Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Horison Ultima Suite & Residence Rasuna Jakarta

3.5 out of 5
Horison Ultima Suite & Residence Rasuna Jakarta
Tower A - Lower Ground, Komplek, Apartemen Taman Rasuna, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

6,4
21 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
33 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

5,2/10

Ausstattung

5,8/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Jeffry Legimin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 16 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

MESHARI

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Terrible experience. Only 1 lift working waited lift to come for very long and up to take stair case The inside the room does not working at all and we have to move 3 rooms in 1 day
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Fung Lie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mrs N S

Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mareks

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Ivone

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

erwin

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parkir mobil jauh di building seeberang , tidak ada fasilitas valet, ac berisik

4/10 – Schlecht

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very run down. Could be high quality and originally designed as such. But no maintenance or upgrading in decades since Horizon took it over from Aston and its all falling apart. Friendly helpful staff but room condition, facilities, restaurant a/c and lifts etc etc very poor . But fairly cheap spacious and close to centre of town.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Management am 23. Nov. 2022
Dear Mr.Robert,Many thanks for your feedback, we are acknowledged with your comment about our facilities.Any feedback from our valued guest especially yourself is treated as the valuable input for improving our quality of services dedicated to our guest in the future.We are looking forward to having you back soon.Have a good day,

10/10 – Hervorragend

robert n

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

6/10 – Okay

Yash

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service was very poor
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Love this hotel!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

YASUJI

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
素早い対応
初日 お湯は出ない 隣室はうるさい と散々でしたが、ホテル側がすぐに対応してくれて、さらにマッサージのサービス券なども頂きマイナス評価がプラスに変わりました。モスクが隣接しており 日本人にはうるさいかもしれません。 朝食もバラエティーに富んでおり 美味しかったです。 エレベーター待ち渋滞と古いホテルなので老朽化が難点ですね
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Eng Joo

Gut: Personal & Service
A bit noisy when the mosque starts praying in the evening and morning. Location is very convenience to move around
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
同一出張中に2度目の利用だったためか、最上階の部屋を用意された。 部屋に入ろうとしたらカードが使えず荷物を持ってもう一度フロントへ。 33階は使えるエレベーターが2基であり、時間がかかった。 フロントの担当者と一緒に部屋に戻りドアを開けてもらったが、カードは使えなかった。 すぐに修理の担当を向かわせるということで部屋で待っていた。 しばらくすると担当者が2名で来て、カードが壊れているので新しいものをフロントから届けると言ってカードを持って行った。 しばらくしても誰も来ず、フロントに電話すると先ほどの修理担当が2人でやってきた。 色々調べていたが、ドアの鍵の方に問題があるとのこと、明日修理すると言われた。 それまでどうやって開けるのか聞いたところ、フロントに行ってマスターキーを持つ誰かと一緒に来て開けてもらうようにとの回答だった。 ここに至るまで長い時間がかかったとともに不自由な思いをした。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Jasal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A little bit care to make it great
We experienced a power outage and the hotel was not prepared for this. My room was on 27th floor.. No way easy to climb. Service was good and staff was calm and nice. However, AC did not work in room. Rest was brilliant and good.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
古くて清潔ではなく使い勝手が悪い
古い上に清掃もしっかりしておらず清潔とは言えない。 30階近くまであるのにエレベーターは3基のみ、それも利用階にとまるのは2基のみでいつも待ち時間が長い。 工事中で部屋から外部への電話ができずいつまでかかるかも不明とのこと。 場所やサービスは悪くはないが、使い勝手は良くない
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Farida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Mark Allen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aston rasuna
Very nice stay,room a little on the tired side and slight smell of cigarettes. Local area quite good also.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

YU HUA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
清潔度非常不好 到處都是螞蟻
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

JP, 日本

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
サービスやスタッフはとても良いです。 ただ トイレ床の水漏れ、キーロックの不具合、 クローゼットの自動点灯(うまく閉まらないので電気が点いたまま) などややハードの不具合が今回は多く見られました。
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Yuichiro

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!,
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Staff can not communicate well in English. Hotel quite close to the Mosque so during the night praying sould was quite noisy.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Liang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Liang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
不错酒店
酒店位置很好,五分钟就是一商场,各种吃的,房间也很舒适,早餐很不错
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

