Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Microtel Inn & Suites by Wyndham Joplin

2 out of 5
Microtel Inn & Suites by Wyndham Joplin
4101 Richard Joseph Blvd, Joplin, MO

Bewertungen

7,4

Gut

302 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
321 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
208 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
93 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
84 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Empfehlenswert Mit Einschränkungen
Das Zimmer war sauber aber definitiv zu klein. Auch fehlte ein Kühlschrank. Eis war aber zu bekommen. Wie für alle diese Hotels gilt, man sollte ein Auto haben, was die meisten ohnehin haben. Das Frühstück war sehr einfach. Wer mit Toast und Marmelade sowie Cerealien zufrieden ist kommt auf seine Kosten. Das Hotel liegt etwas abseits der Hauptstraße dadurch ist es ruhig. Ein Restaurant ist gegenüber und ansonsten weitere Restaurants gleich in näherer Umgebung. Alles in allen ist es empfehlenswert, wenn das kein Problem darstellt.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Kim am 26. Sept. 2017
Vielen Dank für Ihre Kommentare.

2/10 – Ungenügend

Nicholas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room smelled horrible and was just in poor condition when we turned on ac it smell awful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lalit am 25. Mai 2024
We apologize for the issues you experienced with your room. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 – Ungenügend

Randy

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sheets were stained, the carpet was gross feeling and sticky. I had to get an entire new bedding, and even the new bedding was stained. It was not worth the money we paid to stay there.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lalit am 25. Mai 2024
We apologize for the condition of the bedding and carpet in your room. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 – Okay

Marcus, Overland Park

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lalit am 22. Mai 2024
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Overall a very nice place. The rooms are VERY small. Everything was crowded in the room. It was clean and nice. We were here for a wedding and my cousin and husband from out of state were there for 2 days. The room was too crowded to visit in so we went to the small lounge. I had called around trying to find a hotel with biscuits and gravy for breakfast. I called and was told yes that they served them. They did not and have not for years. It was truthfully the main reason we chose this one. So we had to go out to eat breakfast. ☹️. Staff should be well informed of what is being served. But over all for just sleeping it was good along with the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lalit am 19. Mai 2024
Thank you for your comments. We do apologize for the misinformation you were given regarding our Continental breakfast. Thank you for bringing this to our attention. Our single queen rooms are our smallest rooms. We do offer larger rooms such as our double queen and our suite.

4/10 – Schlecht

Carol

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The linens on the bed were dirty - sheets were clean but blankets and coverlet were dirty with body fluid stains and blood. The room was dark....not nearly enough light. The property around the building was dirty. There was no elevator - had to carry luggage upstairs. Will not stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lalit am 19. Mai 2024
We apologize for the condition of the linens in your room and thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Preslee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is small and cute. The people working in the morning and night are very friendly. It was a really nice location, close to shopping and dining.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim am 13. Mai 2024
Thank you for your wonderful comments. We are so glad you our staff to be friendly and our hotel to be cute. We hope to see you again the next time you are in the Joplin MO area.

2/10 – Ungenügend

Lisa, South Padre Island

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No elevator!!!! 2nd floor room - 89 yr old Mother had to climb stairs & drag suitcases
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim am 13. Mai 2024
We apologize that a first floor room was not available at the time of your check in.

4/10 – Schlecht

Josiah

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel and room smelt like stale dirty water and everything was outdated
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Lalit am 13. Mai 2024
We apologize for the dissatisfaction you had with your stay.

10/10 – Hervorragend

nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim am 8. Mai 2024
Thank you for your response. We are glad you enjoyed your stay.

2/10 – Ungenügend

Brittany

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mirrors looked like they were two way mirrors. We were all uncomfortable. There was mold everywhere and the room was damp. Covers and sheets had stains like they had never been washed or changed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lalit am 7. Mai 2024
We apologize for the dissatisfaction you experienced with your stay. The mirrors are normal standard mirrors. Our rooms are cleaned daily and inspected by the owner daily.

4/10 – Schlecht

Mary, Amherst Junction

Mit der Familie gereist
No hot water. Not enough towels.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 27. Apr. 2024
We apologize for the issue you experienced with the hot water and thank you for bringing this to our attention. Extra towels are available at the front desk.

8/10 – Gut

priscillla

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good value for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lalit am 25. Apr. 2024
Thank you for your response. We are glad you found our hotel to be a good value.

10/10 – Hervorragend

Dardyn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the customer service and it was so quiet!! But our sheets had some stains, besides that our stay was wonderful!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 22. Apr. 2024
Thank you for your comments. We are glad you enjoyed your stay. We apologize for the condition of the sheets in your room and thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The continental breakfast was just what we needed. Oatmeal, juice and coffee.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 11. Apr. 2024
Thank you for your comments. We are so glad you enjoyed our Continental breakfast.

10/10 – Hervorragend

Kristin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 10. Apr. 2024
Thank you for your comment. We are so glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Nathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 8. Apr. 2024
Thank you for your response. We are so glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kim am 18. Apr. 2024
Thank you for your response. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again.

4/10 – Schlecht

Brittany

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upon arriving, we discovered our room had not been cleaned. We found hair on the sheets on every bed (we had two different rooms), and in one room there was moldy pizza in one of the dresser drawers. When told about issues to the front desk clerk, the initial response was that there was no housekeeping staff on until the morning. It was not until we pushed the issue and called expedia that our issue was resolved with us having to move to two clean rooms. The breakfast in the morning was also substandard and cold. The reception from the staff was cold and uninviting. Will not be using this hotel again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Lalit am 26. März 2024
We do apologize for the condition of your rooms and the lack of response from the desk staff. Thank you for bringing this to our attention. We assure you that we are resolving the matter.

8/10 – Gut

Jim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient, clean room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 24. März 2024
Thank you for your comments. We are glad you found our hotel convenient and clean.

4/10 – Schlecht

Lonnie

Mit der Familie gereist
No elevator, not good for elderly travelers!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lalit am 22. März 2024
We apologize that there were no first floor rooms available at the time of your check in. It is recommend that any special request, such as needing first floor, be added to your reservation or you may call ahead of your arrival.

8/10 – Gut

Rev. Casey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Definitely can tell the property was older. No elevator, and a slightly musty smell in common areas. Pool was down for maintenance, but that was communicated before check-in. Room was very clean and comfortable, no musty smell in room. No ice machines, but decent vending prices for cold water.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lalit am 18. März 2024
Thank you for your comments. We apologize that you did not see that we do have an ice machine on the first floor across from the front desk.

10/10 – Hervorragend

Julio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s my second time stop in this hotel and my experience was great I definitely come back again Thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 17. März 2024
Thank you for your response. We are so glad you enjoy staying with us. We hope to se you again the next time you are in the Joplin MO area.

2/10 – Ungenügend

Brianna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Dirty sheets, bathroom door did not open. And the mirror was odd above the bed, I follow the “no space leave the place” and it failed every test of it being a two way mirror. I asked for new sheets and the sheets they gave me were also dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lalit am 10. März 2024
The mirrors in all our rooms are standard mirrors. There are NO two way mirrors!!! That is illegal and unethical!!! We apologize for the issues you experienced with the linens and thank you for bringing this to our attention.

4/10 – Schlecht

Chris

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lalit am 23. Feb. 2024
Thank you for your response.

8/10 – Gut

Curtis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kim am 22. Feb. 2024
Thank you for your response. We are glad you found our hotel to be clean.

8/10 – Gut

Rodney

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kim am 19. Feb. 2024
Thank you for your response.

8/10 – Gut

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice, clean room and property. Very comfortable bed--hard to find in most hotels. AC/Heat unit was very new and worked great. Only downsides of this room were no microwave, no coffee maker, and older/smallish TV positioned in top corner of room that made it impossible to use as monitor for my computer while sitting at the desk.. Also, drain in shower was a little slow, but water pressure was good and had plenty of hot water. Overall, nice hotel, and I would stay again if i didn't need to use TV as second monitor for my work.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kim am 19. Feb. 2024
Thank you for your wonderful comments. We are so glad you enjoyed your stay. We do offer a microwave and coffee in the vending room for guests 24 hours a day.

