Außenbereich

Bewertungen von Home2 Suites by Hilton Jacksonville Airport

3 out of 5
Home2 Suites by Hilton Jacksonville Airport
13475 Ranch Road, Jacksonville, FL

Bewertungen

8,6

Hervorragend

422 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
123 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
58 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
36 von insgesamt 676 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

THOMAS

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly personnel, good breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Jackie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I asked about discount and I was told that because I booked through a private vendor there was nothing to be done. Interesting.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Pam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

SANJEEV KUMAR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Staff at the counter were very professional and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know

10/10 – Hervorragend

Penny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect family size unit and close enough to the pier.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
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10/10 – Hervorragend

Imani

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love it very clean everyone was extremely helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
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6/10 – Okay

Frank G.

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
First night we we see a 430 wake up call we did not ask for it, but the phone rang twice answered it and it was a wake up call that we did not request
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Shao

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. The room was ok with some door entrance installation issue. Had to open the door upwards.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

10/10 – Hervorragend

Zhanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lamont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
None
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ashleigh

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Awesome spot
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jamie

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was quite comfy and the staff was very accommodable. There is nothing bad I can say about my experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
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6/10 – Okay

Teressa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice clean roomscand lobby. The only issue was no hot water for entirety of the stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Yinping

Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Artliz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I always have great experiences in the home2 hotels!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
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6/10 – Okay

SAKHORN

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Waffles at breakfast were delicious!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Debra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lori

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No complaints! Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

William, Simpsonville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Upon arrival we were greeted by a friendly front desk staff. The room was great! Comfortable bed, huge shower, big fridge and kitchen area. We will definitely be seeking these hotels out for future stays!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
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10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shuttle was waiting for us at the airport. Friendly staff, clean room, great breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
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10/10 – Hervorragend

Kara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ashley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property overall was clean and nice also welcoming. The only thing was the breakfast options wasnt the greatest.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff. Room was clean and spacious. Bigger than expected. Our flight was canceled and they were able to get us taken care of quickly with no issues, making a tough day better.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marc am 9. Mai 2024
It's great to hear you had a positive experience at the hotel. Providing feedback helps hotels improve their services, so it's valuable for both guests and the hotel staff. If you have any more feedback or need assistance with anything else, feel free to let me know!

8/10 – Gut

Yolanda M

Geschäftlich gereist
Sandra was the manager during the night and very accommodating. Hotel was close to restaurants and the airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Thao

There was no room available
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Aquilla

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Okay stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Marc am 5. März 2024
We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay with us. We are committed to providing exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address the issues you raised to ensure they are not repeated in the future. We would love the opportunity to make it right for you on your next visit. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

john

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jan, Gainesville

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our group rented 4 separate rooms and each family was very happy with their stay! Would definitely stay again and are considering this hotel chain for our next visit in another city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Alison

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Brad

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Allyse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Needless $75 hold on my card. Small walk in shower. Despite me having a DND sign on my door, maintenance was insistent on coming in to glance at the breaker box on the wall. Otherwise a good stay. Tv is the size of a postage stamp too. Smelled like weed in the hallway on Saturday night
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Marc am 5. März 2024
We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay with us. We are committed to providing exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address the issues you raised to ensure they are not repeated in the future. We would love the opportunity to make it right for you on your next visit. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Dan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This was one of the best times. And I have stayed there many times.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tanya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
T
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Devon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel and good service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Tracy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Only bad thing was the internet was out, so no WiFi or TV streaming
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Marc am 5. März 2024
We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay with us. We are committed to providing exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address the issues you raised to ensure they are not repeated in the future. We would love the opportunity to make it right for you on your next visit. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helpful friendly staff with comfortable stay
Hotel was clean and comfortable along with friendly staff. No complaints. I read reviews prior to our trip with complaints about the ACs not working well. Ours was not working well so I called and maintenance came within a few minutes to fix. We left for the day and came back to a working AC that froze the room just the way we like it. The front desk was very helpful with any questions and helped with anything we needed assistance with.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Bernice

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prepaid for room and no room available.
We purchased a room and my employee showed up and they said they had no rooms available, Very frustrating and disappointed. Would not recommend this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Marc am 5. März 2024
We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay with us. We are committed to providing exceptional service, and it is disheartening to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is invaluable to us, and we will address the issues you raised to ensure they are not repeated in the future. We would love the opportunity to make it right for you on your next visit. Please feel free to reach out to us directly so we can discuss your concerns further. Thank you for bringing this to our attention.

6/10 – Okay

Jessica

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Darleen

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient from JAX
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024