Hochwertige Bettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch, schallisolierte Zimmer

Bewertungen von Kahlua Boutique Hotel

4 out of 5
Kahlua Boutique Hotel
25 Martiou & Giampoudaki, Hersonissos, Crete Island

Bewertungen

8,4

Sehr gut

16 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ei wirklich sehr schön gelegenes Hotel an der Strandpromenade. Alles war wirklich gut und echt freundlich.
Aufenthalt von 16 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Reinhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Weder das Frühstück noch Abendessen waren besonders gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 26. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. Guests' reviews are a valuable resource of the level of the services offered from the hotel and the staff as well and we will definitely take your comments into consideration. As far as the meals are concerned during breakfast a big variety of pastry, cakes and cookies are available to choose from. In addition, there are several types of ham and cheese, olives, yogurt, jams and juices so as to have a full meal. Regarding dinner, there are always options of meat dishes, side plates, options for vegetarians, salads and desserts. It is really unfortunate that we didn't reach your expectations and taste regarding the meals, however we wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.

8/10 – Gut

Ana

Mit der Familie gereist
Alles im allen war es ok. Die Beach Bar hat uns am besten gefallen. Die ersten paar Meter im Wasser sind glitschig (wegen Steinen) und es besteht Rutschgefahr. Würde keine Halbpension empfehlen, da das Essen nicht gut ist. Geschmacklos, trocken, verkocht.. Frühstück war solide. Zimmer ok. Nichts besonderes. Hotelmanagerin sehr nett.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Für die Liegen extra zu zahlen und dann noch einen so hohen Betrag (18.00 EUR pro Liege und pro Tag) ist extrem übertrieben. Sollte für die Gäste des Hotels vielleicht kostenlos sein.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Jolanda

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location direct at the beach and boulevard. At walking distance from the main street with shopping and transportation (bus and taxi's)
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Sebastian Mikkel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The pool was bad and there was no sun. They always play loud music from 9am to 02am
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Caroline Lucie

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and pleasant stay. The staff was super friendly. Thank you
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful!
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Marthys

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel emplacement
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Raphaël, Francheville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel très sympathique et disponible. Bonne cuisine. Établissement très propre. Chambre spacieuse. Très bel hôtel. Superbe plage privée et piscine
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 2. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your generous comments. It makes us feel great to know that all elements of your stay combined to create a memorable holiday and we sincerely hope to welcome you back for your next visit to Crete.

8/10 – Gut

Kaïna

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 26. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. We wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.

8/10 – Gut

Mounir

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 26. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. We wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.

8/10 – Gut

ilham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Correct
Personnel masculin très aimable. Les femmes de l’accueil n’ont jamais répondu à mes salutations et ne m’ont jamais dit bonjour… Hôtel propre et bien placé Très belle vue sur mer Petit Déjeuner basique .
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 2. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your review. Guests' reviews are a valuable resource of the level of the services offered from the hotel and the staff as well and we will definitely take your comments into consideration. We wish to be given the chance to be of your service in the future again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L hôtel est très bien situé, en bord de mer, il faut juste descendre les marches et vous êtes sur la plage c’est vraiment le point positif de ce lieu. La suite est juste une simple chambre , tout est ouvert, toilette, douche. La chambre et l hôtel ne sont pas digne d un 4 Étoiles. La chambre est nettoyée un jour sur 2, les serviettes et les draps pas changées, pas de renouvellement de savon pour les mains, une bouilloire avec 2 tasses posée à l entrée mais où sont les sachets de thé et de café ? Un frigo et un climatiseur bien. Repas petit déjeuner et dîner très répétitif, pas varié ( on a mangé des pâtes tous les jours) dessert melon et pastèque fade et un gâteau à la crème tous les jours ! Les boissons sont payantes, dommage que les hôtes doivent mangé à l Interieur pas de salle climatisé car à l extérieur sur la plage c est restaurant et c est réservé pour les gens extérieur de l hôte qui profitent de la vue!! Quelques serveurs un peu froid dans leur façon de parler! Un jour au retour de mon excursion à 20h , j ai été mangé au buffet vu que j ai pris la demi pension et la femme de ménage se servait à manger et m à fait la remarque que le buffet était fermé !! Les transats sont payant pour les hôtes, les serviettes avec caution de 10 eur. Il y a une mauvaise communication entre le personnel car à notre sortie on nous a demandé de régler des boissons qu’on avait payé sur la plage. Le monsieur de la piscine est très gentil et les dames qui font les massages aussi!!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 26. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. Guests' reviews are a valuable resource of the level of the services offered from the hotel and the staff as well and we will definitely take your comments into consideration. Regarding cleaning it is daily and change of towels and linen every 2nd and 3rd day, unless you choose a less frequent cleaning due to Covid 19. As far as the meals are concerned during breakfast a big variety of pastry, cakes and cookies are available to choose from. In addition, there are several types of ham and cheese, olives, yogurt, jams and juices so as to have a full meal. Regarding dinner, there are always options of meat dishes, side plates, options for vegetarians, salads and desserts. Furthermore, as per our directory dinner is served from 18:30 till 20:30 and in case that a guest goes on an excursion we also provide cold plates if the arrival time is at a later time than dinner is served. It is really unfortunate that we didn't reach your expectations and taste regarding the meals, however we wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour parfait
Tout était parfait pour un séjour en crête
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 26. Sept. 2021
Dear Alan, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. We are delighted to read that we reached your expectations and we wish to be given the pleasure to accommodate you again in the near future.

2/10 – Ungenügend

Kristina Ruzica

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Not as expected..
I would not recommend this hotel it looked nothing like the pictures… also I would not recommend this side of the island if you want to go to nice beaches because all the nice beaches are on the south side. I paid for a partial sea side suite and got a standard room and would and also kept implying that I ordered over Expedia. They also could not refund me because I booked and paid for the hotel over booking so I basically paid for a hotel for 10 days that I didnt even stay in and also had to pay a tourist tax. This was the worst trip to Greece I have ever been on. Try the south side of the island.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 26. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your experience regarding your stay with us, since it provides us a valuable insight that helps to improve our service and performance. However, since some of the statements are misleading we would like to make clear that all the photos and the descriptions match the room types offered. In your reservation, as Reception showed you, a Standard room was reserved and not a Standard Side Sea view as you mention. Both parties contacted Expedia and Expedia reconfirmed that the reservation is for a Standard Room, which was the room type that you were allocated in. As far as the tax is concerned , the charge by law, since 2017, is per room per night depending on the reserved nights. Your choice of spending some days of your stay in South Crete cannot change the value of the tax of your reservation. In addition, the location of the hotel is specific and when choosing the hotel it is mentioned that the hotel is located at the center of Hersonissos which is on the north coast of Crete. The fact that you prefer the south coast of Crete implies that a better research regarding the location of the hotel and the area could have prevented any possible misunderstandings or mistakes regarding your booking. It is really unfortunate to receive a review that in fact has nothing to do with our services and your stay here and it is really unfortunate as well that we didn't reach your expectations as it a top priority for the management and the staff to have satisfied guests.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Points positifs : Tout est à proximité de l’hôtel (commerces, plage, piscine, restaurants et bars) et le personnel est agréable et disponible. Points négatifs : Propreté à revoir seulement les draps et serviettes étaient changés mais le sol n’était pas nettoyé. Équipement dans la description manquants : parking et discothèque.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accueil chaleureux, personnel professionnel. Les photos indiquées sur le site correspondent à la réalité.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2021
Antwort von Kahlua Hotel & Suites am 26. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for sharing your generous comments. It makes us feel great to know that all elements of your stay combined to create a memorable holiday and we sincerely hope to welcome you back for your next visit to Crete.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hôtel avec un très bon acceuil et positionnement au top.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020

6/10 – Okay

PANAGIOTIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Η σουιτα ηταν πολύ καλή.Υπήρχαν φθορές αν και φαινόταν οτι το δωμάτιο ήταν σχετικά καινούριο.Το μεγάλο μειονέκτημα ήταν η φασαρία απο τα μπαρ κ κλαμπ ακριβώς απο κάτω και ο χώρος του πρωινού,που ήταν σαν μποντρούμι ενώ είσαι επάνω σε παραλία.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Levy, Nogent sur Marne

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Le personnel au top, l’emplacement exceptionnel, la vue au petit déjeuner un moment inoubliable, le bar et restaurant de l’hôtel le top du top. Bravo. Nous reviendrons sans hésiter dans cette hôtel.
Aufenthalt von 16 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and great extra services. Situated on a very nice location.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

8/10 – Gut

Allie, Maryland

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed the sleek, modern look of the hotel. However, I disliked the lack of a shower curtain/door.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uniek is dat je vanuit het hotel via het restaurant (onder de weg door) op het strand kan komen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property is well located, but parking is a bit of an issue. Free WiFi, but difficult to stay connected to. Staff was very kind! But the rooms are not well insulated, so if you have a city view room, you will hear everything going on outside.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La chambre était très bien manque un peu d'insonorisation emplacement idéal en plein centre et en bord de mer
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

S, Falkirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not 4 Star
Arrived and room we were allocated was the worst room ever (room 001) partial sea. view not as we did not even have a balcony, the room had a very small window and the only main door was access straight onto a main road. We were allocated another room to my satisfaction next day with no problems. The breakfast is not up to much so a little disappointed with this. You have to pay for your sun beds at the very small cramped patch of beach allocated, we used a pool bar further along from our hotel which had free sun beds and was peaceful. Had a very enjoyable holiday overall.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2017
Antwort von THEMELI am 19. Sept. 2017
THANK YOU FOR THE TIME THAT YOU SPEND FOR THIS REVIEW.. THE ROOM THAT YOU WERE ALLOCATED FIRST,WAS THE ROOM THAT YOU MADE THE RESERVATION FOR..GROUND FLOOR ROOM..INSTEAD OF THIS,OUR HOTEL EXACTLY THE NEXT MORNING,GAVE TO YOU THE SOLUTION TO CHANGE EVEN IF YOU DIDNT ASK FOR,ONLY BECAUSE,THE AVAILABILITY ALLOWED US TO DO THIS... WE ARE ALWAYS TRY TO DO OUR BEST FOR OUR GUESTS YOUR OPINION,ALWAYS HELP US TO IMPROVE OUR SERVICES.. THANK YOU

8/10 – Gut

Mika

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kesäloma
Hotellissa palvelutaso ok, mutta aamiaisella (muutenkin kehuttu aamiainen oli pettymys) ja rannalla palvelua ei juuri näkynyt. Huone (004) siisti ja mukava sekä hyvällä sijainnila hotellissa. Hotelli erinomaisella paikalla.
Aufenthalt von 13 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Alison, Leicester, England

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is on the beach and so has no pool.
Our room was plain but comfortable and very clean. Nice shower and plenty of cupboard space. Had kettle, fridge, glasses and cups/saucers but no teaspoon. Dressing table mirror too high. Can't use it if sitting down. Breakfast good. Plenty of choice (English and continental). Breakfast time is 7.30 to 9.30 - a bit early I think. Sun beds are 5 euros. Never had to pay for them where I've stayed before. Although got 10% discount on them and anything bought from bar. Overall a nice place to stay.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Gad, ישראל

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
מצויין
בסך הכל היה נחמד ביותר, המלון נקי ומסודר ונמצא בלב הטיילת, קרוב לכל מקום

6/10 – Okay

James

Gut: Komfort des Zimmers
Alacarte Hotel
This is alacarte type of hotel, but it matches the price we paid. You pay for what you want to use like the safe or beach towels. Bathrooom was very European, so make sure you are ok with that if you choose to stay here. Over all was ok for one night, but probably would not stay for an extended period.
Antwort von sofia am 19. Dez. 2015
thank you for choosing our hotel for your stay.. your opinion is always useful help us to improve our services..

10/10 – Hervorragend

Hen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
היה מדהים!! מלון מהמם בניין מחודש הכל בעיצוב מודרני.. שירות מקסים העובדות תמיד מחייכות ומוכנות לעזור... לא היה חדר מול הים כשסגרנו באתר וכשהגענו ביקשנו מול הים וקיבלנו.. נוף מושלם!!!! מיקום נדיר קרוב להכלל.. הטיסה שלנו הייתה בלילה וצק אאוט הסכימו שנעשה ב14:00.. שמרו לנו על המזוודות כל היום ויש מקלחות למטה שנתנו לנו שם מגבות כדי להתקלח.. חוויה מדהימה! מאוד מומלץץץ
Antwort von sofia am 14. Nov. 2015
thank you very much for choosing our hotel for your holidays.. we are really appreciate your nice words about our service and our hotel.. we always try to make the best for our guests.. hopefully we will see you again here.. kahlua boutique hotel team