Executive-Lounge

Bewertungen von Hotel Kamp

5 out of 5
Hotel Kamp
Pohjoisesplanadi 29, Helsinki

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

737 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
213 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
42 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Helga

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel is a wonderful place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Erik Davey, Hotel Kämp am 5. Apr. 2022
Dear Helga, Thank you for sharing your review. We are pleased to read you have enjoyed your stay at Hotel Kämp. Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Tiina / Hotel Kämp am 21. Sept. 2020
Good morning, Thank you for your feedback and looking forward meeting you with us again! With best regards, Tiina Saukkonen Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehmes Hotel in großartiger Lage, gestört hat nur eine gelegentliche Wartezeit bevor man den Frühstücksplatz einnehmen durfte.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Milla, Hotel Kämp am 12. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for your review. I am very pleased to hear that you enjoyed your time with us and found our amenities to your satisfaction. I would like to take this opportunity to apologize for waiting time at breakfast. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. We hope to welcome you back in the very near future, whether for business or leisure travel. With best regards, Milla Liljanko Manager on Duty Hotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartiger Service; alle Wünsche wurden prompt und sofort erfüllt. Im Kamp ist man nicht einfach Gast, sondern wird als Person hofiert.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Milla, Hotel Kämp am 12. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the review. I am most happy to hear that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. I truly hope to be able to welcome you back should your business or leisure travels bring you back to Helsinki. Sincerely, Milla Liljanko Manager on Duty

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurztrip in SpitzenHotel in bester Lage
Viel fußläufig erreichbar, sehr aufmerksamen Personal, hervorragendes Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Djavid, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Das Hotel Kamp gilt als das beste Hotel am Platz und es hält die hohen Erwartungen. Bei Angebot buchen!

10/10 – Hervorragend

Peter, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxuriöses Hotel mit entsprechendem Preis
Kurzer Stadtaufenthalt zum Erkunden von Helsinki. Glück mit dem Wetter, der Norden ist nicht nur eine Schneelandschaft.

8/10 – Gut

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

MIkael I.

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Helsinki im Camp
Schönes Hotel aber aufpassen für alles zahlt man extra parken 39 Euro pro tag etc

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Jens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Eulaja, Ostsee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geschmackvolles Hotel in Stadtmitte
Die Lage des Hotels ist hervorragend - eine Seite Fußgängerzone, eine Seite Park. Hafen, Marktplatz, Touristeninfo und Restaurants in unmittelbare Nähe.

10/10 – Hervorragend

Chiun-An, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisch
Es gibt selten der Fall,dass wir wieder ins selben Hotel wieder gehen. Das Hotel Kämp wäre Ausnahmen. Es ist im Zentrum gut gelegen, aber so gemütlich und schön.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beste Lage, bestes Hotel
Mitten im Zentrum nur 10 min vom Bahnhof entfern ist alles bequem zu Fuß oder mit der Tram erreichbar. Die Zimmer sind geräumig und sehr komfortabel. Ebenso das Bad mit Dusche und Badewanne. Das Personal ist freundlich und sehr professionell.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Yumi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とてもよい滞在でした。伝統を感じられるとともに、スタッフは慇懃ではなく、感じがよかったです。特に、朝食がよく、卵料理は少し残念でしたが、ヘルシンキの通りを眺めながらいただけるのは好印象でした。今度ヘルシンキを訪ねるときも、ホテルカンプを利用したいです。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ida Parviainen am 8. Apr. 2024
Dear Yumi,Thank you for your visit and your positive feedback. I am very happy to learn that your stay was a pleasant one. The entire team here at Hotel Kämp are absolutely thrilled with your warm comments and this will certainly serve as a wonderful motivator for us all to continue striving for service excellence.We look forward to welcoming you back to Hotel Kämp in the near future.Sincerely,Ida ParviainenGuest Service AgentHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Harold

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel had the friendliest staff. The restaurant food was very good and the rooms were very nice. Perfectly located for walking. Highly recommend!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Anatol am 31. März 2024
Dear Harold,Thank you for your kind review.Best regards,AnatolHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milla Hotel Kämp am 2. März 2024
Dear guest, Thank you for your glowing review of Hotel Kämp. Your top rating means the world to us and serves as a tremendous motivation for our entire team.We're committed to providing exceptional service and creating unforgettable experiences for our guests, and it's incredibly rewarding to know that we've succeeded in doing so during your stay.Thank you for choosing to stay with us. We can't wait to welcome you back for another outstanding experience in the future!Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Martti