8/10 – Gut

Cletus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s clean very lit up
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kim am 18. Feb. 2024
Thank you for your comments. We are glad you found our hotel to be clean and well lit.

2/10 – Ungenügend

Amy

I asked them to cancel the booking. My two young daughter's wanted a hotel with a pool and their pool was put of service. It would be nice if this was known when I booked instead of on arrival.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kim am 19. Feb. 2024
The pool closure is noted on the travel site: Temporary closuresSome amenities are temporarily unavailable.Some amenities and services are unavailable Mar 17, 2022 - Dec 31, 2024 (dates are subject to change):Swimming pool

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kim am 11. Feb. 2024
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Randy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good basic room. I needed a simple quiet room while I was in Joplin. The place provided that. Staff were friendly and courteous. Easy off an on to I-44.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kim am 10. Feb. 2024
Thank you for your comments. We are so glad you found your stay to be quiet and enjoyable.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Ausstattung
Very nice fast and friendly thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lalit am 5. Feb. 2024
Thank you for your response. We are glad you found our staff to be fast and friendly.

8/10 – Gut

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Very clean and nice staff. Dogs constantly barking all night and stairs are broken in some spots. Nearly tripped 3 times
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lalit am 31. Jan. 2024
Thank you for your comments. We are glad you found our hotel to be clean and our staff to be friendly. We apologize that your stay was disturbed by a barking dog. Please don't hesitate to let the desk staff know so that they can take care of the matter. We do apologize that there was an issue in the stair case and thank you for bringing this to our attention.

8/10 – Gut

Tracy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nurse
The bed was comfortable. Room was clean. I used it for work and it was perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kim am 29. Jan. 2024
Thank you for your comments. We are so glad you found our hotel to be comfortable and clean. We hope to see you again the next time you are in the Joplin MO area.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
All was going well until it got too warm in my room. I tried to turn down heater, but the hot air kept blowing. At midnight I still couldn't control heat, so i called the clerk, who then came to my room. She couldn't turn off so she turned on the A/C. Still hot air. Sweated all night. Not fixable, and too much trouble to move to another room. Still a clean room. Bed was comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lalit am 22. Jan. 2024
We apologize for the issues you experienced with the heater in you room. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 – Ungenügend

Amanda

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When I entered my room, it was almost as cold as it was outside. (-15 below). They didn’t even have the heat on in the room. I asked for a non-smoking room and received a Handicap room. The toilet didn’t want to flush and I had run the water in the shower for a half an hour to barely have luck-warm water. This is the worst experience I’ve ever had. I’ve stayed at numerous hotels and this is the worst ever. I think I should be refunded. I do not recommend anyone to stay at this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lalit am 21. Jan. 2024
We apologize for the issues you experienced during your stay. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place to stay.
Clean, well maintained.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kim am 16. Jan. 2024
Thank you for your comments. We are so glad you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Jazmin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kim am 15. Jan. 2024
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Pat

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient to dining
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kim am 9. Jan. 2024
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kim am 12. Jan. 2024
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Decent place to stay had good time
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kim am 31. Jan. 2024
Thank you for your comments. We are glad you enjoyed your stay.

6/10 – Okay

Benjamin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lalit am 21. Jan. 2024
Thank you for your response.

6/10 – Okay

Roberta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not too bad for the price
It's a cheap stay so i wasn't expecting too much. Floor was moist. The water never got to a comfortable warm / hot temperature to take a shower. But everything was clean. I slept well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lalit am 28. Dez. 2023
Thank you for your response. We apologize for the condition the floor was in your room and thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kim am 27. Dez. 2023
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Julio

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lalit am 28. Dez. 2023
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Reginald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kim am 25. Dez. 2023
Thank you for your response. We are so glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you again the next time you are in the Joplin MO area.

10/10 – Hervorragend

Darik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Kim am 22. Dez. 2023
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was fine
Antwort von Lalit am 6. Feb. 2024
Thank you for your response.

2/10 – Ungenügend

William

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lalit am 19. Dez. 2023
We apologize for the disappointment you experienced during your stay.