Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
21 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
21
22 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
22
10 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
10
1 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
0 von insgesamt 54 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
8,4/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
9,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Ahmad Zaini
15. Jan. 2024
Ahmad Zaini
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
Gnanaeswari
28. Dez. 2023
Gnanaeswari
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
6/10 – Okay
John
27. Dez. 2023
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
nor suriati
23. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nor suriati
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
myoung ae
Geschäftlich gereist
7. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
myoung ae
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
8/10 – Gut
Masnor
17. Dez. 2022
Masnor
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
10/10 – Hervorragend
NOR FADHLIANA
27. Okt. 2022
NOR FADHLIANA
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
10/10 – Hervorragend
Sze Lack, PETALING JAYA
Mit der Familie gereist
11. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
large room and clean
Sze Lack
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
31. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit
The location was near to the night marker and Diana shopping complex. The room is big for the price we pay and the bed is comfortable.
The cons: a lot of tuk tuk driver are not aware of this hotel and most staff don’t understand English. Pillow is not comfortable
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sirisopa am 20. Feb. 2020
Dear Value Customer,
Thank you very much for selecting to stay with us for your recent visit. We are appreciated for your feedback and comment to improve our service to be better.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
16. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
K, Kuala Lumpur
Mit der Familie gereist
11. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Like: Very comfortable room, value for money, walking distance to night market and bus terminal
Dislike: Not a good location in terms of dining, music downstairs disturbed my sleep.
K
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Jeffrey
Mit einer Gruppe gereist
3. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large room. Good quality bed & accessories.
But shower head is wear and water pressure is intermittent.
Jeffrey
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Jeu am 4. Dez. 2019
Dear Jeffrey,
Thank you for staying with us and for having shared your experience through Hotels.com. It always great reading such wonderful experience of our customer. I'm very glad to know that you happy with our room.
We are appreciated to your feedback about shower and water pressure. I can ensure you that we work strive forward for improvements accordingly.
We look forward for a pleasure of welcoming you back at Siam Oriental Hotel again in the near future.
Best regards,
Reservation Team / Siam Oriental Hotel
8/10 – Gut
Eddie
2. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel overview
Friendly staff, clean and comfort room
Lack of English tv program
Eddie
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Jeu am 2. Dez. 2019
Dear Eddie,
Thank you for staying with us and for having shared your experience through Hotels.com. It always great reading such wonderful experience of our customer. I'm very glad to know that you happy with the room provided and especially for our good service and friendly staffs.
We appreciate your feedback about lacking of English TV Programs and I can ensure you that we work strive forward for improvements accordingly.
We look forward for a pleasure of welcoming you back at Siam Oriental Hotel again in the near future.
Best regards,
Jeu
Reservation Team / Siam Oriental Hotel
8/10 – Gut
Leong
17. Nov. 2019
Leong
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
6/10 – Okay
Haq
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
29. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room size was great. Wifi was not working and the hotel did not provide iron, must use laundry service for that
Haq
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Jeu am 21. Nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us and for having shared your review. I'm delighted to read that overall you enjoyed your recent stay. Thank you for highlighting about the room size.
For ironing, please be informed that we have laundry service available at our hotel. Your feedback about Wifi is noted and I can ensure you that we work strive forward for improvements accordingly.
We look forward to having you back at Siam Oriental Hotel again in the near future. That will allow us to demonstrate improvements.
Best regards,
Reservation Team
Siam Oriental Hotel
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
26. Sept. 2019
Gut: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
9. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
First time I went into a hotel which did not provide tooth brush
& toothpaste
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
8. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
Stephen
Mit der Familie gereist
16. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall the hotel was very good and the staff very friendly. The hotel required a cash deposit upon check-in which was inconvenient even though the amount was not very high. Also, they charged for ice which most hotels provide free.
Stephen
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
10/10 – Hervorragend
Noremi
16. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing stay. Near with da asean night bazaar just walk-in only. My fav place okeyyy. I love ur hotel so much next time wanna repeat again.
Noremi
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Siam Oriental Hotel am 23. Mai 2019
Dear Noremi,
Thank you for staying with us and shared your feedback through Hotel.com We are delighted to see that you have enjoyed staying at our hotel.
Thanks for choosing to stay with and we look forward in welcoming you back soon.
Sincerely yours,
6/10 – Okay
Chang, Sungai Petani
Mit einer Gruppe gereist
9. Feb. 2019
Gut: Personal & Service
Hotel near to town.
