Außenbereich

Bewertungen von Cavan Hotel

4.5 out of 5
Cavan Hotel
No.222, Industrial Road, Haizhu District, Guangzhou, Guangdong

Bewertungen

8,0

Sehr gut

72 von insgesamt 239 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
120 von insgesamt 239 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
35 von insgesamt 239 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 239 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 239 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Sauberkeit war ausbaufähig. Das Zimmer war in Ordnung aber bereit schon in die Jahre gekommen. Sicherlich kein 5 Sterne Niveau.

8/10 – Gut

Jin dong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Could be a good hotel in the past. Needs to improve a lot to catch the standard nowadays. No usb charging port in-room. Bad soundproofing. Mold in the bath area needs to be treated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋の隅が汚く掃除が行き届いていなかった。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Samantha am 23. März 2020
ようこそいらっしゃいました.あなたのフィードバックについては、フォローアップするために関連部門を理解し、フィードバックしています。 あなたのサポートに感謝し.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Tsz wing

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Amy

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a good stay. Room has no window. But cost effective. Beds are comfortable and bathroom is big. Close to the hospital.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Samantha am 6. Jan. 2020
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
很好的酒店服務
很好的服務!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Samantha am 6. Jan. 2020
尊敬的宾客,您好!非常荣幸您选择下榻广州卡威尔酒店并对酒店给予肯定。我们真诚地期待您的再次到来,祝您和您的家人生活愉快!

6/10 – Okay

Sunny

Geschäftlich gereist
位置有點遠,不太方便.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Samantha am 6. Jan. 2020
尊敬的宾客,感谢您将此次出行的下榻之所选择广州卡威尔酒店。酒店周围分别有3个地铁站与多个公交车站,步行至地铁站只需约10分钟的路程;感谢您的点评,衷心期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
員工有禮貌,房內設施理想,自助早餐有水準,check in 時經要求可延遲退房,惜12:00後未能再入房,要另請職員幫忙,整體入住感覺良好。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Samantha am 13. Nov. 2019
尊敬的賓客,您好!非常感謝您入住廣州卡威爾酒店並在此分享了入住體驗。 如您需要延遲退房,需在退房當天在前臺重新刷新房卡,給您帶來不便,我們深感抱歉;感謝您的點評,衷心期待您的再次光臨。

10/10 – Hervorragend

Henry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and clean
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Samantha am 21. Nov. 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
호텔자체는 큰 문제가 없었음...좋았으나 주변에 식당등의 시설이 별로 없었음.저녁식사나 발안마등은 택시로 이동해야 하였음...
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
交通不是太方便,比較適合開車或者搭的士到來,住宿有免費停車。已經住過好多次,酒店是不錯的,但是亦有好多地方有待改善。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Samantha am 8. Okt. 2019
尊敬的宾客,感谢您将此次出行的下榻之所选择广州卡威尔酒店并与我们分享您的宝贵意见!我们很重视酒店环境和设施质量,也会定期做好相关的维护和改善,以求令每一个入住的客人宾至如归。我们真诚地期待您的再次到来,祝您和您的家人生活愉快!

8/10 – Gut

KWANG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2번의 출장으로 간 곳으로 나름 좋왔던 기억
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Samantha am 2. Okt. 2019
Dear guest, Thanks for your many times chose to Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

8/10 – Gut

louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good price
Hotel is nice! Breakfast was great. Rooms are showing signs of wear.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von SAMANTHA am 5. Sept. 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.The hotel attaches great importance to your guest room facilities and has notified the department to improve.Sincerely waiting for your coming again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
煙味很濃烈
酒店的九樓,煙味很濃,不適合兒童 / 糼兒入住。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Chow,, Calgary, Alberta

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Front desk is ok, someone don’t know smile to people is important. Chinese Restaurant dim sum is very good, price is reasonable. Gyms no staff duty , so air condition is off. Swimming pool I like it .
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Xiuli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

PENGFEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

KWUN CHUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

WAI HONG

Gut: Sauberkeit
帶著小孩還給我吸煙房,房間有煙味,不專業,沒有問是否需要吸煙房,反而吸煙的人紿予非吸煙房
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

JIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
床非常舒服柔软
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good quality for price
Nice hotel with decent decoration and is very clean but a bit further away from good eateries downtown.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel stay in Haizhu area
Booked room for two people but charged extra for extra bed.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Vincent

