Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Gran Melia Jakarta

5 out of 5
Gran Melia Jakarta
Jalan H.R. Rasuna Said Kav X-0, Kuningan, Jakarta, Jakarta

Bewertungen

8,8

Hervorragend

204 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
160 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 411 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 27. Jan. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Jule, Seoul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhiges Hotel mitten im turbulenten Jakarta
Das Gran Melia hat uns sehr gut gefallen. Das Personal war sehr freundlich und half uns auch bei unserer Weiterreise weiter. Wir hatten uns für das Upgrade entschieden und keine Sekunde bereut. Somit hatten wir ein größeres Zimmer, Zugang zur Red Level Lounge was wir gut zum Arbeiten nutzen konnten. Wir reisen insgesamt 4 Wochen durch Indonesien und werden auf der Rückfahrt wieder für einige Nächte dort einchecken.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Hugo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Hugo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Denise , Rheinland Pfalz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
*Empfehlenswert*
Die Küche ist multinational. Der Service außerordentlich gut, wie man es in diesem Preissegment erwartet. Würde es jederzeit wieder buchen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unglaublich sympathisches Personal und Hotel
3 Tage über Neujahr dort verbracht und auf Red Level geupgradet, beste Entscheidung die man treffen konnte. Super Angebot in deren lounge, das Essen ist herausragend. Das Personal ist sehr höflich, könnte vielleicht etwas besser englisch sprechen aber dadurch sind auch lustige Gespräche entstanden.

8/10 – Gut

Berkman, Berlin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Lage im internationalen Bezirk.
2 Nächte dort verbracht. Hotelausstattung schon ziemlich gut. Ausgesprochen gute Sicherheitsvorkehrungen! Service hätte besser können....Probleme mit Key Card gehabt. Wurde 3x geschickt in den 8. Stock (20 Min total), obwohl Problem offensichtlich. Liegt sicher an den schlechten englisch Kenntnissen des Personals (Hoffe ich zumindest).

10/10 – Hervorragend

Tina, Bonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit hervorragendem Service
Der Service im Hotel ist wirklich hervorragend. Zimmer sind exklusiv und gemütlich. Das Frühstück ist in Ordnung.

8/10 – Gut

Michael Schwierskott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great architecture and interior design. Oustanding variety at the breakfast buffett. need to take taxi everytime you leave hotel.

10/10 – Hervorragend

Fernando, Hermosa Beach

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Endiana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

NOC

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Dez. 2023
Dear NOC,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Kenichi

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Dez. 2023
Dear Kenichi,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future,Best regards.

8/10 – Gut

kiyoshi

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

taegi

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
좋은 호텔~ 하지만 조금 낡은듯한..
방에서 오래된 냄새가 납니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Dez. 2023
Dear Taegi,Thank you for sharing you experience.Your given opinion is a motivation for all of us to continue striving to give the best of us in providing our guests the needed well deserved service and attention.Hoping to have the opportunity to succeed in even better service in the future,Best regards,

6/10 – Okay

Chi Hang Aaron

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
very old hotel
The hotel is very old. Lobby is good, but the room is very old. Enterring to the room has smoke smell. and also electronic curtain didn't work, need to wait for 30 mins and fix another 30 mins in order to move up curtain. faciloty in the room is very old .
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Aug. 2023
Dear Chi Hang Aaron,Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your visit. We value your feedback as it helps us improve.Please know that we are taking immediate steps to address this issue and ensure it doesn't happen in the future.We appreciate your support and would love the opportunity to make it up to you. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss this further and find a suitable solution. We are committed to providing exceptional service and hope you'll consider giving us another chance.Thank you for bringing this to our attention.

8/10 – Gut

oksoon

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Mega am 31. Juli 2023
Dear Oksoon,Thank you for taking your time to left your valuable review. We are proud knowing that we succeeded in delivering you all the deserved comfort. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

CWJ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 21. Juli 2023
Dear CWJ,Thank you for taking your time to leave us a good review, your review is meant a lot to us and we look forward to welcoming you back to Gran Melia JakartaBest regards,.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trato VIP e individualizado
Servicio excelente y personalizado. Trato diferenciado por categoria gold de Hoteles.com
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Carlos,Thank you for your good review, we look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kenichi

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Kenichi,Thank you for taking your time to left a great review for us. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,

8/10 – Gut

Anton

Good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Anton,Thank you for taking your time to left us your valuable review. We look forward to welcoming you back to Gran Melia Jakarta.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sachin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff. Very good customer support. I will definitely stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 26. Apr. 2023
Dear Sachin Nithyan,Once again thank you for sharing your recent experience.Your words are powerful for all the team who is willing to go beyond the call of duty in everyday service provided to our guests!We are proud knowing that we succeeded in delivering you all the deserved comfort, personal treat and a memorable experience.Your home away from home stays here with the doors open to welcome you back in another occasion!Sincerely,

4/10 – Schlecht

Bahl

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Mega - E-Commerce Manager am 15. Juni 2023
Dear Bahl,We are very sorry that we weren't able to reassure you the deserved comfort and that you left the hotel with such an overall negative perception.We are deeply reviewing the highlighted points in order to prevent this from occurring in the future.In case you one day are willing to deposit your trust in us again, please contact us directly.Best regards,

8/10 – Gut

oksoon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
모든게 편안 하고 좋았으나 물이 약해서 샤워 할때 조금 불편 했어요
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Mega am 19. Apr. 2023
Dear Ms. Oksoon Jo,It is a pleasure knowing that our team succeeded in providing you a great service and that you've enjoyed your stay with us.Thank you for sharing.We are looking forward to the next opportunity to hosting you; another amazing stay!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Red level service was excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Motohiro, Edogawaku

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

KENICHIRO

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large bathtub

10/10 – Hervorragend

Jaime A.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen hotel excelente servicio!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Fernando

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Goooood
Feel comfortable, good location, highly recommend!
Aufenthalt von 15 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

junggil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima hotel, vlakbij de Nederlandse ambassade. Mooie kamer en prima ontbijt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Radi Aulia am 25. Feb. 2021
We would like to thank you for your review. Your opinion is highly valuable and helps us improve our services. Your feedback has been well warmly received and this will be a tremendous boost for our team to keep improving our service. We look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon. Best Regards,

8/10 – Gut

young soon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

8/10 – Gut

Kiseok

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

YASUJI

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
設備の古さ、不衛生さが残念。
総合点では、充分に快適なレベルでした、COVID-19の社会制限 自粛の影響でホテル内レストラン ラウンジが閉鎖するのは解りますが、朝食のビュッフェがなくなった等の案内がなく、また代わりのメニューも提示頂けなかった。少々不親切に感じた。しかし、ルームサービスではいつも通りのサービスと味で満足です。  せっかく浴槽付きの部屋にしたのに、お湯をためると茶色のお湯。。。同じお湯でシャワーを浴びていると考えると、衛生面では0点ですね! 日常点検をきちんとするべきです。COVID-19の社会制限で、宿泊客も少ないでしょうから、これを機に徹底的にメンテナンスルと良いと思います。
ルームサービス 美味しかったです。
浴槽にためたお湯、何回も入れ直しましたが、変わらず
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Ryoichi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful
It was good hospitality. Everything was beautiful. Good location and comfortable room with bath. Room service was bit expensive but also good quality and delivery well
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

YASUJI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
サービス コンディション全てにおいて最高
さすがにお高い値段だけあって 最高の環境でした。 スケジュールの都合で1回しか朝食をとれなかったのが残念です。下のレストランでも食べてみたかったです。 ホテル内レストラン よし も大変美味しかったです。
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
最近はアメニティに髭剃りを置かないところが増えてきているように感じますが、ここもやはり髭剃りはおいていませんでした。
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 4. Feb. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.

10/10 – Hervorragend

ROBERT PAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worth staying here
Friendly service, helpful, great room
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 3. Feb. 2020
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service. Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 3. Feb. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
멜리아 자카르타
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 27. Jan. 2020
Thanks for the awesome rating. We really appreciate it.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Herlan Setiawan am 14. Jan. 2020
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories. Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta. With warmest regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
シングルベッド2台で予約したが、チェックイン終了と同時に部屋がなくキングベッドになる旨を聞かされる。五つ星ホテルなら無料でグレードアップを言い、謝るのが普通なのではないでしょうか?
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Herlan Setiawan am 7. Jan. 2020
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories. Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you very much for bringing up this issue for our attention to keep improving our services and product. Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta. With warmest regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very good staff that is quite helpful. The rooms are very large. The room service from the on site restaurants is better than I expected. I would consider staying here again, however - as others have pointed out the hotel is out dated and the flooring is needing to be replaced.
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2019
Antwort von Herlan Setiawan am 30. Dez. 2019
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback in regard our staff and room service has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service. Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon. Best Regards.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
사진에 속지 마세요
자카르타 최악의 호텔. 화장실 배수불량, 세면대 불량, 욕조 불량, 인터넷 불량, 높은 부대가격, 정상인 곳을 찾기 힘들었음. 다시는 재방문 의사 없음. 사진에 속지 마시길
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Herlan Setiawan am 26. Dez. 2019
We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We value feedback, good or bad as it allows us to asses and improve our offering and ensure that all of our guests leave with fantastic memories. Please allow me to take this opportunity to convey our sincerest apology for having failed to reach your expectation during your stay with us. Thank you very much for bringing up this issue for our attention to keep improving our services and product.. Thank you once again and I do look forward to welcoming you back to Gran Meliá Jakarta. With warmest regards,

8/10 – Gut

Rainman, Usa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nice architecture and good food . However, a bit flat in terms of the vibe and a bit outdated
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Lalu Taupan Syahputra am 4. Dez. 2019
Thank you for choosing Gran Melia Jakarta and for taking the time to share your experience with us. Your positive feedback has been well warmly received and I have personally shared your comments to improve our excellent service. Look forward to welcoming you again at Gran Melia Jakarta soon. Best Regards, Lalu Taupan Syahputra Guest Experience Manager