Innenbereich

Bewertungen von Palazzo Versace Dubai

5 out of 5
Palazzo Versace Dubai
Jaddaf Waterfront, Dubai

Bewertungen

9,2

Wunderbar

460 von insgesamt 606 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
75 von insgesamt 606 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 606 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 606 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 606 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Indira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt
Excellent
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 16. Jan. 2023
Dear Indira,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

8/10 – Gut

Marco

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus Design Hotel auf hohem Niveau
Ich entschiede mich noch 1 Nacht vor meinem Rückflug hier zu übernachten da dass Hotel unmittelbar am Flughafen ist (10 min Fahrtzeit). Ich kann mich nicht beschweren, die Lobby ist sehr schön und natürlich ist das gesamte Hotel im Versace Stil, was mir persönlich gefällt. Hotel hat 2 Pools, die Aussicht ist nicht wirklich traumhaft aufgrund der Lage. Macht aber nichts, ich komme gerne wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 3. März 2022
Liebe Marco, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir freuen uns sehr über Ihre Kommentare, die Sie mit unserem größeren Team geteilt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder im Palazzo Versace Dubai begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Mansour Memarian Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfelen
Super gerne immer wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2022
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 25. Jan. 2022
Liebe Adrian, Vielen Dank für das tolle Feedback. Ich freue mich, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Mansour Memarian Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Max

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schlafen in der Versace Boutique
Interessante Erfahrung. Die Lage ist leider nicht so ideal und wie fast überall in Dubai relativ laut wenn die Fenster zur Stadt liegen. Der roomservice ist leider etwas verplant und vergisst regelmäßig Dinge. Das Housekeeping und der Service waren allerdings außerordentlich gut.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2022
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 24. Jan. 2022
Liebe Max, Vielen Dank für Ihre Bewertung des Palazzo Versace Dubai. Wir schätzen wirklich jedes Feedback. Das Positive motiviert uns und die Verbesserung fördert gegebenenfalls Diskussionen und Maßnahmen. Wir schätzen das Feedback unserer Gäste immer und sehen es als Gelegenheit, unseren Service zu verbessern. Das Team und ich freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Mansour Memarian Hotel Manager

8/10 – Gut

Ulrich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Italo-orientalischer Mix
Gelungene Mischung zwischen italienischem Versace-Touch und Orientalik. Zimmer und Hotel sehr sauber und zweckmässig eingerichtet. Erwähnenswertes Detail: Air Condition im Zimmer geschickt hinter orientalischem Ziergitter versteckt. Leider war der Hauptpool wegen Umbauarbeiten geschlossen.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Eli Rose Borinaga, Administration Manager am 27. Apr. 2021
Lieber Ulrich, Vielen Dank für diese wundervolle Bewertung über den Palazzo Versace Dubai. Wir freuen uns, dass Sie so viele Aspekte des Hotels geschätzt haben. Es tut uns leid, dass der Central Pool während Ihres Aufenthalts wegen grundlegender Wartungsarbeiten geschlossen ist. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Sebastian

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Eli Rose Borinaga, Administration Manager am 30. Dez. 2020
Thank you so much for taking the time to rate us on booking.com. We look forward to welcoming you back again soon to Palazzo Versace Dubai.

10/10 – Hervorragend

Ana Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Strongly recommended
The hotel is absolutely gorgeous, we fell in love with it and are looking forward to go back sometime :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Eli Rose Borinaga am 17. Feb. 2020
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Gerlinde, Karlsruhe

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr schickes, perfekt geführtes Hotel mit allen erdenklichen Annehmlichkeiten, die man sich in einem 5*-Hotel wünscht. Fine Dining in den vorhandenen Restaurants, perfekt geschultes Personal und Service. Das Hotel liegt zentral zwischen dem Flughafen und Dubai-Downtown. Wir können dieses Hotel bestens weiter empfehlen !
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2020
Antwort von Eli Rose Borinaga am 4. Feb. 2020
Thank you so much for taking the time to post a review about your stay with us at Palazzo Versace Dubai. We really appreciate your comments, which have been shared with our greater team. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir waren nun innerhalb kurzer Zeit zum 2 mal in diesem Hause es ist einfach fantastisch die Zimmer der Empfang das Personal einfach alles top und ich übertreibe nicht wenn ich behaupte es steht dem Burj nichts nach ganz im Gegenteil
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Charlotte am 29. Okt. 2019
Thank you for your feedback. We look forward to your return.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles wirklich einzigartig jede Minute genossen Service essen Getränke alles top und für jeden etwas dabei
Aufenthalt von 11 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Charlotte Moore am 28. Juni 2019
Thank you for taking the time to rate your experience on Expedia. We look forward to welcoming you back to Palazzo Versace Dubai.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal teilweise sehr freundlich und hilfsbereit aber teils auch distanziert und unfreundlich.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Charlotte Moore am 3. Mai 2019
Vielen Dank für die Überprüfung des Palazzo Versace Dubai. Wir freuen uns sehr über Ihr Feedback.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schöne grosses Zimmer. Tolle Aussicht auf den Creek. Sehr freundliche Mitarbeiter. Essen und Trinken zum Teil recht teuer, aber dafür sehr gute Qualität. Ganze Anlage Top. Wunderschönes Hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Charlotte am 30. Apr. 2019
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Bericht über Ihre Erfahrungen mit uns zu schreiben. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zeit so genossen haben und freuen uns, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

10/10 – Hervorragend

Christoph, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großartiger Aufendhalt
Großartiger Aufendhalt Aufenthalt vom 13.07 bis 16.07.2018. Sehr freundlicher Empfang und ein doppeltes Upgrade unserer Suite. Nicht nur an der Reception oder das Housekeeping, sondern besonders herzlich folgende Mitarbeiter der Exutive Lounge, die wir Namentlich besonders erwähnen möchten für einen perfekten Service und herzlichen Aufenthalt. Mr. shirish Butlers Manager. Glenn, Abhinav , sunita, dakal, Mahmoud , Jacqueline Dieses Hotel hebt sich von anderen Mitbewerbern deutlich ab, nicht nur in der Servicebereitschaft sondern auch in der Ausführung. Wir sagen vielen Dank dem gesamten Team und freuen uns auf unseren nächsten Aufenhalt im Palazzo Versace in Dubai Besonders zu erwähnen” Wir auf jeden Fall noch die herausragende Leistung und Herzlichkeit von Mr.Utkarsh hinzufügen. Stets mit einem Lächeln und einer unermüdlichen Hilfsbereitschaft hat Mr. Utkarsh uns überrascht. Vielen Dank dafür und herzliche Grüße Martin u Christoph
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Charlotte Moore am 25. Juli 2018
Lieber Christoph, vielen Dank für dein wunderbares Kommentare,Wir freuen uns, dass unsere Mitglieder der Executive Lounge Ihnen einen hervorragenden Service bieten ,Sie sind wirklich Sterne.Wir freuen uns darauf, wieder für Sie zu sorgen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus pur
Das beste Hotel!

10/10 – Hervorragend

Markus, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist ein besonderes Erlebnis...
Das Hotel ist ein besonderes Erlebnis und hebt sich von den meisten 5-Sterne-Hotels nochmals deutlich ab. Wiederholungsgefahr: 100%

10/10 – Hervorragend

Payton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a wonderful experience!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 28. Mai 2024
Dear Payton,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Nathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon sejour
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 28. Mai 2024
Cher Nathan,Merci pour l'excellente critique de notre hôtel! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous revoir très bientôt.Cordialement,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Oren, Kfar Saba

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the Versace design which is all over the place. High quality residence for higher class travelers.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 28. Mai 2024
Dear Oren,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Ross

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic property, rooms are very well maintained and clean. The property has all the facilities you could need (restaurants, bars, spa, three pools, gym...). Good location within Dubai (10 mins from Airport/Dubai Mall)
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 10. Mai 2024
Dear Ross,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Ruggero

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tutto perfetto
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 10. Mai 2024
Dear Ruggero,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We really appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Francois

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le super luxe, l'ameublement Versace, les chambres au raffinement extreme.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 6. Mai 2024
Dear Francois,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We really appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas, Accra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome reception.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 6. Mai 2024
Dear Thomas,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We really appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

PRINCESS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Recommended, it is an excellent hotel, spacious rooms, everything organized, phenomenal breakfast, comfortable beds, one point is that the minibar is empty, and it does not favor the old area where it is located
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 6. Mai 2024
Dear Princess,Thank you for taking the time to write a review on Expedia about your experience at Palazzo Versace Dubai. We really value all feedback. The positive motivates us and the improvement supports discussion and action where appropriate, so thank you. We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. KKind regards,Mansour MemarianHotel Manager

6/10 – Okay

khalid

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 10. Mai 2024
Dear Khalid,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

6/10 – Okay

Ramzi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ok. I had never heard of this hotel prior to staying this stay. It was an overnight stay that was necessitated by the storm that shut down Dubai Airport. My wife knew or the hotel because it is a feature in a reality tv ahow called Dubai Bling. In any event, the lobby of the hotel is spectacular, as was the view from the upgraded room we got. It overlooked the Creek. Also, the staff was very friendly and helpful...but that is a standard in a 5* hotel in Dubai or anywhere in the Middle East, for that matter. Why did I give it a 3* having said what i just did? Well, the rooms were old. They have an old style. They felt old and felt like they needed to be upgraded. Dont get me wrong, they were clean. The room we were given was spacious and had a lovely Creek view. But it did not have that consistent feeling that is young, vibrant and fresh that characterises Dubai. We also happened to have dinner in the Italian restaurant in the hotel. Frankly, the restaurant decor was awful. The chairs were coated in what was undoubtedly rich curtain-style thick fabric in a kind of 1970s bad taste. For as fresh and impressive as the lobby looked, the rest of the hotel had that rundown look. It's not a property I would stay in again, Dubai Bling or not. I suppose its depth of character is consistent with the fickleness of that reality show.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 19. Apr. 2024
Dear Ramzi,Thank you for taking the time to rate us on Expedia. I note your comments about the need for refurbishment.We really appreciate all the feedback. Positive motivates us and improvement supports discussion and action when necessary, so thank you. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the place was soo clean, smells amazing, nice and calm surroundings, respectful staff, simply the best. i will give them 7 stars.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Elizabeth,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We really appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Albert, Quincy

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous place amazing staff
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Albert,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

8/10 – Gut

MOTOKI

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ベルサーチ が好きなので素敵だった
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 9. Apr. 2024
親愛なるモトキ様エクスペディアでパラッツォ ベルサーチ ドバイを評価していただきありがとうございます。貴重なご意見に大変感謝しており、またのお越しを心よりお待ちしております。敬具、Mansour MemarianHotel Manager

8/10 – Gut

Shahrokh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was large with a large balcony. Everyone was so helpful and kind. Overall a nice hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 28. März 2024
Dear Shahrokh,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 9. Apr. 2024
Dear Maria,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

6/10 – Okay

Nouf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
You would expect to be truly spoiled for the price paid, but no. Both my check in and check out were delayed. Staff are not very welcoming also, but they are not rude. The rooms are clean but they are old and need renovation, and the decoration and design and colors of the property is gloomy. They do not pay attention to details, the breakfast restaurant had junk thrown to the side of the area, which is not very pleasing. All in all, not worth the price or stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 4. März 2024
Dear Nouf,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. Rest assured your comments have been noted and corrective actions will be taken.We hope that we will have the opportunity to welcome you back again soon.Sincerely,Mansour MemarianHotel Manager

8/10 – Gut

mohammad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Nice hotel to spend weekend
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mansour Manager - Hotel Manager am 4. März 2024
Dear Mohammad,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fashion Grand Hotel in Dubai
Very fashion place, big rooms (with very fashion style), marble bathroom, nice car vallet service (free!), good restaurants, very close to airport and Dubai Mall/Burj Khalifa area. But nothing aroud, no beautiful view, quite expensive (but it is not the Burj Al Arab). Not having the beach is a real problem.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 13. Feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Sincerely,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Omar

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 12. Feb. 2024
Dear Omar,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Giuseppe

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 6. Feb. 2024
Dear Giuseppe,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

2/10 – Ungenügend

Kamel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very unfriendly and unprofessional staff.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 6. Feb. 2024
Dear Kamel,Your review is the opposite to any kind of experience we wish to create for our guests. We will be in touch with you personally to discuss further and address your concerns.Sincerely,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Chanmi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We loved our stay here at Palazzo Versace and will definitely be back again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 19. Jan. 2024
Dear Chanmi,Thank you so much for taking the time to rate us on Expedia. We really appreciate your comments which have been shared with our greater team. We look forward to welcoming you back again soon to Palazzo Versace Dubai.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Wafaa

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 19. Jan. 2024
Dear Wafaa,Thank you for the excellent rating for Palazzo Versace Dubai. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

8/10 – Gut

Sonia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer care was top notch
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 19. Jan. 2024
Dear Sonia,Thank you so much for taking the time to rate us on Expedia. We really appreciate your comments which have been shared with our greater team. We look forward to welcoming you back again soon to Palazzo Versace Dubai.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

6/10 – Okay

Gamze

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spa staff need to work on their attitude!
My stay at the Palazzo Versace hotel was marred by disappointment due to the behavior of the spa staff. Despite previous complaints, there was no improvement. I requested a late checkout, and they granted an additional 1.5 hours, but the spa personnel were unfriendly. After checking out, my request to use the spa facilities was denied, and the communication could have been more courteous. When I sought to meet with the manager, I was told they were in a meeting without a specific end time. Despite waiting for 1.5 hours in the lobby, there was no response. There seems to be a lack of appreciation once you leave the hotel. However, the Italian restaurant, Vanitas, was excellent, with superb food quality and professional staff. The room was comfortable, and the housekeeping staff were polite. The doormen were also courteous. Unfortunately, I was disappointed when they didn't allow me to use the spa at the end of the day. Nevertheless, I appreciate the positive experiences from the deserving staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 19. Jan. 2024
Dear Gamze,Thank you for taking the time to share your experience on Hotels.com.We are pleased that you liked the food and service at Vanitas, the room and that you found the doormen and housekeeping to be courteous. At the same time, we are concerned to read about the shortfalls in service during your stay. We always value feedback that we receive from our guests and look at it as an opportunity to improve our facilities and services, and as such take them very seriously. We have noted your comments regarding the spa staff; rest assured this is not the behavior we select and coach our team members on. The matter has been strongly addressed as this is the opposite to the kind of experience we wish to create for our guests. We do hope that this will not deter you from visiting Palazzo Versace Dubai and that we will have the opportunity to welcome you again in the future.Sincerely,Mansour MemarianHotel Manager

6/10 – Okay

Vivek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
There were several issues with the stay despite rated as 5 star hotel. The mattress was supposed to be king size 1 piece but we got two twin beds conjoined. Despite explaining to front reception that we are unable to sleep nothing happened for a day so we could not sleep for 2 days. Then, we called house keeping service who understood and was courteous and changed the mattress to 1 piece. Yet the quality of mattress and pillows were subpar. We did not get good sleep here at all. Due to a spa appointment at the hotel after checkout time, we requested for checkout time extension. They graciously agreed but still locked us out with card expired and we were in bath robe and locked out. It was a bit embarrasing and panicking to go to front reception like that. So, there was a miscommunication and that need to be sorted. Although they did renew the card promptly but definitely not a 5 star service. It seemed that they wanted us to be out soon. We checked the hotel immediately but was not happy. Front desk did not seem welcoming. They did not even ask at checkout time how was your stay. Not coming back here for sure.
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 19. Jan. 2024
Dear Vivek,Thank you for taking the time to share your experience on Expedia.We are concerned to read about the shortfalls during your stay. We always value feedback that we receive from our guests and look at it as an opportunity to improve our facilities and services, and as such take them very seriously. We have noted your comments and can understand the inconvenience caused. Rest assured the issues were strongly addressed to the team.We do hope that this experience will not deter you from visiting Palazzo Versace Dubai and that we will have the opportunity to welcome you again in the future.Sincerely,Mansour MemarianHotel Manager

6/10 – Okay

omar

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 9. Jan. 2024
Dear Omar,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We hope that we will have the pleasure of welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Mr Muhummed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing!
Great hotel. Amazing stay
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 9. Jan. 2024
Dear Mr. Muhammed,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Alan, Richmond

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Booked it for my mother and she loved it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 9. Jan. 2024
Dear Alan,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Wael, Mississauga

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was wonderful. The hotel staff are very friendly and helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 9. Jan. 2024
Dear Wael,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We appreciate your comments and look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

SHINICHIRO

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 26. Dez. 2023
Dear Shinichiro,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Expedia. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Kalle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very helpful team ! Restaurants and wines too selection
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 6. Feb. 2024
Dear Kalle,Thank you for your feedback on your experience at Palazzo Versace Dubai. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Asli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 19. Dez. 2023
Dear Asli,Thank you for rating Palazzo Versace Dubai on Hotels.com. We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Svetlana, Elk Grove

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Truly one of a kind experience with excellent service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mansour Memarian - Hotel Manager am 13. Dez. 2023
Dear Svetlana,Thank you so much for taking the time to rate us on Expedia. We really appreciate your comments, which have been shared with our greater team. We look forward to welcoming you back again soon to Palazzo Versace Dubai.Kind regards,Mansour MemarianHotel Manager