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510 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
510
236 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
236
61 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
61
30 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
30
42 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
42
9,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,2/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Steffen
29. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Alternative zu Hotels in Philly
Perfekt für Philly Reisende die einen Mietwagen haben. Günstiger und auch viel sauberer als viele Hotels in Philadelphia. Einziger negativ Punkt waren die zu knapp bemessenen Parkplätze. Dafür zahlt das Hotel einem das Parkhaus gegenüber.
Steffen
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
10/10 – Hervorragend
Steffen
21. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt
Sehr zuvorkommendes Personal.
Einzig die Parkplatzsituation ist etwas angespannt. Musste mehrmals auf die Parkgarage gegenüber ausweichen.
Die Kosten übernimmt das Hotel.
Steffen
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
6/10 – Okay
Dwayne
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Broken microwave. It did not even power on.
Room 220.
Guest had propped opened doors all night and nothing down by management.
Dwayne
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
NANCY
Geschäftlich gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Xx
NANCY
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Rashaan Joshua
Geschäftlich gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very welcoming and helpful!
Rashaan Joshua
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Morgan
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Morgan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 16. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
carol, Northford
Mit einer Gruppe gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful stay for Graduation
carol
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 16. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Mark
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk manager was very friendly and explained the parking situation well.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 12. Mai 2024
Thank you for your kind words!
10/10 – Hervorragend
Barbara
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice
Barbara
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 11. Mai 2024
Thank you Ms. Barbara! Glad you enjoyed yourself!
10/10 – Hervorragend
Ginny
7. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ginny
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Mary Ann
Mit der Familie gereist
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very nice and enjoyable! The only complaint i have is that you have thw pool hours posted all over to close at 11pm and when we went to use it, a sign with different hours was posted on the door and that was very disappointing for myself and my family. That was not acceptable. Change your hours on all your signs if that's what you're going to do. Not good!
Mary Ann
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback.
6/10 – Okay
Mark
30. Apr. 2024
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Stephanie
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and nice staff
Stephanie
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Jacob
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Jacob
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Peter, barrytown
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
College center
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
6/10 – Okay
Elizabeth
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 14. Apr. 2024
Thank you for your feedback.
2/10 – Ungenügend
Brandon
6. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I prepaid IN FULL for two nights so I could check in as I pleased, and since I didn’t show up until the 2nd day, they cancelled my reservation and refused to refund me for cancelling my reservation. I then had to pay for an additional night. Terrible customer service at that front desk.
Brandon
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 10. Apr. 2024
Unfortunately, Brandon, when you prepay a reservation, if you do not show up the first night, you go to a no show. You do not pay the hotel; you pay the agency you chose and they pay us. Thank you for your feedback!
8/10 – Gut
Gladys
Geschäftlich gereist
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a very nice stay, with lots of things to do within walking distance.
Gladys
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Sunitha
1. Apr. 2024
Sunitha
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Donna
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish the hot tub was working. That was one of the reasons I booked my stay there
Donna
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Christine
Geschäftlich gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly and property was clean. I’d stay here again if I’m traveling in this area again.
Christine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Edgar
27. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Edgar
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
8/10 – Gut
Roland, Winchester
Mit der Familie gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent hotel. Nothing special.
Roland
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
8/10 – Gut
Giovanna, Gillette
Mit der Familie gereist
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friends stayed here before when in area for swim meet & very pleased so we booked pleased overall. Room comfortable lived the dohm noise machine ordered one for home. Nice walkable places in area fun college town vibe
Giovanna
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Adam
16. März 2024
Adam
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Michelle
Mit dem Partner gereist
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel at super reasonable prices. The only concern was the bed was so low to the ground. It would not have been ideal for those with a bad back or hips but still a 5-star review!
