Lobby

Bewertungen von Extended Stay America Suites Ft Lauderdale Cyp Crk NW 6th Wy

2.5 out of 5

Bewertungen

6,8
257 von insgesamt 914 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
221 von insgesamt 914 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
169 von insgesamt 914 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
122 von insgesamt 914 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
145 von insgesamt 914 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Frank u. Andrea, NRW

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Für eine Nacht und für Selbstversorger ok
Der Eingangsbereich des Hotels war bei unserem Auffenthalt mit Sperrholz verkleidet, was nicht einladend war. Ob dort zur Zeit Umbaumaßnahmen stattfanden war nicht ersichtlich und wir wurden auch nicht darauf hingewiesen. Man sagte uns, dass dort auch der Frühstücksbereich sei. Unser Hotelzimmer war mit Küchenschränken, Herd, Kühlschrank und Mikrowelle ausgestattet, alles war sauber. Die Schränke enthielten keinerlei Geschirr, Töpfe oder Besteck. Kochutensilien konnte man sich bei Bedarf an der Rezeption geben lassen. Wir liehen uns 2 Töpfe aus und man sagte uns, dass das die einzigen Töpfe sind, die vorhanden sind. Das Frühstück am nächsten Morgen war eine große Enttäuschung. Auf einem Tisch, der als einziges Möbelstück im Eingangsbereich stand, standen Pumpkannen, in denen sich lauwarmer Kaffee und Wasser befand. Das Frühstück bestand aus Müsliriegeln und Äpfeln. Da wir bei unserer Buchung konkret ein Hotel mit Frühstück ausgesucht haben, waren wir über das spärliche, wenig ansprechende Angebot enttäuscht.

4/10 – Schlecht

claudine, schweiz

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Reservation nicht auf sicher
Hotel Reservation per Fax und Mail durch Hotel.com wurde ignoriert, weil sie auf Deutsch war. Nach Telefon mit Hotel.com wurde die Reservation gefunden, wir mussten 1 .30 Stunden warten, bis Sie uns ein Zimmer organisieren konnten. Personal sehr unfreundlich, weil sie nicht weiter wussten liessen sie uns einfach warten und verschwanden zwischendurch. Sie hofften das Problem löse sich von alleine. Der Frühstücksraum war an der Rezeption und war nur eine Steh Bar. Zuerst war nichts mehr vorhanden und dann gab es nur Kaffee, Muffin und Orangen. Zimmer waren sauber, roch aber sehr muffig

6/10 – Okay

ReMi, Bühlertal, BW

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit normaler Ausstatttung
Das Hotel war leider nicht einfach zu finden. Ein Schild an der großen Straße fehlt leider, so dass wir einige "Ehrenrunden" um die nahegelegene große Kreuzung gedreht haben bevor wir es gefunden haben. Ausstattung: Das Hotel hat einen kleinen Pool, Waschmaschinen und Trockner. Das freie WiFi hat leider nicht funktioniert, das Personal hatte auch nach Rückfragen an der Rezeption wohl wenig Ahnung davon. Also sind wir zu einem nahegelegenen Fast-Food gefahren und haben uns dort eingeloggt.

4/10 – Schlecht

berlino, berlin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel für Frühaufsteher
Das Hotel liegt in der Nähe des Highways. Manche Zimmer verfügen über einen alten Kühlschrank, der so laut ist, dass er sogar die Klimaanlage im Bad übertönt. Obwohl das Problem bekannt ist, wird der Kühlschrank nicht ausgetauscht. Das Frühstück besteht weitestgehend sus müsliriegeln, die aber sehr früh vergriffen sind. Auf Nachfrage gibt es einen kleinen Nachschub. Das heiße Wasser ist in einer thermoskanne, die auch für Kaffee verwendet wird und schmeckt entsprechend. Geschirr gibt es nur auf Nachfrage. Bei Anreise war der Mülleimer in der Küche nicht geleert und der Tisch nicht geputzt. Das Personal ist bemüht.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
gute Zimmerausstattung
Der Service war super, die Ausstattung des Zimmers ebenso. Wir haben das Hotel füt eine Übernachtung auf unserer Rundreise gebucht. Dafür war alles völlig ausreichend.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis / Leistung stimmt
Zimmer sind großzügig. Bad könnte etwas sauberer sein. Wohingegen die Küche und der Kühlschrank tip top waren. Frühstück ist nur zum Mitnehmen gedacht (Äpfel und Müsliriegel). Ich kann das 5 Minuten zu Fuß entfernte Diner dafür empfehlen. Zum Strand sinds 10 Auto - Minuten. Alles in allem ein guter Aufenthalt mit nettem Personal.

