Außenbereich

Bewertungen von Hotel N'vY

4 out of 5
Hotel N'vY
Rue de Richemont 18, Geneva, GE

Bewertungen

8,8

Hervorragend

581 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
304 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
79 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topempfehlung
Erstaunlich gutes Preis/ Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 20. Feb. 2024
Dear Marco, Thank you so much for having chosen our hotel for your stay in Your satisfaction is our priority. Thank you again for your brilliant review, we so look forward to welcoming you back to our home again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 19. Jan. 2024
Cher Thomas, Mille mercis pour votre commentaire. Au plaisir de vous accueillir de nouveau pour une nouvelle parenthèse dans notre établissement.Cordialement

8/10 – Gut

Sergen

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 7. Jan. 2024
Dear Sergen, Thank you for the review and the almost-perfect mark ! Please, don’t be afraid to contact us to tell us what we could do next time to score the fifth star.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Pierre

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Preis-Leistungs-Verhältnis
Ausgezeichnetes Preis-Leistungs-Verhältnis, sehr sauber und extrem freundliches Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 20. Nov. 2023
Dear Pierre, Thank you so much for your feedback, we are truly happy you enjoyed your stay with us. We are looking forward to seeing you again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel mit solider Bar! Sehr freundliche Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 13. Nov. 2023
Dear Alexander, Thank you very much for taking the time to write this warm feedback! We are delighted to know that you’ve kept a good memory of your stay in our hotel It is always a pleasure to receive positive feedback regarding the friendliness of the team.We hope we may welcome you for your next trip in Geneva. Yours sincerly,

8/10 – Gut

Patric

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 27. Okt. 2023
Dear Patric, A warm thank you from the entire N'vY Hotel's team. We are delighted to read that you had a good experience staying with us and we really hope to see you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Janet

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 25. Juli 2023
Dear Janet, A warm thank you from the entire N'vY Hotel's team. We are delighted to read that you had a good experience staying with us and we really hope to see you again soon. Best regards,

8/10 – Gut

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 26. Juni 2023
Cher Christian, Merci à vous pour cette jolie note laissée suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes très contents d’avoir contribuer à la réussite de votre séjour.Bien à vous,

8/10 – Gut

Marlies

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisch!
Sehr gute Lage, sehr sauber top Frühstückbuffet! Wir durften unsere e -Bike in der Garage gratis abstellen. Super Service alles sehr zuvorkommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 23. Juni 2023
Dear Marlies, Thank you very much for the great feedback and score, we were delighted to read that you had a great time. Looking forward to welcome back you soon. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Raymond

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, schöne Zimmer. Nahe des Genfersee. Gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 14. Juni 2023
Dear Raymond, What a fantastic feedback! We surely thank you so much for taking some of your time to write this and feel so grateful you are sharing your experience with us. We look forward to welcoming you again at the Hotel N'vY and remain at your entire disposal for any further request.Best regards.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Soweit in Ordnung
Etwas abgewohnt, Lage OK, Garage sehr teuer!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 7. Juni 2023
Dear Guest, We appreciate you taking the time to hare your experience with us. Our sincere apologies for the fact that not every aspect of your stay was up to your expectations. Despite this, we hope you will consider staying with us again is the future. If so, please do not hesitate to contact us to accomodate all your needs. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Markus

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 3. Juni 2023
Dear Markus, We were delighted to read your overwhelmingly positive feedback. We are pleased that you chose to stay at the N'vY Hotel and would love to host you again in the future. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zufrieden, aber es gibt Luft nach oben
Service so lá lá. Concierge sehr freundlich und hilfsbereit, anderes Personal weniger (Morgenbuffet). Ebenfalls wurden wir an der Reception nicht auf die gratis Nutzung des öVs aufmerksam gemacht, schade. Housekeeping sehr gut, sehr sauber!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hubert Viard - N'vY Hotel Director am 11. Apr. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you found our concierge to be friendly and helpful, and that our housekeeping service was very good and kept the hotel very clean.We apologize for any negative experiences you had with our staff, particularly with regards to the morning buffet service. We will make sure to address this with our team to ensure that all guests receive the level of service they deserve.Regarding the free use of public transportation, we apologize for not informing you at the reception. This is a benefit that we offer to our guests and we will make sure that our reception staff is more attentive to communicating this in the future.Thank you again for your feedback and for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Maik, Erfurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es handelt sich bei der Ausstattung um ein Hotel der Kategorie 4 Sterne. Die Lage ist etwas abseits, aber trotzdem ist alles gut zu Fuß erreichbar. Die Zimmer sind sauber und mit allem ausgestattet was benötigt wird. Leider ist der Grad der Abnutzung deutlich wahrzunehmen und kleine Dinge wie schlecht schließende Schranktüren und runterhängende Vorhänge sollte das Housekeeping eigentlich sehen und instandsetzen lassen. Die genutzten Einrichtungen wie Restaurants zum Mittag und Bar am Abend waren sehr gut in punkto Service und Angebot. Lediglich das Frühstück lässt zu wünschen übrig. Desinteressierte Mitarbeiter, schlecht bis gar nicht eingedeckte Tische und das zu einer Zeit, Sonntagmorgen 8 Uhr, wo wenig los war. Die Tische waren nicht gut gereinigt und benutztes Geschirr wurde nicht abgeräumt. Man musste dann schon selber aktiv werden. Am Buffet war alles Standardgemäß vorhanden. Leider war nichts deklariert, das Angebot an Vegane und vegetarische Gäste dürftig. Ausgelegt eher als very British. Zudem fällt auf, dass das Thema Nachhaltigkeit nicht von Bedeutung ist. Marmeladen, Nussnougatcreme, Butter, selbst Zucker, alles in kleinen Plastikverpackungen. Geht in der heutigen Zeit nicht mehr in meinen Augen! Resümee: gutes Hotel für 1 Nacht, aber würden wir nicht nochmals wählen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 16. Nov. 2022
Dear Maik, We are happy to know your overall stay was to your satisfaction, we are nevertheless sorry that we fell short providing our usual standards during breakfast service. Your feedback has been share with the apropriate department to prevent these issues from occurring in the future. Best regards,

8/10 – Gut

Manon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personnel absolument merveilleux de la réception aux dames de chambres. Merci pour l accueil! Chambres très propres Petit déjeuner petit mais personnel au restaurant absolument charmant.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

6/10 – Okay

Johannes

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel schön, Frühstück ein Totalausfall
Gute gelegenes Hotel, mit stylischer Einrichtung, schöner Lobby und Bar. Auch die Zimmer sind geräumig und modern ausgestattet. Da gab es nix zu meckern! Das Frühstück war jedoch das Schlechteste Frühstück das ich je in einem Hotel gesehen habe. Sehr geringe Auswahl, lieblos angerichtet und das Rührei Risk wässrig und geschmacklos. Dazu Kaffee auf der großen Thermostate und geschmacklose Jogurts. Wegen des Frühstückes würde ich dieses Hotel nicht empfehlen!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 23. Nov. 2021
Dear Madam, Dear Sir, I thank you for taking some of your time to leave this feedback following your stay with us. I feel really sorry to read about your unsatisfaction and sincerely hope we could have made some more efforts to reach your expectations. I take good note of your various concerns and will surely forward them to our team managers. I wish you a great evening. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Hubert Viard - Directeur am 18. Nov. 2021
Merci beaucoup pour votre retour. Nous espérons vous revoir très bientôt. Excellente journée à vou

10/10 – Hervorragend

Gustav

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr ansprechende Athmosphäre / Innenausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Hubert Viard - Directeur am 18. Nov. 2021
Merci beaucoup pour votre retour. Excellente journée à vous

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zufrieden
Sehr nettes Personal im Restaurant. Essen üppig
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 27. Okt. 2021
Thank you so much!! Have an excellent day.

10/10 – Hervorragend

Roland M.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Hubert Viard - Directeur am 27. Okt. 2021
Merci pour votre retour. Excellente journée à vous.

6/10 – Okay

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Teure Getränke
Menü-Auswahl sehr bescheiden, Qualität mässig. Preise top, eine Stange Bier 2.5 dl kostet 8 Franken😞😞
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Lars

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundlicher Service und allgemein sehr schönes Hotel. Das Frühstück war ebenfalls sehr lecker und es hatte an nichts gefehlt. Parken ist relativ teuer mit 45€ pro Nacht extra (Parkservice). Ansonsten sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 31. Aug. 2021
Thank your for your nice comment that we take a good note. Have an excellent day.

