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Bewertungen von Hotel Komodor

3 out of 5
Hotel Komodor
Marsarykov put 3E, Dubrovnik

Bewertungen

7,8

Gut

138 von insgesamt 542 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
241 von insgesamt 542 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
117 von insgesamt 542 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
36 von insgesamt 542 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 542 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Anonymous,Thank you for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,

6/10 – Okay

Mario, Küsnacht

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Mario,Thank you for your feedback.We hope to get an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,

8/10 – Gut

Andreas

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr lauter Bewegungslärm in der Nacht! Sauberkeit im Badezimmer sehr schlecht!
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hotel Manager am 25. Okt. 2019
Dear Madam / Sir, Thank You for taking Your time to give us your feedback. We value every opinion in order to improve our services. Kind regards, Hotel Manager

8/10 – Gut

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nettes dreisterne Hotel
Ein sehr nettes Hotel, nicht direkt in der Altstadt von Dubrovnik, aber mit dem Bus sehr gut erreichbar. Direkt gegenüber dem Hotel ein schöner Badestrand mit ziemlich neuen Strandbars. Der Zustand des Hotels ist gut. Natürlich merkt man anhand der Zimmergrößen ,alter der Möbel das es sich hier um ein dreisterne Hotel handelt. Das Personal ist sehr freundlich, bemüht und zuvorkommend. Würde bei einem nochmaligen Besuch Dubrovniks wieder im Hotel Komodor nächtigen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Hotel Manager am 19. Sept. 2019
Dear Madam / Sir, Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Manager am 28. Juni 2019
Dear Madam / Sir, Thank You for choosing Hotel Komodor and Dubrovnik for your vacation. We hope we will have an opportunity to host You again. Kind regards, Hotel Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
das Personal an der Rezeption war unfreundlich das Bad schmutzig und sehr klein als sich mein Rücktransfer um einen Tag verschoben hatte bat ich die Leute von der Rezeption den Transfer für mich umzubuchen, da mein englisch nicht das beste ist. Das hat überhaupt nicht geklappt so das wir uns ein Taxi nehmen mussten
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019
Antwort von Hotel Manager am 24. Juni 2019
Dear Madam / Sir, Thank You for taking Your time to give us your feedback. We value every opinion in order to improve our services. Kind regards, Hotel Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nur 1min von der Bushaltestelle entfernt,ein paar Minuten und man ist am Strand.nur die Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Manager am 7. Mai 2019
Dear Madam / Sir, Thank You for choosing Hotel Komodor and Dubrovnik for your vacation. We hope we will have an opportunity to host You again. Kind regards, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Moni, Bielefeld

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir hatten sehr viel Spaß im Hotel. Eine sehr schöne Sicht auf dss Meer. Ruhig gelegen, super nettes Personal mit direkter Busverbindung in die Altstadt
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Manager am 25. Okt. 2018
Dear Madam, Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel gleich neben Strand, schöne Aussicht
HotelTeam super nett haben uns wohl gefühlt. Hotel in ruhiger Lage, mit Pool waren zu einer schönen Zeit dort
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel Manager am 25. Okt. 2018
Dear Madam / Sir, Thank You for Your kind review. We are glad we have met Your expectations. If you choose to visit Dubrovnik again, we are looking forward to be your host during your next visit. Kind regards, Hotel Manager

