2 Außenpools

Bewertungen von Westgate Smoky Mountain Resort & Water Park

4 out of 5

Bewertungen

8,2

Sehr gut

561 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
182 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
115 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
75 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
68 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful accommodations with easy access to both Pigeon Forge and Gatlinburg.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Mike

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The cabin has a leaking shower doors and no bath towels at all, next door guests smoked weeds all the time and we had to breathe that crab until we called the security. The view wasn’t good as promised and we encountered bears twice. The staff were responsive and addressed our issues however they shouldn’t make this cabin available for rent in this condition.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Carlos huesca

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurant mal servicio parqueadero insufficiente
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Hussein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
10/10
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Diego

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The place was to loudly, people talking in the corridor at very late night, They make us waste our morning trying to sell the property to us, plus the manager was very rude. Won’t coming back again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jaqueline

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Gregory

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice, clean, fairly new, and convient property. We arrived in the afternoon, so i assume they werent as staffed as they would be peak hours. The lodge staff member helping the family ahead of us was awesome and gave a wealth of knowlege about the area and resort. Thankfully i listened to their group as i waited over 15mins in line that was only us and them until our staff member came and assisted us. She gave us nothing for info and really had short answers for our queations like she was ready to go home or an inconvenience. Property is nice but i dont think the web sites convey enough how big the property is. There must be 100 condos on this small side of a hill with each having 6-12 units in them. Parking is pleantiful but every space fills by evening. I also would have liked to have been able to pick or have an option of where our accommodations were. There are buildings to stay at the base of the hill - and there are places to stay at the top that have great views! Ours was by the road and noisy most of the night. I will warn it is a STEEP drive up and be sure you have good breaks to drive down. 3 pools besides the waterpark all of which are quite small. House was nice and clean and lovley bedding and wonderful big heavy pillows! BIGGEST surprise was the added $30 night resort fee. It is at the bottom of expedia mentioned when i went back but you might miss that. I asked whats it for, staff saidforselfparkingREALLY
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Micaela, Waukesha

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Phyllis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I give Westgate a 10/10! My family and I enjoyed our stay at this property. The staff was friendly, the food was delicious, and the local attractions were fun. Our age range was 12 to 65. There was something for everyone.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice resort between pigeon forge and gatlinburg. Across the street from the visitors center. Nice pools, mini golf. Only thing that is weird is you have to pay for the water park at the same rate someone off the street has to pay.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Kanisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay was okay , the staff didn’t really know a lot of answers to my question but overall it was okay. But I will say the family style breakfast was the best breakfast I had in a while .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Westgate Social Media Support am 30. Apr. 2024
We're glad to hear that you enjoyed the family-style breakfast during your stay, Kanisha. While we regret any inconvenience you experienced with staff knowledge, we appreciate your feedback. Your comments will be shared with our team as we strive to improve our service and guest experience. We hope to welcome you back for another stay in the future.Kind Regards, Social Media Support

2/10 – Ungenügend

Derek

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Westgate Social Media Support am 30. Apr. 2024
We're sorry to hear about your experience, Derek. Your feedback is important to us, and we apologize for any issues you encountered during your stay. We appreciate the opportunity to improve and hope to have the chance to exceed your expectations in the future.Kind Regards, Social Media Support

6/10 – Okay

Rian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
M
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Westgate Social Media Support am 30. Apr. 2024
We appreciate your feedback, Rian. We're glad to hear that you had an overall satisfactory experience during your stay at the Westgate Smoky Mountain Resort & Water Park. Your rating will be shared with our team as we continually strive to improve our guest experience. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future.Kind Regards, Social Media Support

