Club-Zimmer, 1 Schlafzimmer (Executive) | Minibar, Zimmersafe, individuell dekoriert, individuell eingerichtet

Bewertungen von Millennium Plaza Downtown Hotel

5 out of 5
Millennium Plaza Downtown Hotel
Sheikh Zayed Road, Po Box 23215, Dubai

Bewertungen

7,8

Gut

363 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
357 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
156 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
64 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
61 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Angelika

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So weit war alles ok, für eine Nacht der Aufenthalt
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Management am 11. Sept. 2023
Dear Angelika,Thank you for sharing your feedback about your recent one-night stay with us. We're pleased to hear that your overall experience was satisfactory. Our aim is to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests, even for short stays. If you have any specific comments or suggestions on how we can further enhance your experience or make it even more exceptional in the future, please feel free to share. Your input is valuable to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you our way again.Best Regards,Rongsenpenla MerangkabaGuest Relation Manager

4/10 – Schlecht

Eren, Frankfurt am Main

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Möbel und die Sanitäranlagen hätten vor Jahrzehnten entsorgt werden müssen. Zusammengewürfelte Sperrmüll Möbel und kleines flimmer TV mit begrenzter Senderauswahl. Das Zimmer hatte nichts mit den Zimmern auf den Bildern zu tun. Nur die Aussicht aus den oberen Etagen ist gut. Um auf mein Zimmer zu kommen, musste ich durch das Frühstücksrestaurant laufen, das mit Indischen und Arabischen Großfamilien überfüllt war. Das Hotel hat den Charme der US Motels der 70er Jahre
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Management am 10. Juni 2022
Liebe Eren, Vielen Dank für Ihren letzten Aufenthalt bei uns. Wir entschuldigen uns aufrichtig dafür, dass die Möbel und Zimmer nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Bitte beachten Sie, dass wir Ihr Feedback zur Kenntnis genommen haben und es bei den anstehenden Renovierungsarbeiten berücksichtigen werden. Wir hoffen, Sie in naher Zukunft wiederzusehen und Ihnen ein verbessertes Erlebnis zu bieten. Mit freundlichen Grüßen, Management

6/10 – Okay

Alex Georg

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
COVID Massnahmen während des eine Katastrophe. Überforderte Mitarbeiter, Abstandsregeln nicht existent, schlechte Belüftung.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von AK am 28. Jan. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu schreiben. Bitte akzeptieren Sie meine Entschuldigung für die weniger als zufriedenstellende Erfahrung, die Sie während Ihres letzten Aufenthalts bei uns gemacht haben. Ich hoffe, Sie geben uns die Chance, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ahmed Kamel Executive Assistant Manager In Charge of Rooms Division Crowne Plaza Dubai Sheikh Zayed Road

4/10 – Schlecht

Hennes

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Angeline am 21. Juni 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service und Ausstattung. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2019
Antwort von Angeline am 18. Juni 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Angeline am 2. Apr. 2019
Dear Sir, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really Appreciate your feedback . Please let us know where we can improve more to make each stay more pleasant and memorable. We look forward to welcoming you back soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Resaturantangebot war sehr gut. Beim Frühstücksbufet jedoch wurden zu viele Menschen auf zu engem Raum abgespeist.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Angeline am 6. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your amazing feedback. We will address to your response accordingly with regards to your experience at breakfast. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel ist sehr gut mit der Metro zu erreichen. Als man mir ein Zimmer mit Ausblick auf die Emirates Towers und den Burj Khalifa anbot, ahnte ich nicht, dass der Geräuschpegel der unten vorbeiführenden 10 spurigen Autobahn das Schlafen verhindern würde. Das Zimmer hatte keine schalldichten Fenster. Das habe ich auf Flughäfen schon deutlich besser erlebt. Frühstück war super umfangreich, Zimmer ansonsten sehr sauber und ein bequemes Bett.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Amer kotb am 20. Dez. 2018
Dear Sir, Thank you for choosing Crowne Plaza® Dubai and for sharing a review of your stay. We really Appreciate your feedback . We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Nathalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Heinz-Dieter, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage an naher Metrostation
Das Crown Plaza ist zwar etwas älter aber gepflegt und sehr sauber. Das Personal ist ausgesprochen freundlich und in jeder Hinsicht hilfsbereit und zuvorkommend. Die Lage ist gut, insbesondere wegen der rd. 300m Entfernung zur Metrostation. Preis/Leistung gut weil Buchung von Club Zimmer mit einigen guten Extras.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Is a nice hotel in the center of Dubai
Pleasent hotel and staff are very friently Business hotel too Good pool facility
Antwort von Georges Farhat am 24. Juli 2016
Dear Valued Guest, We are pleased that you had an enjoyable overall stay at Crowne Plaza® Dubai. Thank you for your comments about the hotel's location, staff, outdoor pool and the shuttle service. We hope to welcome you back soon. Sincerely, Georges Farhat General Manager, Crowne Plaza® Dubai

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel Downtown Dubai
5 Tage Dubai. Sonne pur. Sehr interessante Weltstadt. Coole Wüstensafari.
Burj Khalifa
Dubai Marina
Wüstensafari
Dubai Creek
Antwort von Georges Farhat am 24. Nov. 2015
Dear Valued Guest, Thank you for sharing a review of your stay at Crowne Plaza Dubai. We are delighted that you had an enjoyable stay overall. Thank you for your recommendation and we hope to welcome you back soon. Sincerely, Georges Farhat General Manager, Crowne Plaza Dubai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles ok Service Personal sehr gut Hotel Standort optimal

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Business passend
Gute Lage, tolle Restaurant - zum Arbeiten ok für den Urlaub eher nein
Antwort von Georges Farhat am 3. Jan. 2015
Sehr verehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie das Crowne Plaza Dubai fuer Ihren Aufenthalt gewaehlt haben und Ihr Feedback hier auf Hotels.com teilen. Wir freuen uns, dass Sie mit der Lage des Hotels sowie mit der Vielzahl unserer Restaurants zufrieden waren und hoffen, Sie bald wieder bei uns willkommen zu heissen. Mit freundlichen Gruessen Georges Farhat Hotel Direktor

8/10 – Gut

Geschäftsreisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Blumenwiese

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Gute Lage, aber enttäuschendes Hotel!
Die Zimmer richen nach altem, kaltem Rauch. Das Hotel war vielleicht vor 10 Jahren ein 5-Sterne-Hotel, heute sicher nicht mehr.

6/10 – Okay

Roswitha Leu, Springe

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr nettes Service Personal ! Gute Lage !
Um sich Dubai anzusehen ist die Lage des Hotels sehr gut ! Die Service Mitarbeiter sind sehr zuvorkommend , höflich und nett. Der Zimmerservice bestens . Evtl. ein Wiedersehen zur Expo 2020 :)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Urlaub wie vom anderen Stern....
Wir sind bereits das zweite mal in diesem Hotel, weil uns Lage, Service und Angebote, wie Restaurants , Frühstücksbüffet , Shuttle Service und Pool , Fitnessstudio und,und,und ....überzeugt haben. Wir würden Crowne Plaza Dubai gern wieder buchen !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business und Familien Hotel
Das Hotel ist grundsätzlich gut. Es ist allerdings schon einige Jahre alt. Deswegn ist die derzeitige Ausstattung des Bades z.B. schon abgenutzt und sollte an einigen Stellen repariert oder ausgetauscht werden. Ansonsten war der Service sehr gut, die generelle Ausstattung ebenfalls. Der Frühstücksraum ist definitiv zu klein.

10/10 – Hervorragend

Wendy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Oreste

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needed to be brought Update too many features in poor performance
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Saji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Kahina

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The only thing keeping this Hotel up and running is the employees. Every single employee was helpful, smiling, polite, and extremely professional. Special thanks to Douglas who solved my room issue promptly and with a smile. Thank you to Hany from the Irish pub who was so welcoming and recommended some amazing cocktails and tried everything to make me feel good since I was traveling alone. The location is amazing with 5 minutes walk to two different metro stations The pool has an amazing view of the museum of the future Now, this hotel is very very old. No phone charger or outlet by the bed side. Breakfast is like a wild Zoo and the same options every day tailored more towards Indian dishes but the breakfast employee are amazing and always attending to all guests even though it was extremely crowded This is a conference hotel so the lobby is always busy and crowded I don’t want to say for sure , but I got bites all over my body while staying there and it looks like bed bugs bites
Antwort von Management am 6. Mai 2024
Dear Kahina,Thank you for taking the time to share your experience with us. We greatly appreciate your kind words regarding our dedicated team members, particularly Douglas and Hany. Their commitment to excellence is truly commendable, and we are delighted to hear that they made your stay memorable.We apologize for any inconvenience you experienced during your stay, especially regarding the issues you encountered with the amenities and breakfast offerings. Rest assured, your feedback will be shared with the relevant departments for immediate attention and improvement.We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a more seamless experience in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Andrew

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Has gym and nice lobby
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 28. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are pleased to know that you appreciated our gym facilities and found our lobby to be inviting.Maintaining a well-equipped gym is important to us as we aim to provide our guests with opportunities to stay active and healthy during their stay. We are glad you found it satisfactory.Our lobby serves as a welcoming space for guests to gather, relax, or catch up on work. It's wonderful to hear that you found it to be nice and enjoyable.Your comments are truly appreciated, and we look forward to the opportunity to host you again in the future.Best regards,SandyGuest Relations Agent

6/10 – Okay

YOUSEF, Los Angeles

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Outdated hotel, but the service is good.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 26. Apr. 2024
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconsistencies you faced during your stayPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Swades

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smelly hotel entrance and room corridors
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 26. Apr. 2024
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconsistencies you faced during your stayPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pleasant hotel, reasonably central. Staff are friendly and helpful. Room was comfortable but a little basic. Shower was in a bath and a bit weak. No electrical outlets on the bedside tables for convenient overnight charging.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 23. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear you found our hotel pleasant and our staff friendly and helpful. We appreciate your comments regarding the room comfort and have noted your feedback on the shower and bedside outlets. We'll certainly take this into consideration for future improvements. We hope to welcome you back soon for an even better experience.Best regards,SandyGuest Relations Agent

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación el personal muy colaborador la comida deliciosa, limpio, un excelente lugar
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 20. Apr. 2024
Dear Jose,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive experience! We're delighted to hear that you enjoyed your time here. Your feedback means a lot to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

2/10 – Ungenügend

Keith Nicole

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
"Hotel itself is very old and the rooms were extremely outdated. I had to lay a towel over the sofa just to sit on it as I started getting itchy. Staff at the front desk also took a long time (over 1.5 hours) to get our room sorted when we were checking in. They simply told us to wait one said and we saw so many other guests get served while we waited at the corner. I even approcahed 3 different staff to ask for an update and all they could say was ""it'll be ready soon"" with no further information. Hotel was fairly convenient as it was a short walk to the metro, opposite Museum of the future and had a few food places nearby as well. But the service is pretty poor and I wouldn't recommend this hotel, unless you like waiting hours for mediocre service."
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 18. Apr. 2024
Dear Keith Nicole,We deeply regret the inconveniences you experienced during your stay. Your feedback is invaluable, and we apologize for the issues with room condition and check-in delays. We're committed to addressing these concerns to enhance guest satisfaction. While we appreciate your positive remarks about the hotel's location, we're truly sorry for the service shortcomings. Your feedback helps us improve, and we hope to regain your trust in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Fawaz, Riyadh

