Außenbereich

Bewertungen von Marriott Greensboro Airport

3.5 out of 5
Marriott Greensboro Airport
1 Marriott Dr, Greensboro, NC

Bewertungen

8,8

Hervorragend

569 von insgesamt 996 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
287 von insgesamt 996 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
82 von insgesamt 996 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 996 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 996 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Molly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very clean organized and easy checkin and check out
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Vivian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Danielle

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Terrible mildew smell if air turned off. Building and decor are dingy and not well maintained. Staff was amazing however.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Herman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Bruce

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing within walking distance from hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

ara

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Heather

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to airport
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lynn

Front desk was exceptional
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

HECTOR J

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bill C am 1. Apr. 2024
Dear Hector J,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dawn, Des Moines

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Marriott Greensboro Airport was the perfect location for us since my fiancé and I missed our flight. It was a short 5 minute walk from the airport and checking in was a breeze. The room smelled clean and super comfortable to relax in after a long day at the airport. We headed down for dinner and a few drinks. We had the fried flounder and apple cobbler for dessert. Both were fantastic! Sylvia and Joanne behind the bar totally took care of us! They were both so personable and attentive. We highly recommend this stay if you’re looking for comfort and respite!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bill C am 25. März 2024
Dear Dawn,Thank you for your feedback. I am glad you liked your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We have some of the best associates in the area and excellent food and beverage offerings. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Romulo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for flying from the Greensboro Airport
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bill C am 25. März 2024
Dear Romulo,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town with a great location right next to the airport. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kayla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place was very clean and staff was very nice!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bill C am 25. März 2024
Dear Kayla,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent access to airport. Friendly, helpful Front Desk staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Bill C am 19. März 2024
Dear Ivan,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town with a great location right at the airport. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Deangelo

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Bill C am 1. Apr. 2024
Dear Deangelo,Thank you for your feedback. I am sad to see the one rating. Since you didn't leave any comments I am thinking you mistakenly gave a one thinking it was the highest rating. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

DONG

I had a good stay. The staff are friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bill C am 19. März 2024
Dear DONG,Thank you for your feedback. I am glad you liked your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. Our staff is top notch. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great on all aspects
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Bill C am 19. März 2024
Dear Carol,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Virginia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Outstanding hotel near the airport. Great food At restaurant. Great bartenders. Great front desk
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Bill C am 19. März 2024
Dear Virginia,Thank you for your feedback. I am glad you loved your stay with us. We have the cleanest and friendliest hotel in town. We are right next to the airport with great F&B. We look forward to your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

6/10 – Okay

Pamela, Winston-Salem

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The staff was amazing. However, the cleanliness of the facility, specifically the room was digusting. There was obvious dirt in and around the shower area making the shower unusable. Visible dirt on the wall that came off with a warm rag and clorox wioe. The dirt on the shower wall looked like the same dirty hand print that was on the wall. The toilet was stopped up. There was remince of two insects burned out on the top of the dresser just below the tv and beside the ice bucket. I brought belach to wipe down surfaces and didn't notice these things unri I finished disinfecting areas I would touch. I did immediately report these things to the hotel and someone came ro give me a ticket to eat and I shiwed them the areas. I was too tired to mibe to another room and clean so I just didnt use the shower. The tiolet I didst notice was stopped up until the next morning. I did forget to report that to the front desk upon leaving. They said they gave me some extea Marriott points. I would not reccomend them and most likely would not use this facility again unless it was an emergency and I am satisified with the room after a thorough inspection.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Bill C am 19. März 2024
Dear Pamela,Thank you for your feedback. I will share your comments with the team. Please accept our sincere apologies for the inconveniences you experienced. We take great pride in ensuring our guest’s satisfaction. Unfortunately, we did not meet your expectations. Our goal is to address your concerns so that we can ensure you have an exceptional experience on your next visit.Sincerely,Bill CGeneral Manager

8/10 – Gut

Tanisha Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sit right on the airport, so the convenience is there. There are very god food and shopping option less than 5 miles away. Nice room, though kind of small for what I expected. Nice lobby that was very active. I’m pretty sure I saw on site security. The property is nice but not spectacular and awing. Pricing is ATL east 150; I don’t know about every room. Typical for a Marriott property. It’s a Marriott so you’ll get what’s expected from the brand here.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jim C am 23. Feb. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice, clean hotel. We enjoyed our stay & especially loved the 12pm check out!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jim C am 23. Feb. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

TYRONE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful with info to airport for my return flight
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jim C am 2. Feb. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Jim

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jim C. am 2. Feb. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jim C am 8. Jan. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Ruth

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jim C. am 8. Jan. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jim C am 8. Jan. 2024
Thank you!

