Cocktailbar

Bewertungen von The Ramble Hotel

4 out of 5
The Ramble Hotel
1280 25th Street, Denver, CO

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

584 von insgesamt 713 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
95 von insgesamt 713 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
20 von insgesamt 713 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 713 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 713 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Steffen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very very good!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von - Andrew G., General Manager am 27. Juni 2022
Thank you so much for your review, Steffen...we greatly appreciate it!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel in hipper Gegend von Denver. Sehr sauber, laut am Abend wegen Musik auf dem Rooftop. Sehr kleine Zimmer, kein Stauraum, schön eingerichtet, tolles Bad.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von – Andrew Guerra, General Manager, The Ramble Hotel am 20. Sept. 2019
Thank you so much for your kind words...we look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Von A-Z perfekt. Tolles Hotel, Downtown im Rücken und sehr nah, sehr ruhig, top Interieur, beste Restaurants in unmittelbarer Nähe etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von – Andrew Guerra, General Manager, The Ramble Hotel am 25. Dez. 2018
Thank you so much for your 5-star review!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stylisches Hotel in gentrifizierendem Szeneviertel
Wunderschön designtes Hotel in altem Industriegebäude, fast etwas zu weiche Betten, relativ kleine Zimmer ohne Microwelle, dafür French-Press-Kaffee, ultramodernes Ambiente mit Pad/Sound im Zimmer, tolles Bad, etwas wenig Stauraum für Gepäck, Blick auf direkt umliegende Kneipen, nicht direkt zum Hotel aber im gleichen Gebäude befindliche äußerst stylische Patio-Bar, gehobenes Restaurant (beide allerdings hochpreisig). Valet-Parken für USD 30 pro 24h, keine kostenfreie Parkmöglichkeit in der Umgebung !
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von – Andrew Guerra, General Manager, The Ramble Hotel am 19. Aug. 2018
Thanks for your 5-star review! We will pass on your compliments to Stacy and look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our second time at the Ramble and another great experience. Every team member was friendly, helpful and professional. Rooms are beautiful, outdoor courtyard on 2nd floor is great space.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 20. Mai 2024
We greatly appreciated your glowing review, William, and look forward to your third stay!

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 8. Mai 2024
Thank you very much, Elizabeth!

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 19. Apr. 2024
Thank you very much, James!

10/10 – Hervorragend

Christian, Quincy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room, wonderful Shower, great bar and lobby, nice area
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 18. Apr. 2024
Thank you very much for your thoughtful review, Christian...we hope to host you again soon!

8/10 – Gut

Jill

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fun hotel. Amazing staff! Walking distance to downtown. Shower needs improvement.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 15. Apr. 2024
Thank you for staying with us, Jill, and for your candid feedback! We'll definitely inspect the shower in the room you occupied and hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Rabiah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is actually just some of the best humans - not only at their jobs but personality wise as well. Made for a great stay and birthday trip!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 1. Apr. 2024
We greatly appreciate your candid review, Rabiah, and are elated our associates made your stay most memorable! We look forward to hosting you again soon!

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect spot to walk around
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 25. März 2024
Thank you for taking the time to review us, Cynthia...we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Gurpreet Pria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very cool spot. Good location where Uber pick up and drop off is easy. Close to a ton of good restaurants, bars, and breweries.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 20. März 2024
Thank you very much, Gurpreet! We appreciate your kind words and hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Rachael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a beautiful hotel and I had a great experience!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 15. März 2024
We greatly appreciate you staying with us, Rachael, and for taking the time to leave us your feedback! We can't wait for your next stay!

8/10 – Gut

Nathalie

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 1. Apr. 2024
Thanks, Nathalie!

10/10 – Hervorragend

Elham

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hoteland excellent staff!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 4. März 2024
Thank you so much, Elham...we greatly appreciate your kind words!

10/10 – Hervorragend

Aaron

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 20. März 2024
Thank you for your high marks, Aaron!

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous property in RiNo. Customer service is top notch. Rooms are tastefully furnished and very comfortable! Death & Co bar in the lobby has fantastic cocktails! Walking distance to several restaurants and the downtown area. Highly recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 19. Feb. 2024
Deborah, you're review is AMAZING...thanks so much for taking the time to provide your feedback! We hope to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Anthony Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Must stay anytime in Denver!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 19. Feb. 2024
We greatly appreciate your kind words, Anthony Christopher!

10/10 – Hervorragend

Pierce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you very much, Pierce!

10/10 – Hervorragend

Heather, Aurora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love staying here - staff is always super helpful and friendly and the bar is great!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 13. Feb. 2024
Thanks so much for your AMAZING review, Heather...we can't wait to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 20. März 2024
Thanks, Robert...we look forward to seeing you again!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 12. Feb. 2024
Thank you for your feedback; although we wish to have earned higher marks from you. Please reach out to me directly so we can make it right!

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the overall vibe of the property, especially the slightly eclectic art works and the gorgeous lobby area. The staff were uniformly friendly and helpful. The room was clean and the bathroom modern and with high end fixtures and decorations. Even the elevator was a pleasure to behold. The hotel was within walking distance of The Roxy Denver entertainment venue, which was my reason for staying there. I didn't sample any of the food or beverages while staying. The only improvement I can see is perhaps including in the room a fun map of the surrounding area and a "Things to do and see locally" guide.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 9. Feb. 2024
We greatly appreciate your glowing review, John, and are glad you enjoyed your stay so much! We used to have a neighborhood map that we would hand out at check-in, but it became difficult to keep up with all changing local businesses. Our amazing Front Desk team are RiNo experts, and they're your best resource for what's fun and happening in the area. We hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Erika

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff, cool vibe and really comfortable bed. Easy walk to RHINO restaurants, clubs, etc. Well worth spending a bit extra for the uniqueness.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 2. Feb. 2024
Thank you so much for your glowing review, Erika...we can't wait to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience. Have stayed there before and returned for the quality experience!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 29. Jan. 2024
Thank you very much for your kind words, Peter...we greatly appreciate you continuing to stay with us and look forward to the next one!

10/10 – Hervorragend

Savannah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room, comfy bed, amazing service and to be above Death and Co made it even better!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 29. Jan. 2024
Wow! Thank you, Savannah! We so appreciate your endorsement and look forward to your next stay!

10/10 – Hervorragend

Becki

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ww liked the atmosphere and food availability.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 18. Jan. 2024
Thank you for your favorable review, Becki...we hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Heath

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 15. Jan. 2024
Thanks for your high marks, Heath...we hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 11. Jan. 2024
Thanks for staying with us, Lisa...we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Nick

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 30. Jan. 2024
Thank you for your high marks, Nick!

10/10 – Hervorragend

Nina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was immaculate. Staff are all amazing and the area is wonderful. Lots of options for dinner and drinks.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von - Andrew G., General Manager am 8. Jan. 2024
We greatly appreciate your glowing review, Nina...can't wait to host you again soon!

8/10 – Gut

Sue

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Very cool hotel with a well stocked cocktail bar but residents need to make reservations to sit in the reception area. The bedrooms were well stocked with cocktails with a comfortable bed but not much floor space for luggage etc.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 8. Jan. 2024
Thanks so much, Sue! We so appreciate your thoughtful review and hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unique hotel with great attention to details
The Ramble is a wonderful alternative to chain hotels. We loved the transformation from a church to a high quality boutique hotel. The welcome gift basket was a treat! The attention to detail in their branding was impressive. We had a wonderful 2 night stay.
Lobby
Internal staircase
Lobby
Exterior
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback, Robert, but I'm afraid you've reviewed the wrong hotel. Your pictures appear to be from The Russell Nashville, if you can please update your review. Thanks so much!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 8. Jan. 2024
We greatly appreciate your favorable review, Anthony...hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Kaitlyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 5. Jan. 2024
Thank you, Kaitlyn!

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 22. Jan. 2024
Thank you, thank you, thank you, Cynthia...we looking forward to hosting you again!

