Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Greenleaf Hotel Gensan

4 out of 5
Greenleaf Hotel Gensan
San Miguel St. cor. J. Catolico St, General Santos

Bewertungen

8,8

Hervorragend

50 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Feisan am 25. Juni 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Feisan am 25. Juni 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Auch diesmal war es prima.
Wir waren jetzt zum 3. Mal dort und sind sehr zufrieden. Das Hotel holt seine Gäste kostenlos vom Flughafen ab (und bringt sie auch passend wieder hin). Alles sauber, freundlich, zuvorkommend. Tolles Frühstück. Die Preise im Restaurant und in der Bar sind sehr zivil. Direkt gegenüber liegt die SM-Mall. Wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Feisan am 3. Mai 2019
Magandang Gensan! Vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns! Es ist uns eine Freude, unseren Gästen zu dienen. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen!

10/10 – Hervorragend

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice design hotel
The isolation wasn't that great. When there was somebody noisy in the floor or in the neighbour room, I could hear that in my room. But everything else was great, very nice decoration, very clean, very comfortable and welcoming staff

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir kommen gerne wieder!
Greenleaf sei das beste Hotel am Ort, wurde uns von Einheimischen bestätigt. Es ist unser 2. Besuch dort gewesen, alle an der Rezeption waren kompetent und zuvorkommend. Es ist ein gutes Stadthotel, hat einen Pool (und einen Sportraum) und ein Restaurant, sogar eine Bar. Viele Räumlichkeiten für Feiern und Kongresse gibt es auch. Es ist aber ganz ruhig. Direkt gegenüber ist eine große SM-Mall. Es gibt eine Tiefgarage, wo unsere Besucher parken konnten. Das Frühstücksbüffet ist gut - es gibt - für den europäischen Gaumen - Brötchen und Gebäck, Salat, Säfte und Obst, sowie Warmes von Suppe bis Kartoffelbrei, Reis und Fisch und Fleisch. Es war alles lecker, was ich probiert habe. Abendessen gibt es A la Carte, zu zivilen Preisen. Es hat uns wieder gut gefallen. Die Kellner sind bemüht.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles ok.... kleine Verbesserungen möglich
kleine Mängel sind die laute Lüftung und die schwankenden Temperaturen in der Dusche Bett ist gut es gibt Wasser soviel man möchte das Personal ist sehr hilfsbereit alles ok

10/10 – Hervorragend

Horst, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel gegenüber der Mall
Mein Aufenthalt war perfekt. Nur Expedia hat mir nicht die zugesagten Payback-Punkte gutgeschrieben!

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

tatsuya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
感謝!ありがとうございました。
最高のホスピタリティでした。 とにかく、困った時の対応が素早くかつ正確に汲み取って頂き感謝です。ホテルの設備や清潔さはもちろん良いですが、それを以上にスタッフ皆さんのおもてなし精神が素晴らしいホテルでした。
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
classy hotel
friendly and hospitable staff great pool location - near resto where breakfast is served big rooms walking distance from SM classy
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mphatso, olathe

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rose am 7. Nov. 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Rose am 7. Juli 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

8/10 – Gut

Craig

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked: comfortable bed, working A/C, nice size room, good breakfast buffet, friendly staff, airport shuttle I didn't like: that I had to ask for an iron, very loud disruptive party next door to me that kept me awake for several hours!, that I requested 2 bottles of water from the front desk...and never received them, that the fitness room was so limited.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Rose am 16. Mai 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Our sincere apologies for the inconvenience you had experienced during your stay. Rest assured that your comments will be noted and actions will be taken. Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Gerardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel experience
Excellent service and amenities!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Rose am 19. Apr. 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

2/10 – Ungenügend

Daryl

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the worse service, at the airport they told me the tickets i paid for on expedia is canceled and made me buy new tickets. I want my money back from expedia
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Rose am 9. März 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Our sincere apologies for the inconvenience you had experienced during your stay. Rest assured that your comments will be noted and actions will be taken. Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Roger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I feel that it was the nicest place in general Santos of the four I stayed was by far the nicest most comfortable quiet we will be staying there again would recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Rose am 22. Feb. 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Luigi

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tutto ben organizzato. Camere spaziose e pulite.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von rose am 14. Feb. 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Well worth the value, top of the line service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Rose am 14. Jan. 2023
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. We appreciate your kind words. Looking forward to be of service with you again. Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Merlyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von ROSE am 8. Nov. 2022
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Our sincere apologies for the inconvenience you had experienced during your stay. Rest assured that your comments will be noted and actions will be taken. Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