2/10 – Ungenügend

Xiaoou

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is small, so as to bathroom. The beds are very low. Bed sheets are not only very thin but also have holes. The room is dark. A/C is very loud. The room was assigned us had a problem with the toilet which didn’t flush, so we had to change our room. It is odd that toilet flushing issue wasn’t detected before letting guests check in. The overall quality is way below 3-star.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jim C. am 8. Jan. 2024
Dear Xiaoou,Thank you for taking your time to let me know of the concerns you had. I appreciate the feedback as it will help us improve for future guests. We do take all feedback seriously and try to improve as we are able. I apologize that your stay was not as great as we would hope. Thank you again.

8/10 – Gut

Karin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The convenient location relative to the airport was the best part along with the ease of parking. The relative quiet was a bit of a surprise given that planes were taking off and landing very close by. The dinner the second evening was surprisingly good (a reasonable portion of salmon and simple vegetables) and not all that expensive, while the breakfast the following morning was the reverse (the scrambled eggs especially tasted weird). The signage on the surrounding roads was confusing, especially in evening darkness (suggestion: paint road names in the road near exits, that really helps); and the fact that the swimming pool was out of commission was a disappointment. On the whole though, a reasonable value for the money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jim C. am 8. Jan. 2024
Dear Karin,Thank you for sharing your feedback - we appreciate the positive as well as the areas in which we can improve. Feedback always helps us provide better service!Thank you again.

10/10 – Hervorragend

MICHAEL

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jim C am 2. Jan. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

William Scott, Atlantic Beach

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jim C am 2. Jan. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Leanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jim C am 27. Dez. 2023
Thank you!

6/10 – Okay

Sylvia, Brooklyn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a comfortable stay. Staff was pleasant. Very worry and nice restaurant downstairs.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jim C am 20. Dez. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jim C am 19. Dez. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Teresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient to airport. Wish they had extra blanket/comforter in room.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jim C am 6. Dez. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Shawn

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The food for the buffet was cold each day. The staff checking in were pleasant. The beds were comfortable and although we were near the airport it was super quiet. I felt safe and secure the entire time I was there.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Jim C am 29. Nov. 2023
Dear Shawn,Thank you for the feedback. We will look into the food temperatures on the buffet. I apologize for the less than perfect presentation.

2/10 – Ungenügend

Lyudmyla

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jim C am 19. Dez. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Dana C

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very comfortable and convenient! Great service between airport and hotel.
Antwort von Jim C am 14. Nov. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Patricia

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jim C am 6. Dez. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Patrick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great room
Room was clean. Sliding glass door is very hard to open. Wall paper peeling too.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jim C am 10. Nov. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jim C am 3. Nov. 2023
Thank you!!!

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Very clean and very updated!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jim C am 27. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jim C am 23. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Neal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are very knowledgeable, friendly and efficient. Food was good, not great, and location is convenient to most of Greensboro.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jim C am 16. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Celia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jim C. am 16. Okt. 2023
Thank you!

6/10 – Okay

Ryan Allen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jim C am 2. Nov. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful rooms. Friendly staff. Great food! What’s not to like? I’ll be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jim C am 9. Okt. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Scott

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bed and pillows were very comfortable and shower updated. Staff was very pleasant. But no complimentary water bottles for guests and bathroom could have been cleaner.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jim C am 6. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Arminda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked the generous size of the shower toiletries
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jim C am 2. Okt. 2023
Thank you

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ok
In this day and age housekeeping should be notified of checkouts instead of kncking on the door. Have been disturbed by them maybe twice in my life, this is the second
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jim C. am 27. Sept. 2023
Thank you. We certainly understand your concern. Fewer than 1/2 of our guests stop at the desk prior to leaving so in many cases, we are unaware of whether a guest has vacated the room. My apologies to you for the disturbance.