Außenpool, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von Hibiscus Boutique Hotel

3.5 out of 5
Hibiscus Boutique Hotel
Royal Road, Grand-Baie

Bewertungen

7,8

Gut

63 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
73 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
38 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 199 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut
Die Lage ist sehr gut. Es ist eine ruhige Umgebung. Grosse Zimmer mit grossem Bett. Leider eine Verbindungstür zum anderen Zimmer. Daher sehr sehr ringhörig wenn Leite neben an normale Lautstärke sprechen. Es hat eine gute Tauchschule. Frühstücksbuffett ist mittelmässig mit zwei Sorten Früchte, Toast, Baguette, Croissants, 1 Käse, Schinken. Das plus waren frische Omeletten und Crepes. Das Personal ist sehr nett und hilfsbereit.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Anlage sehr gut aber etwas ob die Jahre gekommen. Tauchcenter mehrere Tage geschlossen, wo andere an der Straße geöffnet. Abendessen sehr gut. Personal besonders die Jüngeren sehr zuvorkommend. Getränke zu teuer für diesen Standard. Würde es aber wieder buchen da kleinere Anlage.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Hibiscus Team am 17. Feb. 2022
Dear Sir/ Madam, Thank you for your feedback, we will definitely improve our service. We take note of your appreciation in regards to the service received from our staffs. We look forward in welcoming you soon on your next visit to our hotel. With best regards, Hibiscus Team

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Melissa am 11. Nov. 2021
Dear Mr Kevin, A big thank you for your stay among us. We hope to see you back soon. From all Hibiscus Team

8/10 – Gut

ANDREAS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Aussicht...ruhig
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Melissa am 27. Jan. 2020
Dear Mr Andreas, A big thank you for your stay among us. We hope to see you back soon. From all Hibiscus Team

8/10 – Gut

Ernst

Gut: Komfort des Zimmers
Tolle Lage
Toll an diesem in die Jahre gekommenen Hotel ist dessen Lage. Über den Rest muss man in Anbetracht von Preis/Leistung grosszügig hinwegsehen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2018
Antwort von Toshlen am 3. Feb. 2018
Dear Mr Ersnt thank you for your comment as it really motivates the staff to provide a top quality service. The price is a bit high in peak season but we will of course review the rates in order to satisfy all our guests. Thank you from all of the Hibiscus Team.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Mittelklassehotel
Hotel gut eingewachsen, Zimmer geräumig, Frühstück o.k. kein Sandstrand aber der ist gleich nebenan in der Public-Beach
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

2/10 – Ungenügend

Marc

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
MIND THIS HOTEL!!!!!!!!!!!
It started at the check-in - they tried to give us not the room we booked. After 2-3 hours of complaining we finally got what we paid for. The"security"guys sleep at night so you have to make a lot of noises to wake them up that they can open the gate and let you in. We left the room for about 2 hours, got it cleaned and got robbed! The hotel has a special card system which shows exactly who enters the room at the exact time. So it was very clear that a specific cleaner was inside the room and stole our holiday money (650€) but obviously there was no proof. The hotel manager apologised and invited us for dinner and massage and we agreed that NOBODY enters our room anymore without us being there as well. Two days later another cleaner opened the door and tried to get in while we were sleeping, so they broke our agreement. I complained again and finally talked to the hotel owner. He offended me a lot the first minutes but took everything back in the end of the conversation and assured me once again, that NOBODY will enter anymore without us. Okay..another two days later the same happened.. we were sleeping and cleaners tried to get inside :)..I already got tired of complaining but did it anyway. We still were waiting for the dinner/massage so we pushed them to get it on our last two days. candle light dinner=buffet nice couple massage=1hour split by 30minutes each.... Gym is a joke! No wifi in rooms! One key only! no space anymore
Dear Marc, Thank you for your comment. I apologise again for your poor experience at the Hibiscus. Together we clearly found their was no proof that your money was stolen by our Housekeeper. There was no record in the system of anyone else entering the room and you did not use the room safe provided. You have probably misplaced your money somewhere. We tried to make you enjoy your holiday despite blaming us for you losing your money by offering a massage to both of you and a romantic dinner. I am very sorry Marc for what happened. I hope you will forget this experience and visit Mauritius again. But remember anywhere in the world we visit we should keep your belongings in a safe place. Thank you Warm regards Toshlen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Boutique Hotel
Wir sind am Mittag eingetroffen und das Ziimmer stand schon zur Verfügung. Zur Begrüssung gab es einen Willkommensdrink. Die Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft des Personal war während dem ganzen Aufenthalt hervorragend (wir haben extra noch um 2 Nächte verlängert). Zum Zimmer gelang man durch einen schönen Garten, welcher gut gepflegt wurde. Wir hatten ein schönes Zimmer (Nr. 308) im 3. Stock mit Meerblick. Die Grösse vom Zimmer war ausgezeichnet, der Safe funktionierte, das Bett war bequem. Einzig fehlte mir persönlich eine Badezimmertür. Das Badezimmer war schon abgetrennt vom Wohn- und Schlafbereich, jedoch fehlte eine Tür. Wir haben Halbpension gebucht. Das Frühstück war eher mau. Dafür war das Buffet am Abend sehr abwechslungsreich und von guter Qualität. Während den Esszeiten von 19 bis 22 Uhr gab sich das Küchenpersonal viel Mühe. Die Lage im Norden der Insel hat sich ausbezahlt. Das Wetter war meistens warm und sonnig (ohne Regen; im Gegensatz zum Süden). Einkaufsmöglichkeiten waren in 5-10 Minuten zu Fuss erreichbar. Mit einem Bus gelang man in weniger als 5min in das nette Städtchen Grand Baie (grosser Einkaufsladen). Das Massageangebot im Hotel war gut und Preis-/Leistung war fair. Vis à vis werden auch Massagen angeboten, jedoch ist dort die Qualität miserabel. Für die Ankunft empfehle ich die Organisation von einem Fahrer durch das Hotel (Kosten Euro 50). Dies ist günstiger als die Taxis direkt am Flughafen.
Dear Sir. Thank you for your comment. The all Hibiscus Team are very happy that you had an enjoyable stay with us. We hope to see you during your next stay in Mauritius. Warm regards Toshlen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Typisches 3-Sterne Hotel
Angenehm kleine Anlage, die nicht vom "eigentlichen Leben abgeschottet" ist. Freundliches Personal. Nett, auch immer wieder wo anders essen zu können. Essen ist in Ordnung, könnte variationsreicher sein und unser Zimmer wurde leider nicht jeden Tag gemacht.
Dear Sir. Thank you for your comment. All of the Hibiscus Team are very thankful to you that you had a pleasant stay with us. We hope that you will visit us next time to taste the new items in the buffet. Thank you Warm regards Toshlen

8/10 – Gut

Georg

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tauchurlaub
sehr schöne Hotelanlage mit kleinem Strand ums Eck der sich wunderbar zum schwimmen eignet. Die Tauchbasis ist direkt im Hotel und sehr zu empfehlen. Eine wunderschöne Unterwasserwelt wartet dort.

4/10 – Schlecht

Mark, Köln

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hat die besten Tage hinter sich
Wir sind leider sehr enttäuscht worden. Bei der Buchung wurde Meerblick versprochen (das war für uns der wichtigste Grund hier zu buchen), wir erhielten jedoch ein Zimmer in der hintersten Ecke des Hotels. Auf Nachfrage kam nur die Bemerkung: nicht mehr verfügbar, es gibt nur wenige Räume mit Meerblick. Das ist grds. verständlich, aber dann sollte dies bei der Buchung nicht versprochen werden. Das Team vor Ort ist ansonsten sehr freundlich und bemüht, insbesondere der Service im Restaurant/ Bar ist hier erwähnenswert. Das obligatorische Abendbuffet war gut, man versucht Abwechslung zu bieten, was i.d.R. auch gelingt. Ansonsten hat die Anlage ihre besten Tage hinter sich. Das gesamte Resort bedarf einer Renovierung, die Zimmer sind leicht muffig und dunkel, von außen bröckelt z.T. der Putz. Die Lage des Resorts ist gut, direkt neben dem schönen, öffentlichen Strand. Dieser ist zwar klein aber ausgesprochen schön. Außerdem existiert auf der anderen Seite ein nahezu verlassener Strandabschnitt, der nicht von der Straße zugänglich ist und daher immer leer ist. Das Hotel verfügt über KEINEN eigenen Strand, es wurde lediglich Sand auf dem Hotelgrundstück aufgefahren, ganz nett, mehr aber auch nicht. Problematisch ist hier, dass nicht genügend Liegen bzw. Sonnenschirme zur Verfügung stehen. D.h. wer hier nach 10 Uhr kommt, geht meist leer aus. Auf Nachfrage die Antwort: "es sind einige Schirme kaputt, die müssten repariert werden". Wir sind vorzeitig abgereist.

10/10 – Hervorragend

Joanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is lovely, a little tired on the decoration, but over all lovely. The staff just cant do enough for you, and as its a small hotel ihe staff really get to know you and becomes a very personal service. There isnt a beach in the hotel, but access to the sea via steps off a pontoon. Beautiful setting though, and yiu have the pool option from your sun longer too. Just a 5 minute walk is the public beach where there are water sports. The hotel dies have a gym, but very small and tired looking. Mainly cardio machines. The rooms are big and spacious and cleaned everyday. If you want to go out and eat, then there are a few places in walking distance, but to reach Grand Baie you can walk, but mostly its on the road and no pavements. However the bus stop is across from the hotel, and onky takes a few minutes to get there. Only 21 rupess each. The food in the hotel we could not fault, it was absolutely delicious.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Hibiscus Team am 26. Dez. 2023
Thanks so much for sharing your experience with us. We hope to see you again soon. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. You have also been an amazing guest for us. Looking forward to hear from you again

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This has probably been a nice hotel 20 years ago. Now the rooms and common areas are rather worn down and nothing has been maintained for years. Nice area close to the water with good sunchairs is the upside. Food is pretty bad, don’t take half board!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von kajal am 31. Okt. 2023
Dear Guest, Than you for your review. I really appriciate it.We have already renovate all our seaview category room. For the food I will personally inform the management

6/10 – Okay

Clarise

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Pros - spacious - good location - Friendly staff Cons - The room was dusty, (bed lamps were not cleaned) - lack of plug points - The buffet food was standard.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hibiscus Team am 31. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback I do not have any idea if you have inform the reception team about the room. we could take an action For the food i will inform the management

10/10 – Hervorragend

Didier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Hôtel magnifique, personnel au top. Le rooftop est idéal pour voir le couché de soleil et l’hôtel est très bien situé (proche restaurants, plages …).
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Kajal Rampol am 25. Juli 2023
C'est un grand plaisir de vous avoir comme invité dans notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.J'espère qu'à l'avenir, vous choisirez notre hôtel et passerez à nouveau un séjour mémorable.Je vous souhaite le meilleur dans la vie

10/10 – Hervorragend

Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
De Kenny G à la réception en passant par l’operating Mgr Jean Noël (il était malade j’espère qu’il est remis!?) par les barmen super coopératifs et la femme de ménage et la standardiste (qui nous a aidés à programmer notre route!) même le waiter un peu négatif mais dévoué aux clients De la part d’un couple client et d’un prestataire de session de dégustation géo-sensorielle qui a je pense intéressés les clients et qui a montré l’implication de la Direction à donner aux clients un plus pour cette localité ! A j’allais oublier le garde de la résidence un grand merci pour son humour et son professionnalisme! Une belle maison avec une belle âme Bouddha des l’entrée souriant et là pour vous détendre! Merci à tous et longue vie!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Kajal Rampol am 25. Juli 2023
Je vous suis vraiment reconnaissant pour vos remarques si positives.Cela nous fait nous sentir plus forts et plus puissants.Je vous souhaite également le meilleur dans la vie et j'espère que pour vos futures vacances, vous nous recontacterez.

8/10 – Gut

Michel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cadre idyllique
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the hotel security at front gate made us fell Safe.. the layout was good not many steps . We were on second floor . So had a few . Good size pool a lot of beach lounge chairs. . The room was big in size nice balcony. On second and third floors. Patio on ground floor . Only 50 rooms so their is about 6 blocks ofrooms about 7 rooms per block not noisey. Right next door to beach few minutes walk and bus stops was close..only down side the TV had to watch it on u tube bit frustrating. And they don't give water in room. Beer prices are hotel prices.food was good but we stayed 17 nights so had to eat out couple of times food started taste the same . But would stay there again
Aufenthalt von 16 Nächten im Januar 2023

4/10 – Schlecht

Rosario

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
At check in has given to me a wrong room (for sure not the room for which I payed). Very out to date room, in the oldest building, dirty and orribile view. I have complained immediately and, the day after, has given to me a nice room, newer and wonderful location, straight to the sea (that’s the room for which I have payed lots money).
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

SONIA

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La posizione è senz’altro bella..mare stupendo. La struttura si presenta vecchia e non ristrutturata: le camere sono spartane e male arredate. La pulizia lascia molto a desiderare ( per una settimana non hanno cambiato le lenzuola). Il cibo pessimo e poco vario sia per la colazione che per cena. Le bevande sono da pagare a parte e aggiungono acqua nella Coca-Cola.

4/10 – Schlecht

Pål

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Styr unna
Svarte etter 2 dager at de ikke tilbyr flytaxi Ikke strand, men stein Rot i bestilling av drikke som aldri kom. Mangelfull rengjøring: Kloakklukt på bad og utenfor rom Sengetøy var møkkete Brukt dusjflaske stod igjen i dusjen Glass, skje, kopper var møkkete Aircond kjøler ikke Løst toalettsete luft i rør v dusj Stor veksel mellom kaldt og varmt vann Udelikat bad m skitne fuger Elendig WiFi Terrasedør var ødelagt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

6/10 – Okay

Karen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Et dejligt hotel - desværre i forfald
Servicen var i top - alle ansatte gjorde alt hvad de kunne for at vi skulle ha det godt - og dække over hotellets forfald. Beliggenheden er i top - men hotellets ringe forfatning gjorde desværre oplevelsen tvivlsom.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

6/10 – Okay

Peter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Potential
Trevligt läge men ingen strand. Hotellet har sett sina bästa dagar men har stor potential om de renoverar och förbättrar verksamheten. Personalen var supertrevliga!
Aufenthalt von 15 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Hibiscus Team am 17. Feb. 2022
Dear Sir / Madam, We thank you for your feedback. Rest assured that we are constantly improving our services. We thank you for sharing your appreciation in regards to the service being provided by our staff. We look forward to welcome you again for your next visit to our hotel. With best regards, Hibiscus Team

8/10 – Gut

LYDIE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon séjour à l'hibiscus
Très bon séjour à l'hibiscus ! Personnel fort sympathique, serviable et dévoué depuis la porte d'entrée jusqu'àu restaurant et qui font honneur à la réputation d'hospitalité Mauricienne ! Continuez comme ça et à vous améliorer ! Merci pour tout !
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2021
Antwort von Melissa am 26. Nov. 2021
Bonjour Madame Lydie, Un grand merci pour votre sejour passez parmis nous. Nous esperons vous revoir tres bientot. Cordialement, De la part de toute l'equipe

2/10 – Ungenügend

Laura

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awful awful awful hotel. Staff are rude and treated me like I was something they had trodden in. No WiFi in the room despite ebookers clearly saying this was available in all rooms, otherwise I would not have booked as I had an important work call. Moved rooms because of this and the fact that my patio door would not lock so wasn’t safe, but the new one had a cockroach infestation. The hotel’s response to this was ‘we are on an island’. No apology or surprise - they were probably fully aware of the problem when they put me in there. Moved rooms again at 11.30pm, to one with no towels and that clearly hadn’t been cleaned. Left the next day but so far they have refused to refund me - their excuse was the manager isn’t available as it’s a public holiday. Sorry but you are a hotel that has only just reopened after over a year, and a manager should always be available, jobs in the service industry are still required on public holidays! Avoid this hotel at all costs if you want a nice experience in Mauritius as it has completely ruined mine so far, had to pack and move rooms 3 times and then find somewhere new to stay without being refunded what I have already paid.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Melissa am 9. Nov. 2021
Dear Mrs Monaghan, We are very sorry about all the inconveniences that you met while your were at the hotel. Please leave me your email address so that we can discuss about the refund. Awaiting to hear from you. Kind regards, Melissa

10/10 – Hervorragend

Les

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy and charming
Grounds were very pretty, rooms are comfortable. The rooftop bar for sunsets is fantastic! A good beach on either side of the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Melissa am 28. Okt. 2021
Dear Sir / Madam, A big thank you for your stay among us. From All Hibiscus Team

8/10 – Gut

Aldo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
View is beautiful. Service is great.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Melissa am 7. Sept. 2021
Dear Mr Aldo, A big thank you for your stay among us. We hope to see you and your family back soon. Kind regards, From all Hibiscus Team

10/10 – Hervorragend

Anne Karine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bra opphold
Veldig bra hotel som er verdt prisen på oppholdet. Veldig hyggelig personale og hjelpsomme.Maten var god og ingen ting å klage på.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melissa am 14. Feb. 2020
Dear Mrs Karine, A big thank you for your stay among us. We are looking forward to welcome you back soon. Kind regards, From all Hibiscus Team

10/10 – Hervorragend

Katariina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyvä hotelli hyvällä sijainnilla
Viihtyisä hotelli hyvällä sijainnilla. Lähellä supermarket, rahanvaihto, taksit ja Pereyberen ranta. Hotellilla oma pieni hiekkaranta, josta mahdollisuus mennä uimaan mereen laiturin kautta. Meillä oli puolihoito, ja illallinen oli vaihteleva ja maukas! Hotellin piha on myös todella viihtyisä ja puistomainen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melissa am 10. Feb. 2020
Dear Mrs katariina, A big thank you for your stay among us. We are happy to hear that you had a wonderful stay. We hope to be honored to welcome you back soon. From all Hibiscus Team

2/10 – Ungenügend

Klauss

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel abandonné
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Melissa am 27. Jan. 2020
Bonjour Monsieur Klauss, Nous vous remerçions pour votre sejours passez parmi nous. Veuillez noter que nous avions enlevé le ponton par messure de precaution car il y avait un avertissement de cyclone de classe 3 à Maurice. A bientot, De la part de toute l'equipe de Hibiscus

6/10 – Okay

Henriette

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Hibiscus Boutique Hotel
The Hotel has an excellent location. It is located on the beach. You can swim in the sea or walk 30 meters to a small private beach. We did a lot of snorkelling (bring your own snorkelling gear along) in the area. The location is excellent if you want to travel in Mauritius – you can take the public bus to Grand Baie and the Express bus to Port Louis. Pereybere main beach is also 100 meters away. We were disappointed that the hotel didn’t have its own canoes. You can go to Pereybere beach to hire a canoe, but it is only valid for 30 minutes. There is a diving contractor that operates from the hotel if you are into diving. The rooms were clean but in need of tender loving care. The bathroom shower wasn’t working properly (and not so clean). The basin tiles were cracked, and the mirrors needs upgrading. The wifi was on and off. When we got to the hotel the grass was knee hight. It was only cut a day before we left. We received beach towels only one of the six days – luckily, we brought our own. It just wasn’t ready in the mornings. The personnel were very friendly at the hotel. In the evenings at dinner there weren’t enough personnel to take plates away. The life entertainment was great every evening. I get quit upset when cutlery is chipped! It happened twice that I drank out of a chipped cup. The breakfast was very boring – every morning exactly the same (very filthy coffee pots). The dinners were better at night with great variety.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Melissa am 21. Jan. 2020
Dear Mr and Mrs Henriette, Warm greetings from Hibiscus Boutique Hotel. A big thank you for your stay among us. Your comments have been taken positively which will help us to improve and give a better service to our guests. We hope to see you back soon. From All Hibiscus Team

6/10 – Okay

Björn

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
vsamt
Trevligt hotell med bra läge mellan två stränder. Tyvärr hade vi ett rum högst upp utan tak över uteplats vilket var olyckligt. Gick inte att sitta ute varken vid sol eller regn. Fint och stort rum med gott om utrymme i garderober.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Melissa am 6. Jan. 2020
Dear Mr Bjorn, A big thank you for your stay among us. We hope to welcome back soon. From all Hibiscus Team

10/10 – Hervorragend

Marcela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Melissa am 7. Dez. 2019
Dear Mrs Marcela, A big thank you for your stay among us. We look forward to welcome you back soon. From all Hibiscus Team

4/10 – Schlecht

Calvin, Toronto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Staff are super nice but room is not clean. Towels are stinky and you will see bugs in your room. Surprise!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Melissa am 21. Nov. 2019
Dear Mr Calvin, We thank you for your stay among us. We are very sorry about the inconveniences that you experienced during your stay. Can you please give us your room number in which you were because we never had bugs in the hotel. Concerning the towels we do change the towels in all rooms everyday as it is a daily process but we have taken note of your comment and will check with the department concerned why your towels were stinky and for that we need your room number please. Thank you From All Hibiscus Team

8/10 – Gut

Lina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall a nice place to stay
Relaxing atmosphere. Good location with a great ocean view where you can jump right in the water from the dock or walk only 50 meters to the left of the hotel to find a very nice beach with very few people on it. Also there's a public beach 5 minutes away. Downsides: unstable wifi, boring breakfast (though very good omelettes and pancakes), overpriced dinner.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Melissa am 11. Nov. 2019
Dear Mrs Lina, A big thank you for your stay among us. The internet connection is back to full speed now. Looking forward to welcome you back soon. From all Hibiscus Team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura lontano da tutti i confort , resort qualità prezzo non equivalente , stanze datate con muffa nei muri , singolo personale del bar hotel ha cercato di truffarci con un pagamento di una bevanda dicendo che non avevamo pagato dopo avergli dato i soldi , durante il nostro soggiorno personale della reception entrava in stanza senza bussare e senza nessuna autorizzazione. Alle 14 del pomeriggio mentre era l’ora del riposo personale addetti al giardinaggio passavano quotidianamente col soffiatore per spostare le foglie senza riuscire a riposare . Pulizia stanza veniva fatta sempre nel tardo pomeriggio a volte non mettevano tutti gli asciugamani. Volevamo andare via da questo hotel ma non è stato possibile perché non ci e stato dato un rimborso . Siamo riusciti a parlare con il direttore dell’hotel dopo 3 giorni , per scusarsi dell’accaduto ci voleva spostare di stanza superiore ed offrirci una cena a buffet della sera . Colazione buona ed abbondante ...
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2019
Antwort von Melissa am 4. Okt. 2019
Dear Sir / Madame, A big thank you from all Hibiscus Team.

2/10 – Ungenügend

Marie José

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
La faute a pas de chance
Notre séjour ne sait pas passé comme il aurait dû nous aurions dû avoir une chambre balcon vu mer on nous a logé dans un autre hôtel sans vue ou une vue sur des vieux immeubles ,soit disant (pas reçu notre réservation par hôtels .com) donc nous sommes très déçus. Les employés on été aimable pour que la pilule passe mieux. Je ne peux pas trop recommander Hôtels.com si ce n'est pas fiable.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Melissa am 5. Okt. 2019
Chère Madame Marie José, Nous sommes vraiement désolés de ce qui est arrivé avec votre réservation. Nous esperons que nous aurons l'honneur de vous accueillir parmi nous tres bientot. De la part de toute l'equipe.

8/10 – Gut

Savitri, USA

Mit der Familie gereist
Breakfast buffet could be improved. Limited, repetitive items on the breakfast menu.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Melissa am 21. Sept. 2019
Dear Mrs Savitri, We thank you for your stay among us. We take your comment positively to improve ourselves and to give a better service to our guests. Looking forward to welcome you back soon. From All Hibiscus Team

8/10 – Gut

Jonas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paradise
Hibiscus Boutique hotel is perfect for a nice and romantic holiday in one of the most beautiful countries in the world! Perfect location close to Grand Bay and all the restaurants and bars. The hotel feels like a luxury spa and has beautiful garden, pool and nice beach facilities. The restaurant serves great food and drinks. The view from the restaurant is perfect. I look forward to staying at Hibiscus Boutique hotel again soon!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Melissa am 7. Sept. 2019
Dear Mr Jonas, A big thank you from all our team. It is very valuable to us. Looking forward to welcome you soon. Kind regards, Melissa

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
J'ai aimer la grandeur et la propreté de la chambre . Le repas très moyen . Personnel de restauration inexistant. Apéritif très moyen . Tout sa malgré quelques personnel relativement plaisant .
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Melissa am 11. Okt. 2019
Bonjour Monsieur / Madame, Un grand merci pour votre sejour passez parmi nous. De la part de toute l'equipe de Hibiscus

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Melissa am 26. Aug. 2019
Dear Sir / Madam, A big thank you for your stay from all Hibiscus Team. Kind regards, Melissa

10/10 – Hervorragend

JUNWON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가성비 갑인 친절한 리조트
가성비 갑입니다. 3인 가족 하프보드 100불 전후. 1분 거리 비치에서 카약 등 무료 바우처 제공. 리조트 바다에선 스노클링 및 낚시. 도보 5분 거리에 대형마트 및 ATM 있습니다. 매니저가 장기 투숙 시 별도 할인 가능하다네요. 비치에서 고기 낚시로 잡으면 레스토랑에서 무료로 피쉬 수프로 조리해 주네요.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Melissa am 1. Juli 2019
Dear Mr Junwon, Thank you for your comment as it is very valuable to our staff. We are very happy you had a great stay at the Hibiscus and hope to see you during your next visit. Thank you. Kind regards. The Hibiscus Team.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a wonderful stay at Hibiscus Beach Hotel. We were there for 3 nights for our wedding trip and they made sure everything was special for us. Food was excellent. Restaurant staff charming and professional. The location is great as well, close to 2 beautiful beaches. Thanks everyone for the love <3
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Melissa am 17. Juni 2019
Dear Mr and Mrs Lemieux, We thank you for your stay in our hotel. A big thank you from all our team. Looking forward to welcome you soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Siw

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2019
Antwort von Melissa am 14. Juni 2019
Dear Mr and Mrs Siw, A big thank you for your visit in our hotel. We hope that you had a nice stay among us and we will be honored to welcome you back soon. From all Hibiscus Team

8/10 – Gut

Maxime

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Melissa am 10. Juni 2019
Dear Mr Maxime, We thank you for your stay in Hibiscus Hotel. A big thank you from all our team and hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Terence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hibiscus stay May 2019
We had a great stay in Hibiscus Hotel. It was out of season so the hotel was quiet but the service and food were still excellent. The room was spacious and very clean. Very close to the public beech which is really beautiful. Great shopping 5 minutes away in the car. All in all we had a great stay with no complaints.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Melissa am 8. Juni 2019
Dear Mr Terence, We thank you for your comment as it really motivates all of us to give the best service. A big thank you from all of the Hibiscus Team. Looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Melissa

10/10 – Hervorragend

Александр

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hibiscus отель
Отель имеет отличное расположение. С территории можно наблюдать закат. Обслуживание отличное. Как и сами номера. Правда очень много всяких муравьёв бегают по номеру.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von Melissa am 8. Juni 2019
Dear Sir / Madam, We thank you for your comment as it is very valuable to us. We are sorry about the ants in your room but its due to the heavy rain. Thank you from all the team

6/10 – Okay

Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place for a rest, but the food isn't the best
Hotel staff were friendly and helpful. There is no actual beach that meets the ocean, there is a wall then lots of large volcanic boulders as a barrier to the ocean, access only off a pier. The food was so bland and the choices were always ,chicken, fish , then beef or lamb, with the same curried flavour. The only variety was the fresh fruits at breakfast...pears, apples & sometimes fresh bananas
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2019
Antwort von Melissa am 26. März 2019
Dear Madam, We thank you for your stay in Hibiscus Beach Resort & Spa. Your comments have been taken into consideration. Kind regards, Melissa

4/10 – Schlecht

satwant

Verbesserungswürdig: Personal & Service
i won't recommend it to my friends
well the food was all that on the first day I didn't eat much so i think it was pointless booking half board
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Melissa am 23. März 2019
Dear Sir, We thank you for your stay in Hibiscus Beach Resort & Spa. Kind regards,