Außenbereich

Bewertungen von Motel 6 Fremont, CA - South

2 out of 5
Motel 6 Fremont, CA - South
46101 Research Ave, Fremont, CA

Bewertungen

6,4
156 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
150 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
161 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
104 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
136 von insgesamt 707 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

6,2/10

Ausstattung

6,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Dusche spendet kaum Wasser und veraltet. Toilettensitz teilweise beschädigt. Keine Papiertücher.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Harald

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
saubere Anlage
sauber Anlage, von der Hauptstrasse leicht erreichbar, ruhig. Ein paar Läden und cafes sind relativ nahe.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Andreas

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Naja, für Kurzaufenthalt zu ertragen
Sehr schlechtes WLAN, tagsüber geht so. Abends ständig abbruch. Morgen ab 5Uhr bereits Personen draußen zu hören, da sehr helhörig.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2017

6/10 – Okay

Michael

Gut: Personal & Service

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Einfaches Hotel
Ein günstiges einfach eingerichtetes Motel. Nur zu empfehlen wenn ein günstiges Motel gesucht wird. Leider funktionierte die Dusche am ersten Tag nicht , es kam nur kaltes/ lauwarmes Wasser. Mir wurde angeboten das Zimmer zu wechsel oder die Dusche zu reparieren. Weil ich aber gebeten hatte, ein Zimmer mit möglichst guten Internetzugang zu bekommen, habe ich ein Zimmer über der Rezeption bekommen und wollte es nicht wechseln. Die (durchgefürte?) Reperatur hatte nur bedingten Erfolg. Es kam zwar warmes Wasser aber nur mit dem Trick, dass der Duschhebel nahezu ganz auf Kalt gestellt wurde. Es kam dann etwas wenier Wasser aber dafür warm.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Kurzer Aufenthalt
Verkehr ist sehr laut. Ansonsten war die Anmeldung sehr hilfsbereit um aus einem Raucher ein nicht Raucher Zimmer zu buchen wo schon alles belegt war. Zum einmal übernachten geht.

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean and front desk was very friendly totally would recommend this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Diana,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Francis K, Houston

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and well-maintained
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Motel 6 am 18. Apr. 2024
Thank you so much for Sharing your feedback !!!!

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
They were great! Exactly found roaches crawling around my room and in bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Eric,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Elsa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall it’s good just a place to rest your head
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Elsa, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

6/10 – Okay

abraham, Newark

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I book a non smoking room and they give me a smoking room as soon as i open the room door i smell smoke and next room they have loud music and smokong weed. All the smoke going to my room and can hear them singing
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Apr. 2024
Hi Abraham, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Reyna

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The bathroom it’s not clean. Need to clean a lot better.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Rahime

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

robert

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing the the room wasn't cleaned toilet was dirty shower had crumbs and other nasty stuff water was yellow there was bugs on bed and by restroom didn't end up staying we left right away ohh and towels were dirty trash still in the bin bed had stains it's was disgusting I should be getting my money back honestly
Antwort von Nancy Y. am 2. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Verónica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Motel 6 Team am 14. Feb. 2024
Thank you for your valuable feedback !!!!

10/10 – Hervorragend

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was okay but when i got bere wasn’t enough towels for me and my family and the rooms were real small. ut the staff was excellent helping and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Jan. 2024
Hi Mark,Ten stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Bill

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Alicia

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Deanna

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Jacqueline

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rude employees
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Nov. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Richard

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
New washer and dryers got my laundry done . Cool rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 30. Okt. 2023
Hi RichardThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Alfonso

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Jacqueline

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This place needs better staff and better housekeepers … DO NOT RECOMMEND
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 25. Okt. 2023
Hi Jacqueline,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Deshone

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Eric, OAKTON

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This is good / basic place to stay and is right next to 880 and 680 so great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 18. Sept. 2023
Hi Eric,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. Sept. 2023
Hi Michael,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Kenneth

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A clean and comfortable room. Good crash pad for a weary traveler.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von motel 6 am 2. Aug. 2023
Thank you so much for taking time to give your valuable feedback . We hope to see you again soon .

2/10 – Ungenügend

Monshunette

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I wasn’t offered housekeeping for cleaning my room was invaded while I was there someone came in my room went through my stuff I bought and Burned my $300.00 dollars athletic shoes
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 11. Juli 2023
Hi Monshunette, We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us. Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von motel 6 am 16. Juni 2023
Thank you for taking time to share your feedback, we really appreciate! and hope to see you again soon

10/10 – Hervorragend

JADESHA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Management Motel 6 am 13. Juni 2023
Thank you so much for taking time and giving us your valuable feedback Jadesha.

10/10 – Hervorragend

Norman

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Motel 6 am 13. Juni 2023
Thank you so much for your valuable feedback and we really appreciate you for taking time to share you experience Norman.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Hugo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Felicia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

Jose

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There was roaches all over the place
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2023
Hi Jose,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Lena

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Nancy Y. am 1. Feb. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Reza

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Richard

Gut: Personal & Service
I like how fast you can get to your room if you have a reservation. Wish they had a bathtub to soak in but i guess with water shortages its for the best. . The channels on the tv kept losing signal. Couldnt watch Thursday night football. Bummer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Richard, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

joshua

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cockroaches.. misding blankets
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Joshua,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Servando c

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bad experience , not safe thieves broke my car stole my property
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Servando,We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Gloria

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 3. Nov. 2022
Hi Gloria,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Lamont

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Seoyun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Diego

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The biggest highlight was the the room was clean. The location is nice and not too far from local restaurants. The room was a little run down and could be maintained better. For example, the shower floor paint was faded and peeling , but it was clean! The caulking around the shower needs replacement, paint chips on surfaces , bedding and curtains had cigarette holes. The lights in the bathroom and vanity flickered for a few seconds before finally turning on. The room was a non-smoking room but it smelled of old marijuana smoke , not necessarily the properties fault. The property manager was accommodating. I checked into a room that the AC was not working and she changed us to a new room. The first room also had a lingering cigarette smell. The property was well maintained but the area or residents surrounding it seemed a little sketchy. The beds were comfortable and the AC worked great! I would stay again if I needed to.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

James

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disgusting 😂, the first room I was given. Was dirty. They gave me another room next door. No remote, dirty Debris on the floor. I found Roches in the room, I was afraid to bring my laugage in the room. When I checked out the next morning, the manager offered me 33 percent of my next stay 😂. I wouldn't stay there again if you paid me. Great location, poor management!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is hands down the best Motel 6 that I have ever stayed in. Clean, quiet, upgraded furnishings. Nice bathroom, new flooring, nice staff, fast check-in. No riff raff hanging around, safe neighborhood feel. Wish they were all like this.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

David, Corte Madera

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Cleanliness and staff were good. Clientele not so much but expected due to price. Overall not bad for price.
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

Pradeep Reddy

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No proper amenities and bed is also not good. Shower system is not good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von SG am 17. Mai 2022
Thank you for choosing our location. We greatly appreciate your feedback.