Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection

5 out of 5
The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection
23, Kuwait Street, Port Rashid, Dubai, Dubai

Bewertungen

8,0

Sehr gut

447 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
294 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
101 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
76 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
83 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Lukas

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von FDM am 21. Apr. 2024
Dear Mr. Lukas, Thank you for sharing your experience with us about your recent stay at our hotel. I understand that your stay did not go as per your expectations, Please let me know the convenient time to reach out to you so that i can get a details information about what went wrong. Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

4/10 – Schlecht

Florian Andreas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2024
Antwort von FDM am 28. März 2024
Dear Ms. Florian,Thank you for sharing your ratings with us about your recent experience of your stay.I understand your experience at our hotel was not upto your expectations, please accept my sincere apology for the inconvenience caused. I would like to know what were the challenges you faced which made your stay unpleasant. Looking forward in hearing from you. Warm Regards,Yashashree GhodkeFront Desk Manager

8/10 – Gut

Sevdail

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ankush Kaul am 31. Aug. 2023
Dear Sevdail, Thank you for taking the time to let us know about your experience at Canvas Hotel Dubai. I am pleased to know that you have enjoyed your stay. At MGallery we strive for guest satisfaction and your feedback serves as a motivation for the team and encourages them to perform better. Our entire team looks forward welcoming you again soon. Sincerely yours,Ankush KaulHotel Operations Manager

2/10 – Ungenügend

Refije

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Ankush Kaul am 30. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. We learnt that your experience did not meet your expectations, our sincerest apologies to this. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate you sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely yours,Ankush KaulHotel Operations Manager

4/10 – Schlecht

Julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Wir wollten uns in diesem Hotel eine Woche Luxus gönnen und haben uns daher für eine Junior Suite entschieden. Leider wurden wir in vielen Punkten enttäuscht. Abgesehen von dem sehr gebrauchten Interieur, waren auch die Holzwände gammelig. Beim Betreten des Zimmers stieg von Anfang an ein feuchter, muffiger Geruch in die Nase. Die Dusche war alles andere als sauber und in der Ecke befand sich Schimmel. Wenn man ein fünf Sterne Hotel bucht, kann man erwarten ausschlafen zu können - falsch! Neben unserem Zimmer wurde ein Serviceraum gefliest. Durch Hammerschläge und Baulärm wurden wir täglich gegen 8:00 Uhr geweckt. Als ich dies bei der Rezeption meldete, wurde sich entschuldigt und mir versichert, man nehme sich der Sache umgehend an. Eine halbe Stunde war Ruhe, dann ging es jedoch wieder los. Auch an den folgenden Tagen konnten wir aufgrund dessen nicht entspannt in den Tag starten. Im Allgemeinen sind die Zimmer sehr hellhörig, so dass man auch die Klingel des Aufzugs oder Geräusche aus dem Gang sehr gut hört. Des Weiteren wurde der volle Mülleimer nicht entleert, die Minibar nicht nachgefüllt. Wasserkocher und Kaffeemaschine waren ebenfalls kaputt, bzw. reichte das Kabel nicht mal bis zur Steckdose. Die Bademäntel fielen bereits beim Ansehen auseinander und das Licht im Bad, sowie im Eingangsbereich flackerte ununterbrochen. Ebenso ist die Lage des Hotels nicht besonders empfehlenswert. Dies ist allein durch Maps schwer zu erkennen, jedoch befindet man sich hier in einer
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Ankush Kaul am 31. März 2023
Dear Ms. Julia,Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. We learnt that your experience did not meet your expectations, our sincerest apologies to this. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate you sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards, Ankush KaulHotel Operations Manager

6/10 – Okay

Jacqueline

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel schön, Personal teilweise überfordert mit fragen. Minibar 3 muss Gläschen und maximal 4-5getnke im Zeitraum von einer Woche rausgenommen 300-400 Euro bezahlt, lieber im Supermarkt neben an einkaufen gehen anstatt etwas aus der Mini Bar zu nehmen auch wenn ich nicht viel ist die Preise sind extrem hoch
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2023
Antwort von Ankush Kaul am 31. März 2023
Dear Ms. Jacqueline,Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. We learnt that your experience did not meet your expectations, our sincerest apologies to this. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate you sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Best Regards, Ankush KaulHotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Ankush Kaul am 18. März 2023
Dear Ms. Sara,Thank you for taking the time to share your experience to us following your stay at The Canvas Dubai MGallery Hotel Collection. Your feedback is very valuable to us and encouraging to our hardworking team who genuinely cares about making our guests feel welcome and comfortable. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you again at our hotel.Best Regards, Ankush KaulHotel Operations Manager

