Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
498 von insgesamt 663 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
498
108 von insgesamt 663 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
108
30 von insgesamt 663 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
30
13 von insgesamt 663 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
13
14 von insgesamt 663 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
9,6/10
Sauberkeit
9,6/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Christoph
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christoph
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Anantara Downtown Team am 13. Jan. 2024
Dear Christoph,Thank you for choosing to stay with us and we sincerely appreciate your wonderful feedback.We hope to be of service to you again in the near future.
10/10 – Hervorragend
Anja
Mit dem Partner gereist
7. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are welcoming helpful and friendly. Amazing breakfast selection, the pool area and staff are super helpful. Easy to walk to Downtown and close bike rental stations to enjoy a ride along the canal to the beach. Overall an excellent hotel, high on quality and good value for money.
Anja
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Husam Malki - General Manager am 12. Mai 2023
Dear Ms. Anja, Greetings from Anantara Downtown Dubai Hotel. Thank you for sharing such great feedback about your recent stay. We are thrilled that you have enjoyed your stay. I am glad you are delighted by our team, and that you were satisfied with the breakfast, as well as other facilities in the property. I must agree, my teams are my asset, and constantly on ensuring a high level of customer service. Many thanks for recognizing their efforts and hard work. We hope to welcome you again in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
anders
Geschäftlich gereist
27. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
anders
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Husam Malki - General Manager am 15. März 2023
Dear Ms. Anders,Thank you for the wonderful ratings following your recent stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. Looking forward to welcome you again in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Edlir
Mit der Familie gereist
23. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche personal, sauber, alles perfekt
Edlir
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Husam Malki - General Manager am 25. Okt. 2022
Dear Ms. Edlir,Thank you for the lovely feedback. It is indeed very inspiring to learn that we have exceeded your expectations during your stay with us. We would love to welcome you again in the near future. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Jens
19. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jens
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
Sulejman
Mit dem Partner gereist
1. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauberkeit und Service sind top! Das Personal ist so nett und hilfsbereit, man fühlt sich immer super wohl.
Sulejman
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2022
8/10 – Gut
Urs
Geschäftlich gereist
25. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lärmige Zimmer zur Strassenseite. Wurde aber freundlicherweise gewechselt
Urs
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Reinhard
15. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reinhard
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
6/10 – Okay
Jens, Ottobrunn
Mit der Familie gereist
2. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Standard business hotel
Jens
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
13. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche Begrüßung und sehr freundliches Personal, problemloser early check in um 9:00, sehr gutes Frühstücksbuffet, große helle und saubere Zimmer, guter Concierge-service, problemloser Flughafentransfer zu fairem Preis.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
1. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Georg
Mit der Familie gereist
27. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
After all we really enjoyed our stay. Especially the breakfast as its service was excellent. The only downside was a prerequired children bed and portert cot was not prepared at a late check in at 2 am. It finally took them 45 minutes to get those two beds to the room.
Georg
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Peter
30. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extrem luxuriöse schöne Zimmer
Drei Nächte in Dubai im Oberoi vor Schiffsreise. Deswegen nicht auf Strand/Meer angewiesen und ein Stadt-Hotel gewählt. In einem Luxury-Zimmer in ein oberen Stockwerk: prächtiges riesiges geschmackvolles Zimmer mit phantastischem Rundblick. Sehr gutes Preis-Leisungsverhältnis. Persönlicher perfekter Service.
Frühstücks/Restaurant-Raum etwas unpersönlich. Auf Taxi (sehr billig) angewiesen, da Metrostation zu weit weg.
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Patrick, Neunkirchen
Mit dem Partner gereist
25. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Größe Zimmer und Personal. Lage, Anbindung und kpl Anlage
Patrick
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Patrick
18. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best 5 Star Hotel in Dubai!
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
10/10 – Hervorragend
Matthias
4. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service der Freude macht
Tolles Hotel mit mega freundlichem Personal.Frühstück ist mit ein sehr grossen Auswahl Top!
Matthias
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
2. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice and modern. The room was very spacious, including a very large bathroom. Nice was the decoration made from rose petals upon arrival. Breakfast was fantastic, pool spacious and heated. Free shuttle to the Dubai Mall was a nice gimmic.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schickes Business Hotel
Waren zwischen den Feiertagen dort und haben Silvester in Dubai gefeiert, ein rundum gelungener Trip - auch dank des Oberoi Hotels und seines Personals. Jederzeit wieder!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017
10/10 – Hervorragend
Patrick
11. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service Level 150%
The Oberoi Service and the friendly staff is exceptional
Patrick
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
8/10 – Gut
Thomas
3. Mai 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
aussergewöhnlich nettes und zuvorkommendes Servicepesonal
Thomas
4/10 – Schlecht
dolph
2. Dez. 2015
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Städtetrio
Gute Hotelinfrastruktur. Gutes Frühstücksbuffet, aber auch teuer.
Schöner Fitnessraum.
dolph
10/10 – Hervorragend
Isina, Stuttgart
9. Nov. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentraler Ausgangspunkt im Zentrum
Nach unserem Hotel am Strand "One & Only Royal Mirage Palace" wollten wir dieses Mal ein Hotel im Zentrum Dubais, da wir nur 4 Tage da waren und in erster Linie shoppen und gut Essen wollten. Wir haben alles über das Hotel reservieren lassen (u.a. auch eine Jeep-Tour durch die Wüste).
Isina
10/10 – Hervorragend
Wolfgang, NRW, Essen
3. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegter Luxus in puristischem modernen Stil
Sehr schöne große und funktionell eingerichtete Zimmer, phantastische Bäder, Blick auf den Burj Khalifa, großartig freundliches Personal, gewöhnungsbedürftig: Eingang nur über Vorfahrt in der 2.Etage mit Taxi/Limousine Sehr schöner Pool mit tollem Service.
Wolfgang
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Mai 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice Cityhotel with comfortable large modern rooms, nice beds and a good quality gym. If anything to mention on the negative side, give plenty of time for taxis to come and go in front of the hotel as the driveway is narrow and space in front of entrance limited and personal is not organized to handle or avoid jams, which happen more often than in front of other hotels.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Mel, Stuttgart
5. Mai 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Von Beginn an wurden wir sehr freundlich empfangenund gleich mit Welcome-Drinks versorgt. Da wir sehr früh da waren und noch kein Zimmer frei war, bekamen wir ein private-spa-Raum, wo wir und duschen konnten und relaxen durften. Schnell war das Zimmer jedoch fertig und wir wurden abgeholt.die Zimmer sind großzügig und vor allem im Bad ist jede Menge Platz. Auf dem Boden und manchen Möbelstücken befinden sich leider schon unübersehbare Flecken, obwohl das Hotel noch sehr sehr neu ist. Alles in allem aber sehr gut und zur weiterempfehlung.
Mel
10/10 – Hervorragend
Prof. Monti, Bern Zürich
4. Apr. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder!
Sehr schönes Hotel. Neu, alles tiptop. Super Zimmer, toller Service, sehr zuvorkommnder Service. Ausgezeichnete Restaurants, incl. Frühstücksbuffet.
Prof. Monti
10/10 – Hervorragend
Yizhou
Mit der Familie gereist
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall great experience
Yizhou
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Abdulrahman, Basaksehir
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great panoramic views of the city, very clean, neat, and the front desk staff more than welcoming
Abdulrahman
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Husam Malki General Manager am 23. Mai 2024
Dear Abdulrahan,Thank you for sharing your experience at Anantara Downtown Hotel. We are delighted to hear that you enjoyed the great panoramic views of the city from our property. Our team takes great pride in maintaining cleanliness and ensuring a neat environment for our guests.We are especially pleased to hear that our front desk staff provided welcoming and hospitable service during your stay. Your kind words motivate us to continue delivering exceptional experiences to all our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable stay at Anantara Downtown Hotel.Best regards,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Marcus, Beeford
Geschäftlich gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel, staff are always so kind & wanting to help. This is my goto hotel for when I’m on business trips in Dubai
Marcus
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Anantara Downtown Dubai Hotel am 15. Mai 2024
Dear Marcus,Thank you for your wonderful words of appreciation. We love to have you stay with us and look forward to welcoming you back soon!
6/10 – Okay
craig
Mit dem Partner gereist
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is bery average in terms of decor. The restaraunts and bar facilities are also limited.
craig
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Husam Malki General Manager am 10. Mai 2024
Dear Craig,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay. We appreciate your insights about the decor and amenities, as they help us improve our services to meet our guests' expectations.We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations on your next visit.
