Terrasse/Patio

Bewertungen von EVEN Hotels Denver Tech Center-Englewood, an IHG Hotel

3.5 out of 5
EVEN Hotels Denver Tech Center-Englewood, an IHG Hotel
7380 South Clinton Street, Englewood, CO

Bewertungen

9,0

Wunderbar

398 von insgesamt 610 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
131 von insgesamt 610 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 610 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 610 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
19 von insgesamt 610 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Robin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Ein Hotel der Klasse ist in den USA sicher noch nicht Standard und Kritik ist hier auf hohem Niveau zu sehen. Das Zimmer war im vergleich zu vorherigen Hotel/Motel Erfahrungen sehr gut, an typischen stellen merkt man jedoch dass langsam unschöne Ecken entstehen. Handtücher waren Fleckige. Alles in allem empfehlenswert.

8/10 – Gut

Holger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war wirklich gut und das Personal nett und hilfsbereit. Einziger Wehrmutstropfen war das mitgebuchte Frühstück: 1. Laut Expedia gibt von 7-10 Uhr Frühstück. In der Realität gab es von 6-8:30 (am Wochenende 1h später) Frühstück. Das ist für Urlauber sehr früh. 2. Es gab p.P. einen Gutschein pro Tag im Wert von 15$, mit dem man das Frühstück bezahlen konnte. Allerdings kostete ein Toast/Muffin 4$ und ein Kaffee 3$. Wenn man etwas "richtiges" frühstücken wollte, fingen die Preise bei 10$ an. Immer ohne Steuern. Das heißt, man musste eigentlich immer draufzahlen. Das Essen war sehr lecker, aber es war etwas schade, dass das Frühstück immer mit Aufpreis verbunden war.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von Szilvia V Szocs- General Manager am 13. Aug. 2023
Hallo,Dankeschon fur Ihre nette Worter uber unser Hotel hier in Denver. Das Fruhstuck gibt es 6-830 und wir hoffen dass es genug Zeit war fur sie. Entschuldigung fur den Wehrmutspopfen mit them Fruhstuck.Vielend Dank!

10/10 – Hervorragend

Mary Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel is great! Rooms are very clean and modern. Hallway was quiet and plenty of amenities. Will definitely stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tyisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Lerin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

trevor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved it
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Teagan

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Room smelled like smoke but was overall very clean
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Majeur

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Manager there was a cool young man. When Expedia failed to associate my breakfast page on my reservation (to appear on Evens Hotel confirmation), he made sure to get in contact with Expedia to confirm my full details. He even included a few cups of coffee for me and my wife. THANK You very much sir, I didnt get your name (you mentioned having family in Tampa,FL as well as Port St. Lucie, FL)
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Silvester

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was chill
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

josue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Alexandra

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’ve stayed here before and I was really happy with it the first time but this time not so much. The rooms were a little dirtier than I remembered, had issues with the tv, only 1 of the dual shower heads worked, the check in was not super friendly (last time they gave me a complimentary bottle of water but not this time), the gym didn’t have any clean towels and I went 2 different times. Honestly don’t think I will be back, I can find better quality for the same price
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

lauryn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great area!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luis Angel, Baytown

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed when it was a hotel of a former name and when it was Even hotels, the same quality was still there and we had an awesome time and appreciate the workout equipment in the room. That is a fun activity to participate in just don’t let the elevation get you!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Matthew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the comfortable queen beds and fairly spacious room, the excellent walk-in shower. My aging mother didn't want to have to take a shower in a bathtub shower, and that is actually the biggest reason we chose the EVEN Hotel. The cost of having my dog stay at the hotel seemed a bit high, at $75/stay (for us the stay was 2 nights). We kind of missed the complimentary breakfast that's common in most mid-level chain hotels, but I suppose that saved us a bit on the cost. We went to a bagel shop for cheap breakfasts instead of the EVEN dining area because the prices seemed high... but maybe should have given it a chance.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jesse