8/10 – Gut

FAMILIE, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel für "mobile" Selbstverpfleger
Sehr netter Empfang (wir haben viel gelacht und bekamen auch die gewünschten Infos; Personal war auch insgesamt sehr zuvorkommend). Die Zimmer waren groß, neu, mit einer brauchbaren Küchenzeile (allerdings sollte man improvisieren können; Pfanne wurde beispielsweise als Salatschüsselersatz genutzt), Matratze könnte etwas härter sein-das ist allerdings Geschmackssache. Wir haben beim Service die beste Punktzahl angegeben, da wir von vornherein wussten, dass die Zimmer nur einmal pro Woche geputzt werden und dass das Frühstück nur in Minimalausführung ist ("Grab&Go"). Außerdem gab es Waschmöglichkeiten und einen kleinen Fitnessraum. Ein Minus bekommt allerdings der Pool, da dieser nicht einladend wirkte (quadratisch, praktisch, gut) und zu stark gechlort war. Außerdem war um das Hotel rum ein sehr großes Bankenviertel, es gab keinen Supermarkt, den man auch zu Fuß erreichen konnte und auch das Meer ist weit entfernt (was man allerdings ja auch schon im Voraus weiß ). Haben uns vier Tage wohlgefühlt.

8/10 – Gut

Robert, Südhessen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlicher Empfang
Lage desHotels ist etwas versteckt hinter dem Uni-Gelände. Die nahe I-95 stört nicht, Inventar ist schon etwas abgewohnt. Hat alles, was man braucht, aber auch nicht mehr. Frühstück ist sehr begrenzt.

10/10 – Hervorragend

Gunnar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pure Begeisterung
Nach vielen Fehlschlägen mit furchtbaren Hotels in den letzten Wochen haben wir hier ein fantastisches Hotel zum genialen Preis gefunden. Alles Super sauber, Top freundliches Personal, sehr gut eingerichtet - einfach Kasse! Es liegt etwas ab vom Schuss, ohne Auto nicht zu empfehlen, doch mit Auto ist man in 10min am Strand. Absolut Daumen hoch vom größten Hotelkritiker der Erde!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Nicole, schweiz, winterthur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Motel in Fort Lauderdale
Das Motel hatte alles was ein gutes Motel ausmacht. Saubere Zimmer, Küche, kostenlose Parkplätze. Leider war das Wifi Gebührenpflichtig. Das Hotel war nur etwas schwer zu finden, da es keine Schilder gab, die zum Motel geführt haben.

2/10 – Ungenügend

Raúl

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Iyana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff got me a new room asap, when I ran Into an issue.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Iyana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Housekeeping comes to door daily, to make sure you have everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel management am 19. Apr. 2024
Dear Guest, We are pleased to read you appreciated the daily visits from our housekeeping team at Extended Stay America. Ensuring our guests have everything they need for a comfortable stay is our priority. Thank you for your kind words. We hope you had a fantastic experience overall and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Iyana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff knew where to go get food, and menus.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Iyana

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and management is great!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel management am 19. Apr. 2024
Dear Guest, We are thrilled to read you had a great experience with the staff and management at Extended Stay America. Providing exceptional service is our priority, and we are delighted we met your expectations. Thank you for your kind words. We hope you had a fantastic stay overall and look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Management

8/10 – Gut

Sarah

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Shane

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I itch the whole time. I think you have bedbugs.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 14. Apr. 2024
Dear Shane, Thank you for sharing your experience. Your feedback is very important to us, as it will assist us in improving our guest experience. We will take the necessary steps to ensure this does not occur in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Victoria

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 24 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Susan, Aston Tirrold

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was so noisy at this property and lots of shouting all through the night. The bed was so uncomfortable and the springs had gone on it. We were told there was a “grab and go breakfast” which was only coffee so not really a breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
Dear Susan, We apologize for the disturbance you experienced during your stay. Providing a peaceful environment for our guests is important to us, and we regret that you encountered noise issues. Additionally, we apologize for the discomfort caused by the bed and the lack of breakfast options. Your feedback is valuable, and we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. Please accept our sincere apologies, and we hope to have the opportunity to provide you with a more enjoyable stay in the future. Thank you for bringing these issues to our attention.Sincerely,Hotel Management

