Außenpool

Bewertungen von Hotel das Cataratas, A Belmond Hotel, Iguassu Falls

5 out of 5
Hotel das Cataratas, A Belmond Hotel, Iguassu Falls
Rodovia Br 469 Km 32, Iguassu National Park, Foz do Iguaçu, PR

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

904 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
73 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dagmar Ilona

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Letícia Busatto am 26. März 2024
Dear Dagmar Ilona,Thank you for your excellent rating! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful experience in the future.Best regards,Letícia BusattoAssistant to the General Manager

10/10 – Hervorragend

franz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
koloniales hotel direkt bei den wasserfällen
sehr schönes hotel das beste am platz traumhafter pool wunderschö
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Isabelle Vieira - Assistente da Gerência Geral am 29. Jan. 2024
Dear Franz,Thank you for your perfect 10/10 rating on Hoteis.com. We're thrilled to learn that you found our hotel very beautiful, the best in the area, with a fantastic pool. Your positive feedback is much appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful experience at Hotel das Cataratas.Best regards,Isabelle VieiraAssistant to the General Manager

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel gehört zweiffellos zu den besten Hotels der Welt. Es ist eine tolle Anlage in luxuriösem und doch relaxtem Stil. Atemberaubende Location inmitten des Nationalparks mit Blick von Eingang, Barterrasse und einem der Restaurants auf die Wasserfälle. Der Service von Ankunft über Aufenthalt bis Abreise lässt keine Wünsche offen, ebenso die Verpflegung.
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 22. Dez. 2023
Dear Martin,Thank you so much for sharing your positive review on Expedia, and for giving us a 5 out of 5 rating! We sincerely appreciate your feedback.We are delighted to hear that you consider Hotel das Cataratas to be one of the best hotels in the world. It's wonderful that you enjoyed the luxurious yet relaxed ambiance of our property. The breathtaking location in the midst of the National Park, with views of the waterfalls from the entrance, bar terrace, and one of the restaurants, is truly special.We're also pleased to know that our service, from arrival to departure, met your expectations, along with the culinary offerings. Your satisfaction is our utmost priority, and it's rewarding to receive such positive feedback.If you have any specific highlights of your stay or if there's anything you believe we can further improve, please feel free to let us know. We look forward to the possibility of welcoming you back for another exceptional experience.Thank you for choosing Hotel das Cataratas.Best regards,Isabelle Vieira - Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 22. Dez. 2023
Dear,Thank you for taking the time to share your review, and for giving us a perfect score of 10 out of 10 on Hoteis.com! We appreciate your feedback.We're thrilled to know that your experience with us was exceptional. While your feedback is anonymous, we would love to hear more about what aspects of your stay contributed to your satisfaction. If there are specific highlights or any suggestions you'd like to share, please feel free to let us know.Your opinion is important to us, and we're grateful that you chose our hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another outstanding stay.Best regards,Isabelle Vieira - Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Bernhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 22. Dez. 2023
Dear Bernhard,Thank you for taking the time to share your review and for giving us a perfect score of 10 out of 10 on Hoteis.com! We truly appreciate your feedback.We're thrilled to know that your experience with us was exceptional. While your rating speaks volumes, we would love to hear more about what aspects of your stay contributed to your satisfaction. If there are specific highlights or any suggestions you'd like to share, please feel free to let us know.Your opinion is invaluable to us, and we're grateful that you chose our hotel. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another outstanding stay.Best regards,Isabelle Vieira - Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistente da Gerência Geral am 11. Sept. 2023
Prezado Simon, Agradecemos imensamente pela sua avaliação com nota máxima no Hoteis.com. Estamos muito felizes por saber que teve uma estadia excepcional conosco. A satisfação dos nossos hóspedes é a nossa maior recompensa, e ficamos contentes em saber que atendemos às suas expectativas. Esperamos recebê-lo novamente em breve para outra estadia maravilhosa.Atenciosamente, Isabelle Vieira - Assistente da Gerência Geral

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful place and service, we would definitely come again
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 19. Juni 2023
Dear Peter, Thank you for your wonderful review! I'm thrilled to hear that you enjoyed our service and this magical place. We appreciate your kind words and look forward to hosting you again in the future for another memorable experience.Best regards, Isabelle Vieira - Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was the thirt time there It was wunderful The cleaning was a little les But its amaising
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 22. Mai 2023
Dear Stefan, Thank you for choosing Hotel das Cataratas for the third time! We truly appreciate your continued support. I'm delighted to hear that you had a wonderful experience during your stay.I apologize if the cleaning fell slightly short of your expectations, and we will address this with our team to ensure improvements are made. Nonetheless, I'm glad to know that you found your overall experience amazing.Thank you once again for your loyalty, and our team looks forward to hosting you for many more memorable visits in the future!Sincerely, Isabelle.

10/10 – Hervorragend

Miron Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage!
Hervorragender Service. Gutes Frühstück. Perfekte Lage zu den Wasserfällen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 2. Mai 2023
Dear Miron Daniel, thank you very much for kindly reviewing Hotel das Cataratas. It is a pleasure to hear how much you enjoyed our little piece of paradise. We hope to welcome you again soon. Sincerely yours, Isabelle Vieira - Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

franz

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 2. Mai 2023
Dear Franz, Thank you very much for reviewing our pastel pink palace Hotel das Cataratas with the maximum score - I am glad to know that we achieved the goal to delight you. We hope to see you soon. Yours sincerely, Isabelle Vieira - Assistant to General Manager

10/10 – Hervorragend

Ralf Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Isabelle Vieira - Assistant to General Manager am 27. Feb. 2023
Dear Ralf Peter, Thank you very much for reviewing Hotel das Cataratas. It is a pleasure to know that your experience was perfect. We hope to welcome you again back soon.Sincerely, Isabelle.

10/10 – Hervorragend

Ralph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wunderbares Hotel mit wunderbarer Gartenanlage in wunderbarer Umgebung. Freundlicher Empfang, ansprechendes Zimmer. Frühstück gut in ordentlicher Qualität. Ein Hotel das man gerne empfehlen kann. Trotzdem gab es für uns auch ein paar kleinere Kritikpunkte. Das Gym ist doch schon sehr klein mit wenig Geräten. Überrascht waren wir über das 'einfache' Besteck beim Frühstück, beim Roomservice u im Restaurant. Da würd ich mir doch schweres versilbertes Besteck wünschen. Room-Service Bestellung war nach 60 Min noch nicht angekommen und auf nachfrage auch nie im System notiert worden. Ungewöhnlich. Das sind natürlich Kleinigkeiten die nicht besonders in der Bewertung eingehen. Nicht schön - und in unsere Bewertung eingegangen ist die Tatsache, das über unserem Zimmer recht unangenehmer Lärm war, ein schieben, rücken, klopfen - es war fast durchgehnd von 17 bis 20 Uhr das den Aufenthalt im Zimmer unangenehm machte. Wir hatten uns nicht sofort beschwert da es ja einmalig hätte sein können oder eine Familie mit Kindern und somit nicht zu vermeiden. Aber es war auch an den nächsten Tagen und auf unsere Beschwerde wollte man sich darum kümmern, da man nicht wisse ob das Zimmer renoviert würde oder Gäste darin waren. Passiert ist nicht viel - und sollte es eine Renovierung gewesen sein hätte man unser Zimmer besser nicht an Gäste vergeben. Unverständlich für uns und ein Umstand der unseren sonst wunderbaren Aufenthalt etwas trübte.
Antwort von Tais Nuñez - Front Office Manager am 12. Nov. 2022
Dear Mr. Ralph, thank you for your feedback. I am glad that you liked the room and our staff. We are happy to announce you the renovation of our gym, with some new equipaments and a new vibe yet to happen in 2022. We are very sorry for the incovenience with the noise complaint. We really hope to see you soon back in our little piece of Paradise. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Martin

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Tais Nuñez - Front Office Manager am 11. Nov. 2022
Dear Martin,thank you very much for your review. I'm delighted to hear how much you enjoyed our pastel-pink palace Hotel das Cataratas.We are looking forward to welcome you again soon. Sincerely,

8/10 – Gut

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Preis Leistungsverhältnis stimmt nicht. Die Lage ist super, aber das Hotel ist völlig überteuert. Würde das Hotel nicht mehr buchen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Andrea Emmerling, General Manager am 28. Juni 2022
Lieber Josef, Es tut mir leid, dass sich Ihre Erwartungen nicht ganz erfuellt haben. Gerne haette ich Sie waehrend Ihres Aufenthalts getroffen, um naehrere Details zu erfahren. Herzliche Gruesse in die Heimat, Ihre Andrea Emmerling Generaldirektorin

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Andrea Emmerling, General Manager am 3. Dez. 2021
Dear Andreas, Thank you for awarding us with the 'perfect score' - We cannot wait to welcome you and your loved ones back for another relaxing escape! With my personal best, Andrea Emmerling General Manager

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Andrea Emmerling, General Manager am 6. Nov. 2021
Dear Frank, Thank you for awarding us with the perfect score! My team and I, we are happy to know that you have left Iguassu Falls with a lot of great memories and are looking forward to welcoming you back to our pastel-pink palace! With my personal best, Andrea Emmerling General Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Hotel mit ausgezeichneter Lage zu den Wasserfällen. Wer nicht außerordentlich lange Wege fahren möchte und die Fälle besuchen will, ist hier absolut richtig. Belmond Hotels haben ihren Stil und der hat seinen Preis, welcher jedoch bezüglich Ort, gebotenem Standard und den warmherzigen Menschen gerechtfertigt ist.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Andrea Emmerling, General Manager am 9. März 2020
Lieber Patrick, Herzlichen Dank fuer Ihre freundliche Bewertung - Ich freue mich, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns in Iguassu Falls so gut gefallen hat. Moegen die Erinnerungen an Ihren Urlaub lange anhalten... Zur Hilfe sende ich Ihnen Viele sonnige Gruesse, Andrea Emmerling, Generaldirektorin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Andrea Emmerling, General Manager am 9. März 2020
Dear Guest, Thank you for awarding us with 5 Stars - My team and I, we are happy to know that our care and efforts have not gone unnoticed. Many greetings out of Iguassu Falls, Andrea Emmerling, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geniales Hotel an den Wasserfällen
Phantastisch. Super Lage bester Service. Genial
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Andrea Emmerling, General Manager am 2. Feb. 2020
Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Mein Team und ich, wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und hoffen, dass die schönen Erinnerungen lange anhalten werden. Mit herzlichen Grüßen aus Iguassu, Andrea Emmerling Generaldirektorin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Andrea Emmerling, General Manager am 12. Jan. 2020
Thank you very much for rewarding the work of my team with the highest rating score; greatly appreciated. Wishing you safe onward travels and we hope to be able to welcome you back to Iguassu Falls on another occasion. With my personal best, Andrea Emmerling General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Durch die einmalige Lage ist man als Gast in die Natur eingebunden. Sehr gute Organisation der Transporte mit ökologischer Philosophie. Das Personal arbeitet mit Begeisterung (vom Gärtner, zur Bedienung, zum Reinigungspersonal und allen anderen).
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Andrea Emmerling - General Manager am 17. Dez. 2019
Vielen Dank für Ihre nette Bewertung! Was mich besonders freut, ist, dass Sie zwei Punkte genannt haben, die meinem Team und mir sehr am Herzen liegen: Spaß und Stolz bei der Arbeit, die sich im Service widerspiegelt, sowie die Frage, wie sich unser Angebot und unsere Produktauswahl auf die Umwelt auswirkt. Herzliche Grüsse in die Heimat und besinnliche Feiertage, Andrea Emmerling, Generaldirektorin

10/10 – Hervorragend

Tita

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In diesem Hotel stimmt einfach alles. Wir haben uns vom ersten Moment sehr wohl gefühlt. Das Hotel ist ein Traum und einen besseren Service kann man nicht anbieten
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Andrea Emmerling am 16. Dez. 2019
Liebe(r) Tita, Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben und wünschen Ihnen eine besinnliche Adventszeit. Frohe Festtage von Ihrem Belmond Hotel das Cataratas Team, Andrea Emmerling General Manager

8/10 – Gut

Willi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hat alles super gekappt, bis auf den Flughafentransfer bei der Ankunft, obwohl ich einen Tag vorab 2 eMails mit den Ankunftsdaten gesendet habe. Es ist natürlich super, dass man den Weg zu den Wasserfällen begehen kann, wenn für aller anderen Gäste der National Park geschlossen ist und nur für die Hoterlgäste offen ist.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Fabio Prado am 20. Nov. 2019
Dear Willi, Thank you very much for reviewing the Belmond Hotel das Cataratas and for your constructive comment on which we are already working to improve. We are happy to read that you've enjoyed your stay with us and that our services and location met your expectations. Our entire team is looking forward to welcoming you back to our small piece of paradise. Yours sincerely, Fabio Prado - Rooms Dividion Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Fabio Prado am 24. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. Our entire team is looking forward to welcome you back to our small piece of paradise in the Falls. Kind regards, Fabio Prado - Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Fabio Prado am 22. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review of the Belmond Hotel das Cataratas. Our team is looking forward to welcome you back to our small piece of paradise at the Falls. Kind regards, Fabio Prado - Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragende Lage im Nationalpark, die Iguacu Fälle direkt vor der Haustür. Freundliches, hilfsbereites Personal. Gute Zimmerausstattung. Ausgezeichnetes Frühstücksbuffet, war bei uns inclusive. Der Riesenvorteil gegenüber dem Gran Melia in Argentinien: man darf auch ausserhalb der Öffnungszeiten in den Nationalpark gehen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Fabio Prado am 18. Aug. 2019
Dear Guest, It was a pleasure to host you on your recent visit to Iguassu Falls. We would like to thank you for the feedback and we are delighted that you enjoyed your time with us. On behalf of our entire team, I would like to thank you very much for your kind comments. Looking forward to welcoming you back to the Belmond Hotel das Cataratas in the near future. Kind regards, Fabio Prado - Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Belmond Team am 12. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay with us. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Belmond Team

