Tower A - Lower Ground, Komplek, Apartemen Taman Rasuna, Jakarta, Jakarta
Bewertungen
6,4
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
21 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
21
30 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
30
33 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
33
17 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
17
20 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
20
6,2/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
5,2/10
Ausstattung
5,8/10
Zustand der Unterkunft
Bewertungen
2/10 – Ungenügend
Jeffry Legimin
15. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Jeffry Legimin
Aufenthalt von 16 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
MESHARI
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
MESHARI
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
19. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Terrible experience.
Only 1 lift working waited lift to come for very long and up to take stair case
The inside the room does not working at all and we have to move 3 rooms in 1 day
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Fung Lie
17. Dez. 2023
Fung Lie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Mrs N S
6. Dez. 2023
Mrs N S
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Mareks
Mit der Familie gereist
5. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Mareks
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
2/10 – Ungenügend
Ivone
Mit der Familie gereist
28. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Ivone
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
4/10 – Schlecht
erwin
26. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parkir mobil jauh di building seeberang , tidak ada fasilitas valet, ac berisik
erwin
4/10 – Schlecht
Robert
Mit dem Partner gereist
15. Nov. 2022
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very run down. Could be high quality and originally designed as such. But no maintenance or upgrading in decades since Horizon took it over from Aston and its all falling apart. Friendly helpful staff but room condition, facilities, restaurant a/c and lifts etc etc very poor .
But fairly cheap spacious and close to centre of town.
Robert
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von Management am 23. Nov. 2022
Dear Mr.Robert,Many thanks for your feedback, we are acknowledged with your comment about our facilities.Any feedback from our valued guest especially yourself is treated as the valuable input for improving our quality of services dedicated to our guest in the future.We are looking forward to having you back soon.Have a good day,
10/10 – Hervorragend
robert n
Geschäftlich gereist
20. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
robert n
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
6/10 – Okay
Yash
Geschäftlich gereist
21. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service was very poor
Yash
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
4. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A little bit care to make it great
We experienced a power outage and the hotel was not prepared for this. My room was on 27th floor.. No way easy to climb.
Service was good and staff was calm and nice.
However, AC did not work in room.
Rest was brilliant and good.
Jasal
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
6. Aug. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
8/10 – Gut
Yuichiro
29. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Yuichiro
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2019
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!, Dirty toilets!, Old toilets!,
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
26. März 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Staff can not communicate well in English.
Hotel quite close to the Mosque so during the night praying sould was quite noisy.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
10/10 – Hervorragend
Liang
18. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Liang
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
10/10 – Hervorragend
Liang
16. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
不错酒店
酒店位置很好,五分钟就是一商场,各种吃的,房间也很舒适,早餐很不错
Liang
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
6. Feb. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
4. Feb. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
MSOOUAD
3. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ممتاز جدا ويصلح للعوائل. الخليجيه
MSOOUAD
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
6/10 – Okay
Yonghwan
20. Aug. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
웬만하면 딴데가세요
침대 엄청작고 화장실 더럽고 주방은 있으나 주방기기 하나도없고..대략 그럼
Yonghwan
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
30. Juli 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
6/10 – Okay
Ahmed
29. Juli 2018
Ahmed
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
6. Juli 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not Even a Glorified Bed Breakfast!
It's a bed and breakfast. Inspite of being in their pricey 3 bedroom rooms, the overall condition of the room and hotel is not up to par. There are no hand towels, just one AC remote for 4 rooms, no floor mats in bathrooms, no proper kitchen utensils, and the housekeeping services really are SLOW. the room itself seems to be falling apart as the door also doesn't have a proper security lock and the to top it all the manager actually suggested that he would leave for some requested item in my room in my absence. Where is the security to that !! I would have appreciated the hotel to be more sophisticated or well managed considering it was close to the business district. It's not baby friendly to the point there are no ramps for strollers or wheelchairs, no baby cots or high chairs.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
8/10 – Gut
mohmmed
3. Mai 2018
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
mohmmed
Antwort von Ria Suharlan am 14. Mai 2018
Dear Mr. Mohammed,
Thank you for staying with us and for taking the time to provide us with your kind feedback.
Although we are always looking to improve, we are very pleased to hear that you enjoyed your stay!
Your opinion is very valuable to us. Thank you once again for your time to let us know how we could make your stay a more pleasant one.
We hope to see you back on the property soon!
Warmest Regards,
Front Office Manager
6/10 – Okay
Mohammad
10. Apr. 2018
Gut: Personal & Service
Mohammad
Antwort von Front Office Manager am 12. Apr. 2018
We thank you for sharing your review of staying at Aston Rasuna Hotel. It is our goal to provide our guest exceptional service, facilities, and memorable stay!
We are looking forward to welcoming you on your next visit.
Thank you
10/10 – Hervorragend
Robert
31. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All good well done - worth it.
Really good staff
Robert
Antwort von Andi am 3. Apr. 2018
Dear Mr. Robert,
Warmest Greetings from Aston Rasuna
Thank you for trusting us as your ideal place to stay in Jakarta. We are all very grateful to know that you had a pleasant stay with us, which was supported by the hospitality from our staff.
They send their best regards and we all look forward to welcoming you back soon.
Warm Regards,
Andi Gevika Rizki
General Manager
10/10 – Hervorragend
Robert
31. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All very good
It is nice
Robert
Antwort von Andi am 3. Apr. 2018
Dear Mr. Robert,
Warmest Greetings from Aston Rasuna
Thank you for choosing our hotel and send us a great review.
We really appreciate and keep challenge our self to served better.
Have a pleasant day and look forward to welcoming you back soon.
Warm Regards,
Andi Gevika Rizki
General Manager
6/10 – Okay
Tarek
19. Dez. 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ikke rent
Meget dårlig rengøring af værelset. Man skulle selv bede dem om at skifte laner.
Tarek
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
8/10 – Gut
desta
16. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
desta
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
6/10 – Okay
Rama
6. Nov. 2017
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was alright but rooms need renovating to keep up with current trend.
Rama
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
8/10 – Gut
tom , Saigon
14. Okt. 2017
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel in quiet oasis of the city
Good enough and not pretencious! In a good location to walk and enjoy amenities and share some quality time with local jakartan's.
tom
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
10/10 – Hervorragend
Ardyan Premata
22. Sept. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kids friendly, the room is H U G E!!!
The room is super H U G E!!!!!!!
its like renting an apartment, breakfast is superb...they even provide an infocus with cartoon, crayon and colouring book for children...very nice!!!
Thanks a lot !
Ardyan Premata
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
2/10 – Ungenügend
yasuo
21. Juli 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers