Außenbereich

Bewertungen von The St. Regis Doha

5 out of 5
The St. Regis Doha
Doha West Bay, Doha

Bewertungen

9,2

Wunderbar

259 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
64 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 356 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anne-Kathrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr feine exklusive Adresse , Service und Freunflichkeit outstanding. Kazi , F&B Manager ist zu erwähnen . Neues Beach Restaurant .
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gerhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super tolles Preis-Leistungs-Verhältnis sehr schöne Anlage mit tollem Pool. Man kann sehr schön erholen vor Ort und die Seele baumeln lassen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very great hotel with a really high standard of service and friendliness, it is super suitable for families with children. Great pool area and direct access to the beach. Every wish was fulfilled.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 29. Dez. 2023
Dear Sebastian,Thank you for sharing your positive experience at The St. Regis Doha. We are thrilled to hear that you found our hotel to have a high standard of service and friendliness, making it a great choice for families with children.It's wonderful to know that you enjoyed our pool area and direct beach access, and that every wish was fulfilled during your stay. We strive to create memorable experiences for our guests, and your feedback is a great source of motivation for our team.If there are any specific details or preferences you would like to share for your next visit, please feel free to let us know. We look forward to the pleasure of welcoming you and your family back to The St. Regis Doha.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Dominic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
grosszügiges hotel mit grossem pool vielen restaurants. anbindung an die metro. sehr ruhige lage nähe stadtzentrum und sehenswürdigkeiten
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Persönlicher Service Liebe zum Detail Elegantes stilvolles Ambiente Herausragende ,herzliche Mitarbeiter Spürbare Sicherheit
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 5. Jan. 2020
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us. We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Smith, Lincoln

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt gut, Liegen am Pool wurden morgens um 7 Uhr schon von Gästen reserviert die dann nicht mehr TuS sehen waren
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 5. Jan. 2020
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us. We look forward to seeing you again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Freundliches und sehr hilfsbereites Personal; Ausstattung in den Zimmern ist nicht 5-Sterne würdig, alter Teppich, veraltetes Badezimmer; Frühstück unterdurchschnittlich
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 5. Jan. 2020
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us. Please also accept our sincere apologies on some less than satisfactory experience and the inconvenience caused. Kindly share us your details in order to inform our colleagues from the Guest Service Department about your concerns. We look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr großzügige luxuriös ausgestattete Zimmer. Qualitativ und quantitativ herausragendes Frühstücksbuffet. Hilfsbereite zuvorkommende Mitarbeiter (late checkout, kleine Aufmerksamkeiten aufs Haus). Große Poolanlage mit wenig Gästen, da viele Gäste nur für Konferenzen da sind.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 25. Okt. 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us. We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 24. Mai 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us though we understand that there are some areas to be improved. We appreciate your feedback and look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel mit tollem Service, Strand ist ok aber nicht mehr, leider war kein Wassersport vorhanden wegen temporären Vertragsänderungen mit den Anbietern, es wurde jedoch versucht uns Alternativen anzubieten
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 24. Mai 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us. We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Kris

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal außer Check in ganz toll freundlicher geht nicht !!!!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 30. März 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us except for the check in experiance. Kindly be informed that we have shared your concern with my colleagues at the Guest Services Department. We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Standart entspricht nicht ganz dem anderer St. Regis Hotels.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von The St. Regis Doha am 13. März 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. Please accept our sincere apologies on this less than satisfactory experience and the inconvenience caused. Kindly be informed that we have shared your concern with my colleagues at the Guest Services Department. We look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

DentalUwe, Hessen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
traumhaftes Hotel, das Personal ist super freundlich und hilfsbereit, Essen sehr gut. Wir waren von Anfang bis Ende begeistert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mario am 17. Jan. 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us. We look forward to seeing you again. The St. Regis Doha

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr schönes Hotel mit super Komfort.Das Früstück war Perfekt,die Zimmer und allgemein das Hotel in einem sehr guten Zustand. Nur die Preise in den Restaurants und Bars sind unverschämt teuer
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Mario am 1. Jan. 2019
Thank you very much for taking the time to review our property. It's always heart-warming to know that you liked your stay with us. Your feedback in terms of our prices for our Food and Beverages is really appreciated and will take into consideration. We look forward to seeing you again. The St. Regis Doha

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von St. Regis Doha am 24. Okt. 2018
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Marion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best service ever!! Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel , gute Lage
Sehr gutes Hotel, Top Sevice , sehr sauber, Strand und Pool Top, und es gibt auch Alkohol.

