2 Außenpools, Cabañas (gegen Gebühr), Sonnenschirme

Bewertungen von Mauna Lani, Auberge Resorts Collection

5 out of 5
Mauna Lani, Auberge Resorts Collection
68-1400 Mauna Lani Dr, Kamuela, HI

Bewertungen

9,2

Wunderbar

679 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
246 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
50 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nadeshda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super schönes Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von David, Resort Manager am 31. Mai 2023
Mahalo Nadeshda!

8/10 – Gut

Shaun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Last days in Hawaii
We enjoyed our last days on Hawaii enjoying the beautiful gardens and pool beach . The restaurant Canoe was 1st class,and the dedicated service provided by Edwin at the reception made our stay memorable ! The signature cocktail Mai Thai is definitely to be recommend !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von David, Resort Manager am 31. Mai 2023
Aloha Shaun,Thank you so much for sharing your review. We're delighted to hear that the grounds, the service, and the Mai Tais met your expectations. If there's anything we could've done to make your stay more comfortable, please don't hesitate to reach out. Hope to welcome you back to Mauna Lani again soon!

6/10 – Okay

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Eigentlich alles gut ausser Zimmer
Die Zimmer sind sehr schön gemacht , auch die Betten sind bequeme , leise Klima Anlage , aber alle Zimmer die Verbindungens Türen haben und leider alle die mit Garten sind extrem laut , man hört den Nachbar als wäre er in deinem Zimmer. Es wurde auch nicht wirklich unternommen erst gegen Abend haben sie was zweischneidig Türen gelegt , leider nützte das gar nichts! Ansonsten Lage sehr gut und alles hat eine sehr friedliche Atmosphäre.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von David S., Resort Manager am 7. März 2023
Aloha Martin,Thanks so much for sharing your review! We apologize for the noise issues you experienced throughout your stay. Nonetheless, your compliments to the accommodations, the location and the grounds are greatly appreciated.Hope to welcome you back to Mauna Lani again soon. A hui hou, or until we meet again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
flexible
hotel was flexible to shorten our stay due to hurricane Lane, thanks for that
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Upgrade und den Service haben wir sehr geschätzt. Leider ist die Unterhaltung, auch Tagsüber, nicht sehr gross und es hat wenige Jugendliche im Hotel sondern eher über 50.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Thomas, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit eigenem Strand
Das Hotel liegt auf der Sonnenseite der Insel - ideal zum Relaxen und verwöhnen lassen. Gutes Frühstücksbuffet. Zimmer gut ausgestattet und sehr ruhig wenn es ohne Verbindungstür ist!!! Fahrzeit zu den Vulkanen ca. 2,5 Stunden.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Martina, Berlin/ Kapstadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönstes Hotel in Kona !!
Wegen u.a. unzumutbarer Bautätigkeit im Marriott sind wir ins Mauna Lani umgezogen. Ist hinsichtlich allem die beste Wahl für Kona und hat uns 1000 Mal besser gefallen als das abgewohnte, schmutzige, strandlose Marriott. Toller Strand, perfektes Frühstück, sehr guter Service

8/10 – Gut

Ralf G., D.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice view and beach
Aufmerksamer Service

10/10 – Hervorragend

Jean Luc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erholung pur
Perfekter Aufenthalt an wunderschöner Lage direkt am Meer, sehr freundliche und hilfsbereite MitarbeiterInnen.

8/10 – Gut

christoph, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Top Lage super Service und Zimmer
Top Lage super Service und Zimmer. Das Hotel ist etwas in die Jahre gekommen aber dies macht die Top Lage wet.

2/10 – Ungenügend

Christian, Luzern

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sicher kein 5* Hotel
Aufgrund der bisherigen Hotels.com-Bewertungen haben wir dieses Hotel gebucht. Beim Zimmerbezug stellten wir sofort einen feucht-fauligen Geruch fest und haben dies umgehend moniert. Uns wurde dann ein anderes Hotelzimmer mit ebenfalls gräueligem Geruch angeboten. Da wir spät am Abend ankamen, bezogen wir dann das übelriechende Zimmer. Leider war jedoch an Schlaf bis um 02.30 Uhr in der Nacht nicht zu denken. Unser Zimmer hatte Meersicht, wobei auch der Pool in dieser Richtung liegt. Extrem laute Hotelgäste, welche bis 02.30 Uhr im Pool badeten hinderten uns am Einschlafen. Auch ein Telefongespräch mit der Rezeption änderte die Lage nicht. Am nächsten Morgen wurden wir von einem kargen und ungepflegten Buffet empfangen. Der Pool war schmutzig, die Liegen am Strand völlig veraltet und verrottet. Der Strand, das Hotel und die gesamte Umgebung wirken ungepflegt. Die guten Zeiten dieses Hotels gehören wohl längst der Vergangenheit an. Wir entschieden uns dann nach der ersten Nacht ein anderes Hotel in der Gegend zu suchen und fanden dies im Marriott. Obwohl dies nur ein 4* Hotel ist, waren die Zimmer und das Hotel gepflegter und komfortabler. Da wir das Hotel über Hotels.com gebucht hatten und im Voraus bezahlt hatten, wurden uns 2 Übernachtungen verrechnet. Die Umbuchung konnte telefonisch bei Hotels.com problemlos und ohne Umstände getätigt werden.

