Jalan H.R. Rasuna Said Kav X-0, Kuningan, Jakarta, Jakarta
Bewertungen
8,8
Hervorragend
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
204 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
204
160 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
160
31 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
31
9 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
9
7 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
7
9,0/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
uwe
9. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
uwe
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 27. Jan. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
10/10 – Hervorragend
Jule, Seoul
24. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mitten im turbulenten Jakarta
Das Gran Melia hat uns sehr gut gefallen. Das Personal war sehr freundlich und half uns auch bei unserer Weiterreise weiter.
Wir hatten uns für das Upgrade entschieden und keine Sekunde bereut. Somit hatten wir ein größeres Zimmer, Zugang zur Red Level Lounge was wir gut zum Arbeiten nutzen konnten.
Wir reisen insgesamt 4 Wochen durch Indonesien und werden auf der Rückfahrt wieder für einige Nächte dort einchecken.
Jule
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
10/10 – Hervorragend
Hugo
12. Juni 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hugo
10/10 – Hervorragend
Hugo
11. Juni 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hugo
8/10 – Gut
Denise , Rheinland Pfalz
6. Jan. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
*Empfehlenswert*
Die Küche ist multinational. Der Service außerordentlich gut, wie man es in diesem Preissegment erwartet.
Würde es jederzeit wieder buchen.
Denise
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
5. Jan. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unglaublich sympathisches Personal und Hotel
3 Tage über Neujahr dort verbracht und auf Red Level geupgradet, beste Entscheidung die man treffen konnte. Super Angebot in deren lounge, das Essen ist herausragend. Das Personal ist sehr höflich, könnte vielleicht etwas besser englisch sprechen aber dadurch sind auch lustige Gespräche entstanden.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Berkman, Berlin
13. Nov. 2014
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Lage im internationalen Bezirk.
2 Nächte dort verbracht. Hotelausstattung schon ziemlich gut. Ausgesprochen gute Sicherheitsvorkehrungen! Service hätte besser können....Probleme mit Key Card gehabt. Wurde 3x geschickt in den 8. Stock (20 Min total), obwohl Problem offensichtlich. Liegt sicher an den schlechten englisch Kenntnissen des Personals (Hoffe ich zumindest).
Berkman
10/10 – Hervorragend
Tina, Bonn
16. Sept. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit hervorragendem Service
Der Service im Hotel ist wirklich hervorragend. Zimmer sind exklusiv und gemütlich. Das Frühstück ist in Ordnung.
Tina
8/10 – Gut
Michael Schwierskott
1. Aug. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great architecture and interior design. Oustanding variety at the breakfast buffett.
need to take taxi everytime you leave hotel.
Michael Schwierskott
10/10 – Hervorragend
Fernando, Hermosa Beach
4. März 2024
Fernando
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Endiana
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Endiana
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
NOC
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
NOC
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Dez. 2023
Dear NOC,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future.Best regards.
10/10 – Hervorragend
Kenichi
10. Dez. 2023
Kenichi
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Dez. 2023
Dear Kenichi,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future,Best regards.
8/10 – Gut
kiyoshi
9. Dez. 2023
kiyoshi
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
taegi
Geschäftlich gereist
23. Okt. 2023
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
좋은 호텔~ 하지만 조금 낡은듯한..
방에서 오래된 냄새가 납니다.
taegi
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Dez. 2023
Dear Taegi,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future,Best regards,
6/10 – Okay
Chi Hang Aaron
Geschäftlich gereist
15. Aug. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
very old hotel
The hotel is very old. Lobby is good, but the room is very old.
Enterring to the room has smoke smell. and also electronic curtain didn't work, need to wait for 30 mins and fix another 30 mins in order to move up curtain.
faciloty in the room is very old .
Chi Hang Aaron
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Aug. 2023
Dear Chi Hang Aaron,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your visit. We value your feedback as it helps us improve.Please know that we are taking immediate steps to address this issue and ensure it doesn't happen in the future.We appreciate your support and would love the opportunity to make it up to you. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss this further and find a suitable solution. We are committed to providing exceptional service and hope you'll consider giving us another chance.Thank you for bringing this to our attention.
8/10 – Gut
oksoon
Geschäftlich gereist
30. Juli 2023
oksoon
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mega am 31. Juli 2023
Dear Oksoon,Thank you for taking your time to left your valuable review. We are proud knowing that we succeeded in delivering you all the deserved comfort. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best Regards,
10/10 – Hervorragend
CWJ
14. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
CWJ
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 21. Juli 2023
Dear CWJ,Thank you for taking your time to leave us a good review, your review is meant a lot to us and we look forward to welcoming you back to Gran Melia JakartaBest regards,.