10/10 – Hervorragend

Dennis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel , super Service
Tolles, schönes Hotel, großer Pool, schöner sauberer Strandabschnitt, das Personal ist zu jeder Zeit sehr höflich, freundlich, zuvorkommend und um einen perfekten Aufenthalt Ihrer Gäste bemüht. Saubere, schöne Zimmer, verschiedene Restaurants im Hotel, großzügiges Frühstück.

8/10 – Gut

zobel, bayern

Schönes Hotel , sehr gute Lage
Waren über Silvester 2015/16 dort mit Kind 11Jahre. Es wurde sehr viel am Silvesterabend geboten , mit internationalen DJ und anderen Künstlern , super Party für jeden etwas dabei absolut Top !!!!! Wir hatten ein Astor Room mit Terrasse , sehr schöner Ausblick das Zimmer war gut obwohl mir gleich diverse Flecke auf dem Boden aufgefallen sind. Ansonsten war alles sauber . Am Pool war man immer sehr bemüht um uns, sehr guter Service :-) Mann merkt aber auch sobald es voller wird , kann es alles auch schonmal dauern . Aber naja ...

8/10 – Gut

harry, Graz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schönes hotel
lage nicht optimal,da nur mit taxi erreichbar, hote lpool sehr schön,zimmer sehr schön, sehr viele baustellen zur zeit in der umgebung

10/10 – Hervorragend

Marcus, Rehburg-Loccum

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhaftes Hotel
Ein ganz besonderes Hotel, mit Frair und Eleganz und Herz. Wir haben nur eine Nacht im St Regis verbracht - Stopover in Doha. Taxi braucht keine 30 Minuten vom Flughafen. Bei Check Inn wurden wir dann echt ueberrascht. Einen so freundlichen, unaufdringlichen und tollen Service erlebt man leider nur sehr selten. Die Dame fragte ob unsere 5 jaehrige Tochter gerne Teddybaeren moegen wuerde? Natuerlich - was fuer eine Frage... Sie rief kurz jemanden an und erklaerte uns der Teddy kaeme direkt aufs Zimmer. Dann ging es um unsere Abreise. Wir wollten einen Wakeup Call um 4.30 Uhr und ein Taxi um 5.30 Uhr - kein Problem und soweit wohl auch Standard. Aber dann fragte Sie uns ob wir nicht Kaffee oder cappucino zum Fruehstueck wollten und vielleich Croissants ? Waere kein Problem und wuerde dann direkt aufs Zimmer geliefert - hat uebrigens perfekt geklappt!!! Puenktlich und in perfekter Qualitaet!!! Wir wurden dann direkt zum Fahrstuhl gebracht, mit dem Hinweis auf die verschiedenen Restaurants und den Pool und Strandbereich. Gerade im Zimmer angekommen klopfte es an der Tuer - der Teddy - und zwar nicht wie erwartet ein kleiner Teddy - sonder ein echt schoener ca 30 cm grosser Teddybaer!!! Unsere Tochter war ueberrascht und super gluecklich - grosses Lob fuer diesen Service!!!! 5 Minuten spaeter klopfte es wieder an der Tuer - der Butler - er erklaerte uns seinen Service und verschwand dann mit zwei meiner Hemden die kostenlos aufgebuegelt am Abend zurueckgebracht wurden. Danke

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

viaggiana, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit privatem Strand
Sehr freundliches Personal. Sehr gute Restaurants. Zugang zum Poolbereich etwas umständlich.

10/10 – Hervorragend

SFG, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Luxushotel
Supertolles Luxushotel. Gute Lage, saubere Zimmer, freundliches Personal und einige schöne "must see" in der nahen Umgebung.

10/10 – Hervorragend

simon

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Seyma Nur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heel aardig personeel en behulpzaam in alle opzichten
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ameer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic stay as always at this beautiful property. This trip was made extra special by incredible service from Rence at the concierge team who along with the housekeeping team went out of the way to solve my problem.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Hamidah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

MARIAM AL

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Dipen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Karthik at Rivaaj Restaurant was AMAZING
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 7. Apr. 2024
Dear Dipen,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent dining experience at Rivaaj Restaurant. We are thrilled to hear that Karthik provided you with exceptional service during your visit.Karthik takes great pride in ensuring that our guests have a memorable dining experience, and we are delighted to see that his efforts have made a positive impact on your visit. We will be sure to pass on your kind words of appreciation to Karthik and the rest of the team at Rivaaj Restaurant.We truly appreciate your patronage and look forward to welcoming you back for another delightful dining experience at Rivaaj Restaurant.Warm regards,

8/10 – Gut

Turkeyah, Riyadh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, awesome view. The only one thing that the bed was not so comfy for my back, otherwise was excellent experience.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 21. März 2024
Dear Turkeyah,Thank you for choosing to stay at St. Regis Doha and for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a great stay and enjoyed the awesome view from your room.We appreciate your comment regarding the comfort of the bed and apologize for any inconvenience this may have caused. Your feedback is valuable to us as we strive to ensure the comfort and satisfaction of all our guests. Please rest assured that we will take note of your concern and explore ways to enhance the comfort of our bedding to provide a better experience for future stays.Once again, thank you for your valuable feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent experience in the future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 26. Feb. 2024
Dear Alexandre,Thank you for taking the time to leave such a positive review of your recent stay at St. Regis Doha.We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Hasan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They have the best hotel manager “Sofyan.” He is so understandable, kind, and generous.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 22. Feb. 2024
Dear Hasan,Thank you for taking the time to leave such a positive review of your recent stay at St. Regis Doha.We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

8/10 – Gut

Mohammed

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Access to the pool and beach has a weird small entrance, no welcome drinks offered on arrival. They have ample staff on entry but don’t really open doors and welcome you, compared to what I expect from a hotel in this level it’s a bit poor. The hotel did however give me an early check in and late check out which is appreciated. The spa experience was great special mention to Dizhaar for making it amazing
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 22. Feb. 2024
Dear MohammedThank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us. We appreciate your detailed comments as they help us identify areas for improvement and ensure that we continue to deliver the high level of service that our guests expect.We apologize for any inconvenience you experienced with the entrance to the pool and beach area, as well as the lack of welcome drinks upon arrival. Your feedback regarding the welcome experience and door service is valuable, and we will review this with our team to ensure that all guests receive a warm and hospitable welcome upon arrival.We are pleased to hear that you appreciated the early check-in and late check-out provided by our team. It is our goal to accommodate our guests' needs to the best of our ability, and we are glad that we could meet your expectations in this regard.Furthermore, we are delighted to hear that you enjoyed your spa experience, and we will be sure to pass on your special mention to Dizhaar. We are committed to providing exceptional service in all areas of the hotel, and we are pleased that Dizhaar made your spa experience truly amazing.Once again, thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Warm regards,

2/10 – Ungenügend

Abdulaziz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 28. Jan. 2024
Dear Abdulaziz,Thank you for reviewing your experience at St.Regis Doha and your recent stay with us. We are distraught that you were unsatisfied with our services. If you share some more details with us about your stay, we want to improve our service quality. Best Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Luks degil idare eder
Gece ucusu erken check in e izin verilmedi, para istendi. Spa kapaliydi. Oda da yatak ve yorgan lekeliydi. Late check out icin yardimci oldular. Luks degil idare eder
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 17. Jan. 2024
Degerli Misafirimiz,St Regis Doha'da geçirdiğiniz deneyimi paylaştığınız için teşekkür ederiz. Erken giriş ve late check-out konularında yaşadığınız zorluklar için özür dileriz. Spa'nın kapalı olması ve oda temizliği ile ilgili yaşadığınız olumsuzluklar da hayal kırıklığına neden oldu.Lütfen yaşadığınız sorunların bir daha yaşanmaması için aldığımız geri bildirimi dikkate alacağımızdan emin olun. Misafir memnuniyetine büyük önem veriyoruz ve bu tür durumları düzeltmek adına gerekli adımları atacağımızdan emin olabilirsiniz.Bize daha fazla detay veya geri bildirim vermek isterseniz, lütfen paylaşmaktan çekinmeyin. Bu deneyimden dolayı size olumsuz bir izlenim bıraktığımız için üzgünüz ve gelecekteki konaklamalarınızda daha olumlu bir deneyim yaşamanızı umarız.Saygılarımla,

10/10 – Hervorragend

Raza

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hospitality was magnificent, the staff are so polite & helpful, the breakfast was amazing & plenty to choose from! Such a big hotel so always be ready to discover a new section amazing outdoor pool and beach area. The room was beautiful with the sea view oh also big thank you to akesh “my butler” for making my birthday special with cake & other assorts. Again thank you St Regis for the exceptional hospitality.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 17. Jan. 2024
Dear Raza,Thank you for sharing your wonderful experience at St Regis Doha. We are thrilled to hear that you enjoyed magnificent hospitality and found our staff to be polite and helpful. It's delightful to know that you had an amazing breakfast experience with plenty of options and that you had the chance to explore the various sections of our large hotel, including the fantastic outdoor pool and beach area.We are especially pleased that Okesh, your butler, made your birthday special with cake and other assortments. Birthdays are important occasions, and we are glad to have been a part of making yours memorable.Thank you for choosing St Regis Doha for your stay, and we look forward to welcoming you back for more exceptional hospitality in the future. If there's anything specific you'd like to highlight or if you have any additional feedback, please feel free to share.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great stay
had the best time, front desk was very friendly and helpful same with concierge - they helped us book restaurants and things. there is an excursion desk and help you book many tours. all the staff are friendly and helpful and make it memorable
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 17. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your positive experience at St Regis Doha. We are delighted to hear that you had the best time and that our front desk, concierge, and excursion desk teams contributed to making your stay memorable. It's heartening to know that our staff's friendliness and helpfulness, along with their assistance in booking restaurants and tours, enhanced your overall experience.We appreciate your kind words and feedback, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future.Thank you for choosing St Regis Doha, and we look forward to hosting you again.Best regards,

8/10 – Gut

Mattia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 17. Jan. 2024
Dear Mattia,Thank you for reviewing your experience at St.Regis Doha and your recent stay with us. We are distraught that you were unsatisfied with our services. If you share some more details with us about your stay, we want to improve our service quality. Best Regards

8/10 – Gut

Ljubomir

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 28. Jan. 2024
Dear Ljubomir,On behalf of the entire hotel team, thank you for your feedback. It was a pleasure hosting you, We hope to welcome you again soon. Best regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Given the absolute rating of the hotel, in addition to how the St Regis brand should fare within the Marriott portfolio, i would have expected better attention to detail and meticulousness. 1) Room cleaning daily was not consistent- came back to rolled dirty linen on the floor one evening and had to call housekeeping to clear it. Bath tub was not cleaned after use - thankfully as a family occupying more than one room, we could use others, although not ideal. Ironing board not put away after use and left in the same spot until checkout 2) internet use in rooms charged extra - for the price point and guest profile, wouldn't expect this. 3) service not always with speed and expedience. You can see the staff is trying, but given the brand and it's relative ranking within the portfolio, would expected a basic consistent standard of service beyond the property aesthetics.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 17. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide detailed feedback about your recent stay at St Regis Doha. We sincerely appreciate your honest assessment of your experience. Please accept our apologies for any inconvenience or lapse in service that you encountered during your stay.Your comments regarding the inconsistencies in room cleaning, the additional charge for internet use, and the service speed have been noted, and we regret that these aspects did not meet your expectations. We will share your feedback with our management and operational teams to address the specific issues you mentioned and to implement corrective measures. It is through insights like yours that we can identify areas for improvement and take appropriate actions.Please know that your satisfaction is our top priority, and we genuinely apologize for any impact these issues may have had on your overall impression of our hotel. We would like to assure you that your feedback will be taken into consideration as we work towards enhancing the quality of our services.Thank you for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more seamless and enjoyable experience.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Mohamad, MISSION VIEJO

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 17. Jan. 2024
Dear Mohamad,On behalf of the entire hotel team, thank you for your feedback. It was a pleasure hosting you, We hope to welcome you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 11. Dez. 2023
Thank you for taking the time to leave such a positive review of your recent stay at St. Regis Doha.We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

sanjay

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 14. Dez. 2023
Dear Sanjay,Thank you for taking the time to leave such a positive review of your recent stay at St. Regis Doha.We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 11. Dez. 2023
Thank you for taking the time to leave such a positive review of your recent stay at St. Regis Doha.We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Brian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 11. Dez. 2023
Thank you for taking the time to leave such a positive review of your recent stay at St. Regis Doha.We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Temur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect, and Okesh made my stay even better
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz - Director of Quality am 4. Dez. 2023
Dear Temur,On behalf of the entire hotel team, thank you for your feedback. It was a pleasure hosting you, We hope to welcome you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a short stay however it was very comfortable. The staff, facilities and location were wonderful
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz Director of Quality am 26. Nov. 2023
Dear Mohammed,On behalf of the entire hotel team, thank you for your feedback. It was a pleasure hosting you, We hope to welcome you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

HUDA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was excellent experience. Staff are professional and friendly . Specially Hiba and Hanan . Out door brunch was exceptional .
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Dogukan Korkmaz Director of Quality am 26. Nov. 2023
Thank you for taking the time to leave such a positive review of your recent stay at St. Regis Doha.We are delighted to hear that you enjoyed your experience with us.Your feedback is truly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,