10/10 – Hervorragend

Heather

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was decorated like a beautiful sanctuary. I kept moving to different spots just to soak in all the lovely decor.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very family friendly! I will come back again
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Nischal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful place for gateway
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shannon Leah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing property! The staff goes out of their way to not only be helpful, but they are always friendly and smiling. The amenities are outstanding and the attention to detail at this resort is top notch! We had a wonderful time - thank you!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 21. Apr. 2024
Aloha Shannon,Thank you for visiting us and making Mauna Lani your Hale (Home) away from home. We are delighted to hear your recognition of the genuine heartfelt service provided by our team members. They are indeed the spirit of our resort. We are so happy to know our facilities, amenities and overall experience with us was top notch!We are indeed looking forward toe welcome you back in the future!A Hui Hou (till we meet again)Mahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Anneli, KIRKLAND

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Hye Nam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 21. Apr. 2024
Aloha Hye,Mahalo for your fantastic review of Mauna Lani. So happy to hear your enjoyed our facilities, beach and wonderful service provided by our team members.We are indeed looking forward to seeing you again soon!Mahalo,Pete

6/10 – Okay

Todd

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Liudmila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 21. Apr. 2024
Aloha Liudmila,Thank you so much for your wonderful review of Mauna Lani. We are happy to hear you enjoyed our beautiful grounds and heartfelt service provided by our team members.We can't wait to welcome you back soon.Mahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Katharina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We booked through Expedia and surprisingly received an upgrade to an ocean view suite. Thank you very much for a memorable stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 14. Apr. 2024
Aloha Katharina,Thank you so much for your wonderful review of Mauna Lani. We are delighted to hear that you had a memorable stay and are looking forward to welcome you back soon!Mahalo,Pete

8/10 – Gut

Mohammadmehdi, New Rochelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Probably not a 5 star quality. I was in another 5 star hotel in Maui before this and the condition of the rooms were much better. The bathroom and shower area needs major renovation. The staff are very kind and lovely but not as attentive as you might expect in a 5 star hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 14. Apr. 2024
Aloha Mohammad,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Mauna Lani. We appreciate your comments and regret to hear that your experience did not meet your expectations in terms of room condition and staff attentiveness. We apologize for any inconvenience you encountered with regards our room product. Your feedback is valuable to us, and we will address these concerns to improve our guests' overall experience. We are glad to hear that you found our staff to be kind and lovely. We hope for the opportunity to welcome you back in the future to provide you with a more enjoyable stay. Thank you again for choosing Mauna Lani.Mahalo,Pete

6/10 – Okay

Antoinette

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 14. Apr. 2024
Aloha Antoinette, Thank you for taking the time to submit your review of Mauna Lani. We are disappointed to see that we fell short on expectations in some areas. It would be my pleasure to connect with you personally to discuss your experience-- please reach out to me directly at your convenience.Looking forward to hearing from you soon. Mahalo,Sergio CaceresDirector of Operations

8/10 – Gut

KEIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 8. Apr. 2024
Aloha Keiko,Thank you so much for your kind review and look forward to welcome you back to Mauna Lani soon.Mahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Nerina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely lovely property. Room was spacious and comfortable. There were a lot of people staying there but it never felt crowded. Staff were extremely helpful and we were able to shower before our flight despite checking out much earlier in the day.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 7. Apr. 2024
Aloha,Thank you for the wonderful review of Mauna Lani. We are happy to hear you enjoyed the accommodations and the heartfelt service provided by our team members.We are indeed looking forward to welcome you back on the Big Island in the future.Mahalo,Pete

8/10 – Gut

William Brooks

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 7. Apr. 2024
Aloha William,Much Mahalo for your review of Mauna Lani. Glad to see that you enjoyed the facilities and friendliness of our team members.We look forward to welcome you back soon.Sincerely,Pete

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 31. März 2024
Aloha Michael,Thank you for your wonderful review of Mauna Lani and we look forward to welcome you back again very soon.Mahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Ted

