Rezeption

Bewertungen von Junshan Hotel

3 out of 5
Junshan Hotel
No.137 Guangyuan West Road, Guangzhou, Guangdong

Bewertungen

4,4
0 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 19 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

4,0/10

Sauberkeit

5,6/10

Personal & Service

4,0/10

Ausstattung

4,8/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Ahmed

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

ali

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
There are many shop for clothes and watchs normal prices no many special things
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

Narantsetseg

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not a good hotel
Not happy at all.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von NOBOT am 27. Nov. 2019
Dear guests, thank you very much for your valuable advice. In the future, we will do better and make every guest have a happy journey in Junshan hotel.

4/10 – Schlecht

Bo

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von NOBOT am 14. Okt. 2019
Thank you very much for your appreciation and looking forward to your next arrival. We'll do our best.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von NOBOT am 14. Okt. 2019
Thank you very much for your appreciation and looking forward to your next arrival. We'll do our best.

6/10 – Okay

Expedia

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Junshan hotel not expensive
It was ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

2/10 – Ungenügend

pyong, deleware

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Way off from what you see from site...
No wifi internet...bed feels like and look like really cheap matress from 1980...tv has 3 chanel..even that didnt have good signal...had to get out and got another hotel which was alot cheaper and cleaner that had over 200 chanels...and wife worked perfect...this hotel shouldnt even be on sites...its a scam...
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
不會再去住了

6/10 – Okay

kw

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
ใกล้แหล่งช็อปปิ้ง
ห้องน้ำไม่สะอาด แคบ และอุปกรณือิเล็คโทนิคในห้องพัง อย่าง ทีวี ไฟหัวเตียง เป็นต้น

4/10 – Schlecht

alexey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Нас ночью не разместили в забронированном отеле а увезли в дургой отель который назодиться далеко. Номер был накуренный, и всего 2 кровати заместо стрех. Спать было ужасно и затврак тоже

4/10 – Schlecht

Phyllis, malaysia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location
The staff attitudes need improvement. Do not always show black face to customer. We don't owe you any money. Very unfriendly.

2/10 – Ungenügend

takatoshi, 東京

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
最悪ですよ!
仕事で何度も泊まってますが基本最悪です。夜寝るだけだと市場に近いから泊まってるだけ。従業員も最悪、あれだけ外国の人間が泊まってるのに英語を話せない。 前々回もデポをカードで払ったら返金がない。今調べて取り返しますが。 まあ、みな便利さだけですね。飛行機用の荷物の議があるのがいい点ですか?他は何もなし。

4/10 – Schlecht

rose, Jamaica

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
dont think comfort room GO BUSINESS
if you can afford the business room they are just a little cleaner than the comfortable rooms. my recommendation do not even think about staying in the comfortable rooms as they are very very very dirty and most uncomfortable hotel room I have stay in, before I discover on my third night that my room was down grade from business to comfortable room . I was then remove to a business room and was offer a refund for those three nights in that dirty dirty room

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
여러 차례 사용하여선지 직원들도 친절하고 만족스러웠습니다

6/10 – Okay

yoyo

Gut: Sauberkeit
相片與實況差異較大

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I was not satisfied with this hotel rated 3 star as it was below standard. You will get better 3 star hotel in better neighborhood with splendid and modern rooms for much less. The picture of the room showing online is much better than the real deal. Breakfast was dry and uninteresting. A report of shoes I bought which was hidden in the pop ceiling did not get desired attention.

6/10 – Okay

Ali

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Evaluation
Good hotel and hotel workers respectful and polite, high morals and headed by hotel manager James I thank them very much for good dealings with guests

6/10 – Okay

Javier G

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Overnight stay
When I reached the hotel it took them 1 hour to find the booking. They wanted me to pay. I have them expedia booking number. Didn't get breakfast as in the email confirmation.30kms from airport, not 5 as on internet. Beds hard as a rock, SOFT stated on net.staff friendly.