Außenbereich

Bewertungen von Hilton Kansas City Airport

3.5 out of 5
Hilton Kansas City Airport
8801 Nw 112th St, Kansas City, MO

Bewertungen

7,8

Gut

449 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
226 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
152 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
104 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
71 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to interstate, shopping, restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michaella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mark am 20. Mai 2024
Thank you Michaella for sharing your rating with us. We appreciate it.

8/10 – Gut

charles

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mark am 19. Mai 2024
Thank you Charles. We appreciate your support.

10/10 – Hervorragend

KEIGO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mark K am 17. Mai 2024
Thank for leaving a rating on your recent stay with us. We appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Linda J.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
W e had a wonderful night stay! Will definitely stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mark am 15. Mai 2024
Thank you Linda. We appreciate that!

4/10 – Schlecht

Jerry

Mit dem Partner gereist
No internet on an important day was running the second day No property maps or tv guide in room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mark am 12. Mai 2024
Thank you for sharing your experience with us. Our internet provider had issues and we working diligently to get it fixed in a timely manner. I understand it was frustrating as it was for us. We do have a digital guest directory that is located via the QR code in all rooms. Thank you again.

6/10 – Okay

David

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Shower had lots of hair in it. No internet when we arrived. Bathroom sink top had thick dust & dirt in corners. No water bottles available in rooms & machine for vending was broken on our floor. No candles in holders on dinning tables. However the staff was very nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mark am 12. Mai 2024
Thank you for sharing your experience with us. I’m sorry to hear about those items. I will share with my team to ensure we address these. Please accept my apologies.

10/10 – Hervorragend

Allan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark K am 10. Mai 2024
Thank you Allan. We appreciate the rating.

2/10 – Ungenügend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Christina

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark K am 2. Mai 2024
I’m sorry to see you didn’t have an outstanding experience with us. Please accept my apologies.

6/10 – Okay

Dirk

Gut: Personal & Service
No free breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark K am 2. Mai 2024
Thank you for providing feedback on your recent stay with us. We appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Alan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark am 29. Apr. 2024
Thank you for the review! We appreciate it!

6/10 – Okay

Yiwei

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark am 30. Apr. 2024
Thank you for taking the time to provide a rating on your recent stay with us. I’m sorry to see that we did not provide an 5 out of 5 experience. Please accept my apologies and we hope to have you back.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very kind and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark am 22. Apr. 2024
Thank you Christopher we appreciate the kind words and rating.

6/10 – Okay

Kenneth, piedmont

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Property was fine. Breakfast was basic and poor quality. Staff demonstrated poor customer service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark am 20. Apr. 2024
Sorry to hear about your breakfast experience. Please accept my apologies.

8/10 – Gut

AMANDA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark am 20. Apr. 2024
Thank you Amanda. We appreciate your rating us.

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parking was super easy and convenient. Room was very clean and very quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark am 15. Apr. 2024
Thank you Catherine. We appreciate the feedback and look forward to seeing you again.

4/10 – Schlecht

Yerania

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark K am 10. Mai 2024
Thank you for taking the time to leave a rating. I'm sorry to see we didn't exceed your expectations. Please accept my apologies.

2/10 – Ungenügend

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The staff at check never greeted me, never smiled, didn’t offer a lot of information unless I forced the answer with a question. We called for towels for the pool for over an hour and finally sent someone for our party to get some. We asked for extra blankets and it was too late for the night staff to care who by the way was more worried about her water to speak to me. The air conditioner did not work property and when booked through Expedia it noted breakfast included but it most certainly was not. Too far away for doing anything in KC with the service we received. The only thing neat or note worthy was the pool and it was clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark am 14. Apr. 2024
Certainly sorry to hear about your experience. I will follow up with our team to understand what happened and ensure we have corrected these items. Again please accept my apologies.

8/10 – Gut

Josh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very kind.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark K am 10. Apr. 2024
Thank you Josh for leaving a review and the kind words.

10/10 – Hervorragend

robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to the airport and easy access
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mark k am 10. Apr. 2024
Thank you Robert. We appreciate you taking the time to leave a review

10/10 – Hervorragend

Alice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mark K am 30. März 2024
Thank you Alice. We appreciate the rating!

4/10 – Schlecht

brian

The restaurant should be shut down. The menu had no imagination. I ordered a chicken sandwich, and it took 40 minutes to come out. It was so over cooked it was tough to get down. The fry's were all stuck together. You only had one server and the kitchen wasn't doing her any favors.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 27. März 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback on your recent stay with us. I am sorry to hear about your experience in the restaurant and will definitely talk with our culinary team. Please accept my apologies.

8/10 – Gut

Glen M.

