Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Vert Eilat

Vert Eilat
North Beach, Eilat

Bewertungen

8,4

Sehr gut

22 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 42 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

gal, omer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, bad hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

HANNAH

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Orit

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Need to improve
No electricity for several hours in the 40 degrees in Eilat / August. Only 2 elevators out of 5 worked. (2 in Shabbat mode and one out of order)
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Amir

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

6/10 – Okay

?????

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Dany

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bonne hôtel
Bonne hôtel bon service belle vue
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Shachar Biran am 19. Apr. 2023
Dear Dany,Thank you for sharing your experiences of our hotel with other travelers. I am happy you enjoyed your stay with us.Warm regards,Mrs. Shachar BiranGuest Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

Nadia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
spacious room, great view, wonderful breakfast
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Shachar Biran am 19. Apr. 2023
Dear Nadia,Thank you kindly for these war, words. I appreciate your feedback. Warm greetings,Shachar BiranGuest Relations Manager.

4/10 – Schlecht

AMIT

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything looks very old, not as described in the pictures! The hotel’s room are stinky , but mostly the shower smells like sewage! Unfortunately I had to be out of the hotel all day in order to enjoy Eilat !! I didn’t got value for my money .
Antwort von Shachar Biran am 5. Dez. 2022
Dear Amit,Thank you for taking the time to share your comments. We are working all the time to update and maintain our service and all comments are helpful.I am sorry that some aspects let you down and I hope to have another opportunity to welcome you back and I will make sure your stay will be fantastic. My regards,Mrs. Shachar Biran

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von שחר בירן am 14. Nov. 2022
אלכס היקר, תודה על המשוב החיובי והמפרגן. אשמח לראותך שוב בין אורחינו החוזרים. בברכה,

10/10 – Hervorragend

noam

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Shachar Biran am 2. Sept. 2022
Dear Noam,Thank you for taking the time to share your insights.Looking forward to welcome you back.Best regards,Mrs. Shachar Biran

10/10 – Hervorragend

Avshalom

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Shachar Biran am 2. Sept. 2022
Dear Avshalom,Thank you for taking the time to give us feedback on your stay.Best Regards,Mrs. Shachar Biran

10/10 – Hervorragend

Amiel

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

lior

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von שחר בירן am 12. Juli 2022
ליאור היקר, תודה רבה על המשוב המפרגן והניקוד הגבוה.

8/10 – Gut

Moshe

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
a beautiful view from our room
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Shachar Marnin am 1. Juli 2022
משה שלום, תודה על שיתןף תמונות המקסימות מהחדר במלון.

10/10 – Hervorragend

Boris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Shahar Biran am 1. Juli 2022
שלום, תודה רבה על הדרוג הגבוה. בברכה, שחר בירן

10/10 – Hervorragend

Ofir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the best hotel in eilat
the best hotel in eilat. love it!!! the food is perfect i will go ther again
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Shachar Biran am 8. Mai 2022
Dear Ofir, Thank you for sharing your experiences of our hotel. I an happy you enjoyed your stay at Vert Eilat. We'll be waiting to welcome you back. Regards, Mrs. Shachar Biran

10/10 – Hervorragend

Ofer

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Shachar Biran am 8. Mai 2022
Dear Ofer, Many thanks.I am pleased to see that you enjoyed your stay. Regards, Mrs. Shachar Biran

8/10 – Gut

doron

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Shachar Biran am 25. Apr. 2022
Dear Doron, Thank you for sharing your experiences of our hotel. I am happy you enjoyed your stay . looking forward to welcome you back. War, regards, Mrs. Shachar Biran

8/10 – Gut

Itay

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Shachar Biran am 8. Mai 2022
Dear Itay, Thank you for your review . Looking forward to see you again in our hotel. Warm regards, Mrs. Shachar Biran

10/10 – Hervorragend

bernard

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von sarit klauda am 8. März 2022
Dear mr. bernard Thank you for choosing to stay at the Eilat Vert hotel and we are appreciate your feedback We will be happy to see you in our returning guests your sincerely

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Guest Relations Manager am 31. Jan. 2022
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Vert Eilat Hotel and your high score. I am happy to reed you had a wonderful vacation! Warm regards, Ola Ogbah Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2021
Antwort von Ola Ogbah - Guest Relations Manager am 7. Dez. 2021
Thank you for your high score!! It means a lot to us.

10/10 – Hervorragend

Taieb

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon accueil, bel hôtel en plein centre ville
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Ola Ogbah am 29. Nov. 2021
Dear Taieb, Thank you kindly for these very warm words! On behalf of the whole team, I really appreciate your wonderful feedback. We're always doing our very best to make sure that you feel at home while staying with us, so it's truly gratifying to hear back when we get it right Warm greetings and waiting to host you again. Ola Ogbah Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Artiom

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Guest Relations Manager am 8. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your insights; we are working all the time to update and maintain our service standards. I am happy that you enjoyed our level of service and overall hotel services. Looking forward to welcome you again. Warm regards, Mrs. Ola Ogbah Guest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Ran

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was not clean. Old and broken furniture stains on the carpet. Breakfast was ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Guest Relations Manager am 8. Nov. 2021
Dear Ran, We were extremely concerned to hear about your experience with Vert Eilat Hotel. This kind of experience is unacceptable and is most definitely not what Vert is about. We must sincerely apologies and can assure you that we are taking severe action. In the next two months we will be renovating our standard rooms so our guest will be able to enjoy their stay with us. Thank you for taking the time to give honest feedback so as to ensure we can correct and ensure this never happens again. Warm regards, Ola Ogbah Guest Relations Manager

8/10 – Gut

orit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
ארוחת בוקר טובה ומגוונת. בריכה טובה הצוות אדיב, קיבלנו חדר , באגף שעדיין לא עבר שיפוץ, החדר היה מרווח אבל ישן,
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von PR Manager am 26. Okt. 2021
אורית שלום, תודה על שבחרתם להתארח במלון וורט אילת ותודה רבה על המשוב החיובי והמילים המשבחות. כמה כיף לראות כי נהניתם ,אנו עושים את מירב המאמצים כי כל אורחינו יהיו שבעי רצון ומשמח לראות כי נהניתם מכל מתקני המלון. נשמח לראותכם גם בעתיד בין אורחינו. בברכה, אולה אוגבך מנהלת קשרי אורחים

8/10 – Gut

Eli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a very nice hotel in terms of rooms, facilities, staff. I was very disappointed to get a room without sea view and without balcony although I upgraded from standard to deluxe room with full price. A nice reminder why not to choose hotels in Israel, you pay much you get less.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Ola Ogbah am 17. Okt. 2021
Dear Eli, Thank you so much for taking the time to give us feedback on your recent stay. We are so pleased that you enjoyed the facilities and that our wonderful team treated you well. As a team, we are committed to achieving 100% guest satisfaction and appreciate comments such as yours’ as a powerful wake-up call on areas where we need to do a better job. I am sorry that we did not meet your expectations on your room. The room that was booked is Deluxe room, there is always an option to book a Deluxe room with balcony. Thanks once again for taking the time to let us know. Best regards, Ola Ogbah Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nice location
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Ola Ogbah am 1. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Vert Hotel Eilat and mentioning our great location! Warm greetings and I'be waiting to host you again. Ola Ogbah Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great Staff!!
Amazing staff!! We had some trouble checking in due to a complication with our "Covid green pass" and one of the staff members/managers (her name is Merav) was so helpful!! She even sent us up a bottle of wine during our stay...
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

8/10 – Gut

guy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

8/10 – Gut

Jehad

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

oren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Ella Lis am 9. Aug. 2020
Dear oren, Thank you for your lovely feedback to our renewed hotel, especially in this challenging times of COVID-19. i hope to see you again soon for another perfect vacation. Ella Lis, Guests Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect views of the marina and Bay. Wonderful room with door opening wide onto balcony
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Ella Lis am 12. März 2020
Dear Guests, Thank you for the lovely feedback. I hope to see you again soon, Ella Lis Guest Relations Manager.

8/10 – Gut

Dany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Belle hôtel bien rénové
Belle hôtel rénover parfait
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von ella lis am 12. März 2020
Cher Dany, Pardonnez-moi car j'utilise Google Translate pour répondre à vos commentaires. Merci pour les éloges. Au plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt, Ella Lis Responsable Relation Clients.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
While the check in, we weren’t told about the hotel was undergoing renovations. If we knew that we wouldn’t stay there. There was a loud noise starting at 8 am! In addition, we put “do not disturb” sign the night before, and couldn’t lock the door from the inside cause it was unlock-able. Unfortunately we woke up finding a stranger man in our room. When we complained about that, the manager said that’s our problem, because we could lock the door and could prevent him to get in. That disrespect of our privacy was a shame as a manager response. I must say, that’s a lie. Cause every hotel I stay I lock as I get in the room, and there wasn’t a lock in there. And there were a woman hairs on our sheets.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ella Lis am 24. Jan. 2020
Dear Guests, Thank you for your feedback. it is always nice to read a review on a perfect vacation :) I hope to see you again soon for another great vacation. Ella Lis, Guests Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Deserves 5 stars. Amazing for the price. Surprised it’s not rated perfectly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Ella Lis am 6. Jan. 2020
Dear guests, Thank you for your lovely feedback to your renewed hotel. we believe that every vacation should be like yours, with variety buffet, kind and professional staff, breathtaking view etc. i hope to see you again soon for another perfect vacation, Ella Lis, Guests Relations Manager.

10/10 – Hervorragend

nisim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ella Lis am 5. Jan. 2020
Dear nisim, Thank you for your lovely feedback to our renewed hotel, we are making sure that every vacation will be excellent like yours, starting from our variety buffet, renewed rooms, pampering swimming pool, breathtaking view etc. I hope to see you again soon for another perfect vacation, Ella Lis, Guests Relations Manager.

6/10 – Okay

Reggie

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019