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a wonderful hotel, great food at Canoe House and very good at casual restaurant. Wonderful service. A bit pricey :)
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 31. März 2024
Aloha Ted,We appreciate the great review and look forward to welcoming you backMahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Luke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic experience
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 24. März 2024
Aloha Luke,We are delighted to hear you had a fantastic experience at Mauna Lani.We are looking forward to welcome you back soon.Mahalo,Pete

4/10 – Schlecht

Michael

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 16. März 2024
Aloha Michael, Thank you for taking the time to submit your review of Mauna Lani. We are disappointed to hear that the level of service did not meet your expectations. It would be my pleasure to connect with you to discuss your experience. Please feel free to contact me directly at the resort.Looking forward hearing from you.Mahalo,Sergio

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed it. I do wonder if I was given the ocean view room that I paid for. It seemed the options were “ocean view” and partial ocean view (I was given the latter though I think I reserved the former.) U f had been staying longer, I might have complained, but the room was gorgeous, the concierge (Lenny) was fantastic and the overall vibe was A . I enjoyed the Canoe House and the other restaurant for breakfast. The service was terrific
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 10. März 2024
Aloha Julia,Thank you for you wonderful review. Happy to hear you enjoyed the room and apologies if you believe you did not receive the right room category. We could have checked that for you. Appreciate your recognition of the service provided by our concierge Lenny and also your overall experience in our F&B outlets.We look forward to welcome you again soon.Mahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Cameron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This place is unreal! They gave my wife and I the full Hawiian experience with leis and guava juice upon arrival. The resort is gorgeous! The rooms are beautifully decorated and very clean. We were very impressed with the overall experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 10. März 2024
Aloha Cameron,Thank you for your shining review of Mauna Lani. It was truly a pleasure to have you with us. We are very happy to hear you enjoyed the accommodations and overall service experience.We look forward to welcoming you again soon.Mahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Jillian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 10. März 2024
Aloha Jillian,Mahalo for your wonderful review and we look forward to welcome you back very soon.Sincerely,Sergio

10/10 – Hervorragend

Matthew, Houston

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Did not like Hotel putting corporate events in the middle of regular guests. These folks were very loud and disruptive to other guests at the hotel. Corporate events should be conducted away from the other guests on the property. Not interested in the disruptions they caused for my vacation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 10. März 2024
Aloha Matthew,Thank you so much for your review and candid feedback. I am truly sorry the group in house disrupted your stay with us. Please feel free to contact me directly at the resort to personally discuss your experience.Mahalo,Sergio

6/10 – Okay

Kristin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 10. März 2024
Aloha Kristin,Thank you very much for your review. We are happy to see that you enjoyed the resort grounds and open spaces. We are sorry to see the low scores on service and It will be my pleasure to connect with you directly to discuss further. Feel free to contact me at your convenience.Mahalo for sharing your feedback and look forward to hearing from you soon.Sincerely,Sergio

10/10 – Hervorragend

William

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 24. März 2024
Aloha William,We appreciate the great review and look forward to welcoming you backMahalo,Pete

10/10 – Hervorragend

Choi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
마지막이 아쉬워요
프리미엄스위트에 숙박했습니다 더할나위없이 만족했습니다 하지만 체크아웃날 1시간레이트 체크아웃을 요청했지만 백인단발아줌마는 칼같이 거절하셨네요 그래도 그리고 스윗객실 4박한 손님에게 1시간도 어렵나 서운했어요 마지막 체크아웃후 나갈때 정문로비 남자직원들은 다 놀고 마르신 여자직원분이 짐싣는거 도와주시는데 너무 불편했어요 진정한 남녀평등이 실현되는건가요
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 10. März 2024
Aloha,Thank you very much for your kind review. We are very happy to hear you loved the premium suite and its panoramic views.However I am truly sorry we could not accommodate your late check out request. It would be my pleasure to connect with you personally to discuss your departure experience. Please feel free to contact me directly. We appreciate your feedback.Looking forward to speaking with you soon.Mahalo,Sergio

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Olathe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We thoroughly enjoyed our stay at Mauna Lani. We had an oceanfront room and it was perfect for watching the whales. Every single person we encountered at resort was super nice and helpful. It was very quiet and the grounds were beautiful.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pete Alles - General Manager am 26. Feb. 2024
Aloha Jennifer, Mahalo for your generous compliments to Mauna Lani! We are thrilled to hear you enjoyed your beautiful ocean front room and the whale watching from your lanai. We hope to welcome you back to Mauna Lani again soon! Thank you again for your shining review.