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
8/10 – Gut
Anthony
4. März 2024
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Christopher
4. März 2024
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Jennifer
Geschäftlich gereist
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were very clean
Jennifer
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
6/10 – Okay
Helen
Mit dem Partner gereist
27. Feb. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Appreciated the early arrival opportunity receiving an accessible room but it would’ve been nice to approve this. Unfortunate the room had mold in the sink.
Helen
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
KRISTIN
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
KRISTIN
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
My family and I stayed for a hockey tournament and were asked to sign an additional notice upon arrival regarding quiet times and other items within the hotel. However, none of the items on this notice were enforced. We had to call multiple times with noise complaints at midnight before they were addressed. We complained at the desk and asked to speak with the manager, yet we have not received a call.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Logan
Geschäftlich gereist
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Logan
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Carmen
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was wonderful from the time I walked in the young lady behind the counter greeted me with a smile also was very helpful she let me know about restaurants and places my husband and I can walk to nearby and enjoy. Thank you for making our night so special.
Carmen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Ronald
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Ronald
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Judith
Mit einer Gruppe gereist
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very clean and fresh. Also, quiet, convenient, and easy parking.
Judith
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Abdiel
13. Feb. 2024
Abdiel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
William
Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hot water this time. Yayyy
Grateful for hot water this time. Last time we stayed we had an evening of NO hot water at 5pm on a Saturday. So getting ready for our event was an experience. So this time it was much better. We always enjoy our stay at the Glassboro and it’s so convenient to the hockey arena, the reason for our stay.
William
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
Peter, barrytown
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
5. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great place but bad maintenance and everything is locked you have to ask front desk to get let into pool & hot tub room
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Ronald
25. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
As before
Ronald
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
10/10 – Hervorragend
Thomas J.
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
23. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice facilities
Thomas J.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
6/10 – Okay
Fong
Geschäftlich gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel itself is good BUT noisy. You can hear the loud neighbors and cars at the middle of night the noise kept me awake at 4 am
Fong
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
I am so sorry about the noise coming from the streets. We have added noise machines to each room in an effort to mitigate the sounds from outside. Again my apologies for the restless evening.
10/10 – Hervorragend
Jacqueline
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Jacqueline
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
2/10 – Ungenügend
Douglas
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was from 1/424 - 1/7/24 room #224 did not have hot water for 1 and half days of our stay. Courtyard knew there was a hot water issue and the pool and spa were out of order due to hot water issue. But courtyard chose to rent rooms in the affected area anyway. Maybe they should not have rented any rooms while this hot issue was going on. IMO, Courtyard owes a partial refund because of this hot issue.
DM
Douglas
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
6/10 – Okay
Michele
7. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
You can hear all and I mean all the traffic at all times of the night in your room.
The pool/spa was shut down for a health reason.
There was a pill found on my bed and it wasn’t mine.
The dispensers in the shower, the conditioner was out and they were unable to refill it. So they had to use those little travel bottles. Waste of money. Elevators are so slow!
Staff though super nice!! The area is great and convenient!
Michele
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
I am so sorry for the experiences you had while staying with us. This feedback is valuable as we clearly missed the mark in providing an experience ive come to expect. I have shared this feedback with the entire team. Please accept my apologies. Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
8/10 – Gut
Sergiy
Mit dem Partner gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sergiy
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
4/10 – Schlecht
William
Mit dem Partner gereist
31. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It seemed like our room was half ready There was trash still in the room, a couple small towels, and the sheet was dirty and I needed to use the iron and it didn’t work.
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
My sincerest apologies as we did not check you into a clean room that would meet either of our expectations.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
10/10 – Hervorragend
beverly
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
beverly
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott
6/10 – Okay
Edgardo
Mit der Familie gereist
30. Dez. 2023
Gut: Ausstattung
The cleanliness was fine. However, the staff response was minimal at best when asked questions.The hot water in the bathrroom took a while to get warm. It was nice to have parking validated and the close proximity of their garage was nice.
Edgardo
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
Thank you for sharing your experience. My apologies for the lack of responsiveness front the front desk team. I will share with the team and again my apologies for the lack of service. Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott