Sehenswürdigkeit

Bewertungen von Holiday Inn Express & Suites Kanab, an IHG Hotel

3 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

611 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
245 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
85 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
41 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Patrik

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von General Manager am 11. Juli 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at The Holiday Inn Express & Suites in Kanab, Utah.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback such as yours to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Ernst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Zwischenübernachtung
Super Hotel und Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Marian, Teltow

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel / Super Aufenthalt für Durchreisende
Frühstück war umfangreich für amerikanische Verhältnisse. Service und Personal war sehr zuvorkommend und Hilfsbereit. Die Zimmer sind groß und gut geschnitten. Das Hotel und die Zimmer waren sehr gepflegt und sauber. Fazit: Das Hotel ist perfekt für kurze Aufenthalte geeignet. Ich würde jederzeit wieder dort übernachten. Mängel habe ich keine feststellen können. (Anlass meiner Reise: Besichtigung LA und Südkalifornien mit anschließender Rundreise durch Kalifornien, Nevada, Utah, Arizona -> viele Hotels auf Durchreise)
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location for park visits
Nice stay quitte close ti Zion park A bit long on a long drive ti Bryce but doable on 1 Day.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
Antwort von William A. am 8. Aug. 2017
Dear Valued Guest, Thank you so much for staying with us here in Kanab. Sounds like you were able to hit both Zion and Bryce while here and that's nice isn't it? Just a completely different world after visiting these spots. We hope that you enjoyed your stay with us and our staff service. Safe travels and come see us again. Best Regards, William Afeaki General Manager Holiday Inn Express & Suites Kanab

8/10 – Gut

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Property was a little worn could be refreshed. The people were very helpful and friendly
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our room was very clean. I thought the common areas and entry could be cleaner. 2nd floor window could use some cleaning, inside and outside.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Ruperto

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a great place to stay! The staff was very helpful & friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Conveniently located and good breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful and kind. They made us feel welcome. They went out of their way to help us. Really appreciate them
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

UYEN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Marco

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Rhett

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Housekeeping entered our room even though we had the privacy sign on the door. Very rude.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dawn am 12. Mai 2024
It is against policy for housekeeping to enter rooms that have a Do Not Disturb sign on the door. Our apologies for the oversite. Your concern has been addressed with the staff and we appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Judd

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at check in was great and the property was quiet for a restful overnight stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Lori

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly but hotel is in need of some improvements. Beat up walls and doors, dirty shower curtains, very old and thin towels. Not my typical holiday inn experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tim am 21. Apr. 2024
Dear [Guest's Name],Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at Holiday Inn Express. We genuinely appreciate hearing from our guests, as it allows us to identify areas where we can improve and ensure that future stays meet or exceed expectations.We are delighted to hear that you found our staff to be friendly. Providing exceptional service is a top priority for us, and we are pleased that our team members were able to make you feel welcome during your time with us.However, we sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the condition of certain aspects of your room. Your comments regarding the condition of the walls, doors, shower curtains, and towels are concerning, and we want to assure you that we take your feedback seriously. Please know that we are actively addressing these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure that they are promptly resolved.At Holiday Inn Express, we strive to provide comfortable and well-maintained accommodations for all of our guests, and we regret that we fell short of this standard during your stay. We understand that this was not the typical experience you expect from our brand, and for that, we are truly sorry.Thank you again for choosing Holiday Inn Express. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.Warm regards,Holiday Inn Express

10/10 – Hervorragend

Rodrigo

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

April

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were upgraded to the three queen room and it was great. The front desk lady was so nice. Our card stopped working a few times and she did everything to help us.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tim am 21. Apr. 2024
Thank you for sharing your positive experience at Holiday Inn Express. We're thrilled to hear that you enjoyed your upgrade to our three queen room and that it met your expectations.We're especially delighted to hear that our front desk staff made such a positive impression on you. Providing exceptional service is our top priority, and we're glad to hear that our team member went above and beyond to assist you when your card had issues.We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another great stay.Warm regards,Holiday Inn Express

8/10 – Gut

Ron

Mit der Familie gereist
Very nice and convenient hotel, staff was friendly, and helpful making dinner plans.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Dana

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was extremely dirty. They also had a king suite online with 3 beds, when we arrived they said sorry we don't have rooms like that. False advertising. We stayed elsewhere
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Nikhil, Newark

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
You get what you pay. 2 beds were comfy. Had issues with plumbing which they fixed the following morning. Did get housekeeping service. Don’t know if we were supposed to ask for it.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Michelle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is extremely run down and disgustingly filthy.