8/10 – Gut

Kai, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles total super
War nen super schöner Aufenthalt super Hotel , nettes Personal , super Getränke und Speisen
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Alina, Aachen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit freundlichem Personal.
Wir haben uns im Hotel sehr wohl gefühlt! Eine Bushaltestelle genau nebenan lässt schnell die Altstadt erreichen. Der Strand gegenüber ist klein, sauber, schön und mit einem wunderschönen Sonnenuntergang gesegenet. Man kann es sich gut gehen lassen. Von einer Baustelle (wie in manchen frühreren Bewertungen zu lesen) ist bei unserem Auffenthalt nichts mehr zu sehen oder zu hören gewesen!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Mag. Georg, Wien, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt mit Problemen wg. Bautätigkeit
Bei dem Hotel Komodor stimmt grundsätzlich das Preis-Leistung-Verhältnis. Die zum Meer hin gelegenen Zimmer haben zwar eine schöne Aussicht, doch stört ab 7 h früh der Verkehrslärm auf der Straße. ACHTUNG:Wir waren vom 17. bis 24. Juli vor Ort. Große ganztäige Lärmbelästigung wg. Großbaustelle auf dem benachbarten Grundstück zum Meer hin. Dieser Baulärm dürfte noch bis Mitte Juli gegeben sein! Mfg Georg Reichlin-Meldegg, Österreich
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kurztrip nach Dubrovnik
Zimmern brauchen dringend Renovierung. Frühstücksraum kalte Atmosphäre, Personal gruesst nur wenn Gueste zuerst grüssen. Front Office Personal dagegen immer freundlich, stets hilfsbereit und sehr professionell. Leider ist unserer Aufenthalt durch eine große Baustelle der Kommune, gegenüber dem Hotel, wegen sehr viel Krach, getrübt worden. Ansonsten war unser Kurztrip nach Dubrovnik schön.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Stadthotel
- 45 Minuten zu Fuß in die Altstadt Dubrovniks - Bushaltestelle unweit des Hotels direkt in die Stadt - Strandlage - Zimmer sind in die Jahre gekommen

6/10 – Okay

Tanja, NRW

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
1 Tag in Dubrovnik
für einen Tagestripp Dubrovnik empfehlenswert,netter Service, naher Parkplatz, sehr günstige Lage,kurzer Weg zum Meer,das Hotel ist ein einem schönen, alten Haus, man ist schnell mit dem Bus im Zentrum, der Pool ist herrlich erfrischend, uns hat´s echt gut gefallen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel, sehr gute Läge, sehr freundliches Personal!

8/10 – Gut

Rosemarie, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nettes Hotel, 2 Min vom Strand entfernt
ich war als Alleinreisende für 3 Tage dort. Mir wurde erst ein kleines Zimmer mit Hinterhofblick und Klimanlagenräuch von dem Dach angeboten! Nach Rücksprache mit der Rezeption bekam ich sofort ein anderes Zimmer, das schön und hell und geräumig war! Das gesamte Personal war stets hilfreich nett und freundlich Fazit: ein Grund zum Wiederkommen

8/10 – Gut

Bruno

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Gute Lage in der Nähe von Strand und Buslinie 4
Wir kämen jederzeit wieder, wenn die Zimmer nicht so klein wären!

8/10 – Gut

Manuel, Regensburg, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel Komodor in Dubrovnik liegt schön an einer Bucht mit guter Busanbindung!
Das Hotel ist sauber und schön eingerichtet, die Busanbindung in die Innenstadt ist tadellos. Der nahe Strand lädt zum verweilen ein. Das Meer ist tadellos, und sehr klar! Die Innenstadt ist nicht schwer zu erreichen und jeden Besuch wert! Einziger Nachteil: Das Frühstücksbuffet ist teilweise schnell lauwar geworden. Die Rühreier schmeckten seltsam, aber vielleicht ist das der lokale Geschmack. Die Preise für das Abendessen sind fair und das Buffet gut.

6/10 – Okay

S, München

Gut: Sauberkeit
es war ok aber nicht berauschend
Das Hotel ist bestens an einer Bushaltestelle gelegen was bei An-und Abreise zum Flughafenbus nützlich war Das Hotel selbst ist unspektakulär aber für ein oder zwei Nächte akzeptabel