8/10 – Gut

Jens

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Many small items needed repair.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Pavithra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worst . We checked in saw the room And it’s condition and canceled the boking immediately and looked out for a another hotel .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2024
Dear Pavithra, We appreciate you taking the time to write a review about your time with us. Our priority is always to deliver and serve our guests with comfortable accommodations. However, we regret that the condition of the room was not up to your expectations, and we will share these notes with the respective team for further improvement. Also, advise them to double-check the rooms before delivery so these issues do not occur. Our front desk team is always available to help you. Please return, and we hope to serve you again with a better experience! Sincerely,Hotel Management

6/10 – Okay

Yun

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
does not smell good. does not provide bedding for sofa bed until you ask for it.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 31. März 2024
Dear Yun, We are sorry to hear about your experience regarding the odor and the lack of bedding for the sofa bed. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. Providing a comfortable and pleasant environment is our priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations. Your feedback is valuable, and we will address these issues with our team to ensure improvements are made. Should you give us another opportunity, we will welcome you back and provide a more satisfactory experience.Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Ivan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smelly
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Management am 6. März 2024
Dear Ivan, We apologize for the concerns you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we are well-poised to serve you better during your next stay. Thank you again for your candid feedback.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Holda, Oakland

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Professional, patient, helpful staff. Pleasant place to stay close to FLL.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 5. März 2024
Dear Holda, We are incredibly pleased you enjoyed your stay at Extended Stay America and had a memorable experience. It is always a pleasure to read reviews complimenting our service and hospitality. Thank you for being our guest. We hope to be your first choice every time you visit the city.Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Mario

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
They changed or reservation, type of room. Tried to blame me for the error and didn't offer any solution. The only person that could have helped us was the manager who wasn't there until the next day. The people at the frint desk where inderstanding but they had no solution besides listening to me.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 3. März 2024
Dear Mario, Thank you for sharing your concerns. We are deeply sorry for the issue with your reservation and how it was handled. We will review your comments with our team to ensure that such concerns are avoided in the future. We appreciate you bringing this to our attention and your patience with us. We would like to make it up to you and show you the hospitality you deserve on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Shawndrika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front counter clerk Brittany was very customer friendly and ensured that all amenities needed were in our room. She also helped with us working the washers and I would highly recommend this place to any family traveling on vacation.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 12. März 2024
Thank you for your positive feedback!

2/10 – Ungenügend

Rene

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pas de vaisselle
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 16. Feb. 2024
Dear Rene, Thank you for reviewing your experience with us. We are sorry you were unhappy with the lack of dishes during your stay. Please know that we do our best to provide every guest with an exceptional experience and make these amenities available. Regrettably, we failed to live up to our promise, and we're sorry. We will address these issues with the concerned individuals for improvement, and we hope you will allow us to make it up to you on a future visit.Sincerely,Hotel Management

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elevator was broken the first day Hallways and stair wells are dirty Stove barely worked Front desk night crew not helpful Appears to be a homeless shelter
Aufenthalt von 17 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 12. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your review and the details surrounding your recent stay. We appreciate you bringing these issues to our attention. Our team's priority is ensuring every guest has a comfortable and relaxing stay, and we apologize that this was not your experience. We regret that our staff did not respond to your requests while you were here and apologize for that inconvenience. Your feedback is important to us, and we hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Johanne, St Hubert

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible comme endroit, insalubre, quartier qui fait peur. Aucun déjeuner, juste café froid et petits muffins lorsqu'on demande. Énormément de gens qui habite là et qui sont vraiment mal en point. Cuisinette très sale et aucune vaisselle. Personnels qui ne veulent pas travailler.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 13. Feb. 2024
Dear Johanne, Thank you for choosing us and for sharing your comments. It is very understandable how these events detracted from a relaxing and seamless visit. We strive to create an exceptional, memorable stay for each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. We will address this appropriately, and we thank you for your patience. We hope you will give us a chance to welcome you on a future visit for a much-improved experience.Sincerely,Hotel Management