8/10 – Gut

Philip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage
Frühstücksbüffet mangelhaft, sonst alles bestens, Parkplatz sehr teuer
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Hubert Viard - Director am 25. Aug. 2021
Thank you for your note and we hope to see you again. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Interessantes und sauberes Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 31. Juli 2021
Dear Madam, Dear Sir, Thank you very much on behalf on the N'vY team for this nice comment. We hope you have enjoyed your stay and will be back for a new experience. Have a great day. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Unterkunft, aber zu wenig Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Hubert Viard - Director am 29. Juli 2021
Dear Madam, Dear Sir, We thank you very much for your this very good grade you are giving us following your last stay with us and sincerely hope we will the opportunity to welcome you again in the future. We surely remain at your entire disposal and wish you a nice day. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Mueller

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Hubert Viard - Directeur am 16. Juli 2021
Dear Madam, Dear Sir, We thank you very much for your this amazing grade you are giving us following your last stay with us and sincerely hope we will the opportunity to welcome you again in the future. We surely remain at your entire disposal and wish you a nice day. Kind regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr modernes, schick eingerichtetes Hotel mit viel Platz im Eingangsbereich und der Bar/Restaurant. Zudem ist es fussläufig vom Bahnhof zu erreichen und liegt in einer interessanten Gegend mit vielen verschiedenen Restaurants und Bars. Die Zimmer sind geräumig und modern. Leider hat weder das TV funktioniert noch die Regendusche, das erstere konnte auch nicht behoben werden. Zudem sind die Zimmer relativ hellhörig, man hört sowohl Zimmernachbarn als auch Geräusche von aussen reletiv gut. Ausserdem gab es noch einen Phillips Button zum Einstellen der Ambientebeleuchting, der aber selber die ganze Nacht geleuchtet hat. Das ist sehr stärend und konnte nur durch ein Abdecken behoben werden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Hubert Viard - Director am 13. Juli 2021
Dear Madam, Dear Sir, We would like to thank you very much for your last comment following your stay with us. We are happy to read you have a nice time overall. However, we surely take in great consideration the few negative aspects which you encountered and which made your journey less comfortable. We completely understand your feeling and will definitely try to improve on those points. We wish you a lovely day. Kind regards, Hubert Viard Director

10/10 – Hervorragend

Laurence

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Hubert Viard - Directeur am 12. Juli 2021
Chère Madame, Cher Monsieur, Nous vous remercions infiniment pour votre retour au sujet de votre dernier séjour. Nous sommes heureux de constater, grâce à votre note, que votre séjour se soit bien déroulé. Nous vous souhaitons une belle journée et au plaisir de vous recevoir à nouveau,

8/10 – Gut

Manon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider wenig Personal...Check in an der Bar.... Die lange ist mitten im Rotlicht viertel Nichts für Familien!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 23. Juni 2021
Dear Madam, We thank you very much for taking some of your time to leave your opinion following your stay with us. We wished you could have had a better stay with your family and hope we can have the chance to welcome you again in the future in better conditions. We surely remain at your entire disposal and wish you an excellent day.

8/10 – Gut

Manon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel ist super jung frisch , Für jüngeres Publikum
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Hubert Viard - Director am 22. Juni 2021
Dear Madam, We thank you very much for your feedback and hope you enjoyed your stay with us. We remain at your entire disposal for any further request and wish you an excellent day.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles toll-die Lage sehr central, das Personal super freundlich, das Zimmer sauber und modern, das Interieur des Hotels sehr modern, gemütlich und elegant! Für die kurze Aufenthalt in Genf das Hotel ist perfekt geegnet!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 4. Juni 2021
Dear Madam, Dear Sir, It was a great pleasure to welcome you to our property and we hope you had the best time ever. We thank you for taking some of your free time to leave such a nice comment. We wish you a great day. Kind regards,

8/10 – Gut

Natalie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 4. Juni 2021
Dear Madam, We all thank you for this very good grade you have left regarding your stay at our N'vY hotel. It was a pleasure to welcome you and we hope we will have the opportunity to see you again. We wish you a lovely day. Best wishes,

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Enttäuschend
Beim Frühstück gabs kein Brot nur kleine Gipfeli. Keine Eier und auch sonst fast nichts. Sehr enttäuschend. Parklatz gibts nicht. Man muss einen in der blauen Zone suchen. War alles besetzt. Unter der Woche max. 1.5h. Was nachher mit dem Auto macht keine Ahnung…
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 25. Mai 2021
Dear Sir, We would like to thank you very much for sharing your feedback following your last stay with us. We feel very sorry you did not enjoy it as much as we would have liked. We take good note of your comments and hope we will have the opportunity to welcome you again in better conditions. We remain at your entire disposal. We wish you an excellent day. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mesut

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 16. Mai 2021
Chère Madame, cher Monsieur, Un grand merci à vous pour votre avis concernant votre dernier séjour au sein de notre hôtel N'vY. Nous sommes ravis que vous ayez passé un excellent séjour parmi nous et serions vraiment heureux de vous accueillir à nouveau dans le futur. Nous vous souhaitons une belle soirée. Au plaisir

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Constance am 16. Mai 2021
Dear Madam, Dear Sir, We would like to thank you very much for your kind feedback and hope you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you again. Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 14. Mai 2021
Dear Madam, Dear Sir, We thank you very much for this very nice grade and hope your stay fulfilled your expectations. We wish you a great day. Kind regards.

2/10 – Ungenügend

Sven

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vorsicht beim buchen
Ich kann nur negativ bewerten, denn das Hotel war geschlossen. Ich habe über Hotels.com gebucht und bezahlt, aber ich stand vor geschlossenen Türen. Angeblich hat mir das Hotel eine Mail gesendet, ich solle mich beim Partnerhotel melden. Erhalten habe ich keine Nachricht. Sehr ärgerlich, das die Bahnfahrt von Zürich nach Genf auch über 150 Franken gekostet hat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Hubert Viard, Directeur am 22. Jan. 2021
Dear Mr Krombholz Sven, We thank you for your feedback, which we completely understand. Indeed, for strict sanitary reasons, our Hotel N'vY cannot reopen its doors. The decision which has been taken is to relocate all our guests to our sister hotel *Royal Hotel" with the same conditions, located only a few minute walk to our property. We surely remain at your entire disposal for any further request and we hope to welcome you for your futur stay. We wish you a great day. Hubert Viard Hotel Director

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Marie Lesage am 11. Aug. 2020
Cher Client, Je vous remercie d'avoir pris le temps de noter l'hôtel Royal. Afin d'améliorer nos services, n'hésitez pas à revenir vers nous afin de préciser votre déception. Je reste naturellement à votre entière disposition pour tout complément d'information. En vous souhaitant une excellente soirée. Bien à vous

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 3. Aug. 2020
Dear Madam, Dear Sir, We would like to thank you very much for your review and hope you had a pleasant stay in our MANOTEL group. We surely remain at your entire disposal for any further request and wish you an excellent evening.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 26. Feb. 2020
Dear Madam, Dear Sir, We would like to thank you very much for your comment. We appreciate your feedback ! We're looking forward to welcome you again for your next trip im Geneva. Best regards

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hubert Viard Hotel Director am 15. Feb. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Have an excellente day.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Liked everything!
Cool experience! I was upgraded to superior room from standard and liked it much! Very clean, Nespresso coffee machine, Etro cosmetics, comfortable bed... Actually, everything you need. I liked stylish interior. Had cool dinner&drinks at the bar (late evening). Prices are fair (for Geneva) plus you get 15% discount voucher at check in. Location is cool too, really close to the lake. I have nothing to complain! Yeah.. Hair dryer could be stronger, that was:)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Hubert Viard Hotel Director am 8. Feb. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Have an excellente day.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Moderne, pratique, sympathique
Le personnel est très aimable. On vous accorde une heure de plus pour le check out, on respecte votre désir d ne pas être dérangé quand vous voulez faire la grasse matinée, etc. L’hôtel est situé à deux arrêts de tram de la gare principale, pas loin du lac dans une zone tranquille, il est tout neuf et de tout confort. J’y retournerai très certainement.
Un flair ‘aventure dans le lobby.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tout parfait. Rafraîchissant d'avoir un hôtel moderne à Genève. Seul bémol: pour un hôtel de cette catégorie le minibar dans la chambre devrait être rempli à la place d'une simple bouteille d'eau au frigo. ABE
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Kathrin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 6. Dez. 2019
Dear Madam, Thank you for your return and this note. We hope to see you again in our hotel N'vY. We stay at your entire disposal. Best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zu wenig Klopapier, sehr laute umgebung. Wc sehr eigenartig da es schwarz war.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hubert Viard - Hotel Director am 29. Sept. 2019
Dear Madam, Dear Sir, We thank you very much for leaving your review regarding your last reservation at the N'vY hotel! We feel very sorry your experience among us did not fulfill all of your expectations. We certainly take in great consideration these few aspects you disliked and will inform our concerned managers about it. We will surely remain at your entire disposal if you need and wish you a great day. Sincerely,