 20 minutes, who eventually got it working, only to have it fail again 5 minutes later), I couldn't get a taxi to Bangkok and missed a meeting. I tried to walk to Starbucks in the morning and security stopped me at the gate and resisted letting me leave. I just walked past her and she took a bunch of photos of me. Hard pass.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

wannarat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Masaya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If It’s Where You Need To Be
The pool at this hotel is exceptional, longer than 25 meters. The girls at the front desk were charming. The breakfast buffet was wholly adequate
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

2/10 – Ungenügend

iggs, UK

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Reception struggled to communicate with international travellers. Housekeeping failed to provide soap after several requests. Rooms small and basic. Restaurant slow. Breakfast cold and TERRIBLE. Food expensive. Miles from any proper restaurant alternative. Do Not Stay Here.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sunita am 10. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

anand

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Not a pleasant stay the second time around
This was the second time I stayed there but my stay was not so good. First on arrival i was asked to stay in a room with small twin beds when i had reserved one with a king bed. Secondly when i checked in there was a dead cockroach in the bathroom which is not very pleasing. Thirdly no toiletries which is surprising considering even average hotels offer the basic stuff. The front desk hardly speak english so its very difficult to communicate with them even to ask for an iron for my clothes. I wanted to stay there since its very close to where i have work but given a choice i would not want to stay there again unless the service and cleanliness improves.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von sunita y am 2. Dez. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

CHIN MIAO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Sunita am 11. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

CHIN MIAO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sunita am 11. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Sunita Y. am 4. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Sunita Y. am 2. Sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Sunita Yoochomsuk am 28. Juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
中国人が多く、非常にうるさい。 夜中でも平気で大声で廊下で話すのでうるさい。 非常識な人たちが多く宿泊している。 HotelはGood
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Sunita Y. am 12. Juli 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Sunita Y. am 8. Juli 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Sunita Y.. am 23. Juni 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Gut

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No problems with stay but a stop over hotel
It's OK for a stop over but you would not want to stay here very long. It's off a dual carriageway so one way or another it's u turn time. Hotel runs a shuttle bus to the main road, Burger King there and a short walk to a 7-11. Good swimming pool, nice to have separate area to watch TV in the room. Should have been a microwave but was not.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Sunita Y. am 2. Juni 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

4/10 – Schlecht

Hideo

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
WiFiが使えない。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Sunita Y. am 27. Mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Sunita Y. am 29. Mai 2019
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
長期滞在
中国人団体客が多い。毎日、観光バス3から6台。朝食200BTHは高い。部屋は清潔で快適。ドンムアン空港からタクシーで40分位、300BTH。幹線道路から離れているので電動車送迎あり。徒歩15分でスーパー、7,8分で7-11や食堂あり。幹線道路入口にスタバ、バーガーキングあり。
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019
Antwort von Sunita Y. am 15. Juni 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
冷蔵庫がうるさい。シャワー室の電球が切れていた
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Sunita Y. am 3. Mai 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
連泊中 清掃員の髪の毛が洗面台に残っていた。それ以外はOK
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Sunita Y. am 3. Mai 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
なんとなくきれいだけど、よく見ると汚れやゴミが残っている。 中国人観光客が7-8割なので、掃除は行き届いていなくてOKとしているのかも。 固形石鹸はないので、ボディローションを代用、バスタオルしかないので、引き出しを自分で探すと見つかる。 値段なりの宿泊先です。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Sunita Y. am 3. Mai 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Hervorragend

SHUJI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The receptionist is very kind.As I talked that Wi - Fi in the room did not connect, they immediately switched the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Sunita Y. am 10. März 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
部屋内の背t日は一見きれいだが、コーヒーを飲むカップがなかったり、ちょとした皿がない。 カート乗り合い場近くの角部屋は、深夜・早朝のバスの騒音や客の騒ぎ声でとてもうるさい。 WIFIは電波が弱くすぐ切れる。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Sunita Y. am 8. März 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Sunita am 10. Feb. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Hervorragend

ChuanMing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Sunita Y. am 10. Feb. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ห้องพักกว้าง บริการดีเยี่ยม ห้องพักสะอาด ให้คำปรึกษาดีมาก
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Sunita Y. am 8. Feb. 2019
Appreciate for your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Hervorragend

Chien-Hsin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
房間乾淨,附近安靜,很有度假的感覺
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Sunita Y. am 5. Jan. 2019
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Hervorragend

Franciscus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima overstay hotel
Prima overstay hotel ontbijt en dinner op de kamers als je dat wilt. Eten prima verzorgd en lekker.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Sunita Y. am 7. Jan. 2019
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Sunita Y. am 21. Dez. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Ming-Chung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Sunita Y. am 10. Dez. 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.

10/10 – Hervorragend

Hervé

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Belle résidence
Belle résidence ou beaucoup d,aspects sont positifs avec un bémol toutefois :le restaurant . Service négligé : attente d'un plat presque une heure ,Les jeunes serveuses pensent plus a leur portable qu'au client, la cuisine ne semble pas étre faite sur place et prix excessifs.A éviter mais alentours dépourvus de restaurant.....par contre petit déjeuner parfait.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Sunita Y. am 10. Dez. 2018
Thank you for feedback. We sincerely apologize for any inconvenience. We will continue to improve for the better services in the future.