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is outdated, it needs a whole new update and better furniture. The hotel is too noisy. The walls are thin. It is definitely not a 3 star hotel. We would give it a 1 star. The room above us were very noisy and the kids were running g back and forth and jumping. Total disregard for the people bellow them. We will never stay in a holiday inn. This hotel is ugly and terrible. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly front desk staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Tatiana, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
N/A
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Dominique

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel feels like a facade of Holiday Inn Express. It’s nothing like any Holiday Inn Express I’ve stayed at. The rooms are in need of attention since 1995. The hotel reflects the vibe “I’ve given up” and it pours over onto the staff and guests. Every drawer had debris and hair from previous guests with a sweet stench of mildew and sour odor remnants from guests long ago and carpets that haven’t been cleaned since they were installed. I slept well, despite my deep concerns of unlaundered sheets and a duvet with a freshly sewn patch hiding a long, jagged tear. I was too tired to try for another hotel in the area after a 10 hour drive so I took the chance and compared it with camping so I could close my eyes. I won’t be staying here again when and if I come back to Kanab, UT.

8/10 – Gut

russell

Mit einer Gruppe gereist
Just older hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Leigha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel was clean and staff was very friendly. My only complaint is the pool had WAY TOO MUCH chlorine. We couldn’t even use it because it made our eyes burn.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Nikola, New Providence

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We are accustomed to lodging experiences in the wider Four Corners area, so we adjusted our expectations accordingly. Still, for the high price we paid, we got a partly redecorated room where the untouched parts stood out starkly, musty air and unsatisfactorily cleaned bathroom. The breakfast was OK, but there were not enough tables for everyone to sit. The whole place feels tired in spite of apparent recent touch ups.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Laura

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
After we checked in and went to our room we found the door to our room was open. We figured housekeeping just didn’t close it all the way but discovered later that the door would not close and lock. Anyone could just push it open. The hotel had no other rooms for us and we were tired and hungry so we had to take all our things back to the car so we could go get dinner before everything closed. We decided not to wait for maintenance to fix it or not and found accommodation at another hotel where we felt secure. When I asked to cancel the room the desk clerk tried to dissuade me by saying the rest of the hotels in town were all very full.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

david

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Needs renovation
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Jeff

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Anjuli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful time.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Gary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The TV didn’t work
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Qiuping

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s very close to where we are going to
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Sadie

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Pros: 1. Rooms were quiet (can't hear hallway noise) 2. Beds were clean and comfy 3. Convenient parking 4. Convenience store/grocery store/restaurants within walking distance Cons: 1. Our room had dirty clothing left on the floor in the corner of the room from previous guest 2. Bathroom floor also had debris on it from previous guest 3. The body wash pump in the shower was broken so we couldn't use it (but the front desk did supply us with alternative soap bar once we reported it) 4.Pool is small and freezing cold Hot tub is small and toooooo hot! Such strong chlorine smell in pool area that you can't sit in there because it burns your eyes.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Linda

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
the hotel was in a great location, the service was great, the halls and elevator were dirty, looked like someone wiped something down the elevator door on the inside. and the floors were dirty needed to be vaccum,
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and roomy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent cleanliness and service!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Kimberly

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff, nice newly renovated rooms. Indoor pool was incredibly freezing and hot tub was boiling hot. Breakfast was okay. Overall a nice stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

MARC

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HOT Hot Tub!
Very friendly staff - like most of Kanab - and very helpful. The room was clean and comfortable. We love the super hot hot tub!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

hyesun

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
지저분합니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Josh

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Alvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Haisung, FULLERTON

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The entire hotel needs updated bedrooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Cornelius

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Ana, Moreno Valley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The staff was very friendly and kind ! Breakfast was delicious and the rooms were a bargain for the size !!! We enjoyed everything about the property. The only thing is that our bathroom smelled a bit musty, there was no toilet paper or shampoo/conditioner/bodywash in the dispensera. You could tell that it had been a while since the shower curtain had been changed. Just the bathroom needed attention and I'm sure that they would have sent someone to restock and refill but we were only there for one night. The dining area was well kept. The rooms were huge.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023