2/10 – Ungenügend

Ayad

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
no again ..
unfortunately i don't feel i was in hotel 5 stars ..see the broken desk in my room .... only positiv thing in this hotel Miss May ...
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Best Regards, Ankush Kaul Hotel Operations Manager am 8. Jan. 2023
Dear Mr. Ayad, Greetings from The Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection! Thank you very much for giving us an opportunity to be of service to you. I appreciate the fact that you have taken the time to write your review on this forum. I am sorry that the room did not meet your expectations. I hope to do better the next time you are here. I appreciate your feedback and I apologise for all the inconvenience you experienced. We are in the process of periodic up gradation some of our facilities. I am sure you will find a refreshed experience whenever your travels bring you back to us. We are indebted to guests like you who are candid with their feedback and in turn providing us with real fodder to work on bettering our guest experience. Warm regards Ankush Kaul Hotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Rainer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Best Regards, Ankush Kaul Hotel Operations Manager am 16. Dez. 2022
Dear Mr. Rainer,Greetings of the day!Thank you for taking the time out to provide your valuable rating about The Canvas Hotel- MGallery Hotel Collection!It gives us an immense sense of satisfaction to see that you had an good experience with us.We look forward to your next visit and hope that you will make The Canvas Dubai as your preferred destination again.Kind regards,Ankush KaulHotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Mareike

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2022
Antwort von Best Regards, Ankush Kaul Hotel Operations Manager am 11. Okt. 2022
Dear Ms. Jetschina,Greetings of the day! We are very much obliged to receive a heartening review of The Canvas Hotel and thank you for being our guests. It's a pleasure to read that you had a comfortable stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel. Warm Regards, Ankush Kaul Hotel Operations Manager

10/10 – Hervorragend

matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I especially liked the breakfast and the food in the Indian restaurant. The unreserved friendliness of the staff. The helpfulness and also the communication with the service staff and the professional staff. Smaltalk with room service etc. I would book it again on my next visit. The only thing I didn't like was the heat but that's not the hotel's fault :-) Yes and then a special thanks to the cleaning staff who always tidied and cleaned my room. I felt very comfortable and had great days in the hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Best Regards, Ankush Kaul Hotel Operations Manager am 23. Sept. 2022
Dear Mr. Matthias,Greetings of the day!Thank you so much for choosing The Canvas Hotel and for this wonderful feedback. The entire team is glad to know that you enjoyed your stay with us. Our team will surely be motivated with this appreciation. We look forward to welcoming you back again.Best Regards,Ankush KaulHotel Operations Manager

2/10 – Ungenügend

Alben

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 18 Nächten im Mai 2021
Antwort von Christina am 6. Juni 2021
Dear valued Guest, Warm Greetings from the Canvas Dubai - MGallery Hotel Collection. Thank you for choosing to stay with us during your recent visit to Dubai and for rating your experience. We appreciate your feedback and hope that we will have the opportunity to welcome you back again in the near future. Kind regards Christina Assmann Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Um es kurz zu machen: Wahnsinn! Das Hotel ist uneingeschränkt zu empfehlen. Negative Bewertungen zum Frühstück und Geruch können wir absolut nicht verstehen. Super sauber, sehr engagiertes und freundliches Personal! Vielen Dank für einen super schönen Urlaub!
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2020
Antwort von Anuradha am 16. März 2020
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Anuradha Bhardwaj Guest Experience Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die servece war sehr gut. Die frühstock war nicht gut, es hat venig sorte zum frühstock. Die räume stinkt. Es ist lieber 3 sterne gesagt.
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2020
Antwort von Anuradha am 13. März 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Anuradha Bhardwaj Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war super nett !! Und immer rund um die Uhr verfügbar.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von Anuradha am 21. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Anuradha Bhardwaj Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Rooftopbar ist einfach genial und hat mit sehr gefallen. Auch das Hotel ist gut und schön Ausgestattet, jedoch was nicht mein Geschmack ist ist der ganze Duft im Hotel und die dunklen Materalien. Im Hotelzimmer selbst hast mich ein bisschen der Kalch und Rückstände in der Dusche gestört und die Flecken im Teppich. Ansonsten ist das Reinigungspersonal TOP und vorallem sehr freundlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Anuradha am 18. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Anuradha Bhardwaj Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Anuradha am 18. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Anuradha Bhardwaj Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Anuradha am 10. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Anuradha Bhardwaj Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Mirco Iada am 30. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our valued guests like yourself. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Marie, Rostock