Chang
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
28. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
Derrickteh, Penang
6. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nice and clean room
Derrickteh
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
6/10 – Okay
WC, Penang
30. Dez. 2018
Gut: Komfort des Zimmers
Location is a little bit far from center which makes getting transport hardera and more expensive. Water pressure was not consistent.
WC
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
BenCL
30. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
a very pleasant stay
BenCL
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
28. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel close to Asean night bazaar.
Only thing is shower head is fix, cannot take down to hv shower with kids.
Bed was comfortable with comfort conditions is room
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
27. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Halal food need to provide. To fund halal must go out form hotel
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Amy
26. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The massage experience were poor. we selected 2 hours oil massage, it ended only provided 1.5 hour service and masseurs kept on talking to one another while servicing and kept on away from the room.
Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
8/10 – Gut
Roslin Azmy
19. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Breakfast is below expectation with very limited choice of menu
Roslin Azmy
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Tom
17. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reasonable price and friendly staff
The hotel very clean and room is quite spacious. Their staff also very friendly. Just one thing is the extra bed may run out if you are late check in. The wifi broke down cannot be connected.
Tom
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
8/10 – Gut
Doris
11. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Doris
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
6/10 – Okay
Sanchai
3. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sanchai
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Linhock
27. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
值得入住
酒店客房清靜, 酒店大廳不複雜,因為沒有旅遊團體住客, 酒店提供早餐自助滿意程度給90%
Linhock
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
8/10 – Gut
Ronson
5. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice hotel
The bed is not comfortable as it’s too hard & the room air-con not so cool.
Ronson
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
10/10 – Hervorragend
haslinda
16. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I love the hotel. Clean and very comfortable. Price is very reasonable.. The only downside is they dont have iron and iron board. You need to either bring or just use their ironing service. But the price for the service is cheap. So i dont mind paying. Overall i like the hotel and will stay here again if i come to hat yai
Nothing fantastic about this hotel, not cheap and rooms are so so, limited parking space, very poor selection of tv program hardly amy English channel in fact couldn't find any
Kia Yong
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
10/10 – Hervorragend
Mazni
13. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mazni
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
10/10 – Hervorragend
apirux
3. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
apirux
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
8/10 – Gut
ADINAN
27. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ADINAN
8/10 – Gut
Kok Fooi
25. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Need to improve the breakfast!
Kok Fooi
8/10 – Gut
Choon Seng
21. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not bad
Choon Seng
6/10 – Okay
Sing Keong, Malaysia
20. Feb. 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
It is quite.
There are a lot of spiders and webs at the room, corridor, mandarin restaurant.
Sing Keong
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
8/10 – Gut
Janice, Malaysia
28. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Good and nice and clean hotel . Staff also friendly
Janice
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
8/10 – Gut
Lee
17. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GOOD, VERY COMFORTABLE
Lee
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Dear Lee,
Thank you very much for sharing your thoughtful comments of your recent stay with us at Siam Oriental Hotel.
We are delighted to know your time here was such an enjoyable and comfortable one, and that all was to your liking. Your kind words about your experience have been shared and needless to say, we are proud of our team and appreciate hearing from our clients the wonderful attention to detail they give, making our guests feel taken care of and special.
Thank you once again for your feedback and please do let me know if I may personally assist with anything. We look forward to your next stay with us!
Best Regards,
Reservation Team
8/10 – Gut
Shah, Singapore
13. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Generally Nice Hotel but could have been better!
Level of Entrance to hotel lobby from the street seem to be high. No other way to reach the hotel lobby besides climbing the stairs and wheelchair ramp. Would be better if a lift is available, especially for handicap and elderly guests.
Breakfast spread not that good but could be better by changing their menu cycle.
Staff need to be attentive to guest rather then standing in a group.
Shah
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Reservation Team am 21. Dez. 2017
Dear Shah,
Thank you for taking the time to share your experience and feelings concerning your recent stay with us.
We appreciate you taking the time to notify us of your experience during your recent stay.
We regret to read that our quality of breakfast buffet line and the hotel entrance door did not meet your expectations. However, we will share your experience to department concerned.
Kindly noted that we truly consider your highlight and we have immediately share it to front office department for improvement.
In the meantime we are happy that the efficient work of our housekeepers and the strategic location were at your convenience.
Again, we appreciate your constructive comment on expedia.com and we hope you will allow us to restore your confidence by having the opportunity to welcome you back in the near future so that we may demonstrate our commitment to serving you better.
Best regards,
Reservation Team
8/10 – Gut
siu yin
22. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers