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Bewertungen von Days Inn by Wyndham Gallup

2 out of 5
Days Inn by Wyndham Gallup
1603 W. Hwy 66, Gallup, NM

Bewertungen

5,8
91 von insgesamt 690 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
140 von insgesamt 690 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
195 von insgesamt 690 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
135 von insgesamt 690 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
129 von insgesamt 690 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

5,4/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andreas, Nidderau

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
günstige Unterkunft an der Historic Route 66 mit einfachem Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Gilda am 10. Sept. 2018
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Auf dem Weg zum Monument Valley
Sehr laut direkt neben der Bahnstrecke gelegen. Kein Frühstück, nur Donuts :-(

6/10 – Okay

Christian Wilhelm

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Für die durchreise i.o.
Das hotel liegt am rande der stadt, wo eigentlich alle günstigen hotels liegen. Die zimmer waren gross und sauber. Die türen klemmten wohl in allen zimmern ein wenig, so wusste mann immer wenn jemand kommt oder geht, ein bisschen stöhrend wenn man schlafen will. Das frühstück war wie immer nichts besonderes, aber der preislage nach i. O. . Für die durchreise ist das hotel gut.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zwischenstopp
Hotel war etwas heruntergekommen aber das Personal war sehr freundlich und hilfbereit. Lage ist für eine Familie nicht sehr optimal.

10/10 – Hervorragend

Krestin

Gut: Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable, safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Dustin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Inside really nice, outside felt like we were gonna get robbed by all the people who i don't think belonged on the property
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Catalina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
More than half of the rooms were red-tagged as unsafe.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ross

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Victoria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Okay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Scot

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely horrible, dirty and unsafe location. Half the lights didnt work, there was no bedding aside from a sheet. The smoke detector kept going off because it needed new batteries but the manager did not understand enough English to help fix it. Dont stay here
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Shirley

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Jamie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I can say that our room was clean but outside was very shady. Many closed down hotels and restaurants as well as many feral cats toamimg the property. Slept with one eye open.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GB am 9. Feb. 2024
Thank you for your feedback. I apologize for any inconvenience that may have caused you with your stay and did not meet your expectations. We already called the Gallup Animal Shelter and we are on the waitlist. Those cats are

10/10 – Hervorragend

sheila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Older property, but very clean inside. Staff very friendly and informative. Thanks.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GB am 28. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback. I do appreciated you doing business with us. Hoping to see you soon on your future stay.Have a great day.

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von GB am 6. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback.We appreciate you doing business with us.Have a wonderful day.

4/10 – Schlecht

jeremy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von GB am 6. Jan. 2024
Thank you for staying with us and your review. Please let us know how we can improve our services to you.Have a great day.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von GB am 17. Dez. 2023
Thank you for staying with us. Hoping to see you soon in your future srays.Have a wonderful day and Happy Holidays.

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and be professional staff. Easy deposit and efficient processing. Even had an amazingly fast late check in
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von GB am 1. Dez. 2023
Thank you for your kind feedback. Hoping to see you soon in your future stay.Have a great day.

8/10 – Gut

Olivia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was ok
It was ok I like the fact that it had a microwave and fridge coming from California a lot of hotels don’t have that. The clerk mentioned that we better keep the room clean I thought that was a bit weird. Aside from that I had a nice time for what I paid.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von GB am 1. Dez. 2023
Thank you for your kind feedback. Hoping to see you soon in your future stay.Have a wonderful day.

2/10 – Ungenügend

Trista

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von GB am 1. Dez. 2023
Thank you for your feedback. Please let me know what issue that you experience with your stay so that we can improve our services to you.Have a great day.

8/10 – Gut

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von GB am 1. Dez. 2023
Thank you for your feedback. Hoping to see you soon in your future stay.Have a wonderful day.

2/10 – Ungenügend

RICHARD

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Night before eclipse.
We had a reservation that was not honored. Unfortunately for me and my family with kids there were no tooms available anywhere within a 5 hrs drive. We were forced to sleep in our vehicle in 30°weather the night before the eclipse.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von GB am 21. Okt. 2023
I apologize for your inconvenience that may have caused you with your reservation. Unfortunately, the reservation still coming in even I already closed my system distribution. I got charged 101.85 from expedia for your hotel relocation. I dont understand why you are sleeping in your car. I lost money from your reservation but we took the responsibility to pay for the relocation. Thank you and have a great day.

