Außenbereich

Bewertungen von Casuarina @ Meru

4 out of 5
Casuarina @ Meru
No. 1-C, Jalan Meru Casuarina, Bandar Meru Raya, Ipoh, Perak

Bewertungen

8,2

Sehr gut

88 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
84 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
29 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 218 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Syima

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Syafiqah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

DEVANAND

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were given Rooms 311 and 312. Room 311 ...we checked in at 5pm but did not come back to occupy the room until 10:30pm. The aircon did not work and was given only an alternate 309, the aircon was also not functioning well even at 16 Centigrade. The bathroom lights were dingy and the cabinet lights could not be switched off as the cabinet doors could not be closed completely. I had to sleep facing the other way to avoid light shining into the eyes. I don't think they are managing the maintenance well. I would not recommend!..........Dr Devanand
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Yuanrong

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is really clean and the windows are full height from the ground to the ceiling, so you get a complete view of the mountains. Darvin was very communicative and attentive to our needs. Was able to understand The circle ground in front of the hotel has a night carnival with car racing, bouncy, castles and ebikes to rent. There is a lot of food to try around, if you are willing to eat under a makeshift shelter tent. The natural view is terrific from the hotel, the natural areas within 5 km like the eco park should be visited.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Faeizlan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

10/10 – Hervorragend

Sharmila

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Nazrah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its comfortable eventhough not at Ipoh City center. Easy to find food around.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Front Office Manager am 20. Juli 2023
Warm greetings from Hotel Casuarina Meru, Ipoh!Thank you very much for your kind feedback and we are delightful to hear that you had an enjoyable stay with us recently. We strive to give our best to all our valued guests whenever they are here at Hotel Casuarina Meru, Ipoh.We hope to receive your continuous support in the near future, and we look forward for your next visit.

6/10 – Okay

Hee Kyung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You should fix very poor air conditioner
1. We stayed in family suite, very poor air conditioner in living room. The hallway was even cooler than our living room. 2. Too many ants. My husband was bitten by ant all night. Horribly too many bugs. 3. Breakfast buffet was good. 4. Front desk was kind and efficient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Front Office Manager am 28. Feb. 2023
Warm greetings from Hotel Casuarina Meru, Ipoh!We appreciate your honest review. We will definitely enlighten our team with your feedback to ensure we extend the highest standard of services to our value guests.Rest assured, we will look into your feedback seriously and continuously improve our service for the better.

10/10 – Hervorragend

Mohd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Front Office Manager am 28. Feb. 2023
Warm greetings from Hotel Casuarina Meru, Ipoh!Thank you very much for your kind feedback and we are delightful to hear that you had an enjoyable stay with us recently. We strive to give our best to all our valued guests whenever they are here at Hotel Casuarina Meru, Ipoh.We hope to receive your continuous support in the near future, and we look forward for your next visit.

10/10 – Hervorragend

Sakduddin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Lib Wen, Kuala Lumpur

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean room, comfy bed, set back is the distance from ipoh town.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Front Office Manager am 28. Feb. 2023
Warm greetings from Hotel Casuarina Meru, Ipoh!We appreciate your honest review. We will definitely enlighten our team with your feedback to ensure we extend the highest standard of services to our value guests.Rest assured, we will look into your feedback seriously and continuously improve our service for the better.

10/10 – Hervorragend

Siew Cheong

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

MIOR NAZROL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

THEAN IMM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly staff

10/10 – Hervorragend

Sharkoun

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

AHMAD SUKRI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Zainab

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

jaidi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and safe place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Mohd Russman

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

4/10 – Schlecht

Asma

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Jaaztar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Zaiton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed in the studio suite facing the highway. Room is very comfortable, the sheets are clean n fresh, the TV area with sofas are very cool. Except the lightning at the doorway is a bit dark unable to use the mirror on the closets
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Sharifah

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This was my third stay at Meru Casuarina. It's a convenient stopped during family visit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Assistant Front Office Manager am 24. Aug. 2022
Warm greetings from Hotel Casuarina Meru, Ipoh!Thank you very much for your kind feedback and we are delightful to hear that you had an enjoyable stay with us recently. We strive to give our best to all our valued guests whenever they are here at Hotel Casuarina Meru, Ipoh.We hope to receive your continuous support in the near future, and we look forward for your next visit.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worse hotel should be a 2 star
Inconvenient and noisy location, rude staff, no breakfast buffet (at time of my stay), gym had no air conditioning, spa facility has been permanently closed. Worse hotel ever, don’t know how anyone could give this hotel a positive review.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

2/10 – Ungenügend

C F

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Satoshi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very new and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

EUGENE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

6/10 – Okay

Eddy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Stayover
Poor air condition system. Took an hour or more to cool the room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Nurul Farishha Farhana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ni e
Good short stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Abdul Rahim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

jaidi

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Blanket are smell like never wash after using
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Zulkafli

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Stay
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

10/10 – Hervorragend

Nazirah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome
The food is awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

8/10 – Gut

Pei Wen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
The room is clean and comfortable. The staff is friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good experience staying here. Even friendly staff give me an upgrade room! Very recommended to all either for vacation or business trip.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

AMIRUDIN

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

4/10 – Schlecht

Francis

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020

10/10 – Hervorragend

Gurdev Kaur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We had a pleasant & comfortable night
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Mohd Fadli Sukor Sani

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

loh

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Nor Hezrina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Okay Experience. Can Be Improved.
Pro: Reception staff was good. We've been upgraded to Studio Suite with a nice dataran view. Cons: 1. The bathroom was a bit smelly (bau kepam). Luckily we brought our eucalyptus spray. 2. The corner for most of the furnitures (i.e. tables) are sharp. My 2 year-old daughter had hit her head several times. 3. Our request for extra blanket or towel was not entertained with a reason the hotel does not provide extras. Reason for us to request for extra blanket or towel is because our kid is cold at night. Never had problem with other hotels on this basic additional request before. 4. Would be much better if the hotel is equipped with a swimming pool.
Sharp corner table
Dataran view
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Suli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Very close to mall and restaurants. Infront of a big roundabout and lively at night time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

ANAS

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Food served for breakfast is so limited. Even there is no fruits served. Ask to pay rm15 for kids, but no food specially for kids. Really disappointed
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff and clean premises. Signage could be improved, removal of old signage would be helpful and lessen the confusion (an old sign indicating hotel car park should be removed)
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

6/10 – Okay

HCL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very badly designed property. Not suitable for hotel. As there are Insufficient parking in the day as the whole parking area was all occupied by the workers from the 2 office block. The car park is not guarded and dark at night with no covered and illuminated walkway. It’s dangerous to walk alone and During rain will have difficulties to access without getting wet. And since it’s a open car park, anybody can just drive in, so security is out of control.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Abd, Tg.malim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
close to others customers need
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Bobbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019