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156 von insgesamt 381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
156
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8 – Gut
116
49 von insgesamt 381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
49
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4 – Schlecht
29
31 von insgesamt 381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
31
8,2/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Terri
25. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just an overall nice place
Terri
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Beau
Geschäftlich gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
For the price it was clean and and nice.
Beau
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Christina
21. Mai 2024
It was clean an workers weee friendly
Christina
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Kevin
Mit der Familie gereist
21. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Was sound asleep and at 8:30 pm the desk called and told me they needed me at front desk wouldn't tell me why just that they needed me there so I got up and dressed go down there and it was to sign something the clerk forgot to do in the morning which could have waited very inconsiderate
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 25. Mai 2024
Dear Kevin,Thank you for taking the time to share your experience. We understand the inconvenience caused by the timing of the front desk call, and we sincerely apologize. This will be discussed internally to ensure an instance like this does not occur again. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back for a better stay.
8/10 – Gut
Karen, Moline
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Karen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Margaret
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Margaret
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Peter
Mit dem Partner gereist
11. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Place was decent for the price, staff was friendly and room was nice. Breakfast was lacking but other than that overall it was worth it for the price.
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
ROGER
Mit dem Partner gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and comfortable!
ROGER
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
Thomas
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Christena
30. Apr. 2024
Inexpensive for a quick overnight stay. Property could use a little sprucing up.
Christena
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
We always appreciate guest feedback and thank you for sharing your review. We’re sorry we fell short of perfect but glad you enjoyed your overall stay. Please visit soon so that we may have another chance to earn your 5-star rating! All the best!
8/10 – Gut
Jake
30. Apr. 2024
Jake
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Karen
29. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Prices were reasonable.
Karen
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Karen, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
4/10 – Schlecht
Mike
28. Apr. 2024
Mike
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Joshua
Mit dem Partner gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I don’t want to leave one
Joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Joshua, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
2/10 – Ungenügend
Djon
26. Apr. 2024
Djon
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Kimberly
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
Front desk staff was nice and helpful. They accommodated for a non-smoking room. Double beds on main floor. Housekeeping was slow. The reason why I say this is because I placed my full garbage cans outside the door and it took 4 hours, for them to be empty. The hallway always smelled like weed and needed vacuum by the doors leading outside.
Kimberly
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Kimberly, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your overall stay with us. We hope to welcome you again soon! All the best!
8/10 – Gut
Ryan
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The price is great, the only thing I didn't like was the Continental breakfast. Dry cereal okay but no milk.
Ryan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Ryan, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your overall stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
10/10 – Hervorragend
Brian
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a good and well maintained place to stay. I'd go back and stay again
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Brian, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
10/10 – Hervorragend
Aaron
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was the cleanest property that I have seen. The rooms are small and simple... but VERY CLEAN.
I was only here for a few hours of sleep, but left feeling rested and refreshed. I would definitely recommend this location, and stay here again if needed.
Aaron
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill. GM am 2. Mai 2024
Dear Aaron, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
10/10 – Hervorragend
Alvin, Winnipeg
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet
Alvin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Alvin, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
10/10 – Hervorragend
Kyle
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small signage out front...but large friendliness and service...easy access to Wi-Fi
Kyle
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Kyle, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
10/10 – Hervorragend
Janet
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, quiet and great price. I would recommend.
Janet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Janet, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
10/10 – Hervorragend
Denise
Geschäftlich gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only thing I didn't like was the pillows. All 3 had lumps.
Denise
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Denise, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your overall stay with us. At anytime during your stay feel free to contact us at the front desk for any issues so that we may be able to fix them and ensure you have a comfortable and enjoyable stay. We hope to welcome you again soon! All the best!
8/10 – Gut
manoah
29. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I just like how it was quiet
manoah
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Manoah, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
8/10 – Gut
Denise
Mit dem Partner gereist
20. März 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We were satisfied with our stay.
Denise
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gill, GM am 2. Mai 2024
Dear Denise, Thank you for taking the time to provide your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again soon! All the best!
