Außenbereich

Bewertungen von Residence Inn by Marriott Denver Tech Center

3 out of 5
Residence Inn by Marriott Denver Tech Center
6565 S Yosemite St, Greenwood Village, CO

Bewertungen

8,4

Sehr gut

351 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
182 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
50 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
35 von insgesamt 652 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hatte eine tolle Zeit. Habe sogar verlängert. Alles hat gepasst

2/10 – Ungenügend

Benjamin

I booked a room 4 months ago through Expedia. I showed up at about 5:30 pm to find out they had no rooms and had filled mine with no notice to me. They booked me in another hotel 20 minutes away, didn’t pay for my transportt and put me in a single room with two beds instead of the 2 bedroom suite I had booked. I received no discount. It was not good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Management am 20. Mai 2024
My sincerest apologies for the listed inconvenience. When reservations are forced into our system, despite being sold out, we work to accommodate those guests as best as possible.

2/10 – Ungenügend

Christina

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
When we arrived, they informed us our reservation was canceled due to overbooking. They said they had reserved a new hotel for us not far away. I confirmed this new hotel was dog friendly, and they said yes, they had a note I needed dog friendly. When I arrived it was not and they turned us away. They were rude on the phone and we had to find a new hotel last minute, after driving 8 hours.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 20. Mai 2024
My sincerest apologies for the listed inconvenience. When reservations are forced into our system, despite being sold out, we work to accommodate those guests as best as possible.

10/10 – Hervorragend

charlotte

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for our needs
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Managment am 20. Mai 2024
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Kyle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Management am 18. Mai 2024
Thank you for your rating!

8/10 – Gut

Kenan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked the more secluded feeling and with them being like little suite apartments it has a more home feeling. Loved the kitchen in the rooms, so convenient with kids.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Management am 30. Apr. 2024
Thank you for your rating! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Aulecia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good energy
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 22. Apr. 2024
Thank you for your rating! We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very quiet
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 13. Apr. 2024
Thank you so much for your review! We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

LISA

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Management am 8. Apr. 2024
Thank you for your rating! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Beverlee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff who checked me in was wonderful! Fast, easy and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 28. Feb. 2024
Hello, Thank you for your feedback, were happy to hear that the staff is providing great guest service

6/10 – Okay

Charlotte

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Not clean at all
Amazing service front desk but not clean at all
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Coco am 15. Feb. 2024
Hello Charlotte, Thank you for providing feedback about your stay, were glad that the Front Desk staff provided amazing service. and want to apologies for the cleanliness issues, the housekeeping manager was made aware of the issues and shown your pictures, He's working with his team to make sure such things aren't being missed in the rooms. again we appreciate the feedback, as it helps us improve

2/10 – Ungenügend

Chris

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management am 6. Feb. 2024
My sincerest apologies for any inconvenience you experienced while staying with us.

10/10 – Hervorragend

Hejia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 6. Feb. 2024
Thank you for your rating! We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Ruth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beds hard but other then that it was good
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 6. Feb. 2024
I sincerely apologize for the listed issue, it's through comments such as yours that we are able to improve.

10/10 – Hervorragend

Monique

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The manager and other staff were awesome.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 24. Jan. 2024
Thank you so much for your feedback! We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Filomena

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Management am 22. Jan. 2024
Thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

Muhammad Ali

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Suburb place quiet and right next to the public transport.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 22. Jan. 2024
We truly appreciate your feedback and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Marie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 17. Jan. 2024
Thank you for choosing to stay with us, we hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Eleanor

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dirty floors!
We found food on the floor in the kitchen, sitting area and bedroom. It was obvious that the floors had not been cleaned.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 9. Jan. 2024
My sincerest apologies for the listed issues. It's through feedback such as yours that we are able to improve!

10/10 – Hervorragend

Andres

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management am 19. Dez. 2023
Thank you for your rating! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Maureen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Safe, convenient, comfortable
Best place to stay in the Greenwood Village area. Safe and comfortable. Very helpful front desk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 14. Dez. 2023
We truly appreciate your awesome feedback and we look forward to hosting you again!

