Lobby

Bewertungen von Courtyard by Marriott Bridgetown, Barbados

3.5 out of 5
Courtyard by Marriott Bridgetown, Barbados
The Garrison Historic Area, Hastings, Christ Church

Bewertungen

8,6

Hervorragend

159 von insgesamt 352 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
134 von insgesamt 352 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 352 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 352 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 352 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jakob

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Sophia am 26. Jan. 2021
Hello Jakob, Thank you for choosing Courtyard by Marriott Bridgetown on your recent visit to Barbados, and for taking time out to share your feedback with us. It was a pleasure to host you and we do hope to welcome you back to our beautiful island and to our hotel again in the future.

8/10 – Gut

Dwayne, St Johns

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Team Courtyard Bridgetown. am 21. Mai 2024
Hello Dwayne. Thank you for taking time out to share your feedback. We hope to welcome you back to Courtyard Bridgetown in the not-too-distant future.

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best was the service from the staff, especially Aaliyah from the front deak, she and the other made the experice much more enjoyable and were most welcoming.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 21. Mai 2024
Hello Karen, we are happy that you enjoyed your recent stay. Thank you for sharing your feedback and for choosing Courtyard by Marriott Bridgetown.

10/10 – Hervorragend

Ronato

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Place
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 21. Mai 2024
Thank you for choosing our hotel on your recent stay. We appreciate you for sharing your experience.

10/10 – Hervorragend

Aimee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall great experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 21. Mai 2024
Thank you for taking time out to share your feedback. We are pleased to have hosted you.

6/10 – Okay

Tracey

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Charlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Not up to Marriott standards. If they refuse to provide a tissue box, or to provide kitchen wares in a space with 5 cupboards, a drawer and a sink, or to provide sugar, cream or a stir stick, there is a problem. If the answer to questions about such things is ‘this isn’t like other hotels’, there is a problem. If you rent out a room knowing that workmen will have to visit to do repairs to replace a faucet, unclog a sink, and fix a flap in the toilet tank so it will flush, there is a problem. If you charge a guest for a meal they didn't take, there is a problem. If you send the guest to the beach to rent beach chairs from another hotel because you dont have your own and the other hotel already doesn't have enough for their guests, there is a problem. $130.00 BBD for two people to have breakfast??? “What’s the ice bucket for if you dont provide glasses or cups?” Answer: to keep drinks cool. Then what is the fridge for??? This cost is for the space, thats it. Everything else is a seperate cost. Plan on spending an extra $1500 US if you stay here for a week as you wiill have to purchase food, tissue napkins, condiments, walk or drive to find beach chairs to rent. The executive suite has a full kitchen structure with absolutely nothing in it. The bed is hard, there is only furniture on one balcony so if you want to use both, plan on moving the chairs each time, there is no room service and the shower head is not adjustable. For $5900 I expected at least a box of tissue!!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Shaquille

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
No entertainment. Expensive
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not on beach, but access. Good for business trip.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Dhwani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would like to have better amenities like free water fountain to refill water instead of paying for water. The staff was kind and generous enough to refill the water bottle with tap water, but it’d be nice to have free water access.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Shalini

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My Exceptional Stay at Marriott Barbados
I recently had the pleasure of staying at the Marriott Barbados, and it was truly an exceptional experience. From the moment I arrived, the warmth and friendliness of the staff made me feel instantly welcome. The standout service from Basil in the restaurant left a lasting impression - his passion for what he does is evident, and it significantly enhanced my dining experience. Kelly-Ann's kindness and humility were truly remarkable. Not only did she genuinely enjoy interacting with guests, but her willingness to go above and beyond, like fluffing pillows in the lobby, showcased her dedication to ensuring a comfortable and pleasant stay. The atmosphere at Marriott Barbados is unparalleled; it felt like a home away from home. The attention to detail, combined with the genuine care from the staff, created a memorable and positive experience. I can't wait to return to Marriott Barbados for another stay, thanks to the exceptional hospitality and the outstanding team that made my time there truly special.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

W

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Business trip
Only here for one night had to wait 30mi utes until the room was ready, eventually got in at 1630. Staff were friendly but would have thought a free drink whilst your waiting for the room would be good practice but nothing offered. The room was a bit dated but comfortable, the breakfast was terrible not much choice at all especially when the room was £400 a night I’ve had better in much cheaper places Just pleased it was my company paying and not out of my own pocket
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Jonathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff not great, i ordered room service and the girl told me she was alone and that I should come down… after she forgets my order y call about 70 mins later , she tells me i call you in five.. when i come down.. she puts my plate and soup on a counter.. I see at least 3 people working, and after asking for a tray, the waiter tells me than he can now carry my stuff to the room. I politely decline. I loved barbados, im never coming back to that hotel .
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Janice

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
convenient
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Shirneil

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Don

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Krisztina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Judy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Randall

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Graham

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Adam

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Robbert

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Bhanomatie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pool should have been open 24/7
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Dennis, Everett

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Rosena

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

susan

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Donald

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

E

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Serious service problems, fine property.
Worst arrival and check in process of any hotel in my life. I waited for 70 minutes in line with just four people in it to check in. I would normally be patient but I had been traveling for 20 hours and felt sick and I desperately wanted to lie down. I understand that challenges arise and service is so difficult. However, this polite team missed every single opportunity to acknowledge the situation or assign any of the 3 not-busy staff members to help improve things. Unnecessary, colossal, and painful service failure. Other than that illustrative failure, property is fine (if a bit cramped for the high traffic), clean enough, and the staff you do ever get to speak to are very polite. I will never stay here again and do not recommend it to others.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel and friendly staff for cruise pre stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Beverly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just there one night due to flight cancelation, however the staff was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 27. Nov. 2023
Thank you for sharing your feedback with us. We are happy to learn that your stay, while brief, was a comfortable one.

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Charles

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Amelia

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Kiran

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Tricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Lisel Anatasia

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
The staff are warm, friendly and apologetic. But this is my stay within two months…and each time i had to change my room
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Cristina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jefthah

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Vickana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Nadwa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Gerhon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 23. Aug. 2023
Thank you for staying with us and for taking time out to share your feedback.

10/10 – Hervorragend

Therese, Washington

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Very responsive! I asked for a microwave and got it right away. Perfect for business stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 23. Aug. 2023
We appreciate you choosing Courtyard Bridgetown on your last stay and are pleased that you enjoyed your time with us. Thank you for sharing your experience.

6/10 – Okay

Brendan

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 23. Aug. 2023
Thank you for choosing our hotel on your recent visit to Barbados.

10/10 – Hervorragend

Anthony, The Valley

Mit dem Partner gereist
Quiet, secure and very friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 27. Juli 2023
Thank you for choosing Courtyard Bridgetown, and for taking time out to share your feedback. It was our pleasure to accommodate you.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 28. Juni 2023
Thank you for choosing Courtyard Bridgetown and for sharing your feedback.

10/10 – Hervorragend

Nathalia Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent Service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 28. Juni 2023
We appreciate your feedback. Thank you for choosing our Courtyard by Marriott Bridgetown.

8/10 – Gut

Rohan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 26. Mai 2023
Thank you. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Oneil

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fair value for money.
It was a nice clean environment. Room was adequate.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 26. Mai 2023
Thank you for choosing Courtyard by Marriott Bridgetown for your recent stay. We appreciate the time you took to share your experience.

10/10 – Hervorragend

THOMAS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Team Courtyard Bridgetown am 5. Juni 2023
We are pleased to learn that you had an enjoyable stay. Thank you for choosing our hotel and for sharing your feedback. We hope to welcome you back soon.