6/10 – Okay

Erich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Older hotel kept pretty clean
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 6. Feb. 2024
Dear Erich, Thank you for sharing your candid review. We also appreciate your comments regarding the condition of our hotel, which will be used in our continual efforts to handcraft an impeccable atmosphere for our guests. We continue to receive high marks for dedicated service and spotless accommodations, and we thank you for mentioning the cleanliness of our property. We are grateful for feedback that helps us improve our guest experience in the future.Sincerely,Hotel Management

4/10 – Schlecht

Lorena

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The sofa bed is in terrible condition, old and dirty
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 5. Feb. 2024
Dear Lorena, We are happy to hear you enjoyed your overall stay. However, we sincerely apologize for the issues you had with the sofa bed in your suite. We will share your comments appropriately, and we appreciate you bringing this to our attention. Thank you for your valuable feedback and for taking the time to post a review. We hope to be of service to you in the future.Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Angelica

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible
The hotel looks good in pictures but when you arrive, it's horrible from the time you check in to the arrival to the room. The front desk seemed not to know anything about the area. The sofa bed was sunk right in the middle. The room was supposedly smoke free and it smelled like someone had just smoked. The showers looked dirty. Did not feel safe for my family. I would not recommend this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 5. Feb. 2024
Dear Angelica, Thank you for reviewing your recent stay; your comments are valuable to us. Our team strives to ensure an exceptional experience in a safe environment for each guest. Therefore, we are disappointed that your room did not meet your expectations and that several inconveniences led you to a less-than-favorable impression of our hotel. We appreciate you bringing these observations to our attention. Please know our security team is reliable and well-trained, and our top priority is the safety and security of our guests and employees. Thank you for your review and for being our guest. We would love to have you return so we can provide you with the great visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

4/10 – Schlecht

Tasha

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ummmm… Just no. It is overpriced, run down and not to mention the cockroach that tried to hitch a ride back to MN. It has no cozy, welcoming, vibe and did I mention the cockroach that was on my suitcase?! EWW!! $300 some dollars for 2 nights. That’s what I get for wanting to go with an inexpensive place closer to the airport. I can see where it’s a place of refuge for some but for people who can afford to stay elsewhere, do it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 30. Jan. 2024
Dear Tasha, We sincerely apologize for the negative experience you had during your stay. Your feedback is genuinely concerning, and we deeply regret any inconvenience caused. We are actively addressing the issues mentioned, including pest control, to enhance our accommodations. Your comments are taken seriously, and we appreciate your honesty. While we understand your perspective, we hope you reconsider in the future, as we are committed to improving our services and providing a more positive experience.Sincerely,Hotel Management

6/10 – Okay

Charlina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Definitely need to be remodeled. It was clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 27. Jan. 2024
Dear Charlina, Thank you for selecting us. We regret we did not meet all your expectations and hope you will accept our apologies for the inconvenience you encountered. We have taken note of your observations regarding the need to update, and we are currently having the same conversation with our Brand leaders. In the meantime, our housekeeping and engineering staff are committed to keeping our facilities clean and up-to-date throughout our hotel. Considering our clean room and the pleasant time with us, please allow us another chance to host your visit and provide a memorable trip. Sincerely,Hotel Management

4/10 – Schlecht

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The carpet floors everywhere need to be changed desperately; they carry an odor that can’t be eliminated; it wasn’t a queen bed, but a full; the initial room they gave me hadn’t been cleaned; overall a bad deal for the amount of money they charged
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 26. Jan. 2024
Dear Michael, Thank you for taking the time to review our hotel. We are disappointed that we did not provide you with the flawless experience you deserve, and we sincerely apologize. Your feedback is invaluable, and we will immediately address this matter with our housekeeping team to ensure such oversights do not recur. Your satisfaction is our top priority; therefore, we sincerely hope you will consider granting us another opportunity to host you in the future so we can show you our dedication to exceptional experiences.Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Dae, Flushing

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von GM am 12. März 2024
Thank you for your feedback. So sorry you were not satisfied with your stay. Hope we can serve better in the future.