EINSTEIN

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Free shuttle to and from ariport Courteous and helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Rose am 11. Juni 2022
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Rieza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to shopping great location. Hotel is well maintained. Staff is awesome. Breakfast buffet included all food was delicious. They offer airport transfer. Have stayed here several times will continue in the future.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ROSE am 30. März 2022
Dear Ms. Rieza, Magandang Gensan! Thank you for staying with us at Greenleaf Hotel. Thank you for your positive feedback. It is our pleasure to serve you. Looking forward to be of service with you again! Thank you, Rose

6/10 – Okay

gary

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
The property had been in covid lockdown, until about a month ago according to the staff, so maintenance in our room was poor. The carpet was dirty and the room had a bad mildew smell. We toughed it out because we were not in the room but to sleep. Overall the appearance and atmosphere, the location and service is great! I was pleased with the dining, good food and friendly staff! Would come here again as this is one of the finer hotels in the area.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von ROSE am 30. März 2022
Dear Ms. Rieza, Magandang Gensan! Thank you for staying with us at Greenleaf Hotel. Thank you for your feedback, this will be discussed by our management together with our Housekeeping Department. Rest assured that we will continue to enhance and maintain the hotel. It is our pleasure to serve you. Looking forward to be of service with you again! Thank you, Rose

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

cristine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Feisan am 3. März 2020
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Nilda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
excellent breakfast and service. Highly recommended!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Feisan am 29. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff was very courteous, professional and the room I stayed in was impeccable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Feisan am 29. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Feisan am 26. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

6/10 – Okay

Jake, Gensan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My wife and I have stayed at this hotel a few times. The first time it was excellent and each time after that has been less so. The first time we stayed there we were able to book a King Suite. Never again has that been available. I contacted them as to why only the Deluxe room and the Executive twin rooms were the only ones that are ever available. It turns out that of the 6 rooms they have, they only have 4 of the really good rooms in all of the hotel! The hotel describes itself as a "4 Star Luxury Hotel", yet only 4 rooms of the 111 rooms at this hotel are really luxury rooms. They said if I wish to book one of the really good rooms I would have to contact them directly way in advance to see if any are available. Keep in mind the prices of ALL them rooms are definitely "luxury" prices! This last stay, the "secure internet" did not work, no matter how many times I called and got a new password. So no "secure" business could be conducted via my laptop. The "free" internet did work, and the speed was pretty fast (about 12-14 Mbps). So I could browse the internet and watch my programs. The in-room menu is somewhat limited but the food is good, provided they have what you want. As is ALWAYS the case, I always choose something they say the don't have, and this time was no different. In their defense, this has happened to me in just about every restaurant I have ever eaten at in all of the Philippines. Their breakfast buffet is always great. For the price, it could be better!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Isagani

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Feisan am 1. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

8/10 – Gut

Alex

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Feisan am 14. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Feisan am 23. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Visiting family
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Feisan am 29. Mai 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

8/10 – Gut

Nelson

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Feisan am 15. Mai 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

6/10 – Okay

Curtis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Run down hotel, over- rated, & over priced.
This property is in desperate to immediate refurbishment and repairs for once WAS. a fine hotel. This includes stained carpets in our room , rusting bathroom fixtures , a broken hot tub ( stayed there a year ago it was “broken”, broken stairs in the pool with wood fixtures on the sides missing and totem off. The gym has machines not working. Unfortunately this hotel is completely being not properly maintained . The service has also taken a turn for the worse, the pool attendants were border line rude and outright careless , no smiles , not helpful. The young man at the front desk shrugged his shoulders and turned his back on me when I asked a simple question. We ordered white wine cocktail before going out and it was warm, still appeared on the bill at checking out ( even after making a complaint about it )...?...poor service by the guest manager..Overall a disappointment..
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The location was perfect because it is just across a mall. The room is not clean. there's an underwear tag you can find under the curtains by the windows, broken mirrors and thick dust on the sides of the bed. Infact i got sick because of the allergy.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Feisan am 21. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Feisan am 21. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve you. Looking forward of seeing you again! Thank you and best regards, Reservations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great breakfast and location from shopping and eating places
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Feisan am 4. Apr. 2019
Magandang Gensan! Thank you for staying with us! It's our pleasure to serve our guests. Looking forward of seeing you again!

8/10 – Gut

Kazuhiro

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
SMが近い
最初からエアコンが効かないなどの不都合がありました。 それ以外は、快適に過ごせました。 あと、目の前にSMがあるのが良いです。
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Björn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Mark Allan N

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

RODERICK

Gut: Personal & Service
Average hotel not 4 stars!!!
Stay is average. It doesn’t feel like a 4 star hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

rayfromcorpus, Corpus Christi

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel. Definitely the best in General Santos City. Needs a little updating, especially the carpet. But overall, very nice. Staff was very very friendly and helpful. Appeared very clean and good location, right next to the SM mall.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not the cheapest hotel but very nice if you wish to spend the extra money
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Greg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel
Wonderful hotel, decent food not great but amazing shower and bathroom etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018