Außenbereich

Bewertungen von Hampton Inn Ft. Lauderdale/Downtown Las Olas Area

3 out of 5
Hampton Inn Ft. Lauderdale/Downtown Las Olas Area
250 N Andrews Ave, Fort Lauderdale, FL

Bewertungen

7,6

Gut

394 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
252 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
160 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
98 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
101 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Leiry

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice friendly staff , attentive, clean property
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pagar por el paraíso es ridiculizar deben agregarlo a la tarifa del hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tom am 22. Mai 2024
Thank you for your kind response, we thank you and hope to see your return.

8/10 – Gut

Maria

Gut: Zustand der Unterkunft
Clean, quiet, but in the bathroom don’t have shower cup, body lotion
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tom am 22. Mai 2024
Thank you for you great response. We do have complementary shower caps at the front desk and I will check Into the body lotion

6/10 – Okay

Lorraine

Mit dem Partner gereist
The property was alright, but the bathroom shower had an issue with the knob and the water in the sink ran down too slow. Didn’t like the breakfast! Just wasn’t what I had expected.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tom am 22. Mai 2024
Thank you for the perfect score from our perfect guest.

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy lindo lugar y en muy buena ubicación
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tom am 22. Mai 2024
Thank you for the perfect score and hope to see you again.

8/10 – Gut

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
No water pressure in shower. Aside from that room was nice. Decent options for breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tom am 18. Mai 2024
We are sorry that you were Inconvenienced with the shower pressure and hope you give us another chance in the near future. I was a pleasure having you here.

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tom am 18. Mai 2024
Thank you for your excellent review and hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Lentecha

Gut: Personal & Service
The bed this time was amazing.. the bathroom had hair on shower gel dispenser, a dirty hand towel, and look like feces stains on the side of the toilet didn't see until in the bubble bath that was gross...
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Zack

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My room was dirty upon arrival, after they gave us a new room that was also dirty. Took them 3 tries to give me a clean room upon check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

FRANK

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Property needs attention and renovation
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason - GM am 14. Mai 2024
Your wish is our command Frank! Great things happening soon. We are grateful for the post.

6/10 – Okay

Emely

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
This property has a lot of potential but overall good hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason - GM am 14. Mai 2024
Thanks for your post Emely! We are grateful for the feedback!

2/10 – Ungenügend

Samantha, Jensen Beach

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Whitney

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Employee charged unauthorized charges to my card
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 14. Mai 2024
Whitney,I hope that this was quickly resolved for you. If you have not yet discussed this with a member of our management team, please contact me at your earliest convenience. And please accept our humble apologies for any confusion.

8/10 – Gut

Leonard

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Staff was very helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tom am 4. Mai 2024
Thank you for your kind words and hope you stay with us again in the near future.

4/10 – Schlecht

Benjamin

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jason - GM am 6. Mai 2024
Thanks for the post, Benjamin!

8/10 – Gut

Kenneth

This is a decent hotel, a little out of the way.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 4. Mai 2024
Thank you for your response, we are 3 block from the main old Down town district. We hope you stay with us again In the near future.

10/10 – Hervorragend

Diego

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing place, all was ready and it's a clean place. The location is great and the people is really kind.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Tom am 4. Mai 2024
Thank you for your kind words and hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Souheil

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 6. Mai 2024
Thanks for the post, Souheil. Please accept our apologies for falling short or your expectations.

10/10 – Hervorragend

shai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
/
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Tom am 29. Apr. 2024
Thank you for the outstanding response, we appreciate you and hope you come back in the near future :)

10/10 – Hervorragend

Lorraine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 4. Mai 2024
Thank you for an outstanding score and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jade

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I’m blown away by the kindness I’ve experienced through this staff. They truly couldn’t have been more perfect and their help was greatly appreciated!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 29. Apr. 2024
Excellent comment, thank you and hope to see you in the near future. will pass this on to the staff ;)

4/10 – Schlecht

Daniel, NASSAU

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Inconvenient parking, property conditions and facilities don’t justify the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 6. Mai 2024
Thanks for the candid feedback, Daniel! We regret failing to meet your expectations in any way.

10/10 – Hervorragend

Farrah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome place , and safety was a priority
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Tom am 29. Apr. 2024
Thank you so much for your kind comments and hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Mark

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 29. Apr. 2024
Thank you for the perfect score and hope you come back soon.

8/10 – Gut

Kenneth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parking was extra
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 29. Apr. 2024
We are pleased you enjoyed your stay, being a Downtown property, security and parking fees are a necessity and we have the lowest prices in the area.

2/10 – Ungenügend

Alla

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bed bugs
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 6. Mai 2024
Oh my goodness, Alla. We are grateful that you let us know about a potential issue here. We are contacting our pest control service immediately. Please accept our apologies for any inconvenience.

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Staff very friendly and helpful. Excellent hot breakfast. Great accommodations.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Tom am 4. Mai 2024
Thank you for the perfect score, we are pleased that you were pleased with your experience.

6/10 – Okay

Mohammed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The only issue with my room was washroom is outdated. Shower head doesn’t have any force. The tap is leaking water.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - GM am 6. Mai 2024
Thank you so much for sharing your feedback, Mohammed! It is valued and appreciated. Drippy faucets are costly! Thanks for staying with us!

10/10 – Hervorragend

fernando

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
We are SO glad you enjoyed it Fernando!

10/10 – Hervorragend

Ethel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
Thanks for the FIVE STAR post, Ethel! Please come again.

2/10 – Ungenügend

Sergey, Auburn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 23. Apr. 2024
We were disappointed to see your post, Sergey. We are very sorry if we failed to meet your expectations in any way.

8/10 – Gut

jose

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 8. Mai 2024
Thank you for your response and hope to see you again In the near future.

10/10 – Hervorragend

Ewotch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
We are grateful for the FIVE STAR rating, Ewotch. Come again soon.

8/10 – Gut

Katarzyna

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
We appreciate the feedback, Katarzyna! Tell your friends.

8/10 – Gut

Theresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
We appreciate the post, Theresa! We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

David

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
Thanks for staying with us David!

10/10 – Hervorragend

John

The gentleman at the front desk was super nice !
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 15. Apr. 2024
Great, Thank you for the appreciation, please come back when you are in the area.

2/10 – Ungenügend

Delcine, Chapel Hill

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Disappointed. Front entrance was blocked by a van that sat for at least 30 minutes. Breakfast bar was very limited and many items were empty and not refilled. Hampton service has deteriorated while rates have increased. No more Hamptons for us.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 23. Apr. 2024
Thanks for the post, Delcine. We regret failing to meet your expectations. We can't really control the traffic in front of the hotel, but we can make sure that we don't run out of waffles! Thank you for sharing.

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tom am 4. Mai 2024
Thank you for your response and hope you come back so we can get a 5 out of 5 next time.

10/10 – Hervorragend

linda

Mit der Familie gereist
Great location downtown with a short walk to shop and restaurants!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Tom am 15. Apr. 2024
We are glad you enjoyed yourself, please tell your friends about us and come back in the near future.

6/10 – Okay

Valerie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
Thanks for the post Valerie!

8/10 – Gut

Shameka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a good time the hotel was good for the price we paid. Breakfast was okay for dinner the wings could have been cooked a little longer. Overall our stay was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
Thanks for the feedback, Shameka! We enjoyed having you as our guests!

10/10 – Hervorragend

Nancy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean property and close to city center
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tom am 16. Apr. 2024
Thank you for the perfect score. We are please you had a great time In Florida and hope to see you again. :)

8/10 – Gut

Piotr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent budget option in Las Olas. Staff is great. Close to all that Las Olas has to offer.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
Thanks Piotr! Please come again.

8/10 – Gut

Kyle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - GM am 23. Apr. 2024
Thanks for staying with us, Kyle!

6/10 – Okay

Zvijezdana

Gut: Zustand der Unterkunft
Location is great. Housekeeping staff didn’t clean room not even once for 4 nights 😞that was disappointing
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 23. Apr. 2024
We are equally disappointed, Zvijezdana! Thank you for bringing this to our attention. I'll be circling around with our Housekeeping Team first thing in the morning! Please accept our apologies.

2/10 – Ungenügend

Camille

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I came for my daughter wedding and where I placed my suitcase the roof was leaking, I reported it and they never did nothing.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason Smith - General Manager am 23. Apr. 2024
Well that's not right, Camile! Thank you for taking a moment, when convenient, to reach back to me or any member of our management team, especially if any of your belongings were damaged. Please accept our humble apologies.

8/10 – Gut

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es una buena opcion para una noche
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - GM am 11. Apr. 2024
Muchos gracias, Miguel!