Lobby

Bewertungen von Mövenpick Grand Al Bustan Dubai

5 out of 5
Mövenpick Grand Al Bustan Dubai
Casablanca Road, Al Garhoud, Dubai

Bewertungen

8,4

Sehr gut

511 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
288 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
101 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
50 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
52 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ralf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal auf allen Positionen wie Rezeption, Zimmerservice, Restaurants etc. war stets sehr kompetent und sehr freundlich! Besonders die bereits renovierten Zimmer sind sehr zu empfehlen. Die Umgebung ist nicht sehr schön, aber die Nähe zum Flughafen ist prima.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Paras Bhasin Front Office Manager am 22. Apr. 2024
Dear Mr. Ralf, Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled you enjoyed our excellent services, very competent and friendly staff and your dining experience.Thank you for appreciating all our earnest efforts. Your recommendation means a lot to us and we are grateful for your support. We are looking forward to your next visit!Best Regards,

8/10 – Gut

Laszlone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Bhasin Paras Front Office Manager am 23. Feb. 2024
Dear Laszlone, Thank you for taking the time to leave us a rating of your recent stay at our hotel. We're always striving for perfection, and we appreciate your feedback. If there's anything we can do to ensure a perfect rating experience during your next visit, please don't hesitate to reach out.Best Regards,

4/10 – Schlecht

Raphael

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
loud, moldy, old
No complementary water in the room on arrival, which I consider standard in the region, mold in the shower, very noisy, the room door is not soundproofed, definitely not renovated for too long for a 5-star hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Bhasin Paras Front Office Manager am 19. Feb. 2024
Dear Mr. Raphael, We apologize that your experience was not up to par. Rest assured that your guest profile will be updated for future stays. We want to assure you that we are taking steps to prevent this from happening again. We apologize for this inconvenience. We are committed to providing our guests with the best possible service, and we will do everything we can to make things right. We hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war so wie vorher beschrieben. Können das Haus für kurze Tripps empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Bhasin Paras Front Office Manager am 8. Jan. 2024
Dear Mr. Manfred, Thank you for your kind feedback! We're thrilled that you had an excellent stay with us at Movenpick Grand Al Bustan Dubai. Your satisfaction is our top priority. We hope to welcome you back for another memorable stay in the future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Dr. Oliver Gerd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mövenpick Grand Al Bustan Dubai is close to the Airport in Deira, Al Garhoud Area and can be reached with taxi and the metro, if you as a foreigner are not too shy to ask. The hotel is not brand new, but solid and impressive build with nice spacious rooms. The food caters to all tastes.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Bhasin ParasFront Office Manager am 8. Jan. 2024
Dear Dr. Gerd, Thank you for sharing your rating with our online family. We strive to offer a memorable experience and are glad to see that it reflected on your last visit. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Klaus-Dieter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Leider kein Shuttle zum Terminsl
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Bhasin Paras Front Office Manager am 17. Okt. 2023
Dear Mr. Klaus-Dieter, Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. Your feedback is important to us, and we will take it into consideration as we continuously strive to improve our guests' experiences. We hope to have the opportunity to welcome you back to Movenpick Grand Al Bustan Dubai in the future. Best Regards,

8/10 – Gut

Leo

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Rabii Mehdi am 1. Apr. 2023
Dear Mr. Leo,Thank you for taking the time to rate our hotel. We look forward to welcoming you again at Movenpick Grand Al Bustan Dubai.Best regards,Rabii MehdiHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Seyed Ataollah

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The Management am 17. Apr. 2023
Dear Mr. SeyedThank you for rating us. We are glad we were able to meet your expectations.Best regards,The Management

6/10 – Okay

Ernest Ezenwa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zu wenig personal. Für 5 Sterne erwarte ich mehr
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Rabii Mehdi am 9. Feb. 2023
Dear Mr. Ezenwa, We sincerely apologize that your experience was not up to our standards. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Best Regards,Rabii MehdiHotel Manager

4/10 – Schlecht

Heinz

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer dreckig (Wanzen). Teewärmer funktionierte nicht
Antwort von Rabii Mehdi am 12. Jan. 2023
Dear Mr. Heinz,We sincerely apologize that your experience was not up to our standards. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Best regards,Rabii MehdiHotel Manager

8/10 – Gut

Alex

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Rabii Mehdi am 16. Dez. 2022
Dear Mr. Alex,Thank you for taking the time to rate our hotel. We really appreciate your positive rating.Best regards,Rabii MehdiHotel Manager

2/10 – Ungenügend

Maximilian

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Denis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut für Business
Also insgesamt war es gut. Das Bad müsste mal dringend renoviert werden, aber ansonsten liegt es Flughafen zentral, ist ruhig und die kostenlosen Parkplätze angenehm
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Ian Rydin am 13. Dez. 2021
Dear Mr. Denis, We are glad to hear that you enjoyed our location and services. I also want to thank you for your feedback regarding the bathroom condition. Please know that your review is extremely valuable to us and we have taken your thoughts and recommendations to make changes wherever possible, so that we can deliver a better experience next time. Again, thank you for staying with us and we hope that you will give us the opportunity to welcome you again in the future. Best regards, Ian Rydin Cluster General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
T. Kandetzki
Es war ein angenehmer Aufenthalt. Das Hotel war aufgrund der Pandemie nicht überfüllt und dadurch sehr erholsam.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2021
Antwort von Ian Rydin am 21. Feb. 2021
Dear Mr. Kandetzki, We take pride in knowing that you have had an enjoyable stay at Mövenpick Grand Al Bustan Dubai. Thank you for staying with us and for sharing your experience with other travelers. We are looking forward to welcoming you back soon. Best regards, Ian Rydin Cluster General Manager

8/10 – Gut

Silke

Gut: Sauberkeit
Preis-Leistungsverhältnis gut
Nähe zum Flughafen ideal. Schöner Pool, Frühstück gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Puneet Baijal am 5. Mai 2019
Dear Guest, thank you for reviewing us and for leaving such a positive feedback. We are looking forward to welcome you again very soon. Regards, Puneet Baijal // General Manager

8/10 – Gut

Andre

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel Nähe Flughafen
Schönes Hotel Nähe Flughafen. Auch ein Einkaufszentrum ist in der Nähe. Sauber aber hellhörig.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Puneet Baijal am 5. Mai 2019
Dear Andre, thank you for reviewing us and for leaving such a positive feedback. We are looking forward to welcome you again very soon. Regards, Puneet Baijal // General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Puneet Baijal am 30. Apr. 2019
Dear Guest, thank you for rating us. We are looking forward to welcome you again very soon. Warm regards, Puneet Baijal // General Manager

10/10 – Hervorragend

Hervé

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Puneet Baijal am 15. Feb. 2019
Dear Mr.Herve, thank you for rating us. Looking forward to welcome you again very soon. Puneet Baijal//General Manager

10/10 – Hervorragend

Max

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit super Service und Essen
Es ist bereits unser zweiter Aufenthalt im Roda al Bustan. Wir hatten einen sehr frühen Flug von Yangon nach Dubai und waren am Morgen bereits um 07:00 Uhr im Hotel angekommen. Ohne Probleme bekamen wir einen frühen Check In ohne Aufpreis. Das Frühstück ist wirklich super. Am Donnerstag gibt es immer ein Buffet, Sushi,- Thai- und Barbecue und anschliessend noch ein sehr großes leckeres Dessert Buffet. Das Essen ist so gut, da haben wir immer im Hotel Roda al Bustan gegessen. Auch das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Wir können mit gutem Gewissen das Hotel allen Touristen und auch Geschäftsreisenden empfehlen. Die Lage des Hotels ist auch super, sehr Nahe am Flughafen und Metro/Hochtram. Trotz der Nähe zum Flughafen haben wir nur am Pool die abfliegenden Flugzeuge gehört und für uns war es nicht störened. Am Abreisetag wurden wir mit dem Hoteleigenen Auto zum Flughafen gebracht, gratis. Wenn wir wieder nach Dubai fliegen, werden wir zu 100 % in diesem Hotel buchen. Danke für den super Aufenthalt und macht weiter so.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Puneet Baijal am 9. Feb. 2019
Dear Max, Thank you for choosing Roda Al Bustan for your stay in Dubai again. We are extremely excited to know that you are constantly using all hotel facilities and are satisfied with quality of the service provided. Thank you for the kind words about our Team, we will address them directly. The hotel location is ideal for both business and leisure travelling and the airport sounds are not too much hearable. We are definitely expecting to welcome you very soon again. Regards, Puneet Baijal // General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel nah am Flughafen. Freundliches Personal, saubere Zimmer, abwechslungsreiches Frühstück!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Razell am 31. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your 5 out of 5 rating with us in regards to your recent stay. I am very pleased to know that you enjoyed your stay with us, we are constantly striving to achieve the highest standards of service so it is always very rewarding for my team and I to know that we have met your expectations. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards Razell Anderson Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nettes Hotel Flughafennähe 5 min. Alles super! Nette Mitarbeiter! Guter Service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Razell Anderson am 17. Dez. 2018
Dear Guest Thank you for sharing your 4 out of 5 rating with us in regards to your recent stay. I am very pleased to know that you enjoyed your stay with us, we are constantly striving to achieve the highest standards of service so it is always very rewarding for my team and I to know that we have met your expectations. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards Razell Anderson Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von razell am 7. Dez. 2018
Dear Guest Thank you for sharing your 4 out of 5 rating with us in regards to your recent stay. I am very pleased to know that you enjoyed your stay with us, we are constantly striving to achieve the highest standards of service so it is always very rewarding for my team and I to know that we have met your expectations. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards Razell Anderson Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
sehr gute Lage zum Flughafen Flughafennähe 5min per Taxi
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Razell am 26. Juli 2018
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post your feedback regarding your stay at our hotel. We are very happy to hear that you have enjoyed your recent stay. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards Razell Anderson Assistant Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