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Workout equipment in room and laundry service for workout clothes were much appreciated
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was in the middle of everything……easy access to highway and lots of restaurants
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Emanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle Ann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We arrived at the hotel around 2:30pm, check in is at 3:00, the front desk her name is Rena she’s very nice to accommodate us and check us in about 15-20mins early than 3pm, the facility looks well maintained, & rooms were clean. facility is close to walmart so if you need something it’s about 5-7 mins drive only.. it’s an over all great stay and will def. recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Diandra

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Our reservation was canceled after 2 flight delays. They were able to reinstate the reservation, however, the tone of the woman that worked at the front desk was rude and unnecessary. The room was decent, but the bathroom could have been cleaner. There was a wasp in our window and a plastic bag over the smoke detector which they said they were aware of and was because the smoke detector kept making noises.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Alexyss

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lady working at the front was rude and unhappy about bringing a pet with us. The toilet looked like it needed to be replaced. Otherwise it was a great stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 8. Mai 2024
I am so sorry to hear that your interactions with desk staff was subpar when it came to having your furry friend stay at the hotel. Further, it sounds like there was an issue with your toilet, which I apologize for. Please reach out directly to the hotel so that we can put you in touch with the Hotel manager for some resolve.

8/10 – Gut

Roxana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice rooms and clean place for a good price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 8. Mai 2024
Roxana, Thank you so much for your wonderful review!

10/10 – Hervorragend

Rodney Lee Keesis,

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy check in and check out .clean and nice area
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 24. Apr. 2024
Thank you so much for coming and staying with us! Please come see us again

10/10 – Hervorragend

Dennis Sutton Anthony Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was nice not a bot no cap
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 24. Apr. 2024
Dennis, Thank you so much for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Garrett

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was nice hotel with a quality room, the tv was able to stream a show from your phone while you could freely use your phone and have the show play. Nice area over all. Drinks at the bar were expensive, granted it was a hotel bar open till 9, I had 2 shots of Jameson equaling $18. Like I said, granted it’s a hotel bar, but having like drink open till even 12 with the snack available and maybe some specials like corona and tequila like half over, cause I imagine they’re still making money on that, more people would be there, getting more, and getting snacks, which were decently priced at $4 a candy bar, out of my budget, but still seems reasonable for a hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 24. Apr. 2024
Dear Garrett,I hope this message finds you well. On behalf of the entire team at EVEN DTC, I wanted to express our sincere gratitude for choosing to stay with us recently. It was a pleasure to have you as our guest, and we are thrilled to hear that you enjoyed your experience with us.We are especially delighted to learn that you enjoyed streaming from your device during your stay. Providing our guests with modern amenities and seamless connectivity is important to us, and we are pleased that you found this feature to be convenient and enjoyable.Your feedback means a lot to us, and it serves as a reminder of why we do what we do. We are committed to continuously improving and providing exceptional service to our guests, and your positive feedback reaffirms that we are on the right track.Thank you once again for choosing EVEN DTC for your accommodations. Should your travels bring you back to the area, we would be honored to welcome you back for another enjoyable stay. If there is anything we can do to make your next visit even more memorable, please do not hesitate to reach out.Warm regards,Management

6/10 – Okay

robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
no free coffee. terribble choice of television channels, no local tv no adult mgrs to be seen shady characters comming and going police being called due to disturbances or vagrants
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia am 24. Apr. 2024
Robert, Thank you so much for your feedback! We are sorry about the channel selection and the coffee cost. We are staffed with managers daily. Please contact property if you have any questions or concerns.

8/10 – Gut

Shazia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had a nice stay. Unfortunately, very very loud. Someone screaming at 2am until 6am in one of the rooms, I believe there was an altercation. I had call the front desk 3 times.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 24. Apr. 2024
Shazia, I am so sorry for the noise you experienced during your stay with us. I assure you that front desk did all they could do to make it stop. Unfortunately, the guest continued to be loud, and we had to escalate the situation to get it resolved. Please come see us again!

4/10 – Schlecht

Steven

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Wasn't very clear about security deposits requirements for check-in said $50 they wanted $100 when I got there still waiting on my security deposit to come back to me it's been over 14 days very snooty staff talked down to you like they're better than you like they don't have time to help their customers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 8. Mai 2024
Hello there, Management has looked into this, and we are not able to see where a deposit was kept, there should only be an authorization held on your account which will be released in three to five business days depending on your bank.