10/10 – Hervorragend

Georgena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Nitia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the cabin style rooms.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Kristen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We had two rooms for this property, one at the bottom of the mountain, and the other one at the top of the mountain the one at the top of the mountain, the room was buried, pretty clean, except for the phone had sticky stuff all over it. When we first got to the property, we had dinner reservations that we had to cancel because the main entry door into our cabin would not lock, so we had to wait for maintenance to come fix the lock then later that evening, the smoke/carbon monoxide detector was going off in the middle of the night. Had to go wait in our truck for an hour and a half while they fixed it the very next night at 3 AM it goes off again. Had to wait an additional 45 minutes for maintenance to come and pull the smoke detectors off the wall. The unit that we had at the bottom of the mountain was very noisy. Could hear everything in the rooms around us. We had a water leak in our room from the upstairs unit. Our room smells very musty and mildew. It’s dark like a cave with one window, looking at the playground parking lot . When I called to see if we could move to a different room due to the noise in the smell, that was not an option and was told as far as the noise goes just call security every time there’s a noise complaint this whole stay has been very frustrating. Not relax , and there’s been no accommodation for all the issues we’ve had. I would’ve been better off staying at a hotel.
Antwort von Westgate Social Media Support am 30. Apr. 2024
We're truly sorry to hear about your disappointing experience, Kristen. Your feedback is concerning, and we apologize for the inconvenience and frustration you encountered during your stay. We understand the importance of a seamless and enjoyable experience for our guests, and we regret if this was not reflected during your visit. Your comments will be shared with our team for review and improvement. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a more positive experience in the future.Kind Regards, Social Media Support

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Jose

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Its on the mountain and in the middle of 2 great towns.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Efrain

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy hermoso ese sona el parque de agua muy bueno
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice resort
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cody

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Tasha

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Parking was not good need more shuttle buses or perhaps a train to help with this.. they need to change the rug in the rooms very unclean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Westgate Social Media Support am 30. Apr. 2024
We appreciate your feedback, Tasha. We apologize for any inconvenience you experienced with parking and the condition of the rugs in the rooms. Your comments will be shared with our team for review and improvement. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience in the future.Kind Regards, Social Media Support

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Marie

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Shirley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Cole

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mercedes

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Fernando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful family trip for a bday. We Were all comfortable and enjoyed the property! We will definitely return to make more memories.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was great
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sloane

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

jade

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

diamond

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family and enjoyed staying at Westgate
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Aisha

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best experience ever
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Casey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent resort to stay at! Everyone was friendly, and other guests were quiet at night! Definitely 10/10
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lori

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very nice. The only thing was some of the staff seemed not knowledgeable at the desk or server at the restaurant. I guess since it’s off season new employees and the water park was closed for renovations.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful!
It was wonderful. The drive to some of the rooms can be scary cause it truly is on top of a mountain but it is so worth it! It was absolutely gorgeous and they always have activities going on.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sonia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Social Media Support am 12. Feb. 2024
Hi Sonia, We are beyond delighted to see you gave us a 5-star rating. We can't wait to welcome you back to the Westgate Smoky Mountain Resort and Waterpark!Best Wishes,Social Media Support

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is amazing! Location is beautiful!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Social Media Support am 7. Feb. 2024
Hi Julie, Thank you for your feedback. We are very happy to see that you had a phenomenal visit to our property. We truly look forward to our next opportunity to welcome you and your family to the Westgate Smoky Mountain Resort & Water Park.Best Wishes,Social Media Support

10/10 – Hervorragend

Salome

Gut: Ausstattung
We were dissatisfied the water park was not working and the site did not mention anything
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Social Media Support am 7. Feb. 2024
Hi Salome, We're delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay at our property. Your satisfaction is our top priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic visit!Best Wishes,Social Media Support

8/10 – Gut

Gustavo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff is ok but in my room the outside balcony is a hole in the roof
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Social Media Support am 7. Feb. 2024
Hi Gustavo, Thank you for your feedback! Candid comments like yours allow us to improve our resort for future stays. We hope to welcome you back to the Westgate Smoky Mountain Resort & Water Park soon.Best Wishes,Social Media Support

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Social Media Support am 7. Feb. 2024
Hi Mark, Thank you for sharing your positive experience with us! We're thrilled that you enjoyed your time at our resort, and we can't wait to have the pleasure of hosting you again soon.Best Wishes,Social Media Support

2/10 – Ungenügend

amy

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kasey

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Social Media Support am 7. Feb. 2024
Hi Kasey, We sincerely appreciate you taking the time to rate your experience with us, and we are glad it was fantastic! We hope to see you again soon at the Westgate Smoky Mountain Resort & Water Park.Best Wishes,Social Media Support

4/10 – Schlecht

Shawn

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Cristell

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena experiencia todo estaba excelente me encantó
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Social Media Support am 7. Feb. 2024
Hi Cristell, We're so grateful for your kind words about your experience at our resort! It's wonderful to hear that you had a fantastic stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best Wishes,Social Media Support