Außenpool

Bewertungen von Avani Hai Phong Harbour View Hotel

4 out of 5
Avani Hai Phong Harbour View Hotel
12 Tran Phu Street, Hai Phong

Bewertungen

8,4

Sehr gut

53 von insgesamt 148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
68 von insgesamt 148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
19 von insgesamt 148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 148 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Christoph, Düsseldorf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel. In walking distance to the main places. Clean and friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Martin am 6. Feb. 2020
Dear Christoph, Thank you for the feedback. We are glad you have enjoyed your stay. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Martin am 6. Feb. 2020
Dear Alfred, Thank you for the feedback. We are glad you have enjoyed your stay. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Martin am 18. Dez. 2019
Dear Roland, Thank you for the excellent feedback. Best regards

8/10 – Gut

Thomas, Halberstadt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel für einen Kurzaufenthalt. Sauberes , gut ausgestattetes Zimmer , sehr gutes Frühstück.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Martin am 25. Okt. 2018
Hallo Thomas, Vielen Dank fuer Ihr Kommentar. Auf ein Wiedersehen. Beste Gruesse, Martin

10/10 – Hervorragend

Hossein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von Martin am 17. Apr. 2018
Dear Hossein, Thank you for the excellent feedback. Warmest regards, Martin General Manager

8/10 – Gut

Volker, Neckarsulm, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best staff ever met!
Good for one night, cause there is nothing to do in Haiphong. But Hotel is nice. The staff is extraordinary! Except the german Hotel manager. Very arrogant.

10/10 – Hervorragend

DUK, Frankenthal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hervorragender Service
angenehmer Stop zwischen Cat Ba und Hanoi in typischer vietnamesischer Großstadt, die nicht von Touristen überlaufen ist.

6/10 – Okay

Plöner Ehepaar, Plön

Gut: Sauberkeit
Angemessenes Preis-/Leistungsverhältnis
Das Hotel ist in die Jahre gekommen. Es ist alles sauber und man kann ohne weiteres ein paar Tage hier übernachten. Wie ich von Einheimische höre, sind andere Hotels nicht besser. Das Frühstück ist gut. Im Bad macht der Wasserhahn einiges Lärm. Beim WC fielen die beiden Bolzen raus. Der Preis ist niedriger als bei anderen Hotels, und dieser niedrigerer Preis ist auch gerechtfertigt. Insgesamt sind wir natürlich asuch sehr verwöhnt, wenn man immer 4-5 Sterne Hoterls nutzt.

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel keep up the spirit and Western style mixed with Asian hospitality. We visited first time in 2008 and its still very good! Breakfast is good for both Westerners and Asians. Good restaurants and bar!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Yuichi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Per

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Frederik Van den Borre, General Manager am 4. Okt. 2023
Dear Per,Thank you for staying with us once again. I regret to see that your stay with us was not up to your expectations, however. We will be reaching out to you separately via the email we have on file to learn more about the shortcomings of this stay. Warm regards,Frederik Van den BorreGeneral Manager

8/10 – Gut

Per

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Frederik Van den Borre / GM am 4. Juli 2023
Dear Per,thank you for leaving a review on your time at our hotel! We are looking forward to welcoming you back in the near future.Warm regards,Frederik Van den BorreGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mamoru

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とくにはありません。
Antwort von Frederik Van den Borre / GM am 22. Dez. 2022
Dear Marmoru,thank you for leaving a 5/5 review. We are happy that you enjoyed your stay with us & are looking forward to welcoming you back to Avani Hai Phong Harbour View.Warm regards,Frederik Van den BorreGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

JONGWOOK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Vu Linh am 26. Mai 2022
Dear Mr. Jongwook, Thank you very much for your rating. Best regards, Ms. Vu Linh Executive Assistant Manager

8/10 – Gut

Jun

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Vu Linh am 26. Mai 2022
Dear Mr. Jun, Thank you very much for your rating. Best regards, Ms. Vu Linh Executive Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
close to shipping area, the bar and food was also excellent , the gym
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
시설은 다소 오래된 편이고 싱글 침대 폭 사이즈가 작아 불편했으나, 직원들의 친절도나 청결상태는 매우 양호하였습니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Martin am 12. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Per Andreas

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gammelt hotell
Gammelt og slitt hotell, betjeningen kunne vært litt mer lydhør, resturang & mat god, svømmebasseng kun sol om formiddag ( besøk i Desember )
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Martin am 18. Dez. 2019
Dear Andreas, Thank you for your feedback. Warmest regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
さまざまな面で行き届いたサービスが施されています。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Martin am 18. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for the excellent feedback. Best regards

10/10 – Hervorragend

RICHMOND

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Martin am 4. Dez. 2019
Dear RICHMOND, Thank you for the excellent rating.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avani Haiphong
I enjoyed me stay at Avani Haiphong. Room was comfortable and breakfast was very good with plenty of choice.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Martin am 2. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. Hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

MASAHIDE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Martin am 25. Nov. 2019
Dear MASAHIDE, Thank you for your excellent feedback. Best regards, Martin

8/10 – Gut

Minoru

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Martin am 3. Nov. 2019
Dear Minoru, Thank you for your rating. Best regards

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recommend
Always good hotel and good service mind. Recommend
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Martin am 9. Okt. 2019
Dear Alex, Thank you for staying with Avani Hai Phong Harbour View! We are happy you had a good stay with us and hope to see you again. Warmest regards, Martin

6/10 – Okay

SEONG GWAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
위치 good. 방음 bad
위치는 너무 좋고 호텔도 깨끗했는데 방음이 너무 안됩니다
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Martin am 9. Okt. 2019
Dear SEONG GWAN, Thank you for sharing your feedback. We hope to welcome you again for an improved stay experience. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

Morten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rent og pent god service , kan anbefales
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Martin am 5. Aug. 2019
Dear Morten, Thank you very much for the excellent feedback. We hope to welcome you again if you pass by Hai Phong again. Warmest regards, Martin Platta General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2泊お世話になりました。着いたとたん、○○さんですね、と到着を待ってくれてました。ハイフォンは都会なので、リゾート感のあるホテルはあまりないかと思います。ここもビジネス客がたくさん来るところですが、私達観光客にも非常に優しく丁寧に受け入れてくれた気がします。屋外プールも小柄ながらありました。日本人ビジネスマンが多数来るところみたいです。 レセプションではハロン湾クルーズの相談や、ハノイへの移動の相談にも時間を惜しむことなく対応して頂き助かりました。英語のリスニングの苦手な私達にも丁寧に説明をしてもらったと思います。 紹介されたハロン湾ツアーも非常にいいガイドさん付きだったし、ハノイまでのタクシーも固定金額での予約だったのでドライバーとの交渉もなく楽でした。ハイフォンでは有名なタクシー会社でリムジンではないけど、充分いいトヨタ車でした。 なかなかハイフォンに行く機会はないけど、また泊まりたいホテルです。ありがとうございました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Martin am 5. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for the detailed feedback of your stay with us. We are glad to read that you have enjoyed your stay and the tour that was organized through our team. We hope to see you again! Warmest regards, Martin Platta General Manager

4/10 – Schlecht

Jinni

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Its really bad. Hotel is old with no amenities and room service. Even the massage service is very bad. The masseur cant understand or speak English.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Renske

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Average
We were there for one night so didn’t experience the hotel or area that much.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Martin am 27. Apr. 2019
Dear Renske, Thank you for your feedback. Warmest regards

8/10 – Gut

SHU-FEN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Martin am 9. Apr. 2019
Dear SHU-FEN, Thank you for your rating! Warmest regards, Martin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
하이퐁에서 그나마 좋아요
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Martin am 30. Apr. 2019
Dear Guest, We are happy that you liked it here and are looking forward to welcoming you again. Warmest regards, Martin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
予想していた通りだった
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Martin am 30. Apr. 2019
Dear Guest, We are happy that you liked it here and are looking forward to welcoming you again. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
좋습니다
하이퐁에서는 나름 괜찮은 호텔 중 1곳
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Martin am 1. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for the excellent feedback. We hope to welcome you back again soon. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Martin am 16. März 2019
Dear traveller, thank you for your excellent rating. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

Kelvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cosy hotel that appeals to all
Warm welcome upon arrival at the hotel with personalized welcome note being placed in the room. Wifi is stable with remarkable speed. Rooms are spacious and Beds are very comfortable. Breakfast starts early with a wide variety of choices. This is a booking for 4 rooms with the request for queen beds however only 2 rooms were provided with queen beds with the other 2 being twin beds. Option was offered to combine the twin beds but practically not viable or logical. That would be the only lacking in the stay for this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Martin am 26. Feb. 2019
Dear Kelvin, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you have enjoyed your stay. With many business travelers we can unfortunately not always fulfill all bedding requests. Sincerest apologies. We wish a pleasant onward journey. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Martin am 2. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your excellent feedback. We look forward to welcoming you back. Best regards, Martin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Martin am 2. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating. Warmest regards, Martin

8/10 – Gut

Ivar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Martin am 5. Feb. 2019
Dear Ivar, Thank you for the rating. Best regards, Martin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hotel management am 8. Jan. 2019
Dear guest, Thank you so much for rating us. Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

INHO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
아바니 호텔 하이퐁
베트남이 두 번째인데, 고풍스런 느낌의 오래된 고성같은 리조트의 느낌이네요. 호텔 전반의 서비스 및 프런트도 친절했고 좋았습니다. 대신 좀 오래 되어서 화장실등의 시설 개선은 필요할 듯합니다. 100점 만점에 95점이요
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Martin am 22. Dez. 2018
Dear INHO, Thank you for your nice feedback. See you again. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

chihjungchihjung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very comfortable, clean, and staff is friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Martin am 27. Okt. 2018
Dear chihjungchihjung, Thank you for the excellent feedback. We hope to see you again at Avani here in Hai Phong. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Martin am 18. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for the excellent rating. Hope to welcome you back again. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

chen yochanan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Martin am 17. Okt. 2018
Dear chen yochanan, Thank you for your excellent feedback. Warmest regards, Martin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel with rustic settings
The rooms are much better in comparison to the posted photos. Rooms are big and spacious. Staffs has been friendly with good command of English.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Martin am 17. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for the excellent feedback. Warmest regards, Martin

8/10 – Gut

KENSUKE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
快適なビジネスホテル
ビジネス目的で訪問しましたが、必要にして、十分な設備と快適さです。会議場も使用しましたが、大変快適でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Martin am 8. Okt. 2018
Dear KENSUKE, Thank you for your feedback. Glad to hear taht you have had a good stay and meeting here at AVANI Hai Phong. Warmest regards, Martin Platta General Manager

6/10 – Okay

Sylvia, Toronto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
The hotel name is very misleading. It includes harbour view but there is absolutely no harbour view at all. Apparently they changed the location of the hotel. I paid a pretty high price expecting a harbour view but was disappointed. The hotel did have an excellent breakfast buffet though.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Martin am 2. Okt. 2018
Dear Sylvia, Thank you for your feedback. We are happy that you enjoyed our breakfast buffet. Just recently we added a healthy corner and will increase the spread by more local ingredients. The name and location of this property has not been changed since 1998 when it started operating as a hotel. I am unsure where you have received the information of a location change. But we understand the name can be confusing and therefore avoid any room view description besides city view for some. We will be reviewing your comments along with other feedback that we receive to ensure that we can continuously improve our services and guest satisfaction. Once again thank you for sharing your feedback and we wish you a pleasant onward journey. Warmest regards, Martin

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Duong Do - Executive Assistant Manager am 14. Sept. 2018
Dear Anonymous sender, Thank you very much for taking time to rate us. I hope your next visit to Hai Phong; we maybe able to meet and please share your experience more details to help us get improved. Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

TAKA, 横浜

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Duong Do - EAM am 6. Sept. 2018
Dear TAKA Thank you so much for your good rating about us. Hope to see you soon, Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel was very comfortable and I had a very good stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Martin am 27. Aug. 2018
Dear Cheryl, Thank you for staying with and sharing your feedback. We are happy that you had a good time and look forward to welcoming you back again. Warmest regards, Martin