10/10 – Hervorragend
melissa
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stuff at the hotel was very helpful and accommodating
melissa
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Husam Malki General Manager am 10. Mai 2024
Dear Melissa,Thank you for your kind words about our staff's helpfulness and accommodation. We strive to provide exceptional service, and I'm glad to hear that they contributed positively to your experience.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.
8/10 – Gut
tracy
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good property
Nice upkeep
Friendly staff
Quiet and conveniently located
Just needs nightly entertainment for guests who don’t wish to go out every night
tracy
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Husam Malki General Manager am 10. Mai 2024
Dear Tracy,Thank you for your kind words about our property, upkeep, friendly staff, and convenient location. Your feedback regarding nightly entertainment is valuable, and we will consider it as we strive to enhance our guests' experiences.We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations on your next visit.
10/10 – Hervorragend
ires
Mit dem Partner gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was amazing, everyone was accommodating & friendly & hotel was really nice as well.
ires
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Husam Malki General Manager am 10. Mai 2024
Dear Ires,Thank you for your wonderful feedback! I'm delighted to hear that you had an amazing experience at our hotel and found everyone accommodating and friendly. We're glad you enjoyed the overall experience and found the hotel to your liking.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay.
10/10 – Hervorragend
Ajit
16. Apr. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ajit
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Husam Malki General Manager am 10. Mai 2024
Dear Ajit,Thank you so much for the 5 out of 5 feedback. Looking forward to have you here back in Anantara Downtown Dubai Hotel.
10/10 – Hervorragend
Alexander, Laconia
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alexander
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Husam Malki General Manager am 10. Mai 2024
Dear Alexander,Thank you for your 5 out of 5 rate! We look forward on welcoming back here in Anantara Downtown Dubai Hotel!
8/10 – Gut
Gurpreet
Mit der Familie gereist
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Gurpreet
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 24. März 2024
Dear Mr. Gurpeet,Many thanks for the inspiring word.We hope to welcome you again in the near future. Sincerely,
8/10 – Gut
Herinder Pal Singh
Geschäftlich gereist
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The team of the Anantara are wonderful.
Herinder Pal Singh
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 7. März 2024
Dear Mr. Herinder Pal Singh, Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found the team at Anantara Downtown Dubai Hotel to be wonderful. Providing excellent service is our top priority, and we appreciate your positive feedback.If there's anything specific you'd like to share or if you have any preferences for your next visit, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
khaled
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
khaled
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Mr. Khaled, Thank you for the lovely ratings. This denotes that you had an enjoyable stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. We are all looking forward to the pleasure of welcoming you again in the near futureThank you and kind regards, Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Aida
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastiskt
Vi va nöjda med både service och hotellet! Rekommenderas
Aida
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Ms. Aida, Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai, and we appreciate your positive feedback. We're delighted to hear that you were satisfied with both our service and the hotel facilities.Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there's anything specific you loved about your experience, we'd love to hear more.Once again, thank you for your kind words, and we remain at your service for any future visits.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Stephen
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service was excellent and the staff serving breakfast deserve a special mention, nothing was too much trouble.
Stephen
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Mr. Stephen, We sincerely appreciate your positive comments regarding the excellent service you experienced during breakfast at Anantara Downtown Dubai. It brings us immense joy to learn that our staff went above and beyond to make your dining experience special.Our team takes great pride in providing outstanding service, and your acknowledgment serves as encouragement for their efforts. If there are any specific team members you would like to mention or any aspects of the service that stood out to you, we would love to hear more.Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences.Best regards,Husam MalkiGeneral Manager
8/10 – Gut
Thomas
20. Feb. 2024
Thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Mr. Thomas, Thank you very much for taking the time to share your ratings for Anantara Downtown Dubai Hotel. Should you have any concerns, please don't hesitate to contact us. Sincerely,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Gustavo
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente estadia
Estrutura incrível. Café da manhã inigualável. Excelente quarto.
Gustavo
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Mr. Gustavo, Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent stay at Anantara Downtown Dubai. We are delighted to learn that you found our hotel to be incredible, our breakfast unparalleled, and our rooms excellent.Your kind words are truly appreciated, and they serve as motivation for our team to continue delivering exceptional experiences to our guests. We strive to create memorable stays, and we are pleased to know that we succeeded during your visit.If you have any specific highlights or if there's anything else you'd like to share about your experience, we'd love to hear more. Your satisfaction is our priority, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another outstanding stay.Thank you once again for choosing Anantara Downtown Dubai.Best regards,Husam MalkiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Nikesh
Geschäftlich gereist
19. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is old with lots of issues. For example, hot water runs out quick. The electrical sockets are in random places and not in the bathroom for the hair dryer. The towels and bed linens are terrible too. I expected better from Anantara.
Nikesh
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 23. Feb. 2024
Dear Mr. Nikesh, Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Anantara Downtown Dubai. We appreciate your honesty and regret to learn that your experience did not meet your expectations.Please accept our sincere apologies for the inconveniences you faced, such as the issues with hot water, the placement of electrical sockets, and the quality of towels and bed linens. We value your feedback, and we assure you that we take these concerns seriously.Our team is committed to improving our services and facilities, and your input will be shared with the relevant departments for further evaluation and corrective measures. We hope that you'll consider giving us another opportunity to provide you with a more positive and enjoyable experience in the future.If there are any specific details you'd like to share or discuss further, please feel free to reach out to our Guest Relations team.Thank you for your understanding, and we look forward to the possibility of welcoming you back for an improved stay.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager
8/10 – Gut
Pranav
Geschäftlich gereist
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel
It’s the old Oberoi but the service remains as good and it’s been refurbished. Great property, very good service and I would stay here again. Very comfortable…
Pranav
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 17. Feb. 2024
Dear Mr. Pranav, Thank you for choosing to stay at Anantara Downtown Dubai Hotel and for taking the time to share your positive feedback. We're delighted to hear that you enjoyed your experience and found the property, service, and comfort to be to your satisfaction.We appreciate your kind words, and we look forward to the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If you have any specific comments or suggestions you'd like to share, please feel free to reach out.Thank you for choosing Anantara, and we hope to have the opportunity to serve you again soon.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager
8/10 – Gut
Assad Ahmed
Mit der Familie gereist
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Godt men trænger til kærlighed
Hotellet er renoveret fornyeligt, men dog kun i receptionen.
Værelserne er gamle og godt slidt, servicen var i top rigtig hjælpsom personale, morgen maden var ikke den bedste.
Dog rejser man med familie er det lidt irreterende at man på forhånd booker værelse til 3 personer, og for at få en ekstra lille seng til vores søn skal man betale 300 aed Per nat ..
Assad Ahmed
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 17. Feb. 2024
Dear Mr. Ahmed, Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel and for sharing your feedback with us. We appreciate your insights into the recent renovations and your experience during your stay.We're pleased to hear that you found our staff to be helpful and provided top-notch service. However, we regret any inconvenience regarding the room setup for your family. We appreciate your feedback, and it will be shared with the relevant teams for improvement.If there are specific details you'd like to discuss or if there's anything we can do to address your concerns, please feel free to reach out. We value your feedback and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Ali
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
14. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Staff was not helpful at all.
Ali
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 17. Feb. 2024
Dear Mr. Ali,I apologize for the inconvenience you faced with our staff. Your feedback is important, and we're committed to addressing and improving our service. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a better experience.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
MARIANNA
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay at Anantara very much. Every single staff member I encountered was very helpful a polite. Will definitely choose Anantara Downtown for my next visit in Dubai.
MARIANNA
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 17. Feb. 2024
Dear Ms. Mariana,Thank you for choosing Anantara Downtown Dubai Hotel, and we are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. Your kind words about our helpful and polite staff are truly appreciated.We look forward to welcoming you back for your next visit to Dubai. If there's anything specific you'd like to share or if we can assist with anything, please feel free to reach out. We value your patronage and strive to provide excellent experiences.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Mogamat Shuaib
11. Feb. 2024
Mogamat Shuaib
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 24. März 2024
Dear Mr. Shuaib,Many thanks for the lovely rating.We hope to welcome you again in the near future. Sincerely,
10/10 – Hervorragend
gunjmaa
Mit einer Gruppe gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was pleasure for me to staying at your hotel. Fantastic
gunjmaa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Husam Malki - General Manager am 17. Feb. 2024
Dear Mr. Gunjmaa,Thank you for choosing to stay at Anantara Downtown Dubai Hotel. We are thrilled to learn that you had a fantastic experience during your time with us.Your satisfaction is our priority, and we appreciate your kind words. If you have any specific feedback or if there's anything more you'd like to share, please feel free to reach out.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,Husam MalkiGeneral Manager