MSOOUAD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ممتاز جدا ويصلح للعوائل. الخليجيه
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Yonghwan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
웬만하면 딴데가세요
침대 엄청작고 화장실 더럽고 주방은 있으나 주방기기 하나도없고..대략 그럼
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

6/10 – Okay

Ahmed

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not Even a Glorified Bed Breakfast!
It's a bed and breakfast. Inspite of being in their pricey 3 bedroom rooms, the overall condition of the room and hotel is not up to par. There are no hand towels, just one AC remote for 4 rooms, no floor mats in bathrooms, no proper kitchen utensils, and the housekeeping services really are SLOW. the room itself seems to be falling apart as the door also doesn't have a proper security lock and the to top it all the manager actually suggested that he would leave for some requested item in my room in my absence. Where is the security to that !! I would have appreciated the hotel to be more sophisticated or well managed considering it was close to the business district. It's not baby friendly to the point there are no ramps for strollers or wheelchairs, no baby cots or high chairs.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

mohmmed

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Ria Suharlan am 14. Mai 2018
Dear Mr. Mohammed, Thank you for staying with us and for taking the time to provide us with your kind feedback. Although we are always looking to improve, we are very pleased to hear that you enjoyed your stay! Your opinion is very valuable to us. Thank you once again for your time to let us know how we could make your stay a more pleasant one. We hope to see you back on the property soon! Warmest Regards, Front Office Manager

6/10 – Okay

Mohammad

Gut: Personal & Service
Antwort von Front Office Manager am 12. Apr. 2018
We thank you for sharing your review of staying at Aston Rasuna Hotel. It is our goal to provide our guest exceptional service, facilities, and memorable stay! We are looking forward to welcoming you on your next visit. Thank you

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All good well done - worth it.
Really good staff
Antwort von Andi am 3. Apr. 2018
Dear Mr. Robert, Warmest Greetings from Aston Rasuna Thank you for trusting us as your ideal place to stay in Jakarta. We are all very grateful to know that you had a pleasant stay with us, which was supported by the hospitality from our staff. They send their best regards and we all look forward to welcoming you back soon. Warm Regards, Andi Gevika Rizki General Manager

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All very good
It is nice
Antwort von Andi am 3. Apr. 2018
Dear Mr. Robert, Warmest Greetings from Aston Rasuna Thank you for choosing our hotel and send us a great review. We really appreciate and keep challenge our self to served better. Have a pleasant day and look forward to welcoming you back soon. Warm Regards, Andi Gevika Rizki General Manager

6/10 – Okay

Tarek

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ikke rent
Meget dårlig rengøring af værelset. Man skulle selv bede dem om at skifte laner.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

desta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

6/10 – Okay

Rama

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was alright but rooms need renovating to keep up with current trend.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

tom , Saigon

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel in quiet oasis of the city
Good enough and not pretencious! In a good location to walk and enjoy amenities and share some quality time with local jakartan's.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Ardyan Premata

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kids friendly, the room is H U G E!!!
The room is super H U G E!!!!!!! its like renting an apartment, breakfast is superb...they even provide an infocus with cartoon, crayon and colouring book for children...very nice!!! Thanks a lot !
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

2/10 – Ungenügend

yasuo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
最低❗️
予約時に飛行場到着PM11時30分ホテル到着AM0時頃と書込みし、貴社からの予約確定メールが来ていたのに、当日ホテルに行くと、本日PM20時に自動キャンセルになっていますってあり得ません。本日はもうフルですのいってんばり。自分たちの後にも同じ状況?の方がおられました。ホテルズドットコムさんを無視しているのか、ダブルブッキングだったのか解りませんが… 結果アストンラスナには泊まれす、真夜中のホテル探しさせて頂きました。 ですので、この評価とします。
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jelek
jelek dan kmr mandi kotor

2/10 – Ungenügend

Sam, Maryland, USA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1 star hotel
a big disappointment for the price it charges. room is old, not clean, nor properly equipped.

6/10 – Okay

ABDULRAHMAN

Verbesserungswürdig: Personal & Service

8/10 – Gut

MASA, TOKYO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
部屋は、広くて、清潔。 従業員も挨拶、接客態度も良く、安心して宿泊出来ました。 しいて言うならば、トイレの流れが少し悪く、何回も水を流しました。

6/10 – Okay

SIU MEI

酒店寬敞
酒店好寬敞舒適,下次會再去的。