2/10 – Ungenügend

Thomas

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
What a dump!
What a dump! The entire facility needs a massive overhaul...price of $150 per night is inexcusable; should be about $19 per night. Carpets are filthy, 4 years beyond normal replacement...hot water was variable, running from cold to tepid on the same setting, shower could not be turned off, dripped all night...very thin towels...heater setting on aircon did not work, just blew air...limited channel selection on TV...there was no one at the front desk to report these shortfalls to...did not sample the breakfast...Extended Stay Corporate should be embarrassed...the building should be closed for six months and refurbished--then, they can charge $150.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 19. Jan. 2024
Dear Thomas, Thank you for choosing our hotel during your recent visit to our area. We appreciate your feedback and are sorry your stay was not the pleasant experience you deserve. Your feedback has been shared with our team to ensure similar issues are not made in the future. We assure you we are working hard to improve, and we would be honored to have you stay with us again.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

jaime

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GM am 12. März 2024
Thank you for your positive feedback!

2/10 – Ungenügend

Maria

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property in disrepair and needs to be gutted and start from new. We witnessed 2 roaches. Stove is insightful and rusted; cannot be used. Floors are filthy. The first room we were given smelled awful and we were given another room which was not much better. We have pictures of stove, vanity, roaches. Can’t get hot water in shower. Would come on like warm and then turn cold. It was an awful experience and definitely not worth the money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 14. Jan. 2024
Dear Maria, Thank you for taking the time to share your feedback. It is our responsibility to follow the proper processes to ensure that every guest suite is well-maintained and clean. Please accept our apologies for the issues with your room and the inconvenience caused by moving to a new one after your arrival. Our rooms are subject to strict standards of cleanliness, and what you described is not acceptable or normal at our hotel. Please know this is not usual for us, and we assure you we will look into the situation further. Thank you again.Sincerely,Hotel Management

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fix shower head
Shower head hose leaking. Hotel needs remodel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 13. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for being our guest and sharing your observations. Our focus is on providing our guests with an exceptional experience, so we appreciate all of your comments. We would like to apologize for the issues you encountered during your stay with the showerhead, and we appreciate you bringing this to our attention. We have taken note of the concerns you raised as we are continually striving to ensure a perfect visit for every guest. Thank you again for sharing, and we hope to see you soon.Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

mabelle, Lauderhill

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property has a lot of roaches in the room and it’s dirty i will never stay here again i don’t even know how it’s still open it should be shut down.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 12. Jan. 2024
Dear Mabelle, We sincerely apologize for any disruptions during your recent visit, as we understand the cleanliness expectations in the room were not met. We want to reassure you that we take every possible measure to prevent the presence of external insects, as mentioned. Our pest control provider maintains a regular servicing schedule for our premises. Nevertheless, we will discuss with them to ensure all necessary measures are taken to prevent future issues. Our front desk can improve your time with us. Please return and allow us to serve you so you can enjoy our hospitality the next time you visit our area.Sincerely, Hotel Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Kelma

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I stayed 10 days and never got any cleaning after being told that it is done automatically in the system after 7 days
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 11. Jan. 2024
Dear Kelma, Thank you for sharing your review. We truly care about delivering excellent service and ensuring the comfort of our guests, so we regret not meeting these expectations. Your remarks are shared with our housekeeping team for further action. Again, we apologize for the inconvenience caused. Our front desk team can always help you have the most comfortable stay. Please consider giving us another chance on your next visit so we can provide you with a much-improved stay.Sincerely,Hotel Management

4/10 – Schlecht

Jennifer

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Donalee

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nothing
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 11. Jan. 2024
Dear Donalee, Thank you for being our guest. We hope you will accept our apologies for not providing the exceptional service you should have received, tarnishing your stay with us. Your remarks are vital and shared with the team for improvement. Our front desk team is always available to help you handle such issues and make your time with us comfortable. Please give us another opportunity to accommodate you, and we are confident we can replace this experience with a more positive memory!Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Lucretia, Clinton

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

randy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No
Hotel is in a great place.lady at front desk was nice .Lobby was dirty and unkept.Breakfast was a joke .room only had 2pillows for a queen bed .Small roaches by air-conditioning.So I will definitely not be back ...they need good management here.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 7. Jan. 2024
Dear randy, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased that you enjoyed our staff and location. However, we hope you will accept our apologies regarding our breakfast service and other concerns that you outlined. We value your feedback as we constantly strive to improve our guest experience. We will address this appropriately, and we thank you for your patience. It was a pleasure hosting your visit, and we hope to accommodate you again soon.Sincerely,Hotel Management