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice!
Stayed to attend a DU hockey game. Appreciated the two level suite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Management am 5. Dez. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Tee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful place and ppl
That sounds fantastic! Here's a draft for your review: "My stay at Marriott Residence Inn in Englewood was fantastic! The staff was incredibly accommodating, knowledgeable, and added a delightful touch of humor to the experience. The room was not only impeccably clean but also impressively spacious, making it a comfortable stay. The attention to detail was evident throughout. Oh, and the breakfast – it was nothing short of amazing, an absolute fire! Overall, a lovely experience that made my trip truly memorable."
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management am 5. Dez. 2023
We truly appreciate your amazing feedback! We have shared this with our team to serve as motivation to continue their hard work! We look forward to serving you again!

2/10 – Ungenügend

Shaunaki

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Management am 27. Nov. 2023
My sincerest apologies for any issues you experienced while staying with us!

6/10 – Okay

Yi

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ho hum
1. A parking fee (in the lot) of $5 was charged.. 2. The unit was old, outdated
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management am 17. Nov. 2023
We apologize for any inconvenience you experienced! It's through comments such as yours that we are able to improve!

8/10 – Gut

Rebecca

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall very great especially for the price point. Room had a bit of a funky smell that seemed to go away after a few days of living there with my own things.
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management am 11. Dez. 2023
Thank you for sharing your feedback! It's through comments such as yours that we are able to improve!

2/10 – Ungenügend

alex

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wouldn't stay here again
What a strange place! Couldn't figure out if I was in the wrong place when I arrived. Felt like I was getting a hotel room in an old closed down apartment complex. Also, charging for parking for this type of hotel? Silly. Not the Marriott standard for sure.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Ningyao

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
很好!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Addison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was close to our music venue. The staff was working hard.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Heather

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place to stay, good location especially for going to a show at fiddlers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Douglas A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
just ok, not great but not horrible
the place is a little aged. you can tell it was upgraded but not recently. The grounds are taken care of but everything just looks aged. the buildings that sit by the main road need better sound proofing as you can hear all the road traffic not just the loud cars. The breakfast buffet was nice but we could tell it was an after thought by the hotel. food was just microwave heated up in the back somewhere then dumped into the bins. on Sunday they ran out of food and the attitude was oh well. Not a great stay but not horrible just meh. staying at the double tree next time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bathroom shower was dirty like with things with from previous guest, no body lotion, no tv signal and when I called front desk to let them know they told me that there was nothing that they can do for me. This is not acceptable. This is not a pleasant stay. I have photos of everything. I would like my refund please.
Antwort von Management am 12. Okt. 2023
Please contact the hotel directly for further assistance.

2/10 – Ungenügend

Shiva

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Blood stains, dog hair all over the place
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management am 12. Okt. 2023
Thank you for sharing your feedback. We investigated the listed claim and were not able to find the same issue you described. We apologize for any confusion.

6/10 – Okay

Taranjit, SUNNYVALE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Management am 12. Okt. 2023
Thank you for your rating.

8/10 – Gut

Ashley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the setup, like your own apartment, and that it was walking distance to the amphitheater and dining. They were behind with rooms for check-in but it wasn’t too in convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Robert L

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Jake

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Brandy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Joshua

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Management am 17. Nov. 2023
Thank you for your rating!

6/10 – Okay

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

KATHERINE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Tanya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Management am 20. Sept. 2023
Thank you for your rating!

2/10 – Ungenügend

Cheryl

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst Hotel Experience
I was very disappointed about the overall condition of a Hotel that is affiliated with the Marriott Brand. This was not a Penthouse suite effect!!! I experienced the following: - Entrance door was extremely hard to open although it was keyless entry. - Bedroom door was difficult to close - No extra linen for the pullout sofa. I had to call the front desk for linen. - only half the curtain existed in the loft - The dishwasher is broken. This was the worst hotel I ever stayed in.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Management am 17. Nov. 2023
My sincerest apologies for the listed issues! We will investigate further to address the concerns.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Management am 18. Sept. 2023
Thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

Asia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Bonnie, Greeley

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Johnathan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Beware
2hours to check in. Dirty rooms, non working locks
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Management am 18. Sept. 2023
My sincerest apologies for any inconvenience you experienced while staying with us!

10/10 – Hervorragend

Katie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Management am 18. Sept. 2023
Thank you for your rating!