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft war sehr schön, aber in der Umgebung gibt es wenig Angebote. Man muss immer ein Taxi nehmen
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Mirco Iada am 19. Nov. 2019
Dear M. Marie, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection . We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Mirco Iada am 11. Nov. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection . We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mirco Iada am 25. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war im grossen und ganzen toll Personal war sehr freundlich
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mirco Iada am 25. Okt. 2019
Dear Valued guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. We greatly appreciate receiving your kind comments. We will for sure let our colleague XXX from Front Office to know that you are pleased with her/his services. We look forward to welcoming you back in the near future, rest assured that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mirco Iada am 25. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our valued guests like yourself. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome hotel with nice and big rooms. Very recommendable. The staff is super friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Mirco iada am 13. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our valued guests like yourself. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Unterkunft, top modern. Freundliches Personal. Sauber. Leider haben die Schlafzimmer keine Fenster, welche man öffnen kann, weshalb ein durchlüften nicht möglich ist. Teilweise wird ein speziell riechendes Duftmittel verwendet, worauf man sich gewöhnen muss. Das Hotel ist nördlich vom Zentrum, nah zum Flughafen jedoch hat es genügend Taxis. Es gibt einen Shuttlebus zum Strand, welcher 2 mal täglich fährt. Ausserdem hat es einen wundervollen Pool mit toller Aussicht auf die Skyline von Dubai.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2019
Antwort von Mirco Iada am 3. Aug. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel, MGallery Hotel Collection . We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Niko, Frankfurt am Main

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war ein toller Aufenthalt, das Hotel ist wirklich perfekt für einen schönen Aufenthalt in Dubai. Der Reservation Manager hatte meinen Namen im Netz eingegeben und aufgrund Präsenz in den Median und Social Media, bekam ich ein kostenfreies Upgrade auf die größte Suite im obersten Stockwerk des Hotels, wo ich eine tolle Aussicht auf die Skytower von Dubai hatte. Definitiv jedem zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Mirco Iada am 8. Juli 2019
Dear M. Niko, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Mirco Iada am 14. Juni 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our valued guests like yourself. Furthermore, I would like to ask if you can kindly give us more details as you have mentioned that you have encountered a problem during your stay .This will help us to improve our services and to take action accordingly. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2019
Antwort von Mirco Iada am 3. Juni 2019
Dear valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Anderson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr sauber und die Gastgeber sind alle sehr freundlich
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von Mirco Iada am 22. Mai 2019
Dear Mr. Anderson, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel wird nur mit den schönsten Bildern geschmückt. Vor Ort sieht es furchterregend aus. Sobald man in das Hotel reingeht, riecht es nach eckigem abgestandener Luft. Im Inneren des Hotels hat man übertrieben mit süsslichem Raumspray, dass es einem der Appetit vergeht. Apropos, das ist vielleicht besser, den das Frühstücksbuffet sieht grauenhaft aus. Wenig Auswahl, kein Liebe zum Detail, schwerer Gerichte zum Frühstück mit fettiger Fleisch echt. Tetra Pak Orangensaft!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Mirco Iada am 30. Apr. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the The Canvas Hotel Dubai - MGallery by Sofitel. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Mirco Iada General manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Mirco Iada am 22. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We would be extremely pleased to receive additional feedback with regards to your stay with us. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft ist gut gelegen! Kostenloser shuttle service zum Strand! Pool auf dem Dach mit super Ausblick Bus station nur wenige Minuten zu Fuß erreichbar
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Mirco Iada am 31. März 2019
Dear valued guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war super freundliche. Da wir noch bevor der eigentlichen Check-In Zeit da waren haben wir ein Zimmer Upgrade bekommen, da es das erste war, welches fertig war. Die Möbel waren schon ein wenig zerkratzt, was aber auch kein wunder ist wenn wenn diese täglich benutzt werden.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Mirco Iada am 11. Mai 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We would like you to rest assured that your kind remark will be taken into consideration. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Mirco Iada am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our valued guests like yourself. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Mirco Iada am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Mirco Iada am 1. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our valued guests like yourself. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