yogender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I only spent the night while transiting in Dubai. Very close to the Airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Razell Anderson am 15. Juni 2018
Dear Mr. Yogender, Thank you for sharing your positive feedback with us in regards to your stay experience and the facilities of the hotel. I am very pleased to know that you enjoyed your stay with us, we are constantly striving to achieve the highest standards of service so it is always very rewarding for my team and I to know that we have met your expectations. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards, Razell Anderson Assistant Front Office Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Antwort von Razell Anderson am 15. Mai 2018
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We are dismayed to learn that we were not able to match up to your expectations. We are constantly striving to achieve the highest standards of service so it is always very rewarding to know the feedback from our Valued Guests. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai and provide the service which will meet your expectations. Kind regards, Razell Anderson Assistant Front Office Manager

6/10 – Okay

AA, Itzehoe

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Nicht sehr schlecht
Hotel von außen sieht gut aus, in Zimmer drinnen ( WC- Badewanne - Handtücher) alt und schlecht
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
Antwort von Razell am 18. Apr. 2018
Dear Valued Guest Thank you for taking the time to post your feedback regarding your stay at our hotel. The feedback we receive from our valued guest like you, enables us to target problem areas and take the necessary actions to ensure similar situations can be avoided in the future. We appreciate the candid feedback we receive and welcome any opportunity to improve. Kind regards Razell Anderson Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Amir

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gut gelegener Hotel
Sehr in der Nähe von Flughafen und praktisch, Sehr nette Mitarbeiter, aber Ich finde eine Dusche ist Viel zeitgemäßener als eine alte badewanne !!!!
Antwort von Razell am 14. Apr. 2018
Dear Mr. Amir, Thank you for taking the time to post your feedback regarding your stay at our hotel. We are very happy to hear that you have enjoyed your recent stay. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards Razell Anderson Assistant Front Office Manager

8/10 – Gut

Ilona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr gut bei später Ankunft in Dubai.
Sehr gutes Hotel in der Nähe des Flughafens. Eignet sich sehr gut als Zwischenziel bei später Ankunft. Hotel ist schon etwas älter. Sehr gutes Frühstück.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to post your feedback regarding your stay at our hotel. We are very happy to hear that you have enjoyed your recent stay. We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards Haitham Galal Director of rooms

8/10 – Gut

denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Dear Valued Guest, Thank you for sharing us your good rating in regards to your recent stay. I am very pleased to know that you enjoyed your stay with We do look forward to the opportunity of once again welcoming you back to RODA Al Bustan Dubai. Kind regards Haitham Galal Director of Rooms

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
High level service and facilities. Great Breakfast!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Preis-Leistung nicht in Ordnung!
Breits das 3 Mal dort gewesen, keine Highlights, nichts neues, ausser Re-branding des Hotels von Rotana auf Roda. Eine Besondere Behandlung bekommen Expedia-Gäste - lasse Expedia selbst herausfinden, was es umfasst! Bemühtes aber verwirrtes Empfangspersonal! Leiterin des Empfangs fokussiert ihre Freundlichkeit nur auf die lokalen Gäste. Sonst sind alle restlichen Mitarbeiter freundlich, hilfsbereit und bemüht.