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
先講優點:房間干淨衛生,酒店在大馬路旁離遠就見到。房間景觀不錯也開揚,房卡威應電梯樓層不用自己按。賣芝士蛋糕店員待客熱情要表揚!早餐選擇多,值得一讚! 缺點:我訂兩間豪華雙床房,check in和前台講兩間房,希望…未講完前台就搶住講會安排同一層樓。之後我話唔希望聞到煙味(在訂房時亦有要求非吸煙房),前台說好。前台安排兩房同一層在8樓,一出電梯發現兩房位置一間在左面,一間在右面,簡單就如Y字母的兩端。這樣在某一間房是看不到另一間房的。老人家那間房(1211)開門無煙味大家滿意,到我住的那間一開門就聞到有煙味,之後落去和前台反映,她竟然說兩間房不是很近嗎?(估計不清楚房間位置).換了一間房(1209)給我,正正就在老人家的旁邊房間。房間氣味還可接受。後來搭電梯先發現,14-17樓有禁煙標緻,8-13為客房,有理由懷疑14-17樓是非吸煙樓層但前台並無安排給我們。酒店服務員不足,當有需要時需等十幾分鐘先來到,他們還說整間酒店中班只有2位服務員。希望有改善的空間!酒店地點有點偏,附近沒超市很少食市,眼見只有對面一間燒烤店。總體尚算合格,服務應對得住房價。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Samantha am 13. Juni 2019
尊敬的賓客,感謝您將此次出行的下榻之所選擇廣州卡威爾酒店。 您回饋的資訊,酒店非常重視,已將此資訊回饋到相關部門進行處理,我們將會加強員工技能培訓,對於此次入住期間所帶給您體驗上的欠佳,我們深感抱歉;酒店位於海珠區工業大道,約十分鐘車程分別有海珠區內最大型的購物廣場:樂峰廣場和廣百新一城,裡面有眾多品牌進駐,還有寶業路宵夜美食街,為您提供食購娛一條龍服務,感謝您選擇入住廣州卡威爾酒店,衷心期待您的再次光臨。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is a bit far from Tianhe
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Roy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
一般設施齊全,可措交通非常不便.的士都要call車.可以增加接駁巴士就好啦.同時接近行車天橋,噪音非常大
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Samantha am 13. Juni 2019
尊敬的賓客,感謝您將此次出行的下榻之所選擇廣州卡威爾酒店。 您回饋的資訊,酒店非常重視,酒店周圍分別有3個地鐵站與多個公車站,步行至地鐵站只需約10分鐘的路程,酒店禮賓部還設有叫車服務;廣州現已實行噪音管制,酒店房間的玻璃採用的是隔音玻璃哦;感謝您的點評,衷心期待您的再次光臨。

8/10 – Gut

Choo

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
excellent as always
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Joey am 18. Apr. 2019
Thank you for your support.

8/10 – Gut

Hawk, NYC

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet and nice hobby but staffs dies not how to treat customer. Not a first come first serve.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Samantha am 15. Juni 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou..We have received your comments and will strengthen skills training. Sincerely looking forward your visiting again.

6/10 – Okay

Yau Kan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel location is not great but hotel is excellent breakfast is very good too
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Samantha am 19. Juni 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Can provide you with a pleasant stay experience, we are deeply honored. Sincerely waiting for your coming again.

8/10 – Gut

Vanessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
地點稍不方便,房間景色好,早餐好
除了地點不靠近公交站,其他都很好,房間整潔,窗戶望公園景色,早餐好吃,清晨隱約聽見公園的鳥語和晨操音樂。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money
Value for money but not much shout about.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the fact that thier was a beautiful park right next to the hotel a short taxi ride to great shopping and sights. What i didnt like is that they had no fridge in the room..
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2019

4/10 – Schlecht

KW

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nothing for Expedia VIP access. Why I need to choose it ?!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Samantha am 17. Juni 2019
Dear guest, greetings from Cavan Hotel Guangzhou.Regards to the comments of you mentioned.Expedia VIP guest can request for late check out to 2pm,and should need inform our staff . Thank you for your supporting.Sincerely looking forward your visiting again.

6/10 – Okay

BUMMIN

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Gui Lian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good but far from everything. Also, no shuttle available for Export Fair Center.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
部屋にセフティボックスが無かった3日後に設置してあった 部屋は綺麗ですがルームクリーンで掃除機はかけていない 駅からはかなり遠く周りには何も無い、 部屋じたいは快適です。 安いなりです。
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Nichola, Auckland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good value for money. I understood the hotel to be non smoking yet there are ash trays and matches in the room. Also through the air conditioning fumes from cigarette smoke circulates. Not really bad but irratating.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
this is my second stay. great hotel for the canton fair. they have a shuttle to the fair and i believe to some shopping areas as well. great breakfast with a wide selection of food. the only down side was the pool--if no one is using it, they shut it down early. By the time i returned to hotel from canton fair and had dinner, the cleaning crew had already shut it down. a bummer but given everything else, i would stay again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Kenny, Los Angeles,CA

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel staffs are nice but speaks no english at all, I mean it, no kidding, felt like time rolled back 15 years here. No internet connection to google, youtube, etc, most all US sites are either blocked or extremely slow. Shuttle bus to the Fair takes 20 to 50 min. depending on traffic is a big minus. Traffic noise pretty loud starting 2am every single night, even on 18th floor. Nothing around hotel just couple of convenience stores 10 min walk. Only plus is the cost. I will not stay again, I need google(gmail) for work, need youtube cuz I need entertainment at night time, I don’t want be stuck in bus for 45 mins after walking all day at the fair. And I don’t want to look for that one guy who speaks english every time I need something.
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Mike, Vancouver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel, a bit far from shopping or sight seeing places, English is a challenge specially in spa no one speaks a word of English
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2018