2/10 – Ungenügend

Antony Paulson

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Horrible and non emapthetic way of working
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 16. März 2024
Aloha Mr. Paulson,It was great speaking with you and I am pleased we were able to clarify the miscommunication issue.We look forward to welcome you to Mauna Lani very soon.Mahalo,Sergio Caceres

10/10 – Hervorragend

Douglas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty much perfect
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sergio Caceres - Director of Operations am 20. Feb. 2024
Aloha Douglas, Truly appreciate your feedback. Happy to hear you enjoyed everything Mauna Lani has to offer. Our team is looking forward to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is amazing!!! We went in mid February. It was not crowded. Tours we took were awesome!! Staff super friendly. Good amazing!! Weather unbelievable! I would recommend this resort to everyone. Families, honeymooners…. We we’re celebrating our 50th anniversary.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sergio Caceres am 20. Feb. 2024
Aloha Patricia, Congratulations again on your 50th wedding anniversary. We are happy to hear that you enjoyed our team members, the tours and our dining options. Once again, thank you so much for your review-- we are grateful for your feedback. Looking forward to welcoming you back to Mauna Lani soon!

8/10 – Gut

Hannah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pete Alles, General Manager am 14. Feb. 2024
Mahalo for your review, Hannah!

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous Resort!
Beautiful, clean, resort. Staff were amazing, kind, helpful, happy. They all claimed that this was the most wonderful place to work! Rooms were large, comfortable, and had all the products and amenities. Restaurants were all great and easy to get in ( Canoe club hint: if you can’t get rezzie, go to the bar where full menu is served and bartenders are fun!). Loved this place! Will definitely return
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pete, General Manager am 14. Feb. 2024
Aloha Donna,Mahalo nui for sharing your five-star review! We're delighted to hear that the grounds, the service and the dining options were to your liking.From our 'ohana to yours, we look forward to welcoming you back to Mauna Lani again soon. A hui hou, or until we meet again!

10/10 – Hervorragend

Maya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fully enjoyed our time here, the property was beautiful!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pete, General Manager am 14. Feb. 2024
Aloha Maya,Thank you for sharing your compliments! We're thrilled to hear that your stay was restful.Hope to welcome you back to the Kohala Coast again soon.

8/10 – Gut

penelope

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is beautifully designed throughout. The three pools plus the beach club a short walk away provide plenty of sun and swim opportunities. The room systems are very high tech to a fault. Even the hair dryer was complicated. The bed and bedding are very comfortable. Our cooling system was not working and since we didn’t want workmen there for four hours, there was no option but to suffer through. Some other option or compensation would have seemed appropriate at this level. All in all, a lovely stay in many ways but some glitches.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pete, General Manager am 23. Jan. 2024
Aloha Penelope,First, thank you for sharing your compliments. We're so happy the resort grounds and the design were to your liking, and we hope to welcome you back to Mauna Lani again soon.However, we're sorry to hear about the technical issues you encountered throughout your visit. We understand that a lack of air conditioning in a warmer climate is unpleasant, so we're disappointed that your stay was not as comfortable as you had hoped.Please don't hesitate to reach out to us directly if there is anything else we may do to resolve the issues you experienced during your visit. Thanks again for sharing your feedback.

8/10 – Gut

Joel

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pete Alles, General Manager am 14. Feb. 2024
Mahalo for your review, Joel!

10/10 – Hervorragend

Hanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pete Alles, General Manager am 22. Jan. 2024
Aloha Hanna,Mahalo for sharing your five-star review! We hope to welcome you back to Mauna Lani again soon.

10/10 – Hervorragend

James, Santa Ynez

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a fantastic redo of a 1970s classic hotel—excellent staff, food, and service.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pete Alles, General Manager am 12. Jan. 2024
Mahalo for your compliments, James! Hope to welcome you back to Mauna Lani again soon.

10/10 – Hervorragend

Sophia

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This Auberge property is beautiful and elegant providing GREAT service especially by Matthew and Ku'ulei. Matthew helped make a stressful day (United cancelling flights) much better with his calm demeanor and assistance. If you can afford it, splurge on a residence. It is WOW and next level. large table that's good for co-working with a team of 6-8 people. Good internet access. Bathtub was deep and I enjoyed a good soak. Pool could've been a little warmer to accommodate night swim. giant indoor shower and also outdoor shower (fancy!!)
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pete Alles, General Manager am 12. Jan. 2024
Aloha Sophia,Mahalo for sharing your five-star review! We're thrilled to hear that the service and the accommodations were to your liking - our Residences are perfect for large groups, so I'm glad you got the chance to enjoy it.On behalf of the Mauna Lani 'ohana, we hope to welcome you back to the Kohala Coast again soon. A hui hou, or until we meet again!