Unterkunftsgelände

Bewertungen von The Kahala Hotel & Resort

5 out of 5
The Kahala Hotel & Resort
5000 Kahala Ave, Honolulu, HI

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

753 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
157 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der Service war excellent. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Pualani Fernandez, Resort Manager am 25. Nov. 2023
Mahalo Jessica!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel mit Strand sehr schön. Lage sehr gut. Sehr freundliches Personal. Qualität der Zimmer sehr gut. Preise im Hotel (v.a. Restaurant) völlig überhöht. Wasserqualität (Meer) am Strand schlecht (sehr flach, Geruch auffällig). Pool schwach.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2022
Antwort von Manager am 16. Aug. 2022
Mahalo for staying with us. Glad you enjoyed and appreciate the feedback.

10/10 – Hervorragend

Carsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, tolle Lage, sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhafte Lage
Es war ein sehr entspannter Aufenthalt in einer wunderschönen Gegend. Sehr schöne Lage direkt an einem sehr schönen Strand.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute, gehobenere und ruhige Unterkunft nahe des Zentrum. Auto allerdings von Vorteil. Grosse Zimmer. Einzig negativ empfinde ich als Europäer die Delfine welche in der kleinen Lagune inmitten des Hotels gehalten werden.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
wie immer hervorragend mit ausgezeichneten Frühstück
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Kahala ist 15 Minuten mit dem Auto vom Zentrum entfernt. Es ist super ruhig mit einem tollen Strand und eigenen Delphinen, der Service am Strand ist hervorragend. Sehr geräumige Zimmer mit Bad und Dusche, zudem hat man eine eigene kleine Ankleide im Bad, sowohl für die Dame als auch für den Herren.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von Manager am 11. Mai 2019
Mahalo for visiting The Kahala.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2019
Antwort von Manager am 4. Apr. 2019
Glad you visited The Kahala. Mahalo.

8/10 – Gut

??

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
とにかく雰囲気が最高です。 カハラホテル周辺に来ただけでも雰囲気があります。ホテルの建物、ロビーもクラシックリゾートという感じで高級感があり、テンションが上がりました。 一方部屋の設備は少々古く、またアメニティに歯ブラシがない、少し掃除されてない所がありました。 歯ブラシを依頼しましたが30分たっても持ってきてくれなかった部分も気になりました。 宿泊代の高さに対し、雰囲気はありますが施設面とサービス面が今ひとつかなという感想です。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very peaceful hotel, especially compared to the hotels on Waikiki
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 25. Mai 2024
Mahalo Michael for your visit!

10/10 – Hervorragend

Steven, Bend

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay!
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 24. Mai 2024
Thanks Steven for the visit!

10/10 – Hervorragend

Deede

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This resort went above and beyond my expectations from front desk to housekeeping and all the restaurant staff along with cabana staff. They made us feel very important and I will definitely stay here again when visiting Oahu
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 21. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback Deede!! So happy we exceeded your expectations, and we are committed doing so again next time. Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Rodney

Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 18. Mai 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

JOEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 16. Mai 2024
Mahalo Joel for your visit and review!

10/10 – Hervorragend

Madeline Lee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All of the meals at plumeria were delicious. I loved the beach that this property sat on the most ! In the morning the water is perfect for swimming because it’s calm and clear! The spa treatments were also very good as well ! This property is great to escape crowds
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 13. Mai 2024
Mahalo Madeline for the perfect score! So happy you enjoyed our tranquil beach and hotel!

10/10 – Hervorragend

Jamie, Haines City

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent property, no complaints. We stayed fpr 11 nights and thoroughly enjoyed our stay. Would highly recommend and would stay at The Kahala again. We loved that it was not in Waikiki and offered much peace, quiet, and privacy.
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 9. Mai 2024
Mahalo Jamie for the kind words! Hope you can visit again soon!

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Expensive but very Exquisite
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 8. Mai 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Akihiko

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kanji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 8. Mai 2024
Mahalo Kanji!

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, excellent service and worth every penny spent.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 8. Mai 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

YOSHIYUKI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
のんびりするには、最高のホテルだと思います。ドルフィンエリアで宿泊させて頂きくつろぎました。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 8. Mai 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

RYUICHI

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Heather

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If we could give more than five stars for service we would! A truly magical experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 8. Mai 2024
Mahalo Heather for the perfect score and the shoutout to our staff!!

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the property The staff was so kind and I couldn’t have asked for a better honey/baby moon. Everything was easy to book. Everyday between turn down service and morning service was great. That always made sure we are comfortable and everything was clean. It is expensive the restaurants and parking ( especially if you are staying on property) I would go back again.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 13. Apr. 2024
Thanks Jessica for celebrating these precious life events with us, congratulations again!!

