Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Warwick Geneva

4 out of 5
Warwick Geneva
14 Rue De Lausanne, Geneva, GE

Bewertungen

8,6

Hervorragend

480 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
374 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
29 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Business-Hotel in Genf.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Warwick Geneva am 13. März 2024
Dear Christine, Thank you for your positive review! We're pleased to hear that you found our hotel suitable for your business needs in Geneva. If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards,Julien OffreyGeneral Manager

8/10 – Gut

Gabriele

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Gabriele,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We are committed to providing you with the best possible experience during your stay, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future to demonstrate our improvements.If you have any comments or suggestions, please do not hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our utmost priority.

8/10 – Gut

ALEXANDER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Effizient, freundlich gut gelegen
freundlicher Empfang, funktional gut eingerichtetes Zimmer, Gute Lage in der Nähe des Bahnhofs und der Drehscheibe des übrigen öffentlichen Verkehrs.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 22. Feb. 2024
Dear Alexander,Thank you for your kind feedback! We are delighted to hear that you appreciated our friendly reception and found your room to be functional and well-appointed. It's great to know that you also enjoyed the convenient location of our hotel near the train station and other public transportation hubs.It was a pleasure to have you with us, and we hope to welcome you back soon. If you have any further concerns or requests, please feel free to contact us.

10/10 – Hervorragend

Doruntina

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von warwick hotel am 26. Jan. 2024
Dear Doruntina,Thank you for the wonderful review! We're thrilled to hear about your very good experience at our hotel. Your positive feedback is greatly appreciated, and we can't wait to welcome you back for another fantastic stay.Safe travels!Best regards,Julien OffreyGeneral Manager

8/10 – Gut

Orla Ann

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von warwick hotel am 26. Jan. 2024
Dear Orla, Thank you for your fantastic review! We're thrilled to know you had a great experience. It was our pleasure to host you, and we hope to welcome you back for another wonderful stay.Best regards,Julien OffreyGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von warwick hotel am 12. Jan. 2024
Dear valued guest, Thank you for the positive review! We're delighted you enjoyed your stay. Looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Julien OffreyGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Claude

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chambre d’un autre temps et extrêmement mal insonorisée. Grosse déception
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von warwick hotel am 12. Jan. 2024
Cher Claude, Nous sommes désolés d'apprendre que votre chambre ne répondait pas à vos attentes et que vous avez été déçu(e) par le manque d'insonorisation. Votre confort est notre priorité, et nous prenons votre feedback très au sérieux. Nous nous excusons pour cette expérience décevante et nous travaillons activement à améliorer nos services. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour une expérience plus positive.Cordialement,Julien OffreyGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Pierre

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 22. März 2023
Thank you for choosing the Warwick for your stay in Geneva. It is a pleasure for me to read that you enjoyed your stay with us. I will be sure to share your positive feedback with the different teams. I hope to have the pleasure of welcoming you very soon.

8/10 – Gut

ALEXANDER

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Julien Offrey am 13. Feb. 2023
Dear Alexander,Thank you for taking the time to leave us an 8 out of 10 rating on Hotels.com. We are glad to hear that you had a good experience with us and that you enjoyed your stay.Your feedback is valuable to us and we appreciate the opportunity to learn from our guests. We hope to have the chance to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Best regards,Julien OFFREYGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Hakan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 24. Jan. 2023
Dear Hakan,Many thanks for rating our hotel 10 out of 10, we strive for such a good experience for all our guests. I hope I will have the pleasure to be welcoming you soon again.

8/10 – Gut

ALEXANDER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, effiziente Organisation
Wir haben dort nur geschlafen. Alles war freundlich und effizient. Die Lage gleich neben dem Bahnhof macht das Reisen einfach.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OK aber Verbesserung nötig
Check-in und Check-out war extrem langsam - wieso sollte man nur 1 Person am Theke haben genaue wenn die Check-Out stattfinden soll?
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mariagrazia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartiges Bett in einem unglaublichen Zimmer mit wunderschöner Aussicht. Die Lage ist toll, gleich neben dem Bahnhof und nur ein paar Gehminuten vom See entfernt.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

ALEXANDER

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Asadulla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Danke für gute Empfang, sehr schönes Zimmer, ruhig und sauber, gute Lage und gerne wieder. 👌👌👌👌👌. Beste Hotel die ich je gehabt habe 😍👌
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Viktor

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gerne wieder
zentral, sauber ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches Personal. Das Zimmer war sehr sauber und in einem guten Zustand. Die Lage sehr gut, direkt beim Bahnhof.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Bruno

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentrales dennoch ruhiges Hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy hotel next to trainstation (awesome location)
Good cozy Hotel directly located next to Geneva trainstation. Service and Staff was on point, location absolutly awesome! Trains, trams and buses just in front of the hotel so it's easy to get around! While staying at the hotel, you will get a Geneva transportation card for free, so you can use public transport for free! The lake is within walking distance (approx. 5-7 min) and many restaurants and bars near the hotel! Very close to UN and WTO too! Only drawback is (like in other hotels too) poor choice of pillows! Furnishing is used but okay! Definitely worth staying!! High recommendation!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Philipp

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

2/10 – Ungenügend

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Tanja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Aufenthalt
Super nettes Personal, schöne Zimmer, total zentral gelegen. Gerne wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Benjamin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der Ventilator der Klimaanlage macht laute Geräusche. Alles Andere war super. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Yvonne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not bad, but it could be better
Check-in was annoying slowly. I wished the receptionist would have spent same time with the big pensionist group in front of me than with me. Had to wait more than 20 minutes. Breakfast was all right. Room was clean and decent. Neighbourhood holds lots of possibilities for dinner. Public parking close by. Housekeeping staff not wearing masks like everywhere - maybe no problem for me but for them 🤔
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, alle Anforderungen, die für einen Kurzaufenthalt gewünscht werden, wurden erfüllt. Nur hat leider die Reservierung durch ebookers nicht geklappt. Zum Glück gab es noch ein freies Zimmer, das mir spontan zugeteilt werden konnte!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Julien Offrey, General Manager am 4. Juli 2021
Dear guest, Thank you for your review about your last experience at the Warwick Geneva. While the reservation has not been received I am delighted to see our reception team made everything to solve this situation quickly. Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kompetentes Personal und freundliche Bedienung.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Julien Offrey, General Manager am 4. Juli 2021
Dear guest, Thank you very much for sharing your last experience at the Warwick Geneva. Our staff service is our strong asset and I am glad to see they made everything to make you feel at home. We sincerely hope having the pleasure to welcome you back soon. Best Regards

8/10 – Gut

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute und zentrale Unterkunft in Genf
Wir hatten ein Superior-Zimmer für zwei Nächte. Der Empfang war sehr freundlich und speditiv. Das Bett ist sehr bequem, und die Ausstattung bezüglich Stromanschlüssen ist sehr gut. Gratis Wireless ist inbegriffen für zwei Geräte, schnellere Anschlüsse kosten extra. Die Standardgeschwindigkeit hat uns aber genügt. Das Bad ist eher klein, insbesondere auch die Dusche, und man verstellt dadurch u. U. unfreiwillig die Wasserhahnen (weiss man es, kann man sich drauf einrichten). Das inbegriffene Frühstück ist durchschnittlich gut, das wichtigste ist vorhanden, für 4 Sterne hätten wir uns noch etwas mehr Auswahl/Abwechslung gewünscht. Die zentrale Lage beim Bahnhof ist sehr gut, man ist in wenigen Minuten beim Zug oder bei Autovermietern, und ebenfalls in wenigen Minuten ist man zu Fuss am See (von diesem Zimmer sieht man nicht auf den See, ist aber für uns irrelevant, da für uns die zentrale Lage wichtig war und wir schnell zu Fuss am See waren). Ausserdem erhält man eine Karte für die Gratisnutzung des öffentlichen Verkehrs in Genf, inkl. den Schiffsverbindungen von Ufer zu Ufer in Genf.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Julien Offrey, General Manager am 4. Juli 2021
Dear Rene, Thanks you very much for taking the time to review your recent experience with us. I am delighted to see you enjoyed your time at the Warwick Geneva. We sincerely hope having the pleasure to welcome you back soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren sauber, das Personal nett. Das Frühstück wurde auf das Zimmer gebracht und war bescheiden. Ein richtiger Tisch zum Essen war nicht vorhanden. Schade war auch, dass man kein Mittag- oder Abendessen im Hotel bekam.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 6. Juni 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to review us online. Whilst I am glad to read that you enjoyed the cleanliness of the room and our staff friendliness, I am sorry to read that breakfast was not up to your expectation. I am happy to share with you that due to the latest governmental release, we have reopened our Buffet breakfast, our bar, and restaurant. I hope we will have the pleasure to be welcoming you soon again,

10/10 – Hervorragend

Coralie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Julien Offrey, General Manager am 4. Juli 2021
Dear Coralie, Thank you for taking the time to review your recent experience at the Warwick Geneva. I am delighted to see you enjoyed your overall experience. We sincerely hope having the pleasure to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Julien Offrey, General Manager am 4. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your recent experience at the Warwick Geneva. I am delighted to see you enjoyed your overall experience. We sincerely hope having the pleasure to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In the heart of Geneva
Very friendly staff. Excellent location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 18. Mai 2021
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feelings online. It is with satisfaction that I read your great comment and will share it with our team. See you soon in Geneva

10/10 – Hervorragend

Nisha Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 26. Apr. 2021
Dear Nisha, Thank you for your great grade. I am glad to see you enjoyed your stay in Geneva. Hoping to be welcoming you soon again

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von Julien Offrey - General Manager am 26. Apr. 2021
Dear guest, Thank you for sharing your experience. It is with great pleasure to see you enjoyed your stay in Warwick Geneva. It would be a pleasure to be welcoming you soon again,

8/10 – Gut

Pius

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut und angenehm
Gerne wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von J Offrey, General Manager am 13. Feb. 2020
Dear Pius, thank you for your recent stay with us and for taking the time to share your experience online. We are delighted that you appreciated our establishment and look forward to having the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic as always. Amazing staff! See you next week...
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von J Offrey, General Manager am 31. Jan. 2020
Dear valued guest, thank you for your loyalty towards our establishment and for taking the time to share your experience. We are delighted that you enjoyed your multiple stays with us, especially with the professionalism and kindness of our dedicated staff. On behalf of the entire team, I thank you for your excellent note! We look forward to having the pleasure of welcoming you back next week! Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great as always... it’s like coming home after a busy working day...
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von J Offrey, General Manager am 24. Jan. 2020
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and for taking the time to share and rate your experience. We are absolutely delighted to read your comment. Indeed, first and foremost, we aim to make our guests feel home, away from home. On behalf of the entire team, I thank you for your wonderful feedback and note. We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von J Offrey, General Manager am 13. Sept. 2019
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share and rate your experience. Should you plan to come back to Geneva for business or leisure, we would be glad to have the pleasure of welcoming you back! Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Gute Lage, nur wenige Minuten zum Genfer See und zum Bus zum Flughafen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von J Offrey, General Manager am 8. Juli 2019
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and for rating your experience with the highest note. We are delighted to learn that you appreciated our establishment, especially with our central location. Indeed it's ideal, in the heart of the city and close to everything you may need, whether on foot or with public transportation. Should you plan to come back to Geneva for business or leisure, we would be glad to have the pleasure of welcoming you back! Warm regards,

8/10 – Gut

Rosmarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bad und WC zu eng für handycapt pers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von J Offrey, General Manager am 4. Juli 2019
Dear Rosmarie, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. Your comments have been shared and considered with the utmost importance by the hotel’s management and we do apologize for the inconvenience caused. Guest’s feedbacks are very important to us and allow us to constantly evolve our establishment and improve our services. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Inger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von J Offrey, General Manager am 18. Juni 2019
Dear Inger, thank you for your recent stay at the Warwick Geneva and for rating your experience with the highest score! We would be glad to have the pleasure of welcoming you back! Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne angenehme Übernachtung
Guter netter Empfang. Zuvorkommend Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von J Offrey, General Manager am 4. Juni 2019
Dear valuable guest, thank you for taking the time to share your experience. We are very pleased that you enjoyed your stay in our establishment. On behalf of the entire team, I thank you for your wonderful feedback. Indeed, it is always rewarding to notice that our guests appreciate our efforts to make their stays with us as pleasant as possible. Best regards, J Offrey, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Zimmer war entsprechend meinen Erwartungen und sauber. Bett bewuem
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von J Offrey, General Manager am 13. Mai 2019
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. We are very pleased to learn that your stay with us was up to your expectations, especially with the quality and comfort of our rooms and beds. We do thank you for your feedback and notation. We look forward to have the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von J-B Marin, Director of Sales and Marketing am 11. März 2019
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. We are very pleased to learn that you enjoyed your stay with us and would like to thank you for your notation. Should you plan to come back to Geneva for business or leisure, we would be glad to have the pleasure of welcoming you back! Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always a great place to stay... I like coming back for business trips.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von A-Rigazzi, General Manager am 24. Jan. 2019
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. We are very pleased to read that you enjoyed your multiple stays with us and we do thank you for your feedback and notation! Should you plan to come back to Geneva for business or leisure, we would be glad to have the pleasure of welcoming you back! Warm regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von A-Rigazzi, General Manager am 21. Jan. 2019
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. We are sorry to learn that your stay with us was not up to your expectations. Should you want to explain your notation, please feel free to inform us about the inconvenience experienced. I do sincerely hope we will be given the chance to welcome you back. Warm regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything fine but did not like that you can access the rooms via elevator without a u check. I would suggest a card reader in the elevator to unblock it
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von A-Rigazzi, General Manager am 10. Jan. 2019
Dear valued guest, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and would like to thank you for your feedback. We took careful notes of your suggestion and will share it with the management. We look forward to have the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

8/10 – Gut

Violeta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von A-Rigazzi, General Manager am 20. Nov. 2018
Dear Violeta, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us and would like to thank you for your notation! We look forward to have the pleasure of welcoming you back soon! Warm regards,

8/10 – Gut

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von A-Rigazzi, General Manager am 10. Okt. 2018
Dear Helen, thank you for choosing the Warwick Geneva and taking time to share your experience. We are pleased to learn that you enjoyed your stay with us. Thank you for your rating! Should you plan to come back to Geneva for business or leisure, we would be glad to have the pleasure of welcoming you back! Warm regards,