6/10 – Okay

Bjørn Henning

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

silvana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Façil acesso ao ponto de encontro dos tours!
O hotel Komodor é um hotel antigo na melhor praia de Dubrovnik. Cama de casal full, banheiro pequeno e box minúsculo .Toda essa area na frente do hotel não pertence a ele. Localização com façil acesso a cidade velha e ponto de encontro para os tours( Pile Gate ) por onibus que passa ao lado do hotel. O café da manhã buffet é completo e o restaurante tbem oferece jantar buffet ao custo de 19 euros . Atendimento da recepção foi muito atenciosos.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 9. Nov. 2023
Dear Silvana,Thank you for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay. Good food and easy parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay.We hope to get an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Francine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location and Exceptional front desk clerks
The location of the hotel is excellent just steps from the beach in Lapad. The staff at the front desk were all very helpful and knowledgeable. On September 22, 2023, which was our first night, the front desk clerk, for which we can’t remember her name, was exceptional and went out of her way to help us. It was her last day and last hour working as she was going back to university. She helped us get an Uber ride to take us to the marina. She was truly lovely and kind up to the last minute she worked. This is very telling of what a wonderful character she has. We spent two separate nights here a week apart. The first night we had a hotel room that was smaller and the bathroom was teensy tiny. The second night we spent there a week later, we had a much bigger room and a much bigger bathroom. Both had balconies with great views.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Francine,How lovely is to read about your experience! Thank you again for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. My associates are truly the best feature of this hotel, and I appreciate your highlighting that point in your impressions.If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Andrew

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Andrew,Thank you for your feedback.I'm delighted we delivered on all fronts and provided you with the experience you expected. Looking forward to welcome you in our hotel again.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear DianeThank you for your feedback.The pleasure was all ours, and we can't wait to welcome you back. Kind regards,

8/10 – Gut

Manoel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
all good...very satisfied
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Manoel,Thank you very much for taking the time to leave us a review following your recent stay here at Hotel Komodor. We are delighted to read that you had a great stay. Your feedback is greatly appreciated and we hope that your next visit will be as pleasant as the previous stay. Kind regards,

6/10 – Okay

Pertti

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hyvällä paikalla. Huoneiden äänieristys todella huono,ainakin 104 käytävästä kuului todella häiritsevästi äänet oven läpi. Alakerrasta alkoi tulemaan äänet läpi klo.06:00 kun alkoivat kattamaan aamiaista ja siitä eteenpäin meteliä riitti.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Pertti,Thank you for staying with us at Hotel Komodor. We are sorry you were disappointed with several aspects of your stay. Guests comments are of crucial importance to us as we strive to continually improve our facilities and services. We are genuinely sorry regarding the noise disturbance and we understand that this had an impact on the enjoyment of your stay.Given another opportunity, we would like to provide you with the visit you expected.Kind regards,

8/10 – Gut

Trygve Dag

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service- got another rom with sun and a view as I mentioned I was a bit disappointed. Roomy and good buffet. Very good bus connection to the old town.Close to very nice beach.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 30. Okt. 2023
Dear Trygve Dag,How lovely is to read about your experience! Thank you again for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,

8/10 – Gut

JUAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel cómodo cerca a playa y en auto cerca a old town y aeropuerto
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Juan,Thank you very much for taking the time to share your impressions with us.It is always a pleasure to read when our guests enjoy their stay with us and leave our hotel with the best impressions and memories.This is the best reward for us and we are so happy to hear that you hope to come back as soon as you can.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

lenny, san francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
nice room..2 trash cans..2 chairs..sea view..close to the Beach..good restaurant..
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Lenny,Thank you for this wonderful review and for taking the time to post it.We are really pleased that you enjoyed every moment of your holidays and left our hotel with the best impressions and memories.Your kind feedback will be very well received from all the team members!Hoping to have the pleasure of welcoming you back for another delightful holiday experience,please do not hesitate to contact us in advance for any wishes you might have.Kind regards,

4/10 – Schlecht

Harri

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Harri,Thank you for your feedback.Our goal is to provide every guest with exceptional service, and we hope to get an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,Kind regards,

4/10 – Schlecht

HELGA

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Helga,Thank you for your feedback.We do hope we will welcome you in our hotel once again.Kind regards,