10/10 – Hervorragend
Carlos
Geschäftlich gereist
2. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trato VIP e individualizado
Servicio excelente y personalizado. Trato diferenciado por categoria gold de Hoteles.com
Carlos
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Carlos,Thank you for your good review, we look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Kenichi
8. Mai 2023
Gut: Sauberkeit
Kenichi
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Kenichi,Thank you for taking your time to left a great review for us. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,
8/10 – Gut
Anton
1. Mai 2023
Good
Anton
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Anton,Thank you for taking your time to left us your valuable review. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Sachin
24. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff. Very good customer support. I will definitely stay here again.
Sachin
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 26. Apr. 2023
Dear Sachin Nithyan,Once again thank you for sharing your recent experience.Your words are powerful for all the team who is willing to go beyond the call of duty in everyday service provided to our guests!We are proud knowing that we succeeded in delivering you all the deserved comfort, personal treat and a memorable experience.Your home away from home stays here with the doors open to welcome you back in another occasion!Sincerely,
4/10 – Schlecht
Bahl
17. Apr. 2023
Bahl
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Bahl,We are very sorry that we weren't able to reassure you the deserved comfort and that you left the hotel with such an overall negative perception.We are deeply reviewing the highlighted points in order to prevent this from occurring in the future.In case you one day are willing to deposit your trust in us again, please contact us directly.Best regards,
8/10 – Gut
oksoon
Geschäftlich gereist
12. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
모든게 편안 하고 좋았으나 물이 약해서 샤워 할때 조금 불편 했어요
oksoon
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Mega am 19. Apr. 2023
Dear Ms. Oksoon Jo,It is a pleasure knowing that our team succeeded in providing you a great service and that you've enjoyed your stay with us.Thank you for sharing.We are looking forward to the next opportunity to hosting you; another amazing stay!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
7. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
10/10 – Hervorragend
Martin
Mit einer Gruppe gereist
21. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Red level service was excellent
Martin
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
8/10 – Gut
Motohiro, Edogawaku
15. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Motohiro
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
10/10 – Hervorragend
KENICHIRO
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
6. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large bathtub
KENICHIRO
10/10 – Hervorragend
Jaime A.
7. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen hotel excelente servicio!
Jaime A.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
Fernando
15. Aug. 2022
Fernando
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
21. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Goooood
Feel comfortable, good location, highly recommend!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 15 Nächten im Mai 2021
10/10 – Hervorragend
junggil
18. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
junggil
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
9. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima hotel, vlakbij de Nederlandse ambassade. Mooie kamer en prima ontbijt.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Radi Aulia am 25. Feb. 2021
We would like to thank you for your review. Your opinion is highly valuable and helps us improve our services. Your feedback has been well warmly received and this will be a tremendous boost for our team to keep improving our service.
We look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon.
Best Regards,
8/10 – Gut
young soon
29. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
young soon
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
8/10 – Gut
Kiseok
23. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful
It was good hospitality. Everything was beautiful. Good location and comfortable room with bath.
Room service was bit expensive but also good quality and delivery well
Ryoichi
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
YASUJI
Geschäftlich gereist
8. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
10/10 – Hervorragend
ROBERT PAUL
30. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth staying here
Friendly service, helpful, great room
ROBERT PAUL
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 3. Feb. 2020
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service. Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
30. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 3. Feb. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
13. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
멜리아 자카르타
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 27. Jan. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
10. Jan. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 14. Jan. 2020
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories. Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta. With warmest regards,
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories. Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you very much for bringing up this issue for our attention to keep improving our services and product. Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta. With warmest regards.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very good staff that is quite helpful. The rooms are very large. The room service from the on site restaurants is better than I expected. I would consider staying here again, however - as others have pointed out the hotel is out dated and the flooring is needing to be replaced.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2019
Antwort von Herlan Setiawan am 30. Dez. 2019
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback in regard our staff and room service has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service. Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon. Best Regards.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Dez. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
사진에 속지 마세요
자카르타 최악의 호텔. 화장실 배수불량, 세면대 불량, 욕조 불량, 인터넷 불량, 높은 부대가격, 정상인 곳을 찾기 힘들었음.
다시는 재방문 의사 없음. 사진에 속지 마시길
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Herlan Setiawan am 26. Dez. 2019
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories.
Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you very much for bringing up this issue for our attention to keep improving our services and product..
Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta.
With warmest regards,
8/10 – Gut
Rainman, Usa
Geschäftlich gereist
2. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nice architecture and good food . However, a bit flat in terms of the vibe and a bit outdated
Rainman
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Lalu Taupan Syahputra am 4. Dez. 2019
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service.
Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon.
Best Regards,
Lalu Taupan Syahputra
Guest Experience Manager