10/10 – Hervorragend

Wick, Straubing, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel Nähe Flughafen und Zentrum
Wir buchten das Hotel 2 Tage, da wir eine Kreuzfahrt mit Costa machten und wir erst um 20.00 Uhr einschiffen konnten. Unser Flugzeug Emirates) kam jedoch schon um 06..00 Uhr in Dubai an. Um nicht den ganzen Tag mit dem Gepäck herumzuhängen war die Hotelbuchung die beste und erholsamste Lösung. Wir konnten uns umziehen,duschen ,ausruhen und eine Stadtbesichtigung -stressfrei- unternehmen und spät abends sind wir auf das Schiff gegangen. Da die Preis-Leistung bei Expedia stimmte, war das die richtige Entscheidung Das Hotel ist für Kurzaufenthalte (nicht unbeding für Badeurlaube) sehr zu empfehlen.
Antwort von Emre K. am 31. März 2016
Sehr geehrter Gast, Ich möchte ich mich bei Ihnen bedanken, dass Sie im Al Bustan Rotana Dubai gewohnt haben und Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt auf Tripadvisor zu bewerten. Es hat uns sehr gefreut, diesem zu entnehmen, dass Sie sich während Ihres Aufenthaltes bei uns wohl gefühlt haben und alles zu Ihrer Zufriedenheit verlief. Unser tägliches Ziel ist es, den wachsenden und hohen Ansprüchen unserer Gäste gerecht zu werden. Dies erreichen wir nicht zuletzt Dank konstruktiver Kommentare, denn sie helfen uns, eventuelle Schwachstellen zu erkennen und zu korrigieren. Umso mehr freuen wir uns natürlich über zufriedene Gäste, denn dann haben wir unser Ziel erreicht. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder hier im Al Bustan Rotana Dubai willkommen zu heißen und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Mit besten Grüssen Emre Kocamustafaogullari Stellv. Direktor

8/10 – Gut

Christine D.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Business-Hotel
Hotel ist ein durchschnittliches 5*- Hotel/ WLAN kostet ( Werbung mit WLAN free!)/ Zimmerservice ist sehr gut/ Frühstücksbüffet etwas verbesserungswürdig- Auswahl!, Lage zum Airport ist Spitze (400m), Pool ganz angenehm - Sauberkeit der Duschen mangelhaft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Man fühlt sich fast so wohl wie zu Hause
Zugegeben: das Hotel ist nicht das neueste, aber das wird kompensiert durch den hervorragenden Service. Die Zimmer sind komfortabel und sehr sauber. Das Housekeeping-Personal macht nicht nur einen tollen Job, sondern ist auch sehr freundlich. Das gilt auch für alle anderen Mitarbeiter, angefangen beim Portier bis zu den Kellnern- ausnahmslos alle sehr sehr freundlich, hilfsbereit und sogar herzlich. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.

8/10 – Gut

Mr. Zink, Solothurn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr praktisches und schönes Hotel am Flughafen
Sehr zu empfehlen für Geschäftsreisen mit Nähe zum Flughafen, aber auch zum Stadtzentrum.

8/10 – Gut

Marcel, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes und angenehmes Hotel am Flughafen
Das beste Hotel in unmittelbarer Flughafennähe und sehr zu empfehlen für Geschäftsreisen und Meetings. Für Urlaub würde ich ein Hotel in der Sadt oder besser am Strand vorziehen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Ticino, Kreuzlingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel für Geschäftsreisende
Ich war nur eine Nacht in diesem Hotel, und habe es auf Grund seiner Nähe zum Flughafen gewählt. Das Personal war sehr freundlich das Abend-Buffet reichhaltig und vielseitig. Besonders die Dessertauswahl bietet einiges für den verwöhnten Gaumen. Ich würde das Hotel jederzeit wieder nehmen, sollte ich auf einer Geschäftsreise sein. Für Touristen ist es etwas weit weg vom Zentrum.

10/10 – Hervorragend

EASTSIDE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Geschäftshotel
TOP Lage( Flughafen ) dadurch kurzfristige meetings möglich.AL BUSTAN ROTANA ist bei unseren Geschäftspartnern ein Begriff.

10/10 – Hervorragend

Prince

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Abdulrahman, Basaksehir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It was a good experience, but I’ve had better in Dubai in the same price range
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Paras Bhasin Front Office Manager am 23. Mai 2024
Dear Mr. Abdulrahman, Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us at the Movenpick Grand Al Bustan Dubai.We are glad that in general you enjoyed your stay with us. We have noted your comments and be assured that this will be assessed and rectified as required. Thank you once again for your time. We look forward to welcoming you once more to the Movenpick Grand Al Bustan Dubai in the near future.Kind Regards,

2/10 – Ungenügend

Anu, Richmond Hill

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the worst experiences with Moevenpick chain. The property should not have even qualified for the brand. Dirty carpet, smokey stench, stained bathroom floor, broken basin and 3 items on room service menu are few of the unthinkables that you would be welcomed with. Never again going to stay at this property!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Paras Bhasin Front Office Manager am 17. Mai 2024
Dear Anu, Thank you for taking the time to share your recent experience at Movenpick Grand Al Bustan Dubai. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the challenges you encountered with your stay. We will be sure to address this with our Head of Department Team, to ensure it doesn't happen again.We value your business and regret that this experience has tarnished your perception of Movenpick Grand Al Bustan Dubai.Best Regards,

6/10 – Okay

Nicola

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Paras Bhasin Front Office Manager am 10. Mai 2024
Dear Ms. Nicola, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience.If there is specific areas where you feel we could enhance your stay in the future, we'd love to hear your insights.We hope to have the pleasure of welcoming you back for a 5-star experience.Best Regards,

6/10 – Okay

Helen

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The hotel is in a great location close to the airport, and is very well presented, however, the rooms are in the process of being updated, hence our room was very tired looking
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Office Manager Paras Bhasin am 28. Apr. 2024
Dear Ms. Helen, Thank you so much for choosing Movenpick Grand Al Bustan Dubai for your stay. We apologize for any inconvenience caused to you due to our property enhancement. We are excited to share the changes when they are complete. We appreciate your patience and understanding during this period. We look forward to hosting you more successfully in the futureBest Regards,

10/10 – Hervorragend

Silvia, Moorpark

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this hotel and will recommend it to my friends and family for sure and can’t wait to come back again
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Paras Bhasin Front Office Manager am 22. Apr. 2024
Dear Ms. Silvia, Thank you very much for taking the time to review your recent stay with us at the Movenpick Grand Al Bustan Dubai.It was with great pleasure to learn that you enjoyed your time at our hotel and that everything was to your satisfaction.We look forward to be of continued service and we eagerly look forward to welcome you back in the very near future.Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Ella

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Paras Bhasin Front Office Manager am 11. Mai 2024
Dear Ella,Thank you for choosing Movenpick Grand Al Bustan Dubai. We sincerely appreciate your rating and are thrilled to hear that you loved everything about our hotel.We look forward to welcoming you back to Movenpick Grand Al Bustan Dubai, where we will ensure another extraordinary experience awaits you.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

LEHANG, ALLSTON

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love the hotel, food, a room really nice. Just a shower head push button wasn’t working. We ok with that for one night.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Bhasin Paras Front Office Manager am 13. Apr. 2024
Dear Mr. Lehang, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your experience. We truly appreciate your valuable and constructive feedback which will help us to constantly improve. Please be assured that your comments for shower have been passed on to the team to further use for improvement and seamless experience next time. We are pleased to hear that, overall, your stay was great. We strive to provide exceptional experiences for all our guests, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another 5-star experience. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Gagan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the staff and hotel cleanliness. Moreover, it was peaceful. Well deserving 5 star.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Paras Bhasin Front Office Manager am 13. Apr. 2024
Dear Gagan, Thank you for choosing Movenpick Grand Al Bustan Dubai as your preferred destination. We take pride in catering to our guests' needs the best way we can, and based on your statement, we are certain that we have met your expectations. Your valuable comments will be passed on to the team to inspire them to continuously provide exceptional service to our guests. We look forward to welcoming you back for another 5 star experience. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2024
Antwort von Bhasin Paras Front Office Manager am 11. Apr. 2024
Dear Brian, Thank you very much for your positive review of your recent holiday with us at Movenpick Grand Al Bustan Dubai.Looking forward to welcoming you back to Movenpick Grand Al Bustan Dubai in the near future for another perfect stay. Kind regards,