Außenbereich

Bewertungen von Courtyard Glassboro Rowan University

3 out of 5
Courtyard Glassboro Rowan University
325 Rowan Boulevard, Glassboro, NJ

Bewertungen

8,6

Hervorragend

510 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
236 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
61 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
42 von insgesamt 879 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Steffen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Alternative zu Hotels in Philly
Perfekt für Philly Reisende die einen Mietwagen haben. Günstiger und auch viel sauberer als viele Hotels in Philadelphia. Einziger negativ Punkt waren die zu knapp bemessenen Parkplätze. Dafür zahlt das Hotel einem das Parkhaus gegenüber.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Steffen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt
Sehr zuvorkommendes Personal. Einzig die Parkplatzsituation ist etwas angespannt. Musste mehrmals auf die Parkgarage gegenüber ausweichen. Die Kosten übernimmt das Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Dwayne

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Broken microwave. It did not even power on. Room 220. Guest had propped opened doors all night and nothing down by management.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

NANCY

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Xx
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rashaan Joshua

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very welcoming and helpful!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Morgan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 16. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

carol, Northford

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful stay for Graduation
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 16. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk manager was very friendly and explained the parking situation well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 12. Mai 2024
Thank you for your kind words!

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 11. Mai 2024
Thank you Ms. Barbara! Glad you enjoyed yourself!

10/10 – Hervorragend

Ginny

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Mary Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very nice and enjoyable! The only complaint i have is that you have thw pool hours posted all over to close at 11pm and when we went to use it, a sign with different hours was posted on the door and that was very disappointing for myself and my family. That was not acceptable. Change your hours on all your signs if that's what you're going to do. Not good!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Mark

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jacob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Peter, barrytown

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
College center
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 14. Apr. 2024
Thank you for your feedback.

2/10 – Ungenügend

Brandon

Verbesserungswürdig: Personal & Service
I prepaid IN FULL for two nights so I could check in as I pleased, and since I didn’t show up until the 2nd day, they cancelled my reservation and refused to refund me for cancelling my reservation. I then had to pay for an additional night. Terrible customer service at that front desk.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 10. Apr. 2024
Unfortunately, Brandon, when you prepay a reservation, if you do not show up the first night, you go to a no show. You do not pay the hotel; you pay the agency you chose and they pay us. Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Gladys

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a very nice stay, with lots of things to do within walking distance.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Sunitha

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Donna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I wish the hot tub was working. That was one of the reasons I booked my stay there
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Christine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly and property was clean. I’d stay here again if I’m traveling in this area again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Roland, Winchester

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent hotel. Nothing special.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Giovanna, Gillette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friends stayed here before when in area for swim meet & very pleased so we booked pleased overall. Room comfortable lived the dohm noise machine ordered one for home. Nice walkable places in area fun college town vibe
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel at super reasonable prices. The only concern was the bed was so low to the ground. It would not have been ideal for those with a bad back or hips but still a 5-star review!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Christopher

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Helen

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Appreciated the early arrival opportunity receiving an accessible room but it would’ve been nice to approve this. Unfortunate the room had mold in the sink.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

KRISTIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
My family and I stayed for a hockey tournament and were asked to sign an additional notice upon arrival regarding quiet times and other items within the hotel. However, none of the items on this notice were enforced. We had to call multiple times with noise complaints at midnight before they were addressed. We complained at the desk and asked to speak with the manager, yet we have not received a call.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Logan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was wonderful from the time I walked in the young lady behind the counter greeted me with a smile also was very helpful she let me know about restaurants and places my husband and I can walk to nearby and enjoy. Thank you for making our night so special.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Judith

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very clean and fresh. Also, quiet, convenient, and easy parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Abdiel

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hot water this time. Yayyy
Grateful for hot water this time. Last time we stayed we had an evening of NO hot water at 5pm on a Saturday. So getting ready for our event was an experience. So this time it was much better. We always enjoy our stay at the Glassboro and it’s so convenient to the hockey arena, the reason for our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Peter, barrytown

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great place but bad maintenance and everything is locked you have to ask front desk to get let into pool & hot tub room
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
As before
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

10/10 – Hervorragend

Thomas J.

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice facilities
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

6/10 – Okay

Fong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel itself is good BUT noisy. You can hear the loud neighbors and cars at the middle of night the noise kept me awake at 4 am
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
I am so sorry about the noise coming from the streets. We have added noise machines to each room in an effort to mitigate the sounds from outside. Again my apologies for the restless evening.

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

2/10 – Ungenügend

Douglas

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was from 1/424 - 1/7/24 room #224 did not have hot water for 1 and half days of our stay. Courtyard knew there was a hot water issue and the pool and spa were out of order due to hot water issue. But courtyard chose to rent rooms in the affected area anyway. Maybe they should not have rented any rooms while this hot issue was going on. IMO, Courtyard owes a partial refund because of this hot issue. DM
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Michele

Gut: Personal & Service
You can hear all and I mean all the traffic at all times of the night in your room. The pool/spa was shut down for a health reason. There was a pill found on my bed and it wasn’t mine. The dispensers in the shower, the conditioner was out and they were unable to refill it. So they had to use those little travel bottles. Waste of money. Elevators are so slow! Staff though super nice!! The area is great and convenient!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
I am so sorry for the experiences you had while staying with us. This feedback is valuable as we clearly missed the mark in providing an experience ive come to expect. I have shared this feedback with the entire team. Please accept my apologies. Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

8/10 – Gut

Sergiy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you!. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

4/10 – Schlecht

William

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It seemed like our room was half ready There was trash still in the room, a couple small towels, and the sheet was dirty and I needed to use the iron and it didn’t work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
My sincerest apologies as we did not check you into a clean room that would meet either of our expectations.Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

10/10 – Hervorragend

beverly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott

6/10 – Okay

Edgardo

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
The cleanliness was fine. However, the staff response was minimal at best when asked questions.The hot water in the bathrroom took a while to get warm. It was nice to have parking validated and the close proximity of their garage was nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Joe am 28. Jan. 2024
Thank you for sharing your experience. My apologies for the lack of responsiveness front the front desk team. I will share with the team and again my apologies for the lack of service. Sincerely,Joe McGovernAssistant General ManagerCourtyard Marriott