4/10 – Schlecht

Yvonne, Bayern

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
wir haben insgesamt 6 Zimmer für unsere Geschäftsreise reserviert; 3 Zimmer auf der Raucheretage bekommen, obwohl Nichtraucher Zimmer reserviert waren; Klima lies sich nicht auf die gewünschte Temperatur einstellen; ein unangenehmer Geruch im Zimmer; Wasser wurde bei einigen Zimmern nicht aufgefüllt; durch den Bass konnte man nicht bis in die frühen Morgenstunden nicht schlafen; Die Zimmer geräumig aber abgenutzt;
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mirco Iada am 28. Feb. 2019
Dear M. Yvonne, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. However, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused during your stay. We would like you to rest assured that your kind remark will be taken into consideration. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Für ein 7 Jahres altes Hotel war das Badezimmer schon sehr herunter gekommen. Personal war dagegen nach einigen gesprächen sehr bemüht nicht vorhandene bzw. sehr kleine unverschämte Hinweise auszubügeln.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mirco Iada am 24. Jan. 2019
Dear Valued Guest, Warm greetings from The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. First and foremost, I would like to thank you for the time you took to complete our online survey with regards to your recent stay with us. Furthermore, please accept our sincere apologies for the unpleasant experiences you had encountered. The matter has been addressed to the concern department for more inspections, monitoring and one on one discussion with the concerned team member.We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren schmutzig und der Nassbereich / Dusche war von schwarzem Schimmel befallen. Die Glasflächen waren überall mit Fingerabdrücken übersäht - was darauf schließen lässt, dass diese schon sehr lange nicht mehr gereinigt wurden. Die Mechanismen zum Schließen des Badewannenabflusses und des Waschbeckens waren defekt. Ein Bad zu nehmen war nicht möglich. An der Rooftop-Bar war man als Hotelgast nicht erwünscht. Man bekam die schlechtesten Plätze. Wenn man einen freien Tisch wollte, gab es ausreden dafür, und wurde an einen schlechter platzierten Tisch geführt. Der Standard des Hotels war vor 2 Jahren deutlich besser. Schade, dass sich das so verändert hat.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mirco Iada am 24. Jan. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. However, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused regarding the cleanliness and maintenance. We will ensure to share your feedback to the concern department for necessary action. We hope that this will not deter your decision of coming back to us again as we look forward to your next visit in the hotel. Trusting that we would be able to serve you better as we continually provide the best services and personalized care at all times. Best Regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mirco Iada am 17. Dez. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

6/10 – Okay

F

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel ist außerhalb des Zentrums; das Zimmer war schon bei Ankunft nicht wirklich sauber, auch sonst wurde nicht ordentlich geputzt! das Zimmer hatte zudem einen sehr seltsamen Geruch und es wirkte so, als wäre das Zimmer feucht (Bettwäsche war auch irgendwie feucht); das Personal war ganz okay, alles in allem kann ich das Hotel leider nicht empfehlen!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mirco Iada am 14. Dez. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. Furthermore, please accept our sincere apologies for the unpleasant experiences you had encountered. The matter has been addressed to the concern department for more inspections, monitoring and one on one discussion with the concerned team member. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel. Ein nettes Personal. Ein gutes Essen
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018
Antwort von Mirco Iada am 1. Dez. 2018
Dear Valued Geust, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel, ruhig gelegen, fussläufig zur Metro
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018
Antwort von Mirco Iada am 19. Okt. 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback after your stay with us at The Canvas Hotel MGallery by Sofitel. We really appreciate your feedback which will assist us to continuously strive to improve our services and facilities. It is our goal to achieve the highest standards of service we could offer to our guests and it is always rewarding for my team to learn that we have met your satisfactions. We hope you have the opportunity of staying with us in the near future, trusting that we would continually provide you with the best services and personalized care at all times. With best regards, Mirco Iada General Manager