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Milla Hotel Kämp am 2. März 2024
Hyvä Martti,Kiitos positiivisesta palautteestanne. Mukava kuulla, että vierailunne Kämpissä oli täyden 10 arvoinen. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!Parhain terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

8/10 – Gut

lorena, san antonio

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El desayuno deben tener más variedad de frutas y más internacionales
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jana, Hotel Kämp am 18. Feb. 2024
Dear Lorena,Thank you for your feedback. We will make sure to forward it to our kitchen and breakfast team. We hope to see you again in the future!Kind regards,Jana ArnauskaiteManager On DutyHotel Kämp

6/10 – Okay

Rima

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel need to be renovated asap. The rooms are old.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Milla Hotel Kämp am 27. Jan. 2024
Dear Rima,Thank you for taking the time to review Hotel Kämp. I would like to take this opportunity to apologize for the fact that our rooms didnt meet your expectations. I'm excited to inform you that Hotel Kämp is undergoing a refurbishment to better meet the needs of our guests. Your input is invaluable in helping us identify areas for improvement, and we are committed to making your future stays even more enjoyable.I truly hope to be able to welcome you back to experience the positive changes we are implementing.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Jana, Bellevue

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Anatol am 31. März 2024
Dear JanaThank you for your kind review.Best regards,AnatolHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Joao

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 9. Jan. 2024
Dear Joao,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Josh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Classy Hotel
This property was very well maintained and the staff was incredible. Highly recommend staying here!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Jan. 2024
Dear Josh,Thank you for your positive review. I am very pleased to hear that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. Welcome back!Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Jan. 2024
Hello,Thank you for such a shining review of Hotel Kämp.There is nothing more rewarding than receiving such amazing feedback from our guests, I will be sure to pass on your remarks to all our departments which will be delighted to know they have assisted in creating such memorable experiences.From everyone at Hotel Kämp we look forward to welcoming you back soon!With best regards,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 1. Feb. 2024
Dear Christopher,Thank you for your review. I am pleased to see from your rating that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to the area.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Jan. 2024
Dear Laura,Thank you for your review. I am very pleased to see from your rating that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. Welcome back!Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The guy who brought our luggage's was super nice. Before he left we found out that our tv didn't work. He went downstairs and came back with new room key and moved us to there...and it was upgraded room....what a great service and great guy, can't remember his name. You should give him a bonus....Kamp has been always our first choice when staying in Helsinki. Awesome place and service every time. Keep It Up!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Jan. 2024
Dear Anne,Thank you for your visit and your positive feedback.I am very happy to learn that your stay was a pleasant one. The entire team here at Hotel Kämp are absolutely thrilled with your warm comments and this will certainly serve as a wonderful motivator for us all to continue striving for service excellence.We look forward to welcoming you back to Hotel Kämp in the near future.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Jan. 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Amy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Jan. 2024
Dear Amy,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Jan. 2024
Hello, Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Olli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 20. Dez. 2023
Hyvä Olli,Lämmin kiitos arvokkaasta palautteestanne vierailunne tiimoilta. Palautteenne on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen.Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan!Parhain terveisin,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Timo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 20. Dez. 2023
Hyvä Timo,Lämmin kiitos arvokkaasta palautteestanne vierailunne tiimoilta. Palautteenne on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen.Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan!Parhain terveisin,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

KAHO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
中心街に位置し、買い物もすぐに行けて観光しやすいです。お部屋もとても清潔間がありラグジュアリー、アメニティも充実しています。
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 28. Nov. 2023
Good afternoon,Thank you for your positive review. I am pleased to hear that you found our rooms and location to your liking. I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.With best regards,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Kristine, New York

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is Amazing!! Great service, nice rooms, bar area is very cute. Can’t say enough good things about this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 28. Nov. 2023
Dear Kristine,Thank you so much for your incredibly kind words! We are overjoyed to hear that you had an amazing experience at Hotel Kämp. Providing great service, comfortable rooms, and a charming bar area is what we strive for, and it's wonderful to know that we hit the mark during your stay.Your positive feedback is truly appreciated, and we can't thank you enough for taking the time to share your thoughts. If there's anything specific you loved or if there are any ways we can make your next visit even better, please feel free to let us know.We look forward to welcoming you back for another wonderful stay. Thank you for choosing our hotel!Sincerely,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Siiri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helsingin paras hotelli! Kivat huoneet ja todella hyvä aamiainen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 28. Nov. 2023
Hyvä Siiri,Suuret kiitokset arvioistanne. Mukava kuulla, että olitte tyytyväisiä vierailuunne Hotel Kämpissä. Hienoa, että piditte huoneistamme ja arvostitte herkullista aamiaistamme.Kiitos vielä kerran, että valitsitte meidät. Toivomme näkevämme teidät pian uudelleen Helsingissä!Ystävällisin terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Neil, San Francisco