4/10 – Schlecht

lalit

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not good for people with disability
Hotel did not have any elevator. My wife has disability and had to walk three floors.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Lalit,Thank you for staying with us at Hotel Komodor. We are sorry you were disappointed with no elevator in Annex Komodor. Hotel Komodor has an elevator and it is advertised as such. Annex Komodor doesn't have an elevaton and it is advertised as such. Guests comments are of crucial importance to us as we strive to continually improve our facilities and services.Although we failed in letting you leave our hotel with a pleasant memory, we would very much appreciate you giving us the chance to welcome you back, and offer you a room in a main building Hotel Komodor.We do regret if you have missed a chance to talk to our hotel reception during your stay and mention your situation to our reception team.If we can be of any assistance please do let us know.Looking forward to welcome you in our hotel once again.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The people at the hotel were really nice and friendly. It is a good location with a beautiful view.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Diana,Thank you for taking the time to write a review regarding your stay and for scoring all aspects so highly. We thank you for your constructive comments as it is the only way we can ensure our offer continues to meet the needs of our guests. We hope to get an opportunity to welcome you again soon!Kind regards

8/10 – Gut

Chris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great base to explore Dubrovnik outside of the hustle of the Old Town. Convenient local bus to old town was €2 and the hotel was a minutes walk from the beach. Good local restaurants. Clean and comfortable room with fantastic sea views.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Chris,Thank you so much for choosing to stay with us at Hotel Komodor! Our goal is to provide every guest with exceptional service, and we're absolutely thrilled to read that our location shone through during your visit. The pleasure was all ours, and we can't wait to welcome you back. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Karen,Thank you for your feedback.It is always a pleasure to read when our guests enjoy their stay with us and leave our hotel with the best impressions and memories.This is the best reward for us and we are so happy to hear that you hope to come back as soon as you can.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

franck

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Franck,Thank you very much for taking the time to share your impressions with us.Your kind feedback will be very well received from all the team members!The pleasure was all ours, and we can't wait to welcome you back. Sincrely,

4/10 – Schlecht

Perttu

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Perttu,Thank you for your feedback.Guest impressions are crucial to us, and we do hope we will welcome you in our hotel again.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Tsubasa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All hotel staff were so kind supported us warmly. We can access to the beach on foot and get to old town by bus easily. They also offer reasonable buffet dinner, and it costs cheaper than other restaurants around the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Tsubassa,I'll start by thanking you for posting this glowing review. I'm delighted we delivered on all fronts and provided you with the experience you expected. My associates are truly the best feature of this hotel, and I appreciate your highlighting that point in your impressions. Have a great day and visit us soon!Kind regards,

6/10 – Okay

Jessica

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great location, poor standard rooms
The location of the hotel is great and I’m very happy with choose Lapad bay as our destination in Dubrovnik. The common areas such as the reception, the pool area and the breakfast area was nice clean and modern. The room however had a really low standard. It had an old smelly carpet, old dark wood furniture, no fridge and the smallest bathroom I have ever seen with the door opening inwards! The bed seemed to only have a spring matress not a bed matress on top which was’t very comfortable.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Jessica,Thank you so much for choosing to stay with us at Hotel Komodor! Our goal is to provide every guest with exceptional service, and we're absolutely thrilled to read that our location shone through during your visit. Concerning your comments about the room we would like to apologize for any inconvenience caused and inform you that all the maintenance has already been updated, in order to hand over the room in good condition to other guests.We thank you once again and do hope to welcome you back. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Laura,Thank you for taking your time for this feedback.It is always a pleasure to read when our guests enjoy their stay with us and leave our hotel with the best impressions and memories.This is the best reward for us and we are so happy to hear that you hope to come back as soon as you can.Please rest assured that your kind review will be handed over to all the members.Kind regards,

8/10 – Gut

Børge Knutsen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good service, nice personell. Rooms where small but nice bathroom and bed.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Borge,How lovely is to read about your experience! Your kind mention of our team's quality service is especially appreciated along with the highlight of our quality value. Thank you again for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,

6/10 – Okay

Malin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Rent och fräscht. Trevlig personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Malin,Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay.We hope to get an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,

6/10 – Okay

Janet

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Janet,Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay.We hope to get an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Philip

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Philip,Thank you again for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Kevin

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Kevin,Thank you again for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,

8/10 – Gut

Arne

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Arne,Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay.We hope to get an opportunity to welcome you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Steen

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Hotel Management am 25. Okt. 2023
Dear Steen,Thank you again for sharing your feedback with us and we hope to warmly welcome you back to Hotel Komodor soon. If we can be of any assistance in the meantime, please let us know. Kind regards,