8/10 – Gut
Billie
Mit dem Partner gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Quick and easy check in. Clean and open lobby area. The room was open. Disappointed that there was no coffee pot in the room. No carpet on the floors, but the flooring was sharp looking and swept. The bed had mattress springs so it could be loud at times. The sheets were clean, but I got a little weirded out by some black particles on them.
Billie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Thomas, Elkhart
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A nice, clean, quiet room. Just what I was looking for. The staff was very friendly and helpful. I recommend the property to all.
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Carolina
7. März 2024
Carolina
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Mark, Chicago
Geschäftlich gereist
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a good go-to if you needed a last minute stay around East Peoria.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
Aaron
4. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Poor communication skills.insentive to simple confussion
Aaron
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Gill, GM am 5. März 2024
Aaron, We love impressing our guests, and we’re sorry to see that we fell short of winning you over on your recent stay. We wish we knew more details so that we could work to address your specific concerns, and we hope you’ll give us another chance to further impress you! Best,
2/10 – Ungenügend
robert
29. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Checking in is a complete disaster every time....took 45 minutes to get my key
robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sam am 29. Feb. 2024
Dear Robert,Thank you for taking a moment to reach out to us, though we are sorry to hear of any aspects of your trip that you found to be less than ideal. Normally the time to check in takes between 3 to 10 minutes, however in your case we were unable to charge the credit card on file that we received from Expedia and were not able to reach an agent in a timely manner causing the delay. We hope that you will allow us another chance to impress you in the future.Best,
8/10 – Gut
Vanessa
26. Feb. 2024
Vanessa
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Naimah
Geschäftlich gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Morning staff was very helpful and the rooms were very clean and well kept. However I had to switch rooms due to noise from other occupants. The front desk clerk was helpful and the manager was able to accommodate the change.
Naimah
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Dmitriy
Geschäftlich gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for a quick stay
Dmitriy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
2/10 – Ungenügend
James
Mit der Familie gereist
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The worst place to stay.
Surprise they need one hundred dollars just in case for the room. Refundable. The breakfast what a joke. Hard boiled eggs and cereal, Cheerios or Total. I would not recommend this place to anyone.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Gill, GM am 27. Feb. 2024
Dear James, We value any and all guest feedback so we can learn what we're doing well and what we need to work on, so I really appreciate your review of our property. Out hotel is a non smoking property, as such per hotel policy which is listed on our website, we take a deposit that is refundable if there is no damage or smoking in the room. I do apologize on behalf of our staff for not refilling remaining breakfast items. I hope you would give us another chance.Safe travels!
10/10 – Hervorragend
Adrianna
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Adrianna
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Simon, Minnetonka
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Breakfast is poor.
Simon
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Reza
17. Feb. 2024
Reza
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Abreon
16. Feb. 2024
Abreon
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Susan
15. Feb. 2024
Susan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Melissa
Mit dem Partner gereist
14. Feb. 2024
.
Melissa
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Hayley
12. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hayley
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Ryan
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ryan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
James
Mit einer Gruppe gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
James
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Jan
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Value
America's Best Value Inn in East Peoria, Illinois, is conveniently located to I-74, restaurants, and shopping. The staff is friendly, welcoming, and helpful. The Inn offers a modest breakfast selection, too.
Jan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Mark, Boise
4. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible state of the overall property.
Mark
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 9. Feb. 2024
Dear Mark,Thank you for sharing your experience. In an effort to improve, we'd love to hear from you about the aspects of your stay that could have been better.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Feb. 2024
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
8/10 – Gut
Kylie
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
2. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
smelt very strongly of cigarette smoke & there were people lingering outside at all hours
Kylie
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
lori
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
lori
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
4/10 – Schlecht
Kenneth
27. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overall the room was fine. Had some nice ish finishes and other things were very industrial. The smell in the hallways was oppressive and the walls were very thin so it was easy to hear everything that was happening around you.
Kenneth
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Relations am 2. Feb. 2024
Dear Kenneth,We appreciate you reaching out and sharing your experience. It's good to hear that you enjoyed our rooms overall. However, we regret that some aspects fell below your expectations. Rest assured, our team is committed to positive change, so we will reflect upon your concerns and work together to address them. We will also ensure we always put our best foot forward and present our property in the best light. It is our hope to welcome you back someday for an experience that is nothing short of seamless and comfortable.