Superior-Zimmer | Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, kostenlose Babybetten

Bewertungen von Saigon Hotel

3 out of 5
Saigon Hotel
41-47 Dong Du Street, District 1, Ho Chi Minh City

Bewertungen

8,2

Sehr gut

135 von insgesamt 422 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
207 von insgesamt 422 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
59 von insgesamt 422 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 422 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 422 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alleinreisende, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortabel und mitten im Zentrum, dazu sauber und sehr freundlich. Ich würde jederzeit wieder hier buchen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Shelly Ton - Front Office Manager am 9. Jan. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your kind review on our excellent location and attentive service following your recent stay with us. I trust that you also had a positive experience at the Saigon hotel. We do look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Shelly Ton Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Jasinta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das beste Zimmer in ihrem Kategorie bis jetzt
Das Zimmer ist sehr gut eingerichtet und sehr groß. Die Umgebung ist sehr gut mit viele gute Restaurants in verschiedene Preislage. Das Personal ist sehr hilfsbereit.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Katie - Reservation Team am 20. Aug. 2018
Dear Jasinta, Many thanks for your taking time and kind words from you. We strive to make all guests have a great experience with us. We will continue to strive to create that satisfaction for every guest that comes to our hotel. We are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Saigonia

Gut: Personal & Service
Hotel im Zentrum
Ich hatte einen angenehmen Aufenthalt im zentral liegenden Saigon Hotel. Das Personal war freundlich und sehr hilfsbereit. Meine Fragen nach meiner Zimmerbuchung per E-Mail an das Hotel vor Antritt meiner Reise wurden schnell und umfassend beantwortet. Meine schönen Touren habe ich im Reisebüro neben dem Hotel gebucht. Beim guten Frühstück hatte ich im hochgelegenen Speiseraum einen schönen Ausblick über einen Teil der Stadt. Besonders gut gefallen haben mir mein zweitägiger Ausflug im Mekongdelta, die Aktivitäten während des Neujahrsfestes in den Straßen des Zentrums und mein Verweilen am Saigon Fluss. Trotz des dichten Verkehrs bin ich oft zu Fuss unterwegs gewesen und immer ohne Zusammenstoss auf der anderen Straßenseite angekommen.

8/10 – Gut

Hong&ThuyNga, Erlangen,Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit sehr gutem Preis-Leistungsverhältnis
Sehr angenehme Aufenthalt. Wir würden gern wieder kommen.
Antwort von Ms Tee Nguyen (Reservation Dept) am 7. Apr. 2016
Sehr geehrte Damen und Herren, Vielen Dank dass Sie bei uns - Saigon Hotel waren. Wir freuen uns darauf, dass Sie so wunderbare Zeit in Saigon hatten und wollen gerne Ihre Feedback über unsere Service und Hotel. Vielen Danke und Auf Wiedersehen. Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Praktisches stadthotel
Kurzer stadtbesuch im entram Ale relevantes Dingethal sind in der naehe

4/10 – Schlecht

Rolf, Aarberg, Switzerland

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gute Lage
Das Hotel liegt ziemlich im Zentrum von Saigon. In den letzten Tagen schien mir das Personal am Desk etwas gereizt. Sonst alles ok.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, Standard teilweise etwas veraltet...
Das Hotel ist wirklich super gelegen und der Service passt auch. Insgesamt ist das Hotel nicht das Neueste und teilweise sind die Zimmer etwas "veraltet". Da wir in verschiedenen Zimmern untergebracht waren, können wir eindeutig sagen, dass die "Standard-Zimmer" nicht so schön sind. Es lohnt sich bei diesem Hotel auf jeden Fall eine bessere Kategorie zu buchen. Internetzugang war allerdings in beiden Kategorien gleich gut. Sauber war das Hotel in jedem Fall und auch das Frühstücksbuffet ist okay.