10/10 – Hervorragend

lucas Souto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Thank you! Lucas, please come see us again.

8/10 – Gut

Jill Annette

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was ok.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Thank you, Jill!Please some see us again soon

10/10 – Hervorragend

Isiah

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Brady

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Overall was fairly nice and quiet place but the AC in the room did not work well and low quality toiletries in the bathroom
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Brady,I am so sorry to hear that you were exposed to a loud AC during your stay with us at Even. Please reach out to me, Felicia; property manager.

10/10 – Hervorragend

chenille shawntay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the convenience of the property and modern look. The staff are very friendly, knowledgeable and attentive to your needs. The only thing I don’t care for is how thin the floors are because you can hear people walking over your head. There was a guest staying over top of me and they didn’t sleep much as you could hear them walking around throughout the night and dropping things. Otherwise the property is wonderful!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Chenille, It was great hosting you during your stay in Denver while Celebrating a great Family Milestone!

10/10 – Hervorragend

Negra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Negra, Please come back again.

8/10 – Gut

Corey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I appreciated the daily room cleaning (fresh towels and beds made, floors cleaned garbage cans emptied, etc). I used to take all that for granted. Returning to a room that looks and smells as fresh as it did the day I checked in is something I've missed over the last few years The only issue I had was on the last night of my stay it sounded like the someone in the room directly above mine was running laps all night. I barely slept that night.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Corey, I am so sorry that there was noise that was not being controlled while you were trying to sleep. Please let us know when you would like to stay again so that we can make sure that we give you the best experience possible!

10/10 – Hervorragend

W

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff awesome, affordable, clean and well decorated
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Thank you for staying with us W! Please come see us again!

10/10 – Hervorragend

Danielle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was super cute and close to tons of shopping/restaurants. We were just passing through and only needed a place to stay for one night- but this was a great choice!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
We are so happy that you made the choice to recharge with us while in Denver!

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Thank you for your awesome score!

10/10 – Hervorragend

Kerewyn

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, cool hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Felicia Romero am 20. Apr. 2024
Thank you so much for the awesome review! Please come back soon!

8/10 – Gut

logan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2024
Antwort von Felicia Romero am 22. März 2024
Thank you for the wonderful review!

10/10 – Hervorragend

Danyrose, West Hills

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felicia Romero am 22. März 2024
Danyrose,Thank you for your awesome review!

10/10 – Hervorragend

Samuel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exelent
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Felicia Romero am 12. März 2024
Thank you so much for your super awesome review! We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Pros= Hotel is clean, bed was comfortable. Cons= No Microwave in room, during check-in was told the coffee in restaurant/store corner of the lobby was free if we used the coffee cups from our room. Next day was told that was not true and that a cup of coffee is $2. Later that day a different front desk staff member told us coffee was actually $4 a cup so 3 different staff members told us and charged us 3 different prices. Next major issue is that shower water doesnt even get hot, it is luke warm at best.
Antwort von Felicia Romero am 9. März 2024
Jonathan, Thank you so much for your review! I am sorry that you had some issues with your water as well as some confusion around the prices of the market. I hope that you will give us another chance in the future.

10/10 – Hervorragend

Alondra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and the room was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felicia Romero am 9. März 2024
Thank you for your wonderful review! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Brad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felicia Romero am 5. März 2024
Thank you so much for your wonderful review!

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felicia Romero am 5. März 2024
Thank you so much for your wonderful review!

8/10 – Gut

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felicia Romero am 22. März 2024
Thank you for taking the time to leave us a rating. I hope that yopu will come and see us again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Adrien, AGM am 26. Jan. 2024
Dear valued Guest,Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We greatly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had such a positive experience during your stay.Your feedback means a lot to us and serves as a great source of motivation for our team. We are truly committed to providing excellent customer service and satisfaction, and it's always a delight to know that we have met your expectations.If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again in the future and maintaining the high standard that you've come to expect from us.Thank you once again for your support and for being a valued customer. Your review truly made our day!

8/10 – Gut

Carolyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Felicia Romero am 5. März 2024
Thank you so much for your awesome review!