10/10 – Hervorragend

Benno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Inmitten von Wasserfällen im Wohlfühlhotel
Erholung pur inmitten der gigantischen Wasserfälle im Parkhotel Belmont dos Cataratas, wo Service und Herzlichkeit regiert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Fabio Prado am 8. Juni 2019
Dear Mr. Benno, Thank you very much for reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are very happy to read that you've enjoyed your stay with us and that our hospitality and location met your expectations. Our entire team is looking forward to welcoming you back to our small piece of paradise at the Falls. Yours sincerely, Fabio Prado - Rooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old luxury hotel in a magical area. Excellent service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Fabio Prado am 6. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking your time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Fabio Prado - Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage und ein tolles Ambiente. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Wir haben 5 Nächte verbracht und jede Minute genossen. Kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Fabio Prado am 27. März 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay with us. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Fabio Prado - Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Fabio Prado am 1. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review of the Belmond Hotel das Cataratas. Our entire team is looking forward to welcoming you back to our small piece of paradise. Yours sincerely, Fabio Prado - Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Problemloser Upgrade auf ein Zimmer mit Aussicht auf die Wasserfällle
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Fabio Prado am 5. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Fabio Prado - Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein etwas teures Hotel, in dem natürlich auch dann die Ergänzungen, wie z. B. Taxi vom Flughafen im Verhältnis gesehen teuer sind. Aber was das auf jeden Fall aufwiegt ist die Tatsache, dass man im Nationalpark wohnt und alle Wege und Wasserfälle vor oder nach den Touristen sehen kann. Ebenso wie die Mondscheinbesichtigung der Fälle bei Vollmond .. tolles Hotel, exquisites essen und drinks bei allen Mahlzeiten.. sehr gepflegter Pool und Service am Pool.. gerne wieder.. Wesentlich entspannter und nicht weniger spektakulär als die argentinische Seite
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Fabio Prado am 5. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. We are happy to learn that you've enjoyed your stay with us and that our services and location met your expectations. Our entire team is looking forward to welcoming you back to our small piece of paradise. Yours sincerely, Fabio Prado - Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Gudrun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
toll
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 24. Dez. 2018
Dear Mr. Gudrun, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Fabio Prado am 29. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for taking your time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Fabio Prado - Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Hervorragend! Mit im Pak, daher hat man Zugang zu den Wasserfällen bevor die Massen kommen...
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Fabio Prado am 25. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for taking your time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay and our services. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Fabio Prado - Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Catia, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Delux Hotel direkt vor den Wasserfällen. Dort zu übernachten lohnt sich. Das Personal und der Service ist top. Die Ausstattung inkl. Pool und Garten sehr schön. Das Frühstücksbuffet ist wunderbar und es gibt sogar Prosecco in Selbstbedienung. Das sollte man sich einfach mal gönnen, auch wenn es das Reisebudget etwas verringert. Zu empfehlen ist, den Wasserfallweg vom Hotel zum Hauptwasserfall nach 17.30 Uhr oder vor 8.30 Uhr zu gehen, denn dann schliesst der Park. Nur noch Gäste vom Hotel Belmond dürfen dann die Wasserfälle besuchen. (Hotelkarte mitnehmen, es gibt Kontrollen) Dann ist man praktisch alleine ohne hunderte von Touristen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Fabio Prado am 22. Nov. 2018
Dear Catia, Thank you very much for your comments. We are delighted to know that our services and location met your expectations. We hope to welcome you again several times at the Belmond Hotel das Cataratas. Kind regards, Fabio Prado - Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 19. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for taking your time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay and our services. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Zimmer war eher bescheiden, jedoch waren die tolle Lage, das ausgezeichnete Essen sowie der gesamte Service und das sehr zuvorkommende Personal den Preis wert. Es war ein tolles Erlebnis Gast in diesem Hotel zu sein.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 27. Sept. 2018
Dear Mrs. Monika, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay with us. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Hotel im Colonial-Stil
Hotel liegt direkt an den Wasserfällen. Tolles Ambiente. Einzig das W-Lan könnte besser sein.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 27. Sept. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Katharina, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaftes Hotel direkt an den Wasserfällen
Traumhaftes Hotel direkt an den Wasserfällen. Schöne Zimmer, tolle Poolanlage, sehr zuvorkommendes Personal. Viel mehr geht nicht. Wir kommen wieder! Wunderschön auch, dass man nach offiziellem Besuchsschluss des Parks noch an die Wasserfälle kann und so das Naturschauspiel praktisch alleine geniessen kann
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 17. Apr. 2018
Dear Guest, Thank you for taking your time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Susi, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragende Lage und Service.
Ich ir haben ein Par unvergessliche Tage in Foz de Iguassu verbracht. Die Lage des Hotels ist einmalig mit Blick zu den Cataratas. Die Gäste haben zugan zum Nationalpark bevor die Touristen kommen in können sich in aller Ruhe alles ansehen. Das Frühstück ist üppig und hochwertig, die and ren Restaurants befriedigen alle Ansprüche. Ich ist nicht günstig, aber man bekommt was fü sein Geld.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 2. Apr. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay with us. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