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best property on the island. Get a Dolphin view if possible as the 3 dolphins onsite were special. We did not get an opportunity to try the Japanese or Italian restaurants but they looked amazing. The Buffett to the two bars were awesome. This property exceeded my expectations with their private beach access. Having Jason at Hertz rental onsite was a new level of customer service. Lastly, Bruno Mars uncle performed in their lounge as we nightcapped over desert and tea. He was amazing! I can’t not say enough about this property… so so much better than the Sheratons and outriggers which I consider the carnival cruise properties of Ohau. This place was special.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von The Kahala and Resort Manager am 12. Apr. 2024
Aloha Gregory, we are so delighted that you have enjoyed your stay with us. Mahalo for sharing your feedback and looking forward to having you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Yin Ling Elaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 11. Apr. 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Tina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice boutique hotel at city centre of Honolulu. The private golf course has nice ocean view. Recommend to book the golf course ahead of time (at lease two weeks in advance to hold a spot because it’s fully occupied).
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 10. Apr. 2024
Mahalo Tina for visiting us and the perfect score. Hope you get to visit again soon!

2/10 – Ungenügend

Alex

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 30. Apr. 2024
Sorry Alex you didn't enjoy your time with us. We remain available for any assistance we may provide. Mahalo!

8/10 – Gut

Bevan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was ok
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 8. Apr. 2024
Mahalo!

8/10 – Gut

Satake

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 8. Apr. 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Caroline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was perfect. The property is beautiful, the staff is kind, helpful and welcoming and the food was incredible. We definitely recommend Kahala
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 5. Apr. 2024
Mahalo Caroline for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Mohit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best place to stay if traveling with kids, quite and peaceful.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 4. Apr. 2024
Mahalo Mohit delighted to read you and the family had a great stay with us!

8/10 – Gut

April, Ladera Ranch

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove am 22. Apr. 2024
Mahalo!

8/10 – Gut

Isaac

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were excellent. Parking options are expensive and there is no free parking close to resort. The dining options are also expensive and there no vending machines!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 4. Apr. 2024
Mahalo Isaac for your visit. Thank you for recognizing our friendly staff! Sorry you didn't get to use our sundry store which has some snacks available.

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 4. Apr. 2024
Mahalo for the perfect score Vanessa!

10/10 – Hervorragend

Lee, Aiea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was fantastic, spacious and clean. The bathroom was exceptionally large. The bed was very comfortable, made up perfectly. We got a view of the golf course and mountain frombthe large lanai whic wasngreat to have breakfast on
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 28. März 2024
Mahalo Lee for the kind words. Great to hear you enjoyed your stay and spacious rooms. Hope you get to visit again soon!

10/10 – Hervorragend

Debbie A

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place was amazing and the staff was friendly and helpful. I would highly recommend this place for a quite couples retreat. So much to see and do here.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 27. März 2024
Mahalo for your visit Debbie!

10/10 – Hervorragend

Elie, Hollywood

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 18. Apr. 2024
Mahalo!

6/10 – Okay

Kevin, Las Vegas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was very nice - but the service is hit or miss and the property is lacking in a number of areas. We were not offered information to orient us to the property and available services. If the weather is chilly or windy, guests must remain in their room since the property does not offer general indoor locations to relax - other than expensive restaurants.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 25. März 2024
Thank you Kevin for your review. Sorry we didn't provide you with more details of the resort upon arrival. Happy to read you enjoyed the location of the resort. Sorry you experience some poor weather during your visit.

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Glendale

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove am 19. Apr. 2024
Mahalo Jennifer!

10/10 – Hervorragend

Joy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 25. März 2024
Thanks Joy for the perfect score!

10/10 – Hervorragend

Akash

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 26. März 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

MATTHEW

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet stay, helpful staff, very clean beach and well mannered. Could not ask for a better resort to stay at.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 20. März 2024
Thank you Matthew for the nice review, happy you had a great time!

10/10 – Hervorragend

Jean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 18. März 2024
Mahalo Jean for your visit!

10/10 – Hervorragend

ASAMI

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 4. Apr. 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Nataliia

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 18. Apr. 2024
Mahalo!

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
One of the most memorable and beautiful resorts we have been too. The staff was amazing and all the amenities in this hidden gem were wonderful. The dolphins in their own environment was such a treat to see every morning. The hotel is older but exudes Old world Charm that many will appreciate. Mahalo until our next visit ❤️
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 11. März 2024
Great to read you had such a good time with us John! Hope we may welcome you back to the resort soon. Mahalo!

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent, throw-back, luxury hotel & resort. Excellent service from friendly, accommodating staff. Excellent guest experience. Definitely recommend.
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 7. März 2024
Mahalo Mark for the kind words and recognizing our staff! Hope you will have the opportunity to visit us again soon!

10/10 – Hervorragend

Leslie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First time visiting Hawaii and loved the location, away from the crazy busy Waikiki area. The staff at resort were friendly and helpful. Loved our view of the lagoon with the dolphins.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 5. März 2024
Thank you Leslie for staying with us!

8/10 – Gut

William Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The quiet atmosphere was appreciated! Lovely friendly staff. Pool area is too limited. People coming to pool area and securing chairs then disappearing for hours!😩 food choices are also too loud and some closed two days a week!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Bart Van Kerkhove, Front Office Director am 29. Feb. 2024
Mahalo William for your review and recognizing our friendly staff. Sorry you had issues with the seating around the pool, on future visits please connect with the manager so we can secure you a seat. Hope you get to visit us again soon!