Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Hotel Vier Jahreszeiten

Hotel Vier Jahreszeiten
Haspelgasse 2, Heidelberg, Baden-Wuerttemberg

Bewertungen

8,4

Sehr gut

6 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vier Tage Heidelberg,Hotel in nähe der Alten Brücke, gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Dieter

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal,Hotel Renovierungsbedür
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

2/10 – Ungenügend

Andrew

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Avoid at all costs if you value friendly staff
Avoid this hotel at all costs if you are on holiday and value a hospitable, relaxing environment. I stayed in this hotel for two nights, and let me share what happened to me during breakfast on the last morning before checkout. Because of Covid-19, according to the reception, the hotel required guests to book a 30 minute slot for breakfast (not unreasonable in theory, but it's worth pointing out that I stayed in two other hotels in Heidelberg, and far more flexibility for breakfast was permitted). I opted for the last slot in the morning, at 09:30. There was no slot after this. At 10:01, a member of staff rudely came over to me and said "excuse me, breakfast is finished, can you leave?" I told her that I was finishing my coffee, and I would leave shortly. At 10.03, an overweight, fussy man - the manager I believe - came over to me and loudly announced: "I'm sorry, breakfast has finished, you need to leave." I was astonished at being spoken to in this way as a paying guest. Furthermore, the experience at breakfast itself was awful - the overweight, fussy man and his colleague were running around with slices of ham and pots of coffee... why the rush? It had the pace of a busy Italian restaurant but none of the charm. An awful, tense environment, exacerbated by a fussy and rude manager who seemed determined to prove he was "busy". I regret staying here and would urge anyone, especially solo travellers, to stay elsewhere in Heidelberg. There are much better options.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Affonso

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel antigo, simples, mas muito bem cuidado e com uma localização excelente.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Vesa Jaakko

Gut: Sauberkeit
Perusyö Heidelbergissa
Perusyöpyminen kolmen tähden hotellissa. Ei hissiä eikä ilmastointia. Huone ja sänky riittävän hyvät yöpymiseen. Aamiainen niukka mutta täysin riittävä. Palvelu ystävällistä. Sijainti erinomainen vanhan kaupungin kupeessa joen rannassa.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Choochai, Bangkok

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location. Very friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was excellent . Breakfast choices very limited and bathroom extremely small
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Gian Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Older hotel, quaint setting, fits the town. Parking is a bit away from the hotel, but the town is a nice place to walk.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Diane

rustic, but very comfortable and welcoming
The hotel is in old town, so dont expect "the Ritz". That being said, while the stairs creaked, and the carpets could have been replaced a while ago, the room was clean and comfortable, and the staff was amazingly friendly and helpful! The breakfast(included) is a typical German breakfast, with rolls, cold cuts, cheeses, jams, cereal etc, and a great start to the day! :-) The hotel is located right across from the old bridge, and a short walk to the castle. There's a water-ferry stop across the street, and you can take a nice 1 hour round trip boat ride on the Neckar. Lots of great restaurants and plenty of souvenir shops nearby too.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Colin, Cheshire, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This is a period hotel oozing with character. The staff were friendly & extremely helpful and made us very welcome. The decor reflects the age of the property, but is in character with the property. Our room had a river view and was clean & comfortable. The hotel is situated close to the old bridge & close to all amenities. Highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018