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 20. Nov. 2023
Dear Neil,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

8/10 – Gut

Jouni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 14. Nov. 2023
Hyvä Jouni,Kiitos vierailustanne Hotel Kämpissä. Mukava huomata, että olette pääosin viihtynyt vieraanamme. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan.Parhain terveisin,Milla LIljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Kalle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Viiden tähden Kämp
Aivan loistava kokemus. Ei juurikaan voi majoitus tästä parantua. Täyden palvelun hotelli.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 14. Nov. 2023
Hyvä Kalle,Kiitos sydäntä lämmittävästä arvostelustanne, joka toi aurinkoa päiväämme tänne Esplanadin varrelle. Olette lämpimästi tervetullut vieraaksemme uudestaan!Parhain terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Jari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 29. Okt. 2023
Hyvä Jari,Kiitos vierailustanne Hotel Kämpissä. Mukava nähdä, että olette viihtynyt kanssamme. Lämpimästi tervetuloa vieraaksemme uudestaan!Tunnelmallista syksyn aikaa toivottaen,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

8/10 – Gut

Katri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 29. Okt. 2023
Hyvä Katri,Lämmin kiitos arvostelustanne vierailunne tiimoilta. Palautteenne on meille tärkeä, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme ja tuotteitamme jatkoa ajatellen.Toivottavasti saamme toivottaa teidät tervetulleeksi Hotel Kämpiin uudestaan! Parhain terveisin,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Elina

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Milla Hotel Kämp am 6. Okt. 2023
Dear Elina,Thank you for your stay at Hotel Kämp. I am pleased to see from your rating that you have enjoyed your time with us here in the heart of Helsinki. I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.With best regards,Milla LiljankoConcierge & Guest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Hans-Petter

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 1. Okt. 2023
Dear Hans-Petter,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Tatiana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gorgeous hotel with super friendly staff
Ablosuletely loved our stay, we were only there for one night, but will definitely come back. The hotel is incredibly gorgeous, the lobby, the restaurant/bar, the room, everything about it is so beautiful. There are so many little details that make this hotel gorgeous. I was impressed and it is not easy to impress me. I stay in 5 star hotels all the time, but this one is one of a few that stood out to me. If you like old fashioned luxury style, you will love this. It’s very unique, feels very rich but at the same time, feels like home. It’s like visiting your grandmas house in a good way. I felt very comfortable, love the fact that there is a mall inside of the hotel. The check in process was very quick, very smooth, they were nice enough to let us have a complimentary late checkout without a question. We forgot our charger, and the reception was very sweet and let us borrow theirs. The thing I liked the most is that you can truly feel that the staff was genuinely nice and friendly. It didn’t feel forced upon them. It’s often when I visit a nice hotel I feel like the staff is not happy to see you and doesn’t really want to be there. But here it felt different.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 1. Okt. 2023
Dear Tatiana,Thank you for your visit and your positive feedback. I am very happy to learn that your stay was a pleasant one. The entire team here at Hotel Kämp are absolutely thrilled with your warm comments and this will certainly serve as a wonderful motivator for us all to continue striving for service excellence.We look forward to welcoming you back to Hotel Kämp in the near future.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Akeel

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 1. Okt. 2023
Dear Akeel,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

10/10 – Hervorragend

Parisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An excellent hotel in every aspect! The staff were really helpful and professional. Also it has the best buffet breakfast. I had the best holiday experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 1. Okt. 2023
Dear Parisa,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to be able to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp

6/10 – Okay

Lars-Henric

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Anders, Hotel Kämp am 6. Sept. 2023
Dear Lars-Henric,Thank you for taking the time to complete a survey regarding your stay at Hotel Kamp. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectations. Therefore your feedback is very important to us.I truly hope to welcome you back should your travels bring you back to Helsinki.Sincerely,Anders SjöblomGuest Relations ManagerHotel Kämp