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel with nice location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 17. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive experience! We're delighted to hear that you enjoyed your time here. Your feedback means a lot to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

makhdoom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Management am 25. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you had a comfortable stay at our establishment. Ensuring our guests' comfort is our top priority, and we are thrilled to learn that we succeeded in providing you with a pleasant experience.Your kind words serve as motivation for our team to continue delivering exceptional service to all our guests. Should you find yourself in the area again, we would be honoured to welcome you back for another enjoyable stay.If there is anything further we can assist you with or any specific feedback you'd like to share, please don't hesitate to reach out.Warm regards,SandyGuest Relations Agent

10/10 – Hervorragend

Maria Venus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient and affordable ☺️
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management am 23. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience with us! We're pleased to hear that you found our hotel to be both convenient and affordable. Providing value and convenience to our guests is always a top priority for us. We're glad that we could meet your expectations in this regard. Should you have any further feedback or if there's anything else we can do to enhance your experience, please feel free to let us know. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another great stay in the future.Best regards,SandyGuest Relations Agent

8/10 – Gut

Chinar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Management am 17. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 23. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Samer, Frederick

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Needs improvement outdated rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 3. März 2024
Dear Samer,Thank you for your recent stay with us.We sincerely apologize for the inconsistencies you faced during your stayPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Sirajul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel was advised as being 5 Star but didn’t feel or look it, at best it is 4 Star. The staff were brilliant and were helpful with any queries raised. I would recommend the hotel for location alone as it was central to what we planned to do in Dubai with short taxi rides to what we wanted to do. One bug bear for me that stuck in my head was the quality of the bathroom towels, past their sell by date. The breakfast was the same every day with no variation. Overall a good experience but not exceptional.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 3. März 2024
Dear Sirajul,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Jack

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are the best I have ever experienced. Totally attentive to my needs when I’m not asking for anything.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 25. Feb. 2024
Dear Jack,Thank you sincerely for your wonderful review! Your positive feedback is a powerful motivator for our staff, inspiring them to continually strive for excellence. We're thrilled to have contributed to your enjoyable experience. If you have any further thoughts or suggestions, we'd love to hear them. Looking forward to the pleasure of hosting you again in the future.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Mostafa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel location is good if you are attending a show in the trade center as it is 20 min walk to the exhibition.. so you wont be stuck in the metro and taxi que.. but the hotel itself us very old..
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 25. Feb. 2024
Dear Mostafa,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Jack

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 25. Feb. 2024
Dear Jack,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

ALAIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Hôtel très confortable et bien placé à proximité du métro, petit déjeuner copieux
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Hicham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a very good hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

sylvie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vraiment top
Top les chambres à vu sur le musée bien mais on entend la voix rapide
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

sylvie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Antonella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bellissimo hotel centrale difronte al Museo del Futuro e a due minuti a piedi dalla metropolitana.Colazione ottima ed abbondante,personale gentile e professionale.Consigliatissimo
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Nagla

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Average
By Dubai standards it is average and I find on the expensive side for what they offer. However, staff is polite and it was functional for me to stay there because my conference was in the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Zafar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

8/10 – Gut

So Youn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with usPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again.Best Regards,Rongsenpenla Merangkaba.Guest Relations Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pessimo hotel e pessima assistenza di hotels.com
Hanno cancellato la prenotazione, addebitato la prima notte e adesso negano l'addebito e non vogliono restituirmi quanto prelevato. L'assistenza "gold" di hotels.com è stata completamente inutile, dopo 3 chiamate da più di 1 ora ciascuna mi hanno detto di vedermela da solo con l'hotel. Senza parole.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconsistencies you faced during your stayPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again .Warm regards,Management

6/10 – Okay

Lars Bo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
OK hotel, but outdated - needs improvements
- Super Lounge, real meals served Lounge is a must for avoiding breakfast crowds - Walking distance to WTC - Road noise in the room and by the pool - Good service from the staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management am 18. Feb. 2024
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconsistencies you faced during your stayPlease know we value our guests’ feedback and your comments have been shared with our team so we may continuously improve the guest experience. It was indeed a great pleasure having you stay with us and hope to welcome you back again .Warm Regards,Management