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156 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
156
150 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
150
161 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
161
104 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
104
136 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
136
6,6/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
6,2/10
Ausstattung
6,2/10
Zustand der Unterkunft
7,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
31. Juli 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Dusche spendet kaum Wasser und veraltet.
Toilettensitz teilweise beschädigt.
Keine Papiertücher.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
6/10 – Okay
Harald
18. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
saubere Anlage
sauber Anlage, von der Hauptstrasse leicht erreichbar, ruhig.
Ein paar Läden und cafes sind relativ nahe.
Harald
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
6/10 – Okay
Andreas
12. Juni 2017
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Naja, für Kurzaufenthalt zu ertragen
Sehr schlechtes WLAN, tagsüber geht so. Abends ständig abbruch. Morgen ab 5Uhr bereits Personen draußen zu hören, da sehr helhörig.
Andreas
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2017
6/10 – Okay
Michael
26. Juli 2016
Gut: Personal & Service
Michael
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
6. März 2016
Einfaches Hotel
Ein günstiges einfach eingerichtetes Motel. Nur zu empfehlen wenn ein günstiges Motel gesucht wird. Leider funktionierte die Dusche am ersten Tag nicht , es kam nur kaltes/ lauwarmes Wasser. Mir wurde angeboten das Zimmer zu wechsel oder die Dusche zu reparieren. Weil ich aber gebeten hatte, ein Zimmer mit möglichst guten Internetzugang zu bekommen, habe ich ein Zimmer über der Rezeption bekommen und wollte es nicht wechseln. Die (durchgefürte?) Reperatur hatte nur bedingten Erfolg. Es kam zwar warmes Wasser aber nur mit dem Trick, dass der Duschhebel nahezu ganz auf Kalt gestellt wurde. Es kam dann etwas wenier Wasser aber dafür warm.
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
23. Sept. 2015
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Kurzer Aufenthalt
Verkehr ist sehr laut. Ansonsten war die Anmeldung sehr hilfsbereit um aus einem Raucher ein nicht Raucher Zimmer zu buchen wo schon alles belegt war.
Zum einmal übernachten geht.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Diana
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean and front desk was very friendly totally would recommend this hotel
Diana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Diana,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Francis K, Houston
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and well-maintained
Francis K
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Motel 6 am 18. Apr. 2024
Thank you so much for Sharing your feedback !!!!
10/10 – Hervorragend
Eric
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
They were great! Exactly found roaches crawling around my room and in bed.
Eric
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Eric,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 – Gut
Elsa
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall it’s good just a place to rest your head
Elsa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Elsa, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6
6/10 – Okay
abraham, Newark
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I book a non smoking room and they give me a smoking room as soon as i open the room door i smell smoke and next room they have loud music and smokong weed. All the smoke going to my room and can hear them singing
abraham
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Abraham, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Reyna
Geschäftlich gereist
25. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The bathroom it’s not clean. Need to clean a lot better.
Reyna
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Rahime
22. März 2024
Rahime
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
robert
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
20. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing the the room wasn't cleaned toilet was dirty shower had crumbs and other nasty stuff water was yellow there was bugs on bed and by restroom didn't end up staying we left right away ohh and towels were dirty trash still in the bin bed had stains it's was disgusting I should be getting my money back honestly
robert
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Verónica
Geschäftlich gereist
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verónica
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Motel 6 Team am 14. Feb. 2024
Thank you for your valuable feedback !!!!
10/10 – Hervorragend
Mark
Geschäftlich gereist
22. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was okay but when i got bere wasn’t enough towels for me and my family and the rooms were real small. ut the staff was excellent helping and friendly
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Jan. 2024
Hi Mark,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Bill
18. Jan. 2024
Bill
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Samantha
15. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit
Samantha
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Alicia
13. Nov. 2023
Alicia
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
6/10 – Okay
Deanna
4. Nov. 2023
Deanna
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
2/10 – Ungenügend
Jacqueline
27. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rude employees
Jacqueline
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Richard
Geschäftlich gereist
21. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
New washer and dryers got my laundry done . Cool rooms.
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Okt. 2023
Hi RichardThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Alfonso
Geschäftlich gereist
20. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
Alfonso
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
2/10 – Ungenügend
Jacqueline
16. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This place needs better staff and better housekeepers … DO NOT RECOMMEND
Jacqueline
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 25. Okt. 2023
Hi Jacqueline,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Deshone
11. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Deshone
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Eric, OAKTON
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
9. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This is good / basic place to stay and is right next to 880 and 680 so great location.