8/10 – Gut

Keshia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Treat yourself to the Ramble
The Ramble is a boutique hotel but has all the amenities of a major brand. The service was impeccable! Front desk staff was amazing! Relaxed and corky and stylish all at the same time
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 29. Dez. 2023
Thank you very much for your glowing review, Keshia! We're so happy you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Yadira

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From the staff to the property to the area, 10/10
Antwort von - Andrew G., General Manager am 7. Feb. 2024
Thank you so much for your amazing review, Yadira...we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 20. Dez. 2023
Thanks, Jeffrey! We greatly appreciate your endorsement!

10/10 – Hervorragend

Christa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This boutique hotel is a gorgeous property with rooms that are beautiful, cozy and quiet! The Death & Co bar located in the lobby is an added bonus! The staff are friendly, efficient and treat you with utmost care! I won't stay anywhere else when I'm in Denver!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 2. Dez. 2023
Thank you so very much for your amazing review, Christa...we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 27. Nov. 2023
We greatly appreciate you taking the time to review us!

8/10 – Gut

Gordon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Conflicting Stay
We had a very conflicting stay. I was looking for something upscale and romantic and on the surface, the Ramble looked like a good choice. The room was modern and upscale, but the mattress was sagging, and the towels were very thin. The lobby bar was packed and the outside noise certainly could be heard late into the night. The valet car service was great, and I certainly would not have wanted to walk around, as we seemed to be in a rough part of town (including passing a row of homeless tents about 2 blocks from the hotel).
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 27. Nov. 2023
Thank you for your candor, Gordon...we greatly appreciate your feedback! We have reviewed your concerns with Engineering and Housekeeping but hope to have the opportunity to welcome you back in the future!

6/10 – Okay

Allen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Surprised
The neighborhood was average, but it is surrounded by homeless encampments. Having to check in to the restaurant and lounge when you just want a drink, and are a staying in the hotel was a bit much. The music was way to loud on the bottom floor for 2nd floor guest. Paying $35 for parking also a bit much since there is no parking around the hotel. But overall the rooms were nice and cozy and clean and the staff was friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 20. Nov. 2023
Thank you for taking the time to review us, Allen...we greatly appreciate your feedback and hope to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Elliot

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 20. Dez. 2023
Thank you very much for your review, Elliot!

10/10 – Hervorragend

melanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The service was absolutely impeccable. I was very impressed with the phone call I received before we arrived, asking if there was anything we needed beforehand. The staff at the hotel were so friendly and respectful. The room was beautiful, right down to the paint colour and pictures on the wall. The in room iPad was a little confusing to use (we couldn’t figure out how to contact the front desk and ended up calling the hotel via our cell phone) but it didn’t reflect negatively on our stay. If in Denver again, will definitely choose the Ramble again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 13. Nov. 2023
What a lovely review you left us, Melanie...thank you! It's great to hear you enjoyed your stay and appreciated our service...something we take a lot of pride in. We can't wait to host you again soon!

10/10 – Hervorragend

Tyler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cool interior design and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 13. Nov. 2023
Thank you, Tyler...we're glad you enjoyed our aesthetic and cleanliness!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 1. Nov. 2023
We greatly appreciate your feedback and are elated our associates exceeded your expectations!

10/10 – Hervorragend

Liza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 1. Nov. 2023
Thank you very much for staying with us, Liza...we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Amber

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 23. Okt. 2023
Thank you so much, Amber...we hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Donna

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cool vibe, Great restaurant, cool space, excellent staff. Cleanliness was good but not great- the toilet was not clean upon arrival and the bed was not very comfortable. Those 2 reasons are why I would give a 4 not a 5 star review.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von - Andrew G., General Manager am 23. Okt. 2023
Thank you for your feedback, Donna...it is greatly appreciated! We're glad you enjoyed your stay and our so sorry about your room cleanliness. We have followed up with Housekeeping as well to ensure it doesn't happen again in the future. We hope to welcome you back soon!