2/10 – Ungenügend

Pamela

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Back stairs to second floor should be condemned. Wood was warped splintered and old !! Old disgusting carpet. Needs major repairs. Wouldn’t even give one star.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von GB am 21. Okt. 2023
Thank you for your feeedback. I apologize for your inconvenience. We are in the process of renovating the rooms and the property sorroundings.Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

River

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Based on the motel's photos showing an inviting full pool, I booked a 3 day stay in August. On arriving, it appeared that the pool had been covered and closed for the entire season-- or maybe years. What could be seen from the fence looked completely deteriorated. Most of the motel is closed (condemned? about to be torn down?) and only a small section of the motel had a few guests crowded into it-- the parking lot was very deteriorated, like gravel, and it was difficult to park. The room itself was aging/average at best; and the door was almost impossible to open (had to have another guest help me, twice, and they had the same problem). Refrigerator made loud noises all night. Worst of all, I asked that evening if I could cancel my other 2 nights, they said sure, just do it at check out in the morning. At 7 a.m. I checked out, was told I'd have to email the manager to request a refund. The refund was denied, said it was in the (presumable fine print) in the Orbitz booking. Also tried to get refunded the last 2 nights through Orbitz, a process that took 2 months, and was again denied. Turns out one could only cancel a day BEFORE arriving. Buyer beware! Based on this unpleasant experience I've completely lost faith in Orbitz and will not use them again.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von GB am 21. Okt. 2023
Thank you for your feedback.I apologize for your inconvenience that may have caused you with your stay and did not meet your expectations. Our pool is closed due to manpower shortage. The other building is closed due due one of our guest hit the post and created more cracks on all the posts. We are working very hard to find a structural engineer to come in Gallup so that we can start the repair. We are in the process for renovation of the property.Thank you for staying with us and have a wonderful day

2/10 – Ungenügend

Amber

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von GB am 21. Okt. 2023
I am saddened to hear that you are not satisfied with your stay. Please let us know what is your concern so that we can resolve your issue.Thanl you for staying with us. Have a great day.

6/10 – Okay

Patrick

Ok for price. Property needs retrofit.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von GB am 20. Sept. 2023
Thank you for your feedback and your kind consideration. We are in the process of property full renovation and update all the rooms.Have a blessed day.

10/10 – Hervorragend

Keita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルの建物自体に古さはありましたが、 泊まる分には何も問題無かったです!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von GB am 12. Sept. 2023
Thank you for staying with us. Hoping to see you again in your future stays.Have a wonderful day

8/10 – Gut

Riley

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old and run down. Parking lot was broken up and mostly dirt
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von GB am 12. Sept. 2023
Thank you for staying with us. Hoping to see you again in your future stays. We are on the process to renovate all the rooms and parking.Have a great day.

6/10 – Okay

sardi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von GB am 12. Sept. 2023
Thank you for staying with us. Hoping to see you again in your future stays.Have a wonderful day.

4/10 – Schlecht

Natsha

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von GB am 12. Sept. 2023
Thank you for staying with us. Hoping to see you again in your future stays.Have a great day.

8/10 – Gut

Bridget

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Steve

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Even for the price this property is a disgrace.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Pam

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room was so stripped down that they must be afraid of theft!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

6/10 – Okay

Jim

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

William D.

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Antonietta

Mit dem Partner gereist
Needs some love. It's old and bet up building and they need to get there pool going again
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Jacquelyn

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von GB am 1. Dez. 2023
Thank you for your feedback. Please let me know what issue did you experience with your stay so that we can improve our services to you.Have a great day.

2/10 – Ungenügend

kathyroma, Ardmore

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property did not have any rooms available or a an elevator I have requested my refund

10/10 – Hervorragend

Abbey

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

4/10 – Schlecht

Rudi

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff placed us on the very backside of the property which was dark (no lighting in the parking lot area) and therefore made me uncomfortable to leave me car parked out there. I was up all night checking on my car. Not to mention every drunk throwing a party there was placed in the same area. If I want concerned about my car, I sure would not have slept regardless due to all the noise. Well not stay here again.

8/10 – Gut

Oscar

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

6/10 – Okay

Gilbertina

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
it was okay, they had put me in an area where there were yellow cation tape, made it unsafe. i would have liked it somewhere in open area. Did not know about security deposit until i got to motel that day after 6pm. room was cold.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

2/10 – Ungenügend

Karla

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estaba muy sucio y la regadera no tenia suficiente agua y el lavamanos estaba tapado
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Rebecca

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wyndham is now ghetto
Wyndham just slapping their name on anything these days. This hotel was dirty upon arrival. The staff refused to clean the room during the week due to ‘Covid’ ridiculous excuse and the breakfast was gross. Very disappointed
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Roulette Stay
It was noisy from the trains going by throughout the night. The beds were very well worn & squeaky, mattresses was uncomfortable. A leaky bathroom faucet, no worries about a drought ,bathroom door doesn't not shut at all, gaps around the main entry doorway. Dangerously overhang has a visible crack waiting to dislodge over Rm 101 someday and yellow caution tape on the otherside of Rm 112 & above.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Sarah-Jo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel okay but neighboring was sketchy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Twila

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was cold, not temp but no decore. The shower curtain is falling.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022