johann, schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles Top! - und noch paar Tips ...
Preislich eher an oberer Grenze - jedoch stimmt auch die Leistung. Das Belmont ist sicher die viel bessere Wahl als auf der argentinischen Seite das Melia, welches nicht nur zu teuer ist - sondern auch in den Leistungen viel schlechter da steht. Mein Tip um die argentinische Seite zu besuchen: Fahren Sie mit dem kostenlosen Shuttle oder Parkbus bis zum Parkeingang. Vereinbaren Sie hier mit einem Taxifahrer die Fahrt zum Pauschalpreis - inkl. dem nötigen Stopp an der Grenze. Wir haben pro Fahrt 150 Real bezahlt. Es hat alle besten geklappt. Auf Wunsch wird der gleiche Taxifahrer Sie Abends gerne auch wieder zurückbringen. Andernfalls stehen auch hier am Eingang genügend Taxifahrer bereit. Sie können überall im Park auch in brasilianischer Währung bezahlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 2. Apr. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your kind review on the Belmond Hotel das Cataratas. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaftes Boutique Hotel
Das belmond lässt keine Wünsche offen. Traumhaft gelegen mitten im Park so dass man abends und morgens vor der grossen Menschenmenge zu den Fällen gehen kann. Wir werden das nächste nicht zögern wieder ins Belmond zu gehen- aber mindestens zwei Nächte. Da lohnt sich einer Dollar für dieses Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 20. März 2018
Dear Guest, Thank you for taking your time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay and our services. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Martina, Aachen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhotel im Paradies !!!
Alles wirklich nur positiv ! Traumhafte Lage, super Service, fantastische Küche, schönes gepflegtes altes Hotel. Es war wirklich ein Traum! Und Träume haben natürlich auch ihren Preis ! Wir können es nur empfehlen, es war ein echtes Erlebnis !
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von Eduardo Bressane am 11. Apr. 2018
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience with us and other TA readers. Our main aim at the Belmond Hotel das Cataratas is to deliver the highest level of service and attention to our guests. Feedback such as yours make us feel we are on the right track to achieve that goal. Our entire team is looking forward to welcoming you back in the near future. Yours Sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausserordentlich Lage
Sehr gemütliches und grosses Zimmer, sehr guter Service und schmackhafte und schön angerichtete Speisen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von Eduardo Bressane - General Manager am 20. März 2018
Dear Guest, Thank you for taking your time and reviewing the Belmond Hotel das Cataratas. We are very pleased to hear that you did enjoy your stay and our services. We are looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Eduardo Bressane General Manager

10/10 – Hervorragend

Nancy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This may have been the best hotel experience in my life. Absolutely top-notch and superior in every way!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Letícia Busatto am 15. Mai 2024
Dear Nancy,Thank you so much for your glowing review! We're thrilled to hear that your stay with us was the best hotel experience of your life. Providing top-notch service and exceeding our guests' expectations are our top priorities, and we're delighted to know that we succeeded in doing so during your visit.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future.Warm regards,Letícia BusattoAssistant to the General Manager

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Letícia Busatto am 15. Mai 2024
Dear Steven,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay. Providing exceptional service and ensuring our guests have a memorable time is always our goal.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!Best regards,Letícia BusattoAssistant to the General Manager

10/10 – Hervorragend

ed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Belmont is extraordinary, and breathtaking to say the least, the convenience is priceless. I was a little disappointed with the massage we had , because of the intensity of the pressure applied by the therapist during the massage, that we had bruises the following day. Other then that I highly recommend Catarates A Belmont , Iguazú Falls .
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Letícia Busatto am 13. Mai 2024
Dear Ed,Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you found your experience at the Belmont extraordinary and breathtaking.However, we are truly sorry to learn about your disappointment regarding the intensity of the massage pressure. Please accept our sincere apologies for any discomfort or inconvenience caused. Your feedback is invaluable to us, and we will ensure that your concerns are addressed with our spa team to prevent similar occurrences in the future.We appreciate your recommendation and hope to have the opportunity to welcome you back for another memorable stay at our hotel.Warm regards,Letícia BusattoAssistant to the General Manager

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of the hotel is second to none. Being able to walk to the cataracts at any time and see them every day was incredible. The facilities, food and service were as good as you can get.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Letícia Busatto am 13. Mai 2024
Dear Maria,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your stay at our hotel.It's fantastic to know that you found our location to be unbeatable and that you enjoyed the convenience of being able to walk to the cataracts at any time. We are delighted that you found the facilities, food, and service to be of the highest quality.We truly appreciate your kind words and recommendation. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back for another unforgettable experience in the future.Warm regards,Letícia BusattoAssistant to the General Manager