Sheikh Zayed Road, Opp. Innovation Hub, Dubai Media City, P.O. Box 502713, Dubai
Bewertungen
9,4
Außergewöhnlich
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
147 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
147
29 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
29
2 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
2
4 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
4
3 von insgesamt 185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9,8/10
Sauberkeit
9,8/10
Personal & Service
9,4/10
Ausstattung
9,6/10
Zustand der Unterkunft
9,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Fabian
28. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabian
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Karim Shawky am 29. März 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Mitja, Rostock
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alles gut
Mitja
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Karim Shawky am 20. Feb. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
19. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel if you have business meeting around Dubai Media City.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Karim Shawky am 20. Jan. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing with us such great feedback, we are so glad to learn that your stay at Grand Plaza Mövenpick Media City was enjoyable and we are looking forward to welcoming you back.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Suleiman
22. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toppp Hotel
Suleiman
Antwort von Karim Shawky am 4. Jan. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Oezden
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
3. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Top
Oezden
Antwort von Karim Shawky am 8. Nov. 2022
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Jale
Mit dem Partner gereist
17. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Zimmer, sehr sauber. Ein sehr leckeres Frühstücksbüffet. Die Lage ist auch top. Sehr empfehlenswert
Jale
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Karim Shawky am 29. Juli 2022
Dear Valued Guest,
Thank you for posting a superb review of your stay. It was an absolute pleasure to welcome you to Grand Plaza Mövenpick Media City and we are delighted to read that you have enjoyed your experience.
Thank you for the recommendation and we hope to have the pleasure of welcoming you back again.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Operations
10/10 – Hervorragend
Laura
Mit dem Partner gereist
11. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist unglaublich freundlich und hilfsbereit.
Alles wirklich super, besonders das Frühstücks Buffet lässt keine Wünsche offen.
Laura
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022
Antwort von Karim Shawky am 15. Juni 2022
Dear Valued Guest,
Thank you very much for your wonderful feedback following your stay at Grand Plaza Mövenpick Media City.
We are delighted to learn that you had a great stay and that you found our team members friendly and helpful.
Looking forward to the next visit.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Operations
10/10 – Hervorragend
Frederick
Mit dem Partner gereist
26. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schön, sauber, netter Service und mit dem Taxi an allen wichtigen Stellen zwischen 10-20min.
Frederick
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
Antwort von Karim Shawky am 28. Feb. 2022
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.
We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Rooms
8/10 – Gut
Alberim
24. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alberim
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2021
8/10 – Gut
Andreas
Mit der Familie gereist
7. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt nahe der Palmeninsel "The Palm Jumeirah" und ist ein Businesshotel in zentraler Lage der Dubai Media und Internet City. Es liegt direkt an einer 4-spurigen Schnellstraße, aber in den Zimmern selbst war davon nichts zu hören. Das Zimmer war geräumig und sehr sauber. Das Frühstücksbuffet sehr abwechslungsreich und gut. Besonders hat uns die Freundlichkeit der Mitarbeiter beeindruckt. Sehr zuvorkommend und hilfsbereit. Für mich und meinen Sohn war das Hotel ein sehr guter Ausgangspunkt für unsere Dubai-Aktivitäten.
Andreas
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Karim Shawky am 7. Okt. 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us.
Looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Rooms
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
25. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr zentral gelegen. Mit dem Auto ist man schnell überall in der Stadt. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Wir waren begeistert und werden definitiv wieder kommen!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Karim Shawky am 26. Juli 2021
Dear Valued Guest,
hank you very much for choosing Grand Plaza Mövenpick Media City.
I was delighted to read that you had a fabulous experience and that our team took excellent care of you during your entire stay, I will be more than proud to share your compliments with them.
Looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Rooms
8/10 – Gut
Oliver
7. Juli 2021
Oliver
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2021
Antwort von Karim Shawky am 8. Juli 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to rate your recent experience with us.
We are delighted to learn that you had an enjoyable stay with us.
Looking forward to the next visit.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Rooms
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
24. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes und modernes Hotel mit einer guten Lage (mit dem Taxi alles innerhalb von max. 20min zu erreichen). Das Frühstücksbuffet ist super. Das Personal ist sehr freundlich, aufmerksam/hilfsbereit und fragen immer ob alles ok ist oder ob man noch etwas bracht. Wir würden auf jeden Fall wiederkommen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2021
Antwort von Karim Shawky am 26. Mai 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.
We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us. It is our dedication to ensure our guests feel welcomed and are taken care of by our team members so that they have memorable experiences. Rest assured that I passed your kind comment to the entire team for providing you with extraordinary service during your stay.
Looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Rooms
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
1. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sensationelle Hotel Crew! Grosses Kompliment.
Bester Service und sehr zuvorkommend.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2021
Antwort von Karim Shawky am 2. März 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for posting a superb review following your stay at Grand Plaza Mövenpick Media City.
We are delighted to read your positive comments and to learn that you have enjoyed your stay with us.
Looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Karim Shawky
Director of Rooms
10/10 – Hervorragend
Taha, Kaunas
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Taha
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Karim Shawky am 9. Mai 2024
Dear Valued Guest, Your recognition and positive review mean a lot to us. We do hope you come back to visit us again soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
2/10 – Ungenügend
ABDULMAJEED
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
ABDULMAJEED
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karim Shawky am 9. Mai 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your review. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that we did not meet your expectations and for that we would like to extend our sincere apologies for the inconvenience occurred. We would appreciate receiving more details and any suggestions of improvement that could have perhaps helped you rate us better and potentially enhance your experience for your upcoming visit.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
8/10 – Gut
David
Geschäftlich gereist
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice quiet hotel with very helpful staff.
David
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karim Shawky am 12. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Grand Plaza Mövenpick Media City. We are delighted to hear that you had a pleasant experience with us and that you found our hotel to be nice and quiet with helpful staff. Your kind words will be shared with the team, as they serve as motivation to continue delivering outstanding experiences to our guests.We look forward to welcoming you back to Grand Plaza Mövenpick Media City for another pleasant experience in the future.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Roch
Geschäftlich gereist
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a first class property. Great restaurants. The pool area and workout areas are nice. It is quiet there.
The VIP Lounge provides for a place to get Peace and Quiet. They rooms was very nice. Great linens and plush towels
Roch
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Karim Shawky am 12. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay at Grand Plaza Mövenpick Media City. We are delighted to hear that you had a first-class experience with us and that you enjoyed our facilities and amenities.It is wonderful to know that you found our restaurants, pool area, and workout facilities to your liking. We are also pleased to hear that you found our rooms comfortable, with great linens and plush towels. Thank you once again for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience in the future.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
NAWEL, Dubai
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a very relaxing time and really enjoyed the restaurants and spa and had a well needed time off
NAWEL
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karim Shawky am 19. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience following your recent stay at Grand Plaza Mövenpick Media City. We are delighted to hear that you had a relaxing time with us and that you enjoyed the restaurants and spa facilities.Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another relaxing stay in the future.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Hitoshi, Urasoe-shi
Geschäftlich gereist
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルのスタッフの対応がとても良かったです!
Hitoshi
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Karim Shawky am 19. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback following your stay at Grand Plaza Mövenpick Media City. We are delighted to hear that you found our staff to be very responsive during your time with us.Your kind words are greatly appreciated, and will ensure to to pass on your compliments to our team members.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the future. Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
omer
Mit der Familie gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
omer
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karim Shawky am 13. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to share your review and for rating us with the highest possible score. We are delighted you thoroughly enjoyed your experience with us, and we look forward to your next visit. Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Rafid
Mit der Familie gereist
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A wonderful hotel! Rooms are big and very nice furnitured. Wonderful staf. Valet parking. Good breakfast. We stayed 14 days and we highly recommend this hotel.
Rafid
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2024
Antwort von Karim Shawky am 31. Jan. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your positive experience at Grand Plaza Mövenpick Media City. We are delighted to hear that you enjoyed our spacious rooms, the furniture, and the service provided by our team members. It is great to know that you found our valet parking convenient and enjoyed the breakfast during your stay.Your recommendation means a lot to us, and we truly appreciate your kind words. We look forward to the opportunity of welcoming you back for another memorable stay.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Ruben
Geschäftlich gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding service for the price definitely great restaurant in hotel
Ruben
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karim Shawky am 22. Jan. 2024
Dear Valued Guest, We are thrilled to receive your positive review, and we appreciate your kind words about the outstanding service and the restaurant in our hotel.It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back to Grand Plaza Mövenpick Media City for another exceptional experience.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
4/10 – Schlecht
Breno
16. Jan. 2024
Breno
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karim Shawky am 13. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your recent visit to Grand Plaza Mövenpick Media City.We are concerned with your 4* review and we truly apologize that your experience did not meet your expectations on this occasion. In order to properly investigate and take the appropriate measures to address your point of dissatisfaction, we would appreciate receiving more details on your feedback on the areas we need to improve.It is our hope that you will give us the opportunity to welcome you back.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
4/10 – Schlecht
Amin
5. Jan. 2024
Amin
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karim Shawky am 13. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your review. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it is apparent in this case that we did not meet your expectations and for that we would like to extend our sincere apologies for the inconvenience occurred.We would appreciate receiving more details and any suggestions of improvement that could have perhaps helped you rate us better and potentially enhance your experience for your upcoming visit.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Anna
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Anna
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karim Shawky am 31. Jan. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Stephan
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
30. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stephan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karim Shawky am 13. Jan. 2024
Dear Valued Guest,Thank you very much for taking the time to share your review and for rating us with the highest possible score. We are delighted you thoroughly enjoyed your experience with us, and we look forward to your next visit. Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Shahwar Muhammad
28. Dez. 2023
Shahwar Muhammad
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karim Shawky am 18. Jan. 2024
Dear Valued Guest, Your recognition and positive review mean a lot to us. We do hope you come back to visit us again soon!Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Emmanuel
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Emmanuel
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karim Shawky am 25. Dez. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Jon
22. Nov. 2023
Jon
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Karim Shawky am 5. Dez. 2023
Dear Valued Guest, Your recognition and positive review mean a lot to us. We do hope you come back to visit us again soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Andrea
Mit einer Gruppe gereist
20. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Blev glatt överraskade då vi trodde detta bara var ett hotell som var ok. Det visade sig att det var mer än ok! Grym personal, jättefina stora rum, rent och fint, supermysigt poolomräde och en grym bar på taket. Kunde inte bli bättre, väldigt prisvärt.
Andrea
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Karim Shawky am 20. Nov. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your recent experience at Grand Plaza Mövenpick Media City! We're thrilled to learn that we exceeded your expectations and provided you with a delightful stay.It's wonderful to hear that our spacious and clean rooms, along with our cozy pool area and rooftop bar, contributed to making your stay memorable. Your compliments regarding our staff and the overall value are truly appreciated.We're committed to delivering exceptional experiences, and your positive feedback motivates us to continue our efforts. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Oyama
Geschäftlich gereist
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
素晴らしいホテルで、快適に過ごせました!
Oyama
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Karim Shawky am 17. Okt. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing with us such great feedback, we are so glad to learn that your stay at Grand Plaza Mövenpick Media City was enjoyable and we are looking forward to welcoming you back.Best regards Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Benjamin
Mit der Familie gereist
29. Sept. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Benjamin
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Karim Shawky am 5. Okt. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to share your review and for rating us with the highest possible score.We are delighted you thoroughly enjoyed your experience with us! Looking forward to the next visit.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Rajan
27. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rajan
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Karim Shawky am 5. Okt. 2023
Dear Valued Guest, Your positive review and perfect rating are incredibly encouraging for us. We are looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
théo volckaert
Geschäftlich gereist
26. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Confort
Excellent
théo volckaert
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Karim Shawky am 27. Sept. 2023
Dear Valued Guest, Your recognition and positive review mean a lot to us. We do hope you come back to visit us again soon!Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
ahmed
17. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ahmed
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Karim Shawky am 21. Sept. 2023
Dear Valued Guest, We are truly grateful for your perfect rating and the opportunity to have served you. Your feedback inspires us to continue delivering excellence in all aspects of our service.Looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
John
Geschäftlich gereist
14. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
John
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Karim Shawky am 14. Sept. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for recognizing our efforts with a perfect rating and we look forward to seeing you again soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
8/10 – Gut
Ahmad, CHICAGO
Geschäftlich gereist
12. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good for couple of nights
Ahmad
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Karim Shawky am 13. Sept. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
seongmin
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
2. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
매우 좋아요 수영장도 좋아요
seongmin
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Karim Shawky am 4. Sept. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
22. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Karim Shawky am 24. Aug. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
8/10 – Gut
Muhammad
31. Juli 2023
Muhammad
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Karim Shawky am 24. Aug. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are delighted to learn that you enjoyed your experience, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Mònica
11. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maravillosa
Mònica
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Karim Shawky am 1. Aug. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Fares
Mit einer Gruppe gereist
7. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet
Fares
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Karim Shawky am 1. Aug. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are delighted to learn that you have enjoyed your experience and we look forward to welcoming you back soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
bernard
Geschäftlich gereist
6. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good experience and dedicated service
bernard
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Karim Shawky am 7. Juli 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Kerim, Wondelgem
Mit dem Partner gereist
26. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top hotel, al de 2de keer er geweest.
We zijn zeer tevreden en het hotel is goed gelegen, mooie zwembad en zeer vriendelijke en hulpvaardig personeel. Een aanrader. Een zeer uitgebreide ontbijt en van een top kwaliteit.
Kerim
Aufenthalt von 12 Nächten im Juni 2023
Antwort von Karim Shawky am 3. Juli 2023
Dear Valued Guest, It is a great honor to us that you chose Grand Plaza Mövenpick Media City for the second time and we could be at your service again. I am so glad that we managed to exceed all your expectations during your recent stay too.Looking forward to welcoming you back soon.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Amrollah
Mit einer Gruppe gereist
2. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place but far from city center.
Amrollah
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Karim Shawky am 7. Juni 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
John
28. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top class hotel
Super hotel. Would definitely return.
John
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Karim Shawky am 30. Mai 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for sharing with us such great feedback, we are so glad to learn that your stay at Grand Plaza Mövenpick Media City was enjoyable and we are looking forward to welcoming you back.Best regards, Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Markus
Geschäftlich gereist
27. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Markus
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Karim Shawky am 30. Mai 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review the hotel and for recognizing our efforts with a perfect rating.We are delighted to learn that you have enjoyed your stay with us, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
8/10 – Gut
Nourhan
15. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
- Pool area was nice:)
- Gym is small, but you can still get a good workout early morning
- Breakfast was good, there was a variety of food to choose from (different cultures)
Nourhan
Antwort von Karim Shawky am 23. Mai 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon.Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience
Amazing experience overall. Staff are very friendly and helpful. As for the rooms are extremely clean and comfortable. The breakfast was top notch with a huge variety.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Karim Shawky am 23. Mai 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us! I am pleased to know how much you enjoyed your recent stay with us and that you found our team members to be friendly and helpful. Looking forward to welcoming you back soon. Best regards,Karim ShawkyDirector of Operations