10/10 – Hervorragend

NALINTIP

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Toshiyuki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
繁華街から多少遠いが静かでいいロケーションです。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

MASAMI

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
21年ぶりに宿泊しました。 立地、コスパ共によく、朝食は当時も美味しかったのですが、今回も大満足です。 立地はドンコイ通りがすぐのベストな場所です。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

LILIANE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helpful staff.Changed my noisy room for another one quieter.Good breakfast buffet
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

TETSUYA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ボイラーが小さいのか、お湯が出なくなる事があります。他には文句はありません。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

JAEWOOK

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Randy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

MASANOBU

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Randy

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have stayed here many times and normally it's an excellent stay. They messed up my room reservation and I received a terrible room with no balcony. Nothing to view or have a smoke if needed. I always ask for a balcony and this should be a matter of record at this point. I requested a balcony when I booked the room. This stay was disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Akiko

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
日本人宿泊者が多いせいか清潔。きれいにされています。ベトナムのホテルはどこもそうなのかリンスインシャンプー?しかなくリンスをコンビニで買いました。ホテルの並びにサークルK、レストランがあり便利でした。
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Yoshitaka

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Kohei

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Mitsugu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
リーズナブルかつ立地も最高のホテルです。 ホーチミンの宿はここで決まりかな。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Ryotaro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ドンコイ通りに近く、買い物によいところです。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Donna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved this hotel and even booked it a few times within the month we were there because it was clean, reasonably priced, and the location is prime. Would recommend to my family and friends.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Kohei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Azmi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Asa muslim traveller, the grand mosque is just a door steps and also halal saigon restaurent just beside the hotel. If want to go to shoping ben thant market and malaysia street about 2km. Easy to get grab. Breakfast if not cheaper better dont take because only eggs, bread, fruits and cerial. Other is non halal. Better bring your own food coz food is very expensive.

10/10 – Hervorragend

ATAKU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
綺麗なホテルだった。
トイレのドアが隙間なくキチンと閉まるタイプでよかった。水がたまにお湯を溜める時に熱いお湯が出なかった事があった。ダブルベッドを希望したが、セミダブルが二つ並んだ部屋だった。変更を申し込んだが、満室と言われて変えてくれなかったのは少しショックだったが、部屋自体はとても快適だった。
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

KENICHI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1区の中心にありどこに行くのも便利です。レタントンの日本人街まで歩いて5~6分、ドンコイ通りも目の前です。 部屋も清潔でビジネスや友達、ファミリー旅行にもお勧めです。

10/10 – Hervorragend

LEE

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

WEN CHENG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

LI WEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Jim Jim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location. Simple and no frills hotel which meets all the basic needs of a traveller. Will definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Atsushi

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Dao Nguyen, General Manager am 19. Juli 2022
Dear Atsushi, Thank you so much for choosing to to stay with Saigon Hotel and rating us for the excellent services on Hotels.com! We much appreciate your kindness. We look forward to welcoming you again here in the near future! With kind regards,

10/10 – Hervorragend

Chih Yuan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Dao Nguyen, General Manager am 8. Juli 2022
Dear Chih Yuan, Thank you so much for choosing Saigon Hotel in your recent stay and taking time to rate us on Expedia. We much appreciate your kindness! I believe you had a wonderful time and stay during the previous trip and we are looking forward to seeing you again soon! Please keep safe and stay healthy! With best regards, Dao Nguyen General Manager

8/10 – Gut

LI WEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Dao Nguyen, General Manager am 8. Juli 2022
Dear LI WEI, Thanks again for rating us on the Expedia. I notice that your level of satisfaction has been dropped down a little bit. I would love to hear directly from you if there would be opportunities for us to improve and serve you much better in the coming time. With best regards, Dao Nguyen General Manager