10/10 – Hervorragend

Nilu, Dubai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war ein sehr hochwertiges Hotel. Bietet sehr viel Platz und ein tolles Personal. Der 10-tägige Aufenthalt war unbeschwert. Etwas schade, waren die sehr kalten Zimmer auch ohne Klima.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2018
Antwort von Ritika Singh am 17. Sept. 2018
Dear Nilu, Thank you for choosing Melia Dubai for your stay and for sharing your kind review on Expedia. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Ritika Singh Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Steffi, Hagen, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hier wird Service ganz groß geschrieben
Service und Freundlichkeit der Mitarbeiter sucht seines Gleichen. Wir hatten leider sehr laute Zimmernachbarn. Man hat uns deshalb ein anderes Zimmer mit kostenlosem Upgrade angeboten. Wir waren absolut begeistert! Die Zimmer sind groß und offen und als erstes fällt einem natürlich sofort die Glasfassade mit der freistehenden Badewanne ins Auge. Alles war sehr sauber und sehr luxuriös, wie man es von einem 5-Sterne Hotel erwartet. Der TV ist hinter einem großen Standspiegel eingefasst. Direkt an der bodentiefen Fensterfront steht ein super bequemer Ottomane. Die Mini-Bar ist gut gefüllt und man hat durch die vielen großen Schränke genug Stauraum für seine Sachen. Die Matratzen und Kissen des großzügigen Boxspringbettes sind super bequem. Das Bad ist hochmodern und verfügt neben der freistehenden Badewanne über eine separate Walk-in Wasserfalldusche, separatem WC mit Bidet, XL-Handtücher, Bademäntel, einen Fön mit starker Fönleistung und natürlich Duschgel usw. Fazit: Das Meliá ist absolut empfehlenswert und einen Besuch unbedingt wert.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2018
Antwort von Irfan Ul Islam am 1. Aug. 2018
Dear Steffi, We are thrilled to read that you enjoyed your stay; Your feedback is much appreciated as this helps us to strive for achieving customer satisfaction. We look forward to welcoming you back soon again. Kind Regards, Irfan

10/10 – Hervorragend

Dora, Münster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr sauberes Hotel!
Das Zimmer war riesig und sehr sauber. Das Bett war extrem komfortabel. Täglich hatten wir 2 Wasserflaschen neu. Das Frühstück war sehr gut und vielfältig.Der Pool war auch sehr sauber und das Personal sehr freundlich. Das Finessstudio war etwas klein, dennoch würden wir das Hotel sofort wieder buchen...
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Ritika Singh-Guest Experience am 29. Juni 2018
Dear Mr. Dora, Thank you for choosing Melia Dubai for your stay and for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Guest experience

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein Melia Standard
Checkln trotz vorherigem Mailberkehr enttäuschend. Zimmer nicht sauber, konnten in eine Suite - aber gegen Aufpreis - umziehen. Extreme Enttäuschung, da der Urlaub eine Überraschung zum 50. Geb für meine Frau war. Wir waren vor einigen Jahren schon mal im Melia, damals extrem besser und Melia Standard. Aktuell nicht weiter zu empfehlen.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2018
Antwort von tellakkis am 2. Mai 2018
Thank you for staying with us. We will address this directly

8/10 – Gut

Marco, Rosenheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gebucht - angereist - genossen
Standort Das Hotel liegt relativ ausserhalb der vielen Sehenswürdigkeiten, jedoch nahe zum Gold / Spicy / Old Souk. Der Stop zum BigBus Sightseeing liegt etwa 10-15 Gehminuten entfernt, was auch kein Problem darstellt. Sollte man jedoch nicht so viel auf Bus / Taxi zurückgreifen wollen, so ist es wohl besser ein Hotel zwischen der Dubai Mall und der Emirates Mal zu nehmen. Sauberkeit Das Hotel ist wirklich sehr sauber und man sieht die Servicekräfte zu jeder Zeit putzen. Sei es die Aufzugtür oder die Stühle im Restaurantbereich. Es blitzt überall. Das Zimmer wird ebenfalls immer sehr sauber gemacht und wir mussten nichts beanstanden. Ausstattung Das Hotel verfügt über einen eigenen Internet / PC - Bereich, bei dem man auch etwas ausdrucken kann. Sehr gut für das online Checkin und evtl. Tickets, die man zum Burj Khalifa vorher buchen möchte. Das Zimmer ist mit einer extrem teuren Minibar ausgestattet, mit einem riesen Badezimmer mit großer Badewanne und Dusche mit Regendusche. Das Bett ist sehr bequem. Wir hatten im Hintergrund der großen Fensterfront die Skyline im Blick. War schon seeeehr schön. Klimaanlage kann man komplett selbst im Zimmer einstellen, was für viele Reisende sehr wichtig ist. Man kann sie auch komplett ausschalten, was in manchen Hotels nicht geht! Service Sehr zuvorkommend und nett / freundlich, jedoch eher auf männliche Reisende bezogen. Bei Fragen ob alles passt wird meist nur der Mann gefragt. -kein Text mehr möglich-
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2018
Antwort von Tellakkis am 16. Apr. 2018
Dear Marco, Thank you for choosing Melia Dubai for your stay and for sharing your recent experience on tripadvisor! we have gladly shared your kind comments with all the team. We look forward to welcoming you back soon. Kind regards, Guest Experience