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Xxx
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mark K am 25. März 2024
Thank you Glen for taking the time to leave a rating for our hotel. We appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 24. März 2024
Thank you Mark. We appreciate your taking time to share your experience with us.

8/10 – Gut

Michele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was convenient and 24 hr shuttle to airport. I wish there was more dinning option around the area.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mark K am 21. März 2024
Thank your for sharing your thoughts with us. We appreciate your comments.

10/10 – Hervorragend

Mia Lenay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mark K am 19. März 2024
Thank you Mia Lenay for leaving a rating for us on your stay. We appreciate it and look forward to having you back!

4/10 – Schlecht

LH

Reserved a king bed room and was given a small bed- not even sure it was a queen- and told oh sorry no kings available even though i had printed my expedia reservation that showed I rented and paid for a king room. This shouldn’t happen when making reservations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mark k am 21. März 2024
Thank you for providing feedback on your stay with us. We apologize for not being able to provide your requested room type. We will certainly work harder to ensure these requests are met.

10/10 – Hervorragend

Nathon

Mit dem Partner gereist
Nice clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 14. März 2024
Thank you Nathan. We appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Theodore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 11. März 2024
Thank you Theodore! We appreciate your rating. Have a great day!

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff should tell you that the flight crews always get to go ahead of guests when you shuttle to the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark k am 9. März 2024
Thank you for sharing your thoughts with us. I will definitely share with our team.

8/10 – Gut

Preston

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
AC did not work great and we had to call maintenance. Some of the furniture looked to be in rough condition. But for the most part it was a great stay and they had great service!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 8. März 2024
Thank you Preston for sharing your experience with us. We appreciate you taking the time. I’m sorry to hear about your challenges, please accept my apologies.

10/10 – Hervorragend

Lillianna

Gut: Ausstattung
Great value for hotel close to airport
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 6. März 2024
Thank you for sharing your thoughts and feedback with us. We appreciate your time and look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Tammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 6. März 2024
Thank you Tammy, we appreciate the rating.

10/10 – Hervorragend

Josh

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mark K am 4. März 2024
Thanks Josh. We appreciate you taking the time to share your rating with us.

10/10 – Hervorragend

Omar

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 2. März 2024
We appreciate the rating. Thanks for sharing with us.

10/10 – Hervorragend

Jean

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel convenient to airport, 24 hr shuttle. The staff went far beyond to make your stay a good one. Always with a smile
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark K am 25. Feb. 2024
Thank you Jean, we appreciate your kinds words and sharing your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Alisha

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark K am 27. Feb. 2024
We appreciate the rating and thank you for taking the time to leave that for us.

10/10 – Hervorragend

Sositine

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 21. März 2024
Thank you Sositine. We appreciate the rating.

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very happy with our stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 24. Feb. 2024
Thanks John. We appreciate your rating on your recent stay.

8/10 – Gut

Sara, Rock Port

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You guys rock! Thank u
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 24. Feb. 2024
Thanks Sara! We appreciate your support.

2/10 – Ungenügend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 24. Feb. 2024
Sorry to see we didn’t meet your expectations. We appreciate your time.

4/10 – Schlecht

Karen, Gainesville

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Room had no hot water, shampoo was full but conditioner was out and this is something housekeeping should have checked when preparing the room. NO WATER PRESSURE at all. Tv remote was missing. Bed was hard.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 20. Feb. 2024
Thank you for taking the time to review hotel. We appreciate the feedback. I will follow up with our housekeeping team. We had no issues with water, so i'm sorry to hear that room did. Please accept my apologies.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 15. Feb. 2024
Thank you Laura. We appreciate the rating on your recent stay.

10/10 – Hervorragend

George

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 14. Feb. 2024
Thank you for the wonderful rating. it was our pleasure having you.

10/10 – Hervorragend

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 15. Feb. 2024
Thank you Jason. We appreciate you leaving a rating for us. Look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Racheal

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 13. Feb. 2024
Thank you for providing such a wonderful rating! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The $11.00 charge for self-parking in the outdoor unprotected, uncovered lot was ridiculous. Stop the surprise fee that one doesn't discover until check-in. Not fair to the desk clerk who has to listen the to gripes. And not fair to the surprise the customer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 12. Feb. 2024
Thank you for taking the time to review our property. We appreciate your time. I did look up on the Expedia website and it does state there is a surcharge for parking. I wanted to make sure we were giving accurate information to our guests. Again please accept my apologies.

10/10 – Hervorragend

Irma

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 12. Feb. 2024
Thank you for taking the time to provide a wonderful rating on your recent stay. We appreciate you and look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Steve

Great location and hotel. Used several times.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mark K am 9. Feb. 2024
Thank you for the wonderful review. We appreciate you taking the time to leave feedback. We look forward to having you back.