10/10 – Hervorragend

LI WEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Dao Nguyen, General Manager am 8. Juli 2022
Dear LI WEI, Thank you so much for your rating of our Saigon Hotel on Expedia. We are looking forward to seeing you again very soon in the near future! Please keep safe and stay healthy! With best regards, Dao Nguyen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Dao Nguyen, General Manager am 9. März 2020
Dear valued Guest, Thank you for sharing your positive rating of our hotel. Excellent feedback from our guests is what drives our motivation for keeping the service improved. I hope you will consider staying with us again. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Dao Nguyen, General Manager am 25. Feb. 2020
Dear valued guest, Thank you for staying with us at Saigon Hotel and sending your rating. We appreciate it! Looking forward to welcoming you here again in the near future. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
今回はエレベーター隣の部屋でした。夜10時を筋ても廊下の音楽がかかっており気になり眠れなかったです。
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Dao Nguyen - General Manager am 18. Feb. 2020
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback. I’m sorry we were not able to provide you with a great experience during your recent stay. Your satisfaction is very important to us and we appreciate your feedback about the music in the guest room’s corridor at night time. Your comments have helped us improve our guest experience and we have adjusted the timing to better suit all guests. We hope you will consider staying with us again. Please do let us know to arrange a quieter room for you upon your checking-in on next visit. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Dao Nguyen General Manager am 31. Jan. 2020
Dear valued guest, Thank you so much for choosing Saigon Hotel. We are pleased to learn that you had a satisfied experience from your stay with us recently! We look forward to seeing you soon in your next visit. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
今回窓が無い部屋でしたがやはり次回は窓がある部屋にしたいです。
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Dao Nguyen General Manager am 31. Jan. 2020
Dear valued guest, Thank you so much for choosing Saigon Hotel. We are pleased to learn that you enjoyed all aspects of the facilities and services we provided in your stay with us recently! We look forward to seeing you soon in your next visit. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Dao Nguyen - General Manager am 8. Jan. 2020
Dear valued guest, Thank you so much for choosing Saigon Hotel and taking time to rate us. It's our great pleasure to learn that you have had quite good experience in your recent stay. However, I’d appreciate if you can give us more details on your stay as it will definitely help us look exactly at what's working well and where could be done better to assure your next visit the most comfortable one. We do look forward to welcoming you back in the near future! With Best regards, Dao Nguyen General Manager

10/10 – Hervorragend

taro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
とにかく便利。
窓のない部屋で、シャワーがぬるかったが、快適。外観は悪いが、部屋は良い。朝食バイキングも種類が多く、おいしい。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Dao Nguyen General Manager am 31. Jan. 2020
Dear Taro, Thank you so much for choosing Saigon Hotel. We are pleased to learn that you enjoyed all aspects of the facilities and services we provided in your stay with us recently! We look forward to seeing you soon in your next visit. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

10/10 – Hervorragend

RYOTA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Dao Nguyen General Manager am 31. Jan. 2020
Dear RYOTA, Thank you so much for choosing Saigon Hotel. We are pleased to learn that you fully satisfied with your stay with us recently! We look forward to seeing you soon in your next visit. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
窓が無い部屋は良くない
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Dao Nguyen - General Manager am 30. Dez. 2019
Dear valued guest, Thank you so much for choosing Saigon Hotel and taking time to write your feedback. I am very sorry that you didn't really satisfy with the room. I wish we had known your opinion while you had been staying with us so that we could have done a better arrangement to ensure your stay the most comfortable one. I hope this didn’t affect your impression of the hotel and I look forward you your return soon. Best Regards, Dao Nguyen General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Dao Nguyen - General Manager am 9. Dez. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Saigon Hotel for your recent stay and taking time to rate us. We appreciate it very much! We hope to see you again on your next visit to Ho Chi Minh City. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Dao Nguyen - General Manager am 6. Dez. 2019
Dear valued guest, Thank you for staying with Saigon Hotel and taking time to rate us with the highest score. We appreciate it very much! We hope to welcome you again on your next visit in Ho Chi Minh City. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

8/10 – Gut

Carrie

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
decent hotel
Nice and helpful hotel staff. Dated room that needed some TLC including a slightly moldy bathroom. Room facing the street was a bit loud at night. But somehow it was my best night's sleep on the trip so I can't complain too much.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Dao Nguyen - General Manager am 2. Dez. 2019
Dear Mrs. Carrier Wade Lynn, Thank you for staying with our Saigon Hotel and taking time to write your feedback. We much appreciate that! I would like to convey our sincere gratitude for your words of appreciation on our hotel service and staff which encourage us to work even harder to consistently delight our guests. I sincerely regret that we didn’t fully met your expectation during your stay. However, please be rest assured that your comment will be properly addressed by the Management Team to better satisfy our valued in-house guests in the future. I hope we can welcome you to the hotel once again. With Best regards, Dao Nguyen General Manager

6/10 – Okay

TOYOHARU

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2019
Antwort von Dao Nguyen - General Manager am 6. Dez. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Saigon Hotel on your recent stay and rating us. We appreciate it very much! We hope to welcome you again on your next visit in Ho Chi Minh City. With Best regards, Dao Nguyen General Manager