Außenpool

Bewertungen von Courtyard by Marriott Fort Lauderdale East/Lauderdale-by-the-Sea

3 out of 5
Courtyard by Marriott Fort Lauderdale East/Lauderdale-by-the-Sea
5001 North Federal Highway, Fort Lauderdale, FL

Bewertungen

8,6

Hervorragend

483 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
347 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
97 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Gregor, München und

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine perfekte Unterkunft in guter Lage , sehr sauber , ruhig , geräumige Zimmer mit Balkon , schöner Pool, große Dusche , gute Betten
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Iris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Insgesamt gutes Hotel
Ordentliches Hotel der Mittelklasse, sauber, sehr gute Betten
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Günter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Joachim, Hamburg

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der freundlichen Empfand hat uns sehr gefallen, das Hotel war sehr sauber und ruhig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage mit Pool. Saubere Zimmer. Nachdem wir ein Problem mit einem sehr lauten Zimmernachbar hatten, haben wir umgehend ein neues Zimmer bekommen sowie eine Einladung zum Frühstück. Top!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, sehr sauber, tolles geräumiges Zimmer.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ziemlich in die Jahre gekommen. Das Hotel verträgt bestimmt eine Renovierung. Personal ist bemüht und nett! Parkplätze sind ausreichend direkt am Hotel vorhanden
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Ernst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel mit allen was dazu gehört. Genau das was wir uns erwartet haben.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel für ein paar Tage
Gutes Hotel für ein paar Tage, Weg zum Strand und dem Zentrum nicht weit:
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Horst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel
Top Frühstück nur bisschen laut am Highway 1 sonst alles top und günstig
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Humu, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schönes Hotel
Wir waren auf der Durchreise für 1 Nacht in diesem Hotel. Sehr nettes Personal, schönes, grosses und sauberes Zimmer mit Balkon. Jederzeit wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Das Hotel befindet sich etwa 1 Stunde nördlich von Miami Beach und Miami Airport. Die Interstate 95 ist ca. 2 Meilen entfernt. Kostenloses Parken auf dem Hotelparkplatz schont außerdem den Geldbeutel. Obwohl direkt an der US 1 gelegen, ist Straßenlärm bei geschlossenen Fenstern kein großes Thema. Der Strand von Lauderdale by the Sea ist ungefähr 1 Meile entfernt und gut zu Fuß zu erreichen. Das Hotel bietet aber auch einen kostenlosen Shuttle an. Zahlreiche Restaurants befinden sich ebenfalls in unmittelbarer Nachbarschaft. Unsere Zimmer und auch die öffentlichen Bereiche waren stets in einem sehr sauberen Zustand. Aus unserer Sicht ist das Hotel uneingeschränkt zu empfehlen.

8/10 – Gut

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für Familie
Waren zum Abschluss unserer Florida Reise dort. Konnten einen sehr guten Preis erzielen und mit Pool und Whirlpool zusammen sowie sowie Balkon eine perfekte Kombination. Würde immer wieder kommen.

8/10 – Gut

Irmi, Wuppertal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut!!!
Zimmer hatte eine normale Größe, gut eingerichtet und sauber. Das Badezimmer war gut geschnitten, sauber und mit einer moderneren Dusche. Handtücher reichlich vorhanden. Nicht gut fand ich das Frühstückssystem. Man konnte aus dem warmen Bereich nur ein Teil und aus den kalten Bereich zwei Teile wählen. Wenn man mehr haben möchte, muss man zahlen. Es gab nur einen Cup Kaffee, von Starbucks, der sehr gut war. Bei mehr,wieder zahlen. Die Bedienung war aber sehr nett und gut. Wir sind beim Frühstück das Buffet gewohnt!!!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Preis und Leistung
Spitzenhotel. Alles sauber , Schön eingerichtet, Super Hotelteam, guter Preis, bequemes Bett. Sehr gerne wieder !!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Durchschnittliches Hotel mit gutem Service.
Nach langem Flug freundlich empfangen. Ordentliches Hotel mit sauberen Zimmern. Service OK, Pool OK. Trotz direkter Lage an einer mehrspurigen, vielbefahrenen Strasse eher leise in der Nacht. Für die Durchreise oder nach dem Flug (Airport Fort Lauderdale) durchaus zu empfehlen.

6/10 – Okay

Gabriela, Nidderau

Für'n Kurztrip OK
Sehr laut, liegt direkt an einer stark befahrenen Straße. Der Pool ist sehr klein. Für ein paar Tage ok, für länger nicht besonders komfortabel

4/10 – Schlecht

Joseph

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von . am 26. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the overall experience provided to our guests. You brought to our attention that your recent stay was less than perfect. We do strive to delight our guests and we would love to hear a little bit more about your past stay with us in the hopes that we can excel the next time that you come to our property. We hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve. If there is anything else, we can assist you with do not hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Cindy

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von . am 22. Mai 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

Starr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von . am 22. Mai 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great friendy staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von . am 22. Mai 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

8/10 – Gut

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very noisy. Woke several times in the night with sirens and street noise. Charged my CC more than posted on Expedia, told it was a refundable room charge, no room charges were made, still no refund, it has been over 24 hours since checkout
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von . am 22. Mai 2024
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the overall experience provided to our guests. You brought to our attention that your recent stay was less than perfect. We do understand how frustrating it is to have a less than perfect experience and we truly apologize for failing to meet your expectations. We do strive to delight our guests and we hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve. If there is anything else, we can assist you with do not hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Joyree

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von . am 26. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von . am 22. Mai 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great customer service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von . am 22. Mai 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok fi e
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von . am 22. Mai 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

john

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel and our room were modern and very clean. Even though I received email about ongoing renovation (after I booked!) it was a non-issue as work being done was at south end of property and cordoned off. Located at very urban intersection of Fed 1 and Commercial (870), walking anywhere is a relatively dangerous activity. Nevertheless, it is a secluded gem with patio/pool area, lush and green. Balcony (backside, away from Rt.1) was nice touch Nightlife area is a 5 minute drive away. Great deal, overall.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von . am 27. Apr. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

8/10 – Gut

Carol

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked that you could cancel a few days before are stay. I didn’t like the noise till 2 am
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von . am 27. Apr. 2024
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the overall experience provided to our guests. You brought to our attention that your recent stay was less than perfect. We do understand how frustrating it is to have a less than perfect experience and we truly apologize for failing to meet your expectations. We do strive to delight our guests and we hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve. If there is anything else, we can assist you with do not hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nnn
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von . am 20. Apr. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely a nice hotel, room was spacious nice pool area wish I actually got in… but it’s cute and nice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von . am 15. Apr. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wish the restaurant on property was open.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von . am 15. Apr. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

8/10 – Gut

Yvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von . am 7. Apr. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

8/10 – Gut

zoya t.

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I booked through Expedia , 1 room with double beds but when I got there I was informed that it wasn’t available so I was given a queen with a roll out bed which wasn’t very comfortable but overall I enjoyed my stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von . am 7. Apr. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von . am 7. Apr. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

4/10 – Schlecht

Bektash

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nothing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von . am 7. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the overall experience provided to our guests. You brought to our attention that your recent stay was less than perfect. We do strive to delight our guests and we would love to hear a little bit more about your past stay with us in the hopes that we can excel the next time that you come to our property. We hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve. If there is anything else, we can assist you with do not hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was great
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von . am 7. Apr. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

10/10 – Hervorragend

Dean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check-in was quick and easy. We were greeted by Flavia, who was very polite and helpful in answering our inquiries. Although there are some renovations on-going in areas, we found our room Immaculate. I would gladly stay again the next time we come to Fort Lauderdale.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von . am 17. März 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

6/10 – Okay

Joy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The front desk was rude when we reported a problem. There was no microwave in room. The coffee maker made one cup at a time and had to be unplugged to turn on and off. The roll away bed barely fit in room. The wifi was not password protected and did not work most of time.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 8. März 2024
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for failing to meet your expectations.Please contact us at your earliest convenience to learn more about your experience with us.We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

4/10 – Schlecht

Richard

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
no wifi
There was no wi fi in the room.
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 8. März 2024
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for failing to meet your expectations.Please contact us at your earliest convenience to learn more about your experience with us.We hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

8/10 – Gut

Russ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very clean
We really enjoyed our stay. Very clean and updated rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 24. Feb. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Staff was great but no hot tub no weight room and an obnoxious loud mouth mope running his mouth at the pool probably a retired Chicago cop or mobster wanna be a total jerk,Evangaline was great the food for breakfast was very good fix the hot tub and get the weight room intact,I realize you can only do so much with these loudmouth Italians they are probably laundering money through Anthony s restaurant I will deal with them myself ,a good staff and clean but you need to get the upgrade done.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 24. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the overall experience provided to our guests.We do strive to delight our guests and we hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver on the guest experience you deserve.If there is anything else, we can assist you with do not hesitate to let us know.

8/10 – Gut

Hamaza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von . am 24. Feb. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

8/10 – Gut

Guylaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un peu cher Personnel vraiment super
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 17. März 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.

4/10 – Schlecht

David

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nobody gave us not one warning that the place was under construction
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von . am 19. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. It is through guest feedback that we are able to improve upon the overall experience provided to our guests.You brought to our attention that your recent stay was less than perfect.We do understand how frustrating it is to encounter our renovation process during your stay and the inconveniences this brings to you.We do sincerely apologize for having failed to meet your expectations during your stay.We do strive to delight our guests and we still hope you will consider our hotel on your next visit to the area when our renovation process gets completed so that we can deliver on the guest experience you deserve.If there is anything else, we can assist you with do not hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

LISBETH ARVIDSDOTTIR

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von . am 19. Feb. 2024
Thank you very much for your feedback! We always aim to provide the best guest experience and we appreciate you acknowledging our efforts.