Eric
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 18. Sept. 2023
Hi Eric,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Michael
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
3. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. Sept. 2023
Hi Michael,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Kenneth
25. Aug. 2023
Kenneth
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
John
30. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A clean and comfortable room. Good crash pad for a weary traveler.
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von motel 6 am 2. Aug. 2023
Thank you so much for taking time to give your valuable feedback . We hope to see you again soon .
2/10 – Ungenügend
Monshunette
Geschäftlich gereist
5. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I wasn’t offered housekeeping for cleaning my room was invaded while I was there someone came in my room went through my stuff I bought and Burned my $300.00 dollars athletic shoes
Monshunette
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 11. Juli 2023
Hi Monshunette, We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us. Maz K. #Team6
10/10 – Hervorragend
Brian
14. Juni 2023
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von motel 6 am 16. Juni 2023
Thank you for taking time to share your feedback, we really appreciate! and hope to see you again soon
10/10 – Hervorragend
JADESHA
13. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
JADESHA
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management Motel 6 am 13. Juni 2023
Thank you so much for taking time and giving us your valuable feedback Jadesha.
10/10 – Hervorragend
Norman
6. Juni 2023
Norman
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Motel 6 am 13. Juni 2023
Thank you so much for your valuable feedback and we really appreciate you for taking time to share you experience Norman.
10/10 – Hervorragend
Carlos
29. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Hugo
9. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hugo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
Felicia
29. März 2023
Felicia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
2/10 – Ungenügend
Jose
Geschäftlich gereist
21. März 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There was roaches all over the place
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2023
Hi Jose,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Lena
10. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lena
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Nancy Y. am 1. Feb. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Reza
13. Nov. 2022
Reza
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
6/10 – Okay
Richard
26. Okt. 2022
Gut: Personal & Service
I like how fast you can get to your room if you have a reservation. Wish they had a bathtub to soak in but i guess with water shortages its for the best. . The channels on the tv kept losing signal. Couldnt watch Thursday night football. Bummer.
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Richard, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
joshua
Geschäftlich gereist
21. Okt. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cockroaches.. misding blankets
joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Joshua,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Servando c
8. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bad experience , not safe thieves broke my car stole my property
Servando c
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Servando,We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Gloria
11. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gloria
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Gloria,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Lamont
7. Aug. 2022
Lamont
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
8/10 – Gut
Seoyun
5. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Seoyun
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
6/10 – Okay
Diego
Mit dem Partner gereist
14. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The biggest highlight was the the room was clean. The location is nice and not too far from local restaurants.
The room was a little run down and could be maintained better. For example, the shower floor paint was faded and peeling , but it was clean! The caulking around the shower needs replacement, paint chips on surfaces , bedding and curtains had cigarette holes. The lights in the bathroom and vanity flickered for a few seconds before finally turning on.
The room was a non-smoking room but it smelled of old marijuana smoke , not necessarily the properties fault.
The property manager was accommodating. I checked into a room that the AC was not working and she changed us to a new room. The first room also had a lingering cigarette smell.
The property was well maintained but the area or residents surrounding it seemed a little sketchy.
The beds were comfortable and the AC worked great! I would stay again if I needed to.
Diego
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
2/10 – Ungenügend
James
Geschäftlich gereist
12. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disgusting 😂, the first room I was given. Was dirty. They gave me another room next door. No remote, dirty Debris on the floor. I found Roches in the room, I was afraid to bring my laugage in the room. When I checked out the next morning, the manager offered me 33 percent of my next stay 😂. I wouldn't stay there again if you paid me. Great location, poor management!
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Lisa
26. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is hands down the best Motel 6 that I have ever stayed in. Clean, quiet, upgraded furnishings. Nice bathroom, new flooring, nice staff, fast check-in. No riff raff hanging around, safe neighborhood feel. Wish they were all like this.
Lisa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
6/10 – Okay
David, Corte Madera
24. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Cleanliness and staff were good. Clientele not so much but expected due to price. Overall not bad for price.
David
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2022
2/10 – Ungenügend
Pradeep Reddy
Mit der Familie gereist
8. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No proper amenities and bed is also not good. Shower system is not good
Pradeep Reddy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von SG am 17. Mai 2022
